بیوگرافی و زندگی خصوصی رزیتا غفاری و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی

  دوشنبه، 09 آبان 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
بیوگرافی و زندگی خصوصی رزیتا غفاری و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی
ساعدنیوز: رزیتا غفاری (زادهٔ ۲۵ دی ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

بیوگرافی رزیتا غفاری

رزیتا غفاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان 25 دی ماه سال 1351 متولد شد. پدر او مهندس مکانیک بوده و سالها قبل فوت کرده است و مادر ایشان فوق لیسانس دکوراسیون داخلی می باشد. رزیتا غفاری فرزند دوم خانواده است و تنها یک خواهر دارد. او به دلیل نزدیکی محل سکونت خود به سینمای آزادی تهران، از دوران کودکی به سینما علاقه مند شده و این اتفاق را دلیل مهمی بر بازیگر شدن خود می داند.

رزیتا غفاری

تحصیلات رزیتا غفاری

رزیتا غفاری تحصیل کرده مقطع لیسانس رشته کارگردانی می باشد. در دوران تحصیل بسیار کوشا بود و همیشه جزو شاگرد اول های کلاس بود! یک روز تصمیم گرفت با جمعی از دوستانش به دفتر فیلمسازی برود و در تست بازیگری شرکت کند و جالب اینکه در همان اولین تست قبول شد اما پدرش با بازیگری او مخالف بود.

رزیتا غفاری

مخالفت خانوادۀ رزیتا غفاری

در رشته کارگردانی تئاتر تحصیل کردم و به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشتم تصمیم گرفتم بازیگری را به عنوان شغل آینده ام انتخاب کنم. در ابتدا بنا به دلایلی خانواده تمایل نداشتند که بازیگری را به عنوان شغل انتخاب کنم، اما پس از مدتی که با این محیط شناخت پیدا کردند و متوجه علاقه ام به بازیگری شدند و همچنین شناختی که نسبت به من داشتند، نه تنها مانع انتخابم نشدند، بلکه تشویق هایشان هم شامل حال من شد.

ازدواج رزیتا غفاری

رزیتا غفاری در سالهای جوانی و زمانی که 27 سال داشت ازدواج کرد و همسر او عباس صالحی از چهره پردازان و تهیه کنندگان کشورمان است.

رزیتا غفاری

فرزند رزیتا غفاری

همسر این بانوی بازیگر در خارج از کشور به تحصیل در رشته چهره پردازی پرداخت و همین موضوع سبب شد تا این زوج چند سالی را ساکن شهر تورنتو شوند و دخترشان تارا، آذرماه سال 1385 در کانادا متولد شده است. بعد از اتمام تحصیلات همسر رزیتا غفاری و بزرگ تر شدن دخترشان این زوج تصمیم گرفتند که به ایران بازگردند و خانم بازیگر فعالیت های هنری اش را از سر گرفت.

رزیتا غفاری از بازیگران بی حاشیه و آرام دنیای هنر است که همیشه از حواشی به دور بوده و زندگی آرامی در کنار همسر و دخترش دارد.

رزیتا غفاری

آشپزی رزیتا غفاری

رزیتا غفاری مثل خیلی از زنان ایرانی کدبانویی کامل است، او در گفتگویی به آشپزی و دستپخت خودش و همسرش اشاره کرده است که میخوانید.
فکر نکنید که هنرپیشه ها غذا درست نمی کنند. «قورمه سبزی اولین غذایی بود که پس از ازدواجم درست کردم(می خندد) از آنجایی که خیلی نگران بودم مبادا قورمه سبزی بسوزد، مدام به آن آب اضافه می کردم و این باعث آبکی شدن آن شد.»
مسلـــما غذاهای ایرانی بهتر از غذاهای فرنگی است چون به نظر من سالم تر و خوشمزه تر هستند و وقت بیشتری برای پختن آنها صرف می شود.
همسرم در خانه غذا می پزد و در آشپزی نیز به من بسیار کمک می کند، من از او خیلی آشپزی یاد گرفتم، از آنجایی که من کار بیرون را انجام می دهم همسرم نیز در کارخانه بسیار به من کمک می کند، بارها پیش آمده که من ۴۱-۵۱ مهمان داشته ام و سرکار بودم، اما وقتی به خانه بازگشتم غذای مهمانان حاضر بود و آنها توسط همسرم به بهترین نحو پذیرایی شده بودند.

شروع بازیگری رزیتا غفاری در تلویزیون

رزیتا غفاری بازی در تلویزیون را از سال 1374 با بازی در سریال در پناه تو آغاز کرد. این فیلم که یکی از پر بیننده ترین فیلم های آن زمان بود ، به یک شروع قدرتمند برای رزیتا غفاری منجر شد. هنگامی که خانم غفاری قصد داشت برای شرکت در تست این کاراکتر حاضر شود ، پدرش مخالفت های زیادی با او داشت اما هنگامی که در این سریال قبول شد تا به ایفای نقش بپردازد و توانست به چهره موفق این حرفه تبدیل شود ، موانع و مخالفت ها کمتر شد.

