بلایی که طلاق سر پسر فوق لیسانسیه آورد / همه تنهایم گذاشتند

  دوشنبه، 27 بهمن 1399 ID  کد خبر 136112
بلایی که طلاق سر پسر فوق لیسانسیه آورد / همه تنهایم گذاشتند
ساعد نیوز : مسعود فوق لیسانس دارد و آروزهای زیادی داشت اما طلاق کافی بود نابودش کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا،روزی که از سر کنجکاوی و به پیشنهاد یکی از دوستانم موادمخدر مصرف کردم تا به قول معروف سرخوشی و لذت را تجربه کنم، هیچ گاه فکر نمی کردم در مدت کوتاهی مدرک فوق لیسانسم را روی تاقچه می گذارم و ابزار سرقت را به دست می گیرم تا ...

این ها بخشی از اظهارات مرد 45ساله ای است که هنگام دستبرد به اموال داخل یک خودرو به همراه یکی از دوستانش در چنگ قانون گرفتار شده است.

فکر نمی کردم سارق بشوم اما شدم!

این سارق جوان پس از بازجویی در دایره تجسس در حالی که مدعی بود به دنبال احساس و عاطفه یخ زده اش می گردد، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری احمدآباد مشهد گفت: اگرچه در خانواده ای فرهنگی رشد کردم که هیچ وقت رنگ و بوی موادمخدر در منزل مان وجود نداشت اما از زمانی که به خاطر دارم قهر و آشتی، ناسازگاری و مشاجره های پدر و مادرم، فضای زندگی ما را زجرآور و غیر قابل تحمل کرده بود. با این حال پدرم به شدت مراقب تحصیل من بود و برای درس و مدرسه ارزش ویژه ای قائل بود. در عین حال هیچ ارتباط عاطفی خوبی با هم نداشتیم و محبتی را نیز از جانب مادرم احساس نمی کردم. همه تلاشم این بود تا خلأهای عاطفی زندگی ام را با درس و مدرسه جبران کنم.

بالاخره همزمان با پایان تحصیلاتم در مقطع کارشناسی، بلافاصله در یکی از رشته های مهم و با اعتبار کارشناسی ارشد پذیرفته شدم. ولی قبول شدن من در مقطع تحصیلات تکمیلی با طلاق پدر و مادرم همزمان شد. با آن که خواهر و برادرانم ازدواج کرده بودند و هر کدام شان موقعیت و منزلت اجتماعی آبرومندانه ای داشتند، اما این ماجرا ضربه روحی و عاطفی شدیدی به من وارد کرد زیرا دیگر بیشتر از گذشته احساس پوچی، تنهایی و افسردگی می کردم.

طلاق پدر و مادرم مرا نابود کرد!

به گونه ای که حتی توانایی برقراری ارتباط با کسی را نداشتم و نمی توانستم آلام درونی ام را با کسی در میان بگذارم. خلاصه به هر سختی بود دانشگاه را به پایان رساندم و عازم خدمت سربازی شدم.

در همان دوره آموزشی با پسری آشنا شدم که فرزند طلاق بود و سرگذشتی مشابه من داشت. «باقر» که مدعی بود مدتی است به خاطر عزیمت به سربازی مواد مخدر مصرف نمی کند، تصمیم داشت بعد از پایان خدمت در مشهد بماند و نزد خانواده اش بازنگردد که در تهران ساکن بودند.

باقر دوستم معتادم کرد!

خیلی زود باقر به تنها مونس و همدم من تبدیل شد و تصمیم گرفتیم با هم کار کنیم، چون باقر همواره با پدرش بر سر مسائل مالی اختلاف داشتند. بالاخره هنوز خدمت سربازی ام تمام نشده بود که متوجه شدم باقر دوباره و به صورت تفریحی موادمخدر مصرف می کند. با آن که چند بار پیشنهادش را برای تجربه یک بار مصرف رد کردم ولی بالاخره تسلیم وسوسه های کنجکاوانه شدم و برای اولین بار طعم حشیش را چشیدم. به خاطر لذت و سرخوشی که بر اثر مصرف پیدا کردم، چند روز بعد نیز پای بساط باقر نشستم تا به قول معروف غم و غصه هایم را فراموش کنم و به این بهانه به سرخوشی هایم ادامه بدهم ولی طولی نکشید که چشمانم را باز کردم و خودم را گرفتار در مرداب مواد افیونی دیدم.

از آن روز به بعد همه سختی ها وتلاش هایم بر باد رفت و مدرک فوق لیسانسم را روی تاقچه گذاشتم چرا که دیگر برایم اعتباری نداشت و در هیچ جا به دلیل اعتیادم استخدام نمی شدم. شعله های مواد مخدر همه آرزوهایم را سوزاند و آینده ام را به آتش کشید، به طوری که احساس و عاطفه و عشق و علاقه ام یخ زده بود. در همین روزها که حتی به ازدواج نمی اندیشیدم، پدرم از دنیا رفت ولی مرگ او هیچ تاثیری در زندگی ام نداشت به گونه ای که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.

برای هزینه خانه سرقت می کردم

بعد از مرگ پدرم مجبور شدم برای تامین هزینه های اعتیادم دست به سرقت بزنم. بنابراین با نقشه های باقر شروع به سرقت از خودروها کردیم چون او قبلا به دلیل شاگردی در قفل سازی خودرو، باز کردن سریع در خودروهای مدل پایین را آموخته بود.

خواهر و برادرانم برای حفظ آبروی خودشان چند بار برای ترک اعتیاد مرا بستری کردند و پول در اختیارم گذاشتند اما همه این تلاش ها بی فایده بود و من با اولین تعارف باقر دوباره پای بساط می نشستم و از همان روز دوباره ابزار سرقت را به دست می گرفتم. این بار نیز در کوچه ای خلوت مشغول دستبرد به اموال داخل یک خودروی پراید بودیم که ناگهان ماموران گشت کلانتری احمدآباد بر سرمان آوار شدند ودر حالی که هنوز شوکه بودیم ما را به کلانتری انتقال دادند ولی نمی دانم این بار احساس و عاطفه یخ زده و گم شده ام را خواهم یافت یا ... شایان ذکر است، تحقیقات نیروهای ورزیده تجسس با صدور دستوری از سوی سرگرد علی عسکری (رئیس کلانتری احمدآباد) در این باره ادامه دارد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (143 نظر) مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو (88 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (83 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (77 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (62 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (60 نظر) نگاهی به ماشین هیوندای هوش پران جعفر غفارنژاد، رقیب مازندرانی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/غول بابلسری سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (52 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (46 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (39 نظر) خلاقیت زیبا و جالب همسر جوان سید احمد خمینی برای تبریک تولد با یک شعر عاشقانه سنگین و رنگین/ در نگاه من بهارانی هنوز...+عکس (38 نظر) نگاهی به گل آفساید گولسیانی به مس رفسنجان از زاویه ای متفاوت +فیلم/ قهرمانی پرسپولیس با اشتباه محرز داوری مسجل شد (38 نظر) مازیار لرستانی: دلم برای شهره لرستانی تنگ شده+ویدئو (37 نظر) نگاهی به ماشین بِنزِ هوش پران حمید لولایی که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (37 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (34 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (31 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(تصاویر) پذیرایی منحصربفرد سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری، و خواهر‌شوهر مهربونش از مهمانان مخصوصشان در جشن تولد پناه/ باریکلا! چه میز شام و دسری چیدن👌
مقایسه جنجالی پاداش 18 میلیاردی قهرمانان المپیک ایرانی و مرغ سوخاری رایگان ورزشکار خارجی / از دربانی دانشگاه آکسفورد تا تحصیل بدون کنکور در پزشکی دانشگاه تهران
فعالیت آزادانه دلالان مرگ؛ گرفتن پول زور از خانواده‌های عزادار
پهلوان رسول خادم بالاخواه مبینا نعمت زاده درآمد!/ حرف های حکیمانه دارنده مدال طلای المپیک درباره جنجال دختر تکواندوکار دهه هشتادی خبرساز شد
رئیس‌‎جمهور: اقدام مشترک و همدلانه همه قوا برای حل مشکلات، نیاز ضروری امروز کشور است
رهبر انقلاب سخنگو نداشته و ندارند
حضور رئیس‌جمهور در صحن مجلس برای دفاع از وزرای پیشنهادی
ماجرای تیراندازی به آرزو بدری توسط پلیس / ربطی به بی‌حجابی نداشت
از تجاوز به من فیلم گرفته بود، کشتمش!
(تصاویر) کشف یک موزائیک باستانی به نام «آکواریوم یخ‌ زده در سنگ» با قدمتی 2 هزار ساله
از پاسخ مبینا نعمت‌زاده به شهربانو منصوریان تا حضور ظریف در یک مکان خاص در حواشی داغ امروز شنبه 27 مرداد 1403
سنگ غول‌آسای 6 تنی که 5 هزار سال قبل 700 کیلومتر جا‌به‌جا شده است!
یونسکو هشدار داد: محرومیت یک میلیون و 400 هزار دختر از تحصیل در افغانستان توسط طالبان
10 هنرمند محبوبی که باشکوه ترین مراسم تشییع ایران را داشتند/ از خسرو شکیبایی تا فروغ فرخزاد و محمدرضا شجریان +عکس
آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برگزار شد
منتخب روز   
خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن