بوی ثروت تمام زندگی ام اشباع کرده است

  چهارشنبه، 09 آذر 1401   زمان مطالعه 2 دقیقه
بوی ثروت تمام زندگی ام اشباع کرده است
ساعدنیوز :رسیدن به ثروت را می‌ توان اینگونه تعریف کرد دستیابی به نقطه‌ ای که بدون نگرانی در مورد پول بتوانید زندگی کنید. اما این نقطه به معنای پایان کار نیست و همیشه باید در رسیدن به نقطه ای بالاتر تلاش کرد. من برای رسیدن به این نقطه وارد کسب و کار سیر شدم و به آن رسیدم و الان با وجود ثروتی که دارم باز هم موفقیت بیشتر میخواهم .

رسیدن به ثروت را می توان اینگونه تعریف کرد دستیابی به نقطه ای که بدون نگرانی در مورد پول بتوانید زندگی کنید. اما این نقطه به معنای پایان کار نیست و همیشه باید در رسیدن به نقطه ای بالاتر تلاش کرد. من برای رسیدن به این نقطه وارد کسب و کار سیر شدم و به آن رسیدم و الان با وجود ثروتی که دارم باز هم موفقیت بیشتر میخواهم و به شما پیشنهاد میکنم تا در ادامه مرا همراهی کنید.

سیر تازه شمال

سیر تازه سرشار از کلسیم، منیزیم، فسفر، ویتامین c به میزان زیاد، منگنز، روی و مقدار کمی آهن بوده و اگر شما از سیر تازه شمال در رژیم غذایی خود استفاده کنید می توانید ویتامینهای ضروری بدنتان را تامین کنید.

و با دریافت آنتی اکسیدان های بسیار قدرتمند سبب پیشگیری از بروز بیماری خطرناک سرطان شوید.

این محصول به صورت کاملا ارگانیک تولید شده و کشاورزان و افرادی که در زمینه تولید سیر محلی تازه فعالیت دارند، برای آنکه بتوانند کیفیت این محصولات را افزایش دهند.

تصویر

سیر قرمز همدان

اگر تمایل داشته باشیم که در افزایش سرانه صادرات سیر قرمز همدان، مثمر ثمر واقع شویم، باید از بالای ارکان اصلی کشور تا ما مردم عادی در این عرصه، کاری که در توانمان می باشد را انجام دهیم:

دولت کشور ما باید موانع ایجاد شده بر سر راه صادر کنندگان را بردارد تا حجم فروش سیر قرمز به حد ایده آل در بازار جهانی نزدیک شود. دولتمردان باید فکری به حال ثبات بیشتر بازار ارز کنند. زیرا وضعیت بازار ارز با میزان صادرات و واردات ارتباط مستقیم دارد.

هر چقدر که نرخ بازار ارز پایین تر بیاید طبیعتا می توان سیر قرمز را با قیمت کمتری به بازار جهانی عرضه نمود و مشتریان خارجی بیشتری را جذب کرد. وجود تحریم های گسترده علیه کشورمان نیز کار صادر کنندگان را بسیار سخت کرده است.

همانطور که مستحضر می باشید امروزه کثیری از شرکت های خارجی حاضر به وارد معامله شدن با شرکت های داخلی نیستند و این موضوع کار صادر کنندگان را سخت می کند.

تصویر

سیر تازه همدان

سیر هرچه کیفیت بیشتری داشته باشد، از ماندگاری بالاتری نیز برخوردار خواهد بود و شرایط نگهداری اش نیز ساده تر است. بوی سیر تازه همدان درجه یک در دهان باقی نمی ماند اما این در حالیست که بوی بعضی از سیر ها مدت ها بر دهان و بر روی پوست و تنفس باقی می ماند و این بو برای انسان مقداری آزاردهنده می باشد.

سیر خشک چون نسبت به سیر تازه ماندگاری بیشتری دارد دارای خواهان بیشتری است و همین امر باعث شده تعداد زیادی از کشاورزان پس از برداشت محصول خود سیر ها را به مدت یک ماه در جایی جمع کرده و اطراف آن ها را با خاک می پوشانند تا اینکه آب و رطوبت خورد را از دست بدهند و کاملا خشک شوند.

تصویر

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (228 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (93 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (64 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (60 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (59 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (35 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (35 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) ژست‌های سیدمحمد خاتمی با بازیگران در سینما؛ از تعظیم در برابر مهتاب کرامتی تا پُفیلا خوردن در حال تماشای فیلم+عکس/ همراهی همسر سیدحسن خمینی و سام درخشانی با رئیس‌جمهور سابق (30 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (29 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (24 نظر) خلاقیت خنده دار بَقال اهوازی برای فرار از گرما حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (24 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (23 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (22 نظر)
تیتر امروز   
منتخب روز   
سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