بیوگرافی فرشید اسماعیلی فوتبالیست ایرانی

  چهارشنبه، 14 مهر 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
بیوگرافی فرشید اسماعیلی فوتبالیست ایرانی
فرشید اسماعیلی متولد ۴ اسفند ۱۳۷۲، بندر لنگه یک بازیکن فوتبال ایرانی است که در باشگاه استقلال تهران بازي می کند. او سابقه حضور در تیم فجر سپاسی را هم دارد.

چکیده ای از بیوگرافی فرشید اسماعیلی

  • نام کامل: فرشید اسماعیلی
  • تاریخ تولد: ۴ اسفند ۱۳۷۲
  • محل تولد: بندر لنگه
  • قد :۱٫۷۲ متر
  • پست: هافبک تهاجمی
  • باشگاه کنونی: استقلال
  • شمارهٔ پیراهن: ۸

فرشید اسماعیلی

فرشید اسماعیلی (زاده ۴ اسفند ۱۳۷۲، بندر لنگه) یک بازیکن فوتبال ایرانی است که برای باشگاه استقلال بازی می کند.

آمار باشگاهی فرشید اسماعیلی

  • اسماعیلی دوران کودکی را در لار و شیراز سپری کرد. وی فوتبال حرفه ای خود را از تیم نوجوانان فجر شروع کرد و با عملکرد خوب به تیم بزرگسالان آمد. او در تیم فجر ۳۶ بازی انجام داده و ۳ گل نیز به ثمر رسانده است.
  • او با قراردادی سه ساله به عضویت باشگاه استقلال درآمد. و در سال ۹۶ قراردادش را به مدت ۳ فصل دیگر با استقلال تمدید کرد.
  • وی در اولین فصل حضور خود در استقلال توانست در ۱۵ بازی از لیگ برتر و ۵ بازی از جام حذفی به میدان برود و ۱ گل هم به ثمر رساند.
  • وی در این فصل در ۲۷ بازی از لیگ برتر به میدان رفت و ۲ گل به ثمر رساند او همچنین در ۳ بازی از جام حذفی و ۸ بازی از لیگ آسیا بازی کرد و ۱ گل زد.
  • تیم پرسولیس با گل سروش رفیعی در دقیقه پنجم از تیم استقلال جلو افتاد. اسماعیلی در دقیقه هفدهم با یک ضربه از پشت محوطه جریمه گل اول تیمش را به ثمر رساند، دو دقیقه بعد با پاس گل او به علی قربانی گل دوم استقلال نیز به ثمر رسید؛ استقلال توانست آن بازی را ۳–۲ پیروز شود.
  • وی در این فصل در ۲۳ بازی به میدان رفت و ۵ گل به ثمر رساند و در جام حذفی نیز در ۲ مسابقه ۱ گل زد و در لیگ قهرمانان آسیا در ۸ بازی به میدان رفت. او همچنین با ۵ پاس گل به عنوان آقای پاس گل لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ معرفی شد.
  • فرشید اسماعیلی در این فصل شماره هشت را بر تن کرد. وی در این فصل در ۲۱ بازی از لیگ برتر به میدان رفت و ۲ گل به ثمر رساند و در ۲ بازی از جام حذفی و ۳ بازی از لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد وی در اواخر فصل از ناحیه شکم مصدوم شد و نتوانست فصل را به پایان برساند.
  • وی در هفته اول لیگ نوزدهم در بازی مقابل ماشین سازی در ترکیب ثابت به میدان رفت و در بازی مقابل ذوب آهن اولین گل فصل خود را به ثمر رساند.
  • او در فصل ۲۰۱۷ لیگ قهرمانان یکی از پدیده های این رقابت ها بود بود اسماعیلی نخستین گل آسیایی خود را مقابل لوکوموتیو در این فصل به ثمر رساند و عملکرد خوبی داشت. همچنین در فصل ۲۰۱۸ در مرحله گروهی با چهار پاس گل در صدر جدول گلسازترین بازیکنان آسیا ایستاد. اسماعیلی در مرحله ۱/۴ پنجمین پاس گل خود را برای مرتضی تبریزی ارسال کرد اما بعد از آن بازی استقلال از دور رقابت ها حذف شد با این وجود همچنان او در صدر جدول بهترین پاسورها باقی ماند پس از این او مورد تمجید AFC قرار گرفت. بد از مدت ها باز هم درخشش خود در آسیا را آغاز کرد او در فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا تا پایان هفته سوم رقابت های مرحله گروهی توانست سه گل و دو پاس گل به ثبت برساند و یکی از بهترین های تیم فرهاد مجیدی در این رقابت ها باشد.

فرشید اسماعیلی

سابقه ملی فرشید اسماعیلی

  • او ۱۴ بازی رسمی برای تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران انجام داده و دو گل هم زده است.
  • فرشید اسماعیلی ۸ بازی برای تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال انجام داده است.
  • او در سال ۱۳۹۶ توسط کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شد همچنین او بار دیگری در سال ۱۳۹۷ به اردوی تیم ملی دعوت شد.

افتخارات فرشید اسماعیلی

  • لیگ برتر خلیج فارس: ۲۰۱۶–۲۰۱۷ و ۲۰۱۹–۲۰۲۰ نایب قهرمان
  • جام حذفی فوتبال ایران: ۹۷–۱۳۹۶
  • بهترین پاسور لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸
سوپر گل فرشید اسماعیلی به پرسپولیس

اخراج فرشید اسماعیلی از استقلال توسط شفر

این بازیکن استقلال به همراه روزبه چشمی به دلیل بی انضباطی در تمرین و بعد از بازی و شکست مقابل سایپا توسط شفر به طور موقت اخراج شدند و شفر این دو نفر را عامل باخت استقلال به سایپا عنوان کرده است.

زندگی شخصی فرشید اسماعیلی

فرشید اسماعیلی در ۴ اسفند ۱۳۷۲ در هرمزگان متولد شد. از سنین نوجوانی به فوتبال روی آورد و عضو تیم شهرش شد و مدتی بعد مورد توجه فجر سپاسی شیراز قرار گرفت و به این تیم آمد. فرشید اسماعیلی در حال حاضر مجرد است، اما شایعاتی راجب ازدواجش وجود دارد که خودش در فضای مجازی آنها را تکذیب کرد.

خصوصیات اخلاقی فرشید اسماعیلی

فرشید اسماعیلی از میان فوتبالیست های خارجی ، به رونالدو و اینیستا علاقه دارد. از میان بازیکنان ایرانی نیز الگویش مجتبی جباری ست. تیمی که طرفدارش است تیم بارسلونا بوده و از کُری خواندن هم خوشش نمیاد. اهل آشپزی کردن است و به دلیل زندگی مجردی حسابی آشپزی کردن را یاد گرفته و به غذایی که میخورد حساس است. از خورشت فسنجان هم اصلا خوشش نمیاد. بدترین اخلاق فرشید اسماعیلی کینه ای بودن است. اگر از کسی ناراحت شود، خیلی دیر فراموش می کند. اما در عوض بسیار خوش مشرب و خونگرم است. اهل تماشای تلویزیون نیست و به همین دلیل چهره ها و هنرمندان و بازیگران را نمیشناسد. فرشید از مار و عقرب خیلی می ترسد و اگر جایی این دو حیوان را ببینید از ترس میخکوب می شود. از دیگر خصوصیات اخلاقی این است که اصلا اهل درس خواندن نبود و مردودی هم داشته است. اهل مطالعه است و کتاب های روان شناسی را مطالعه می کند. این فوتبالیست ایرانی اتومبیل شخصی ندارد و با آژانس همه جا می رود. از خصوصیات بارزش خوش تیپ بودن است و بسیار به تیپ و لباسش اهمیت می دهد و رنگ های تیره را دوست دارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (459 نظر) نگاهی به کارت ملی، بسیج و شناسنامه رهبر معظم انقلاب+عکس (264 نظر) خلاقیت قابل تحسین هنرمند هندی برای طراحی چهره نورانی رهبر معظم انقلاب روی یک برگ درخت گیلاس+فیلم (118 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (57 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (36 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) ذوق زدگی و خوشحالی داریوش ارجمند، حشمت فردوس وقتی متوجه میشه قالیباف خلبان هواپیماییِ که قراره با اون به اصفهان بره+عکس (19 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (1 نظر) تصویری از دیدار سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (17 نظر) حال خوش بهاره رهنما با چشمان گریان بعد از زیارت امام حسین(ع) در بین الحرمین+عکس/ قبول باشه (1 نظر) 3 قاب متفاوت از پدر شوهر لبنانیِ زینب سلیمانی فرزند کوچک سردار سلیمانی+عکس/ از دلداری به عروس ایرانی اش در مراسم پدرش تا فاتحه خوانی بر مزار حاج قاسم (15 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (10 نظر) نگاهی به کیک تولد دو طبقه با تم غمگین و تیره رنگِ هوتن شکیبا+عکس/ ست بودن رنگِ در و دیوار با لباس و کیک آقای بازیگر‌ (12 نظر) میزبانی سیدمحمد خاتمی از مسعود پزشکیان و فرزندان و نوه هایش در ضیافتی به صرف افطاری +عکس (3 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (2 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 27 خرداد 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد 1403
فواید فوق العاده پوست پرتقال برای قلب🍊 + فواید دیگر
فال ابجد روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
بازداشت شکارچی عروسک های شهر | او دختر بچه ها را می ربود و ...
فال انبیاء روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
به کوری چشم مجاهدین خلق حمید نوری آزاد شد‎
لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان رکوردشکنی کرد+عکس
پیشنهاد ازدواج دوم پارسا پیروزفر به خانم همسایه جوان در خلوت دونفره شان+فیلم
ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه
ناگفته هایی جالب از زندگی فرزندان رهبر معظم انقلاب؛ از استفاده نکردن از امکانات مملکتی تا وام گرفتن از صندوق های کوچک!
روایت شنیده نشده از خواهر داغدار شهید سید ابراهیم رئیسی از کارکردن رئیس جمهور همزمان با تحصیل بعد از فوت پدرشان/ دلسوز و صبور+عکس
گران بهاترین ماده جهان که قیمتش 1000 برابر نفت است +عکس/ ماده ای که جان انسان ها را نجات داد