بیوگرافی و زندگی خصوصی مونیکا بلوچی و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی

  یکشنبه، 20 شهریور 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی و زندگی خصوصی مونیکا بلوچی و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی
ساعدنیوز: مونیکا آنا ماریا بِلوچّی (زادهٔ ۳۰ سپتامبر ۱۹۶۴) هنرپیشه و مدل ایتالیایی است.

بیوگرافی مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی بازیگر و مدل ایتالیایی در 30 سپتامبر سال 1964 در شهر چیتا دی کاستلوی ایتالیا متولد شد. او زمانی به دنیا آمد که والدین او امیدی به بچه دار شدن نداشتند و با تشخیص پزشکان، مادر او نابارور بود. او تنها فرزند خانواده بود. خانواده مونیکا خانواده ای متواضع بود. پدرش پاسکال نام داشت و کشاورز بود. مادرش برونکا برگانتی نام داشت و یک هنرمند بود. قد او 171 سانتیمتر است.

مونیکا بلوچی

از دانشگاه تا مدلینگ

اولین بار در 13 سالگی بعنوان مدل یک عکاس محلی جلوی دوربین رفت تا اینکه در سال 1983 وقتی 19 ساله بود وارد دانشگاه پروجا در رشته حقوق شد، او بخاطر هزینه های زندگی اش مجبور بود کار کند به همین خاطر بعنوان پیشخدمتی در یک پیتزا فروشی مشغول شد و همزمان بصورت آزاد کار مدلینگ را آغاز کرد.

مونیکا بلوچی

ازدواج مونیکا بلوچی

او دوبار تاکنون ازدواج کرده است. اولین همسر او یک عکاس مدلینگ بود که کلودیو کارلوس باسو نام داشت. آنها در سال 1990 باهم آشنا شدند و ازدواج کردند و بعد از 4 سال از هم جدا شدند. سپس با یک بازیگر ایتالیایی به نام نیکولا فارون نامزد شد. آنها در فیلم Vita coi figli همکار بودند.

بعد از آن مونیکا در فیلم آپارتمان با ونسان کسل آشنا شد. آنها در ابتدا از هم خوششان نمی آمد ولی بعدها به هم علاقمند شدند. بعد از اینکه مونیکا سه بار به خواستگاری کسل جواب رد داد در نهایت با او ازدواج کرد. چند سال بعد آنها صاحب یک دختر به نام دوا شدند و شش سال بعد نیز صاحب یک دختر دیگر به نام لئونی شدند. این زوج در سال 2013 از هم جدا شدند.

مونیکا بلوچی

ورود مونیکا بلوچی به دنیای مدلینگ

کمتر از چند ماه با انتشار تصاویر اش خیلی زود در معرض توجهات قرار گرفت تا جایی که از دانشگاه انصراف داد و مشغول مدلینگ شد، او سپس سال 1988 در 24 سالگی راهی شهر میلان شد و با آژانس مدلینگ الیت، اولین قرارداد همکاری خود را به امضا رساند و ظرف یکسال به شدت مشهور شد.

مونیکا بلوچی

ورود به بازیگری

خانم بلوچی در کنار مدلینگ به بازیگری علاقمند شد به همین دلیل سال 1990 وقتی 26 ساله بود به کلاس های بازیگری رفت، او سپس همین سال با فیلم تلویزیونی Vita coi figli اولین تجربه بازیگری اش را بدست آورد تا اینکه در فیلم دراکولای برام استکور در سال 1992 با حضور در کنار بازیگرانی چونی ویونا رایدر و کیانو ریوز به شدت مورد استقبال قرار گرفت.

مونیکا بلوچی

زبان ها

خانم بازیگر به زبان های ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیایی تسلط دارد، او بخاطر بازی در فیلم فصل کرگدن بکارگردانی بهمن قبادی فارسی را نیز تا حدودی یاد گرفته است، کمی نیز پرتغالی بلد است.

اینستاگرام مونیکا بلوچی

شما می توانید عکس های این مدل و بازیگر ایتالیایی را از طریق instagram رسمی او به آدرس monicabellucciofficiel دنبال کنید.

مونیکا بلوچی

جوایز و افتخارات مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی برای ۱۷ جایزه معتبر بین المللی کاندید شده است و از میان آن ها چندین جایزه نیز برده است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  1. جایزه ویژه هیئت داوران ژورنالیست های ایتالیا ۲۰۰۳ ۲
  2. جایزه Globo D’oro 2005 ۳
  3. جایزه ویژه هیئت داوران ژورنالیست های ایتالیا ۲۰۱۷
  4. او همچنین یک بار نامزد دریافت جایزه سزار برای فیلم آپارتمان در سال ۲۰۰۷ شده است.
  5. مونیکا در سال ۲۰۰۴ برای فیلم ماتریکس نامزد دریافت جایزه MTV شد.
  6. او برای فیلم تحسین شده مالنا ۴ جایزه بین المللی از جشنواره های جهانی برده است.

    مونیکا بلوچی

فهرست فیلم های مونیکا بلوچی

  1. قرعه کشی – ۱۹۹۱
  2. دراکولای برام استوکر – ۱۹۹۲
  3. گلوله برفی – ۱۹۹۵
  4. یوسف – ۱۹۹۵
  5. آپارتمان – ۱۹۹۶
  6. بیت و قطعات – ۱۹۹۶
  7. دوبرمن – ۱۹۹۷
  8. مالنا – ۲۰۰۰
  9. آستریکس و اوبلیکس: مأموریت کلئوپاترا – ۲۰۰۲
  10. برگشت ناپذیر – ۲۰۰۲
  11. مرا به خاطر بسپار، عشق من – ۲۰۰۳
  12. اشک های خورشید – ۲۰۰۳ لنا کندریکز
  13. ماتریکس: بارگذاری مجدد – ۲۰۰۳
  14. ماتریکس را وارد کنید – ۲۰۰۳
  15. انقلاب های ماتریکس – ۲۰۰۳
  16. مصائب مسیح – ۲۰۰۴
  17. او از من متنفر است – ۲۰۰۴
  18. چقدر منو دوست داری؟ – ۲۰۰۵
  19. برادران گریم – ۲۰۰۵
  20. راهنمای عشق ۲ – ۲۰۰۶
  21. شلیک نهایی – ۲۰۰۷
  22. به گذشته نگاه نکن – ۲۰۰۹
  23. باریا – ۲۰۰۹
  24. افشاگر – ۲۰۱۰
  25. شاگرد جادوگر – ۲۰۱۰
  26. راهنمای عشق ۳ – ۲۰۱۱
  27. فصل کرگدن – ۲۰۱۲
  28. شگفتی ها – ۲۰۱۴
  29. اسپکتر – ۲۰۱۵
  30. روی راه شیری – ۲۰۱۶
  31. موتسارت در جنگل – ۲۰۱۶
  32. توئین پیکس – ۲۰۱۷
  33. Nekrotronic – سال 2018
  34. تماس با نماینده من – ۲۰۱۸

2 دیدگاه
  دیدگاه ها
محسن
2 سال پیش

خیلی زیبا و با وقاره مبارک صاحبش
بازدیدکننده
2 سال پیش

عجب عشقی لامصب
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (509 نظر) نگاهی به کارت ملی، بسیج و شناسنامه رهبر معظم انقلاب+عکس (264 نظر) خلاقیت قابل تحسین هنرمند هندی برای طراحی چهره نورانی رهبر معظم انقلاب روی یک برگ درخت گیلاس+فیلم (119 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (63 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (36 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) ذوق زدگی و خوشحالی داریوش ارجمند، حشمت فردوس وقتی متوجه میشه قالیباف خلبان هواپیماییِ که قراره با اون به اصفهان بره+عکس (19 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (19 نظر) تصویری از دیدار سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (18 نظر) حال خوش بهاره رهنما با چشمان گریان بعد از زیارت امام حسین(ع) در بین الحرمین+عکس/ قبول باشه (16 نظر) 3 قاب متفاوت از پدر شوهر لبنانیِ زینب سلیمانی فرزند کوچک سردار سلیمانی+عکس/ از دلداری به عروس ایرانی اش در مراسم پدرش تا فاتحه خوانی بر مزار حاج قاسم (15 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (14 نظر) میزبانی سیدمحمد خاتمی از مسعود پزشکیان و فرزندان و نوه هایش در ضیافتی به صرف افطاری +عکس (14 نظر) نگاهی به کیک تولد دو طبقه با تم غمگین و تیره رنگِ هوتن شکیبا+عکس/ ست بودن رنگِ در و دیوار با لباس و کیک آقای بازیگر‌ (12 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 27 خرداد 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد 1403
فواید فوق العاده پوست پرتقال برای قلب🍊 + فواید دیگر
فال ابجد روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
بازداشت شکارچی عروسک های شهر | او دختر بچه ها را می ربود و ...
فال انبیاء روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
به کوری چشم مجاهدین خلق حمید نوری آزاد شد‎
لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان رکوردشکنی کرد+عکس
پیشنهاد ازدواج دوم پارسا پیروزفر به خانم همسایه جوان در خلوت دونفره شان+فیلم
ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه
ناگفته هایی جالب از زندگی فرزندان رهبر معظم انقلاب؛ از استفاده نکردن از امکانات مملکتی تا وام گرفتن از صندوق های کوچک!
روایت شنیده نشده از خواهر داغدار شهید سید ابراهیم رئیسی از کارکردن رئیس جمهور همزمان با تحصیل بعد از فوت پدرشان/ دلسوز و صبور+عکس
گران بهاترین ماده جهان که قیمتش 1000 برابر نفت است +عکس/ ماده ای که جان انسان ها را نجات داد