یکی از دلایلی که باعث شد رزیتا بسیار سریع چهره موفق خود را نشان دهد ، همکاری با بازیگران و دست اندرکاران این سریال بود. حمید لبخنده کارگردانی این سریال را بر عهده داشت و ثریا قاسمی ، پارسا پیروزفر ، لعیا زنگنه و حسن پورشیرازی چهره های برجسته آن زمان بودند که در شهرت این بازیگر به خوبی نقش داشتند.

رزیتا غفاری

کم کاری رزیتا غفاری در بازیگری

زریتا غفاری می گوید: من در 2 دوره کم کار شدم، اول هنگامی که دخترم تارا به دنیا آمد و می خواستم تا 4 سالگی او بازی نکنم و دوم در این اواخر به دلیل اینکه پیشنهادهای وسوسه انگیزی نداشتم کم کار شدم.

ماجرای دندانپزشک نابلد

پانزده سال پیش هنگامی که رزیتا غفاری به دندان دردی جزئی دچار شد نزد دکتری رفت که از طرف خانه سینما به معرفی شده بود. از قضا این دکتر دندانپزشک مته را در دندان او شکاند و به دلیل تراش غیراصولی دندان و به عصب رسیدن دندان مشکلات زیادی را به همراه آورد. به طوری که به گفته رزیتا در این پانزده سال 4 مرتبه جراحی فک و لثه و انواع پیوند استخوان را تجربه کرده و سینوس هایش کاملا از بین رفته و تحت جراحی سینوس نیز قرار گرفته است!

وی ادامه داد :”لطفا حتی برای کوچکترین دردی نزد دکتر و ومتخصص حاذق بروید!”

اینستاگرام رزیتا غفاری

رزیتا غفاری با آدرس rozitaghaffarii در اینستاگرام فعالیت می کند.

فیلم شناسی رزیتا غفاری

در ادامه این مطب مرور کاملی بر کارنامه هنری خانم رزیتا غفاری خواهیم داشت.

  • فیلم های سینمایی رزیتا غفاری

  1. برج 27:سامان مرادحسینی، 1399
  2. کلاه سبزها:آرش معیریان، 1399
  3. حکم جلب:محمدرضا ممتاز، 1398
  4. پشت پرده مه:پرویز شیخ طادی، 1383
  5. آب و آتش:(فقط صدا) فریدون جیرانی، 1379
  6. آوازخوان:کاظم معصومی، 1379
  7. یکی بود یکی نبود:ایرج طهماسب، 1378
  8. شوکران:بهروز افخمی، 1377
  9. ساغر:سروس الوند، 1376
  10. هتل کارتن:سیروس الوند، 1375
  • سریال های رزیتا غفاری

  1. کلبه ای در مه:حسن لفافیان، 1399
  2. فرشتگان بی بال:امیرحسین عنایتی، 1399
  3. هاتف:داریوش یاری، 1396
  4. روزهای بهتر:علیرضا محمودزاده، 1395
  5. حانیه:سیدجلال دهقانی اشکذری، 1393
  6. دیگری:احمد کاوری، 1393
  7. در بند اروند:سایمک صرافت، 1392
  8. پیشواز:سعید ابراهیمی فر، 1390
  9. سی امین روز:جواد افشار، 1390
  10. تبریز در مه:محمدرضا ورزی، 1389
  11. روزهای زیبا:جواد افشار، 1388
  12. عمارت فرنگی:محدرضا ورزی، 1388
  13. سایه آفتاب:محمدرضا آهنج، 1383
  14. هنگامه:مجید جوانمرد، 1382
  15. همسفران:علی ژکان، 1382
  16. فصل زرد:محمدرضا زهتابی، 1383
  17. یکی مثل من:محسن شاه محمدی، 1382
  18. شب آفتابی:قاسم جعفری، 1380
  19. همسفر:قاسم جعفری، 1379
  20. روشنتر از خاموشی:حسن فتحی، 1378
  21. در قلب من:حمید لبخنده، 1376
  22. در پناه تو:حمید لبخنده، 1374
  • رزیتا غفاری در تئاتر

  1. نقش خوانان، 1388
  • کارگردانی رزیتا غفاری

  1. مجموعه عروسکی ماماهوت، 1395
  • رزیتا غفاری در سمت منشی صحنه

  1. ساغر:سروس الوند، 1376
  2. هتل کارتن:سیروس الوند، 1375
  • تله فیلم و فیلم های ویدئویی رزیتا غفاری

  1. انتقام، 1380
  2. من تو او، 1387
  • رزیتا غفاری در نمایش خانگی

  1. شب های مافیا:سعید ابوطالب، 1400
  • رزیتا غفاری در ویدئو کلیپ

  1. کلیپ رضا صادقی به نام عشق من تویی، 1398

تصاویر جذاب و دیدنی رزیتا غفاری

رزیتا غفاری


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (545 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (40 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (32 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (13 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (8 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان