بیوگرافی و زندگی خصوصی شقایق دلشاد و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی

  چهارشنبه، 05 بهمن 1401   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی و زندگی خصوصی شقایق دلشاد و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی
ساعدنیوز: شقایق دلشاد متولد 20 خرداد 1367 در تهران ، بازیگر و مدل است.

بیوگرافی شقایق دلشاد

شقایق دلشاد بازیگر و مدل ایرانی متولد ۲۰ خرداد ۱۳۶۷ در تهران اسـت. در یک خانواده پرحمعیت با 5 خواهر و 2 برادر بزرگ شد و از همان دوران کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت اما خانواده مذهبی مخالف ورودش به این عرصه بودند، می گوید در آن سال ها به مادرم گفتم می خواهم دانشگاهم را با علم بازیگری شروع کنم اما اجازه نداد و گفت فقط همین مانده تو را در تلویزیون نشان بدهند، پدرش «سلاخ» گوسفند و گاو در سازمان گوشت بود وی می گوید: یادم هست بیشتر جاهایی که زنگ میزدند پدرم برای ذبح گوسفند برود ، من همراهش می رود، یعنی محال ممکن بود که دنبال من نیاد ، مدرسه هم بودم میومد اجازه من را می گرفت ، من می رفتم پای گوسفند رو نگه می داشتم.

شقایق دلشاد

مادرم خان زاده است

خانه ما کلا زن سالاری بود چون مادرم دختر خان بود و فکر می کنم این خصلت به همه ما سرایت کرده است.

ازدواج و رابطه عاطفی شقایق دلشاد

شقایق دلشاد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد با این حال چند سال پیش یک رابطه ناموفق عاشقانه را تجربه کرده و دچار افسردگی شده است، او هنوز هم می گوید دلیل قطع یکطرفه این رابطه را نمی دانم و حاضر نیست برای او آرزوی خوشبختی کند، حالا در جواب اینکه تمایل به ازدواج دارد یا نه می گوید: اگر کسی را ببینم که با دیدنش تپش قلب بگیرم حتما ازدواج خواهم کرد.

شقایق دلشاد

آغاز بازیگری شقایق دلشاد

شقایق دلشاد در سال ۱۳۹۴ شمسی و وقتی ۲۷ سال سن داشت، به صورت حرفه ای در سریال ” کیمیا ” به کارگردانی جواد افشار ظاهر شد! بد نیست بدانید مجموعه تلویزیونی ” کیمیا ” که براساس فیلم نامه ای از مسعود بهبهانی نیا ساخته شده است، با محوریت زندگی بانوی جوانی به نام کیمیا پارسا با بازی مهراوه شریفی نیا در سه مقطع زمانی قبل و حین انقلاب، آغاز جنگ، دوران جنگ ایران و عراق و زمان حال روایت می شود.

شقایق دلشاد

نحوه مدلینگ شدن شقایق دلشاد

شقایق دلشاد مدلینگ بوده و به عنوان مدل و مانکن تبلیغات اسلامی برای لباس های با حجاب تبلیغ می کند، به دلیل چهره و فرم صورت پیشنهاد های زیادی از کشورهای غربی و گرجستان داشته ولی بخاطر رعایت حجاب هیچگاه به پیشنهاد های دیگر فکر نمیکند.

شقایق دلشاد

فعالیت های ورزشی شقایق دلشاد

شقایق دلشاد در زمینه ورزشی نیز فعالیت هایی دارد و بیشتر علاقه او در ورزش های بدنسازی و موی تای متمرکز شده است. البته او به دنیای فوتبال نیز علاقه مند بوده و برای مدت ها به عنوان یک طرفدار پر و پا قرص تیم پرسپولیس، بازی های این تیم را دنبال می کرد. در حال حاضر او که یک استقلالی تمام عیار است که به دلیل یک باخت پرسپولیس و تاثر زیادش از این ماجرا، تیم محبوب خود را تغییر داده است!

شقایق دلشاد

علاقمندهای شقایق دلشاد

شقایق دلشاد همچنین به ورزش و اسب سواری علاقه دارد و در ورزش موی تای و بدنسازی هم فعالیت میکند.

جگر خام می خورم

من همیشه پدرم بعد از اینکه پوست گوسفند رو می کند و آویزون می کرد ، شکم گوسفند رو که پاره می کرد ، من جگر گوسفند رو داغ داغ می گرفتم و بخورم.

دستگیری شقایق دلشاد به دلیل ورود به ورزشگاه

شقایق دلشاد به قوتبال بسیار علاقه دارد و برای دیدن یکی از بازی ها به ورزشگاه آزادی رفته است که مامورین او را دستگیر کرده اند.

شقایق دلشاد

بادیگارد شقایق دلشاد

بخاطر اینکه در چندجا بسیار اذیت شدم تصمیم گرفتم بادیگارد داشته باشم . اصلا چرا هنرمندان نباید بادیگارد داشته باشند.دارندگی و برازندگی!

صفحه اینستاگرام شقایق دلشاد

شقایق دلشاد در اینستاگرام به آدرس shaghayeghdelshad@ فعالیت میکند.

تصاویر جذاب و تماشایی از شقایق دلشاد

شقایق دلشاد


5 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
1 سال پیش

به کجا چنین شتابان
مریم
1 سال پیش

والا یارو حق داشته ولش کنه کی حاضره با یه دختر وحشی که گوسفند سر میبره وجیگر خام میخوره ازدواج کنه منم بودم فرار میکردم
بازدیدکننده
1 سال پیش

خوشگله ولی خیلی مصنوعیه
مریم
1 سال پیش

خوشبحالش چقدر اعتمادبه نفسش بالاست
داش کمال
1 سال پیش

چی بگم، خداوند زیباست و زیبایی ها رو دوست دارد، اما طبیعی نه مصنوعی...
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (557 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (43 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (32 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (26 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (23 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان