بیوگرافی گابریل پین بازیکن فوتبال سابق ایتالیا

  شنبه، 10 مهر 1400   زمان مطالعه 6 دقیقه
بیوگرافی گابریل پین بازیکن فوتبال سابق ایتالیا
گابریل پین درتاریخ 21 ژانویه 1962 در ویتوریو ونتو به دنیا آمد. گابریل پین مربی و بازیکن اسبق فوتبال ایتالیا است. گابریل پین، فوتبال خود را از سال ۱۹۷۵ و با تیم یونتوس شروع کرد. وی در پست هافبک بازی می‌کرد و حدود ۶ سال در تیم یوونتوس بود. دوران اصلی بازیگری پین مربوط به تیم لاتزیو است و در ۱۹۶ بازی برای این تیم، ۹ گل به نتیجه رسانده است.

گابریل پین مربی استقلال

او از فوتبالیست های سابق ایتالیایی بوده که این روزها به عنوان مربی فعالیت می کند.

این مربی ۵۸ ساله افتخارات زیادی را تیم ملی ایتالیا به دست آورده است و کارنامه ورزشی رو بسیار پربار و درخشان می باشد.

گابریل پین

چکیده ای از بیوگرافی گابریل پین

تاریخ تولد: 21 ژانویه 1962

محل تولد: ویتوریو ونتو ، ایتالیا

قد: 1.74 متر (5 فوت 9 اینچ)

پست: هافبک

گابریل پین

بیوگرافی گابریل پین

گابریل پین (متولد 21 ژانویه 1962 در ویتوریو ونتو ) مربی و بازیکن اسبق فوتبال ایتالیا است. پین بعد از یک پست طولانی مدت به عنوان یک هافبک به یک مربی تبدیل گردید. او به عنوان بازیکن ، با یوونتوس و جام برندگان جام یوفا ، یوفا ، اسکودتو و جام بین قاره ای را به دست آورد، جام و سوپرجام یوفا با پارما. او به عنوان مربی به عنوان دستیار سزاره پراندلی در پست های دومی به عنوان مدیر خدمت کرده است. گابریل پین ، فوتبال خود را از سال ۱۹۷۵ و با تیم یونتوس شروع کرد. وی در پست هافبک بازی می کرد و حدود ۶ سال با تیم یوونتوس بازی می کرد. دوران اصلی بازیگری پین به تیم لاتزیو مربوط می شد و در ۱۹۶ بازی برای این تیم، ۹ گل به نیجه رسانده است. پین همینطور در ۲ مقطع مختلف برای تیم پارما به میدان رفت و در ۱۶۴ بازی، ۹ گل برای این تیم به نتیجه رسانده است. پایان دوران بازیگری گابریل پین به تیم پیاچنزا ایتالیا بازمی گردد و وی در سال ۱۹۹۷ از فوتبال خداحافظی کرد. پین در سال ۲۰۰۱ کار خود را به صورت رسمی به عنوان مربی در تیم پارما شروع کرد و تا سال ۲۰۰۴ در این تیم به عنوان مربی حضور داشت. بعد از آن این مربی ایتالیایی به تیم فیورنتینا رفت و تا سال ۲۰۱۰ به عنوان مربی کار خود را ادامه داد. نقطه اوج کارنامه مربی گری گابریل پین به تیم ملی ایتالیا برمی گردد جایی که این مربی همراه چزاره پراندلی راهنمایی لاجوردی پوشان را برعهده داشت. گابریل پین که همواره به عنوان دستیار چزاره پراندلی در تیم های گوناگون حضور داشته، تا همین چند ماه پیش به همراه این مربی کهنه کار در تیم فیورنتینا حضور داشت اما به علل شخصی پراندلی از جمله مشکلات افسردگی، از این تیم جدا شد. وی از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ در تیم ملی ایتالیا بود و با این تیم در یورو ۲۰۱۲ به مقام نایب قهرمانی یورو نائل گردید. بعد از تیم ایتالیا، پین در تیم های گالاتاسرای، والنسیا، النصر و جنوا به عنوان مربی کار خود را جلو برد و در حال حاضر به عنوان مربی تیم استقلال و دستیار فرهاد مجیدی در جمع آبی پوشان پایتخت حضور خواهد داشت.

گابریل پین

سوابق ورزشی

گابریل پین در سال ۱۹۷۹ میلادی کار حرفه ای خود را در فوتبال آغاز کرد و حضورش در تیم یوونتوس سکوی پرتاب به سوی موفقیت بود بود تیم یوونتوس ایتالیا توانست عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد و سپس به تیم های فورلی و پارما را پیدا کند پیاچنزا بیست و یک بار وارد زمین شد و عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت در سال ۱۹۹۲ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و وارد عرصه مربیگری شد نخستین تجربه مربیگری خود را با تیم پارما به دست آورد و در سال ۱۹۹۹ هدایت این تیم را برعهده گرفت حضور او به عنوان سرمربی تیم کار باعث شد که این تیم نتایج بسیار قابل قبولی را به دست آورد

رزومه ورزشی گابریل پین

گابریل پین با سابقه بازی در تیمهای مطرحی همچون یوونتوس، لاتیو و پارما سابقه خوبی در ففوتبال ایتالیا از خود بر جای گذاشته است. او در تمام عمر مربیگری خود به عنوان دستیار در تیمهای نام آشنایی همچون پارما، تیم ملی ایتالیا، گالاتاسرای، فیورنتینا، آ.اس رم، والنسیا و همچنین جنوآ مشغول بوده است. اوج کار او،، ۴ سال حضور در تیم ملی ایتالیا به عنوان دستیار سرمربی از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ بوده است. مدرک مربیگری او پرولایسنس یوفا است و از لحاظ سطح مدرک، یک رده بالاتر از مدرک مربیگری فرهاد مجیدی محسوب می شود. نکته جالب در خصوص او این است که گابریل پین با کار کردن در خاورمیانه ناآشنا نیست چرا که در سال ۲۰۱۷/۲۰۱۸ در تیم النصر امارات مشغول به کار بوده است.

گابریل پین مشاور ایتالیایی فرهاد مجیدی

چندی پیش فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود خبر از آمدن گابریل پین به استقلال را داد. او در این خبر عنوان کرد که این شخص که سابقه حضور در کادر فنی تیم های «پارما» «فیورنتینا» «والنسیا» «گالاتاسرای» «النصر امارات» را داشته است قرار است به زودی وارد تهران شود و در کنار فرهاد مجیدی در کادر فنی تیم استقلال فعالیت کند. پس از اینکه فرهاد برای انتخاب یک مشاور خوب و رزومه دار با گابریله پین آشنا شده بود، سرمربی آبی پوشان درخصوص سطح فنی او و حضورش در ایران با فابیو کاناوارو مشورت کرده است. مجیدی که از دوستی قدیمی ای با کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا برخوردار است، در رابطه با انتخاب پین، از کاناوارو تأییدیه نهایی را گرفته و او گابریله پین را از لحاظ سطح کیفی و فنی، مورد تأیید قرار داده است. پس از اینکه مجیدی بابت انتخاب پین از سوی کاناوارو به جمع بندی نهایی رسید، مذاکرات با او را آغاز کرد و پس از توافق شخصی، پین را به عنوان مشاور خود برگزید. دستیار سابق چزاره پراندلی حتی مسابقات استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را زیر نظر داشت و پس از رصد عملکرد آبی پوشان در این بازی ها، شناخت خوب و کافی از ترکیب و سیستم استقلال دارد. خبر دیگر درخصوص مشاور ایتالیایی مجیدی این است در حالیکه گابریله پین پیگیر تزریق واکسن کرونا بود تا راهی ایران شود، به ویروس کوید-19 مبتلا شد و به همین دلیل از سفر به ایران بازماند. مطابق قوانین مربوط به اپیدمی ویروس کرونا در کشور ایتالیا، هر فرد مبتلا باید یک دوره 21 روزه قرنطینه را پشت سر بگذارد و به این جهت سفر این مربی ایتالیایی به ایران دچار تأخیر شد و روز یکشنبه با پایان قرنطینه، او عازم ایران می شود تا به کادرفنی استقلال اضافه شود. گابریله پین در دوران بازیگری عضو تیم های فوتبال یوونتوس، لازیو، پارما و چند باشگاه دیگری ایتالیایی بود. گابریله پین کار مربیگری را از پایه های پارما آغاز کرد و همواره به عنوان دستیار اول چزاره پراندلی در تیم های او حضور داشت. پین به مدت 5 سال و در 240 بازی در فیورنتینا در کنار پراندلی بود. سپس در سال 2010 و با انتخاب پراندلی به عنوان مربی تیم ملی ایتالیا روی نیمکت آتزوری نشست و تورنمنت های مهمی از جمله یورو 2012 و جام جهانی 2014 را تجربه کرد. او سپس با پراندلی راهی گالاتاسرای ترکیه شد و پس از مدتی با جنوا به فوتبال ایتالیا بازگشت.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (240 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (138 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (62 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (55 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (52 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (31 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (30 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (26 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (20 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (19 نظر) نگاهی به ماشین بی ام و هوش پران کریم باقری که همه آرزوشو دارن/ زیدان فوتبال ایران سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (17 نظر) رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام (16 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت