بیوگرافی امیر ارسلان مطهری بازیکن فوتبال

  پنجشنبه، 15 مهر 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی امیر ارسلان مطهری بازیکن فوتبال
امیرارسلان مطهری (زادهٔ ۱۹ اسفند ۱۳۷۱ در گرمسار) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای استقلال در لیگ برتر خلیج فارس و در پست مهاجم بازی می‌کند.

چکیده ای از بیوگرافی امیرارسلان مطهری

  • نام کامل: امیرارسلان مطهری
  • زادروز: ۱۹ اسفند ۱۳۷۱
  • زادگاه: گرمسار، ایران
  • قد: ۱٫۸۰ متر (۵ فوت ۱۱ اینچ)
  • پست: مهاجم
  • باشگاه کنونی: استقلال
  • شمارهٔ پیراهن :۷۲

امیرارسلان مطهری

امیرارسلان مطهری (زادهٔ ۱۹ اسفند ۱۳۷۱) بازیکن فوتبال اهل ایران است که هم اکنون برای باشگاه استقلال بازی می کند.

شروع فوتبال امیرارسلان مطهری

امیر ارسلان مطهری به دلیل عشق و علاقه به فوتبال در مدرسه فوتبال ثبت نام کرد و به در مدرسه به دلیل بازیهای بسیاری خوبی که در مسابقات مدارس انجام داد مورد توجه مربی ورزش خود قرار گرفت و به او پیشنهاد داد به صورت جدی فوتبال را ادامه دهد.

عملکرد باشگاهی امیرارسلان مطهری

مطهری فوتبال خود را از زیر ۱۹ سال استیل آذین شروع کرد و پس از آن به داماش تهران پیوست. مطهری مدتی را هم به بازی در تیم زیر ۲۱ سال مقاومت تهران بازی کرد و بعد از آن نیز با بازی خوب خود از موجبات قهرمانی زیر ۲۱ ساله های نفت در فصل ۹۳–۱۳۹۲ مسابقات لیگ برتر آسیا ویژن تهران شد.

  • نفت تهران

مطهری در ۲۴ مه ۲۰۱۴ با قراردادی سه ساله به نفت تهران پیوست.او اولین بازی خود را در ۷ اوت ۲۰۱۴ در برابر راه آهن به عنوان بازیکن تعویضی حسین ابراهیمی انجام داد و اولین گل خود را هم در برابر گسترش فولاد زد، که این بازی با نتیجه ۱–۱ تساوی خاتمه یافت.در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۱۵، مطهری با زدن گل پیروزی نفت در برابر الشباب، اولین پیروزی باشگاه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را رقم زد.

  • استقلال تهران

وی در ژانویه ۲۰۲۰ به باشگاه استقلال پیوست. او شماره ۷۲ را در استقلال بر تن کرد. اولین بازی اش در دقایق آخر تعویضی مقابل الکویت به میدان آمد. در بازی بعد مقابل الریان تعویض شد که گل چهارم و پنجم استقلال را به ثمر رساند و استقلال بازی را ۵ بر صفر برنده شد. در اولین دربی تهران هم ۲ گل زد. وی در فینال جام حذفی هم گل زد. و در نیمه نهایی پنالتی پیروزی بخش استقلال را در مقابل پرسپولیس زد. وی بهترین مهاجم غرب آسیا در لیگ قهرمانان آسیا هم شد. در فصل دوم حضورش در اولین بازی فصل به مس رفسنجان گل زد. او در دربی تهران ثانیه ۶۷ گلزنی کرد.

افتخارات امیرارسلان مطهری

  • جام حذفی فوتبال ایران: ۹۶–۱۳۹۵
  • لیگ برتر خلیج فارس: ۹۹–۱۳۹۸ (نایب قهرمان)
  • قهرمانی فوتبال زیر ۲۳ سال غرب آسیا: ۲۰۱۵
  • بهترین بازیکن قهرمانی فوتبال زیر ۲۳ سال غرب آسیا: ۲۰۱۵
  • پدیده لیگ برتر فوتبال ایران: ۹۴–۱۳۹۳
  • بهترین مهاجم غرب آسیا: ۲۰۲۰

امیرارسلان مطهری

عملکرد ملی امیرارسلان مطهری

او در تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۲ سال ای اف سی ۲۰۱۳ حضور داشت و دو بازی در برابر زیر ۲۲ سال ژاپن و زیر ۲۲ سال استرالیا انجام داد.او در تمرین تیم ملی فوتبال امید ایران برای بازی های آسیایی ۲۰۱۴ توسط نلو وینگادا دعوت شد.نام وی در لیست تیم امید در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال ای اف سی ۲۰۱۶ حضور داشت. او بعنوان بهترین بازیکن قهرمانی فوتبال زیر ۲۳ سال غرب آسیا ۲۰۱۵ انتخاب شد. مطهری در این تورنمنت ۳ گل به ثمر رساند که یکی از آنها در بازی فینال در برابر سوریه بود که ایران ۰–۲ پیروز شد. در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۶، مطهری در فینال گل نخست ایران را در برابر سوریه به ثمر رساند و به نخستین قهرمانی ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال ای اف سی ۲۰۱۶ کمک کرد. مطهری در مه ۲۰۱۵ توسط کارلوس کیروش به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد.

سانحه رانندگی امیرارسلان مطهری

پدر امیر ارسلان مطهری با تایید خبر تصادف پسرش اظهار کرد: اتومبیل امیر ارسلان در نزدیکی شریف آباد واژگون شد و بلافاصله به بیمارستان اعزام شد و آنجا اقدامات درمانی اولیه برای فیت کردن گردن و کمرش انجام گرفت. شکر خدا امیر ارسلان مشکل حاد دیگری نداشته و امیدواریم از ناحیه کمر هم که احساس ناراحتی می کند با مشکل حادی مواجه نشده باشد. در حال حاضر بنده کنار اتومبیل هستم و قرار است امیر ارسلان را از بیمارستان زعیم پاکدشت به بیمارستانی در تهران اعزام کنند.

ازدواج امیرارسلان مطهری

امیرارسلان مطهری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه (263 نظر) نگاهی به حال و هوای اتاق علی دایی در بیمارستان هنگام عیادت چهره های مشهور از شهریار ایران+عکس/ از خوش و بش همسر دایی با کی‌روش تا احوالپرسی فردوسی‌پور و عابدزاده (158 نظر) رهبر معظم انقلاب: از وقتی که رهبر شده‌ام آجیل نخوردم (154 نظر) کاهو و نان، سهم آقازادگی فرزند رهبر معظم انقلاب از سفره غذا+عکس/ ساده زیستی ادامه دار و تمام نشدنی (117 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک میوه فروش تهرانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ به ایشون باید گفت فرشته زمینی+عکس (60 نظر) خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "مَمَّد" ها حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍 (57 نظر) (فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ... (52 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: رفته بودم عروسی دیدم نون و پنیر و هندونه میدن گفتم مگه عروسی نیس اینجا دوماد گفت میخوام حزب اللهی باشم آخه این خُل بازیا چیه +ویدئو😂👌 (51 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ غول بابلسری و گرگ پارسی (49 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران مهران غفوریان که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (45 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک کافی شاپ اصفهانی برای پاکبانان حماسه آفرید/ به شما باید گفت فرشته زمینی+عکس (43 نظر) خلاقیت خنده دار مرد جنوبی با طراحی آفتابه اتوماتیک حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (40 نظر) رونمایی همسر شاهرخ استخری از جواهرات ظریف و نگین دارِ زیبا و شیکش/ خاص، اعیانی و ایرانی پسند+عکس (29 نظر) خلاقیت منحصر به فرد یک هموطن تهرانی برای طراحی دَرب خانه به شکل بُرج آزادی پربازدید شد+عکس/ مغز نگو معدن طلاست👌 (26 نظر) (فیلم) تسلط جالب رهبر معظم انقلاب به زبان عربی هنگام گفتگو با پسر اسماعیل هنیه / بَلِّغوا تَعزیَتی ... (23 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
گرامیداشت روز خبرنگار در تحریریه پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز
تقدیر نماینده سبک شین کیو کوشین کاراته آذربایجان شرقی از خبرنگار ورزشی+عکس
پیام تبریک مدیریت شهری کهن‌شهر شوشتر به مناسبت روز خبرنگار
فال روزانه امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403
پیام آیت الله حسینی بوشهری به مناسبت روز خبرنگار
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403
برگزاری جلسات ملاقات مردمی سرپرست شهرداری شوشتر در روزهای دوشنبه+عکس
فال ابجد روزانه پنجشنبه 18 مرداد 1403
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر: خبرنگاران می توانند مشاوران خوبی برای مدیران ادارات و ارگانها باشند
مدال طلای رشته موی تای بر گردن جوان خوزستانی
تقدیر رئیس انجمن کونگ فو آزاد آذربایجان شرقی از خبرنگار ورزشی+عکس
تقدیر نماینده و رئیس سبک گنگ توان آذربایجان شرقی از خبرنگار تبریزی
جوان 36 ساله گمشده هوراندی پس از 14 ساعت جست‌وجو پیدا شد
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 18 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 18 مرداد 1403+فیلم
منتخب روز   
نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو جنجال شبانه ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد با رنگ و بوی المپیک