بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان چگونه امکان پذیر است؟

  سه شنبه، 05 فروردین 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان چگونه امکان پذیر است؟
در این مقاله روش هایی که در حال حاضر برای بزرگ شدن آلت تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد را به ترتیب از بدترین روش تا روش هایی که درد و ناراحتی کمتری دارند را به ترتیب با شما در میان می گذاریم.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از تک پزشک، به احتمال زیاد سایز الت تناسلی شما زیاد کوچک نیست و نرمال است ولی شاید در مورد افزایش اندازه آلت تناسلی و روش های بزرگ کردن آلت تناسلی کمی کنجکاو شده باشید و البته چند گزینه دردناک و همچنین گران قیمت وجود دارد که برخی از انها از سوی متخصصن تضمین هم نشده است.

موثرترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی کدام است؟

مردان اغلب تصور می کنند آلت تناسلیشان خیلی کوچک است. که البته باید بدانید که این مسئله کاملا طبیعی بوده و اغلب مردان چنین نگرانی ای را دارند.

متاسفانه تصور غلطی که توسط فیلم های غیراخلاقی رواج پیدا کرده است این است که برای لذت بردن از رابطه جنسی باید آلت بزرگی داشته باشید. ولی این تصور کاملا اشتباه است.

در مطالعه ای که در سال 2017 نشان داد که ترکیبی از بوسه های عمیق، تحریک ناحیه تناسلی و رابطه دهانی بیشتر و بهتر از دخول می تواند یک زن را به ارگاسم برساند.

به احتمال زیاد آلت تناسلی شما خوب است و اندازه ای طبیعی دارد ولی اگر در مورد افزایش سایز و روش های بزرگ کردن آلت تناسلی کنجکاو هستید چند گزینه دردناک و البته گران قیمت پیش رو دارید که برخی از آن ها از سوی متخصصین تضمین شده هم نیستند.

در این مقاله روش هایی که در حال حاضر برای بزرگ شدن آلت تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد را به ترتیب از بدترین روش تا روش هایی که درد و ناراحتی کمتری دارند را به ترتیب با شما در میان می گذاریم.

بزرگ کردن آلت تناسلی، قرار دادن ایمپلت در آلت تناسلی

دکتر جیمز الیست Dr. James Elist ، جراحی در لس آنجلس ادعا می کند که تنها جراح جهان است که با استفاده از ایمپلت سیلیکونی می تواند طول و ابعاد آلت تناسلی را افزایش دهد. الیست ادعا می کند که با این جراحی می تواند 1.5 اینج طول و 2.5 اینچ دور آلت نناسلی را افزاش دهد و در حال حاضر 1300 ایمپلنت جاگذاری کرده است. مشکل این روش قیمت 13 هزار دلاری جراحی و خطر عفونت یا شکستگی ایمپلنت است.

تصویر

بزرگ کردن آلت تناسلی، جراحی پلاستیک

برخی جراحان می توانند با با برش یک رباط، طول آلت تناسلی مردان را افزایش دهند. این کار کمک می کند آلت تناسلی بیشتر به سمت بیرون متمایل شود. البته این جراحی ممکن است با خطرات جدی از جمله ایجاد بافت اسکار و نعوظ دردناک ، عفونت یا از دست دادن حساسیت و عملکرد همراه باشد.

به علاوه هزینه آن 9 هزار دلار است و مطالعات نشان داده است که در این روش تقریبا نیم اینچ به اندازه طول آلت تناسلی اضافه می شود که بسیار کمتر از انتظارات بیمار است.

بزرگ کردن آلت تناسلی، تزریق چربی

با استفاده از این روش جراحان ، چربی بدن خود فرد را با لیپوساکشن liposuction خارج کرده و با استفاده از سرنگ به بدنه آلت تناسلی تزریق کنند. در این روش احتمالا افزایش طول حدود 1 اینچی در طول و دور آلت تناسلی را تجربه خواهید کرد. نتیجه آن دائمی نیست و بعد از مدتی به اندازه اولیه باز خواهید گشت. البته این روش هم با عوارضی همراه است.

در یکی از موارد ثبت شده بیماری 30 ساله بعد از این جراحی به خاطر منتقل شدن چربی از آلت تناسلی به بافت ریه بر اثر عدم توانایی تنفس از دنیا رفت.

بزرگ کردن آلت تناسلی، تزریق پلاسمای غلیظ غنی از پلاکت PRP

یک روش نسبتا جدید است که در آن پلاسمای غنی از پلاکت خودتان را به آلت تناسلی تزریق می کنند که با تحریک جریان خون باعث بزرگ تر شدن آلت می شود. در حال حاضر تحقیقات کافی برای اثر گذاری بلند مدت این روش وجود ندارد.

بزرگ کردن آلت تناسلی، استفاده از دستگاه های کشنده یا extenders

دستگاه های کشنده وسایلی هستند که مردان در طول روز می توانند زیر لباس خود بپوشند تا به تدریج آلت تناسلی را بکشند.

برخی از کارشناسان معتقدند این دستگاه ها ممکن است موثر باشند ولی سایر متخصصین معتقدند که استفاده از این دستگاه ها ارزش ناراحتی و حساسیت های احتمالی در آینده را ندارد.

تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده جواب محکمی ارائه نکردند به علاوه این که استفاده از این دستگاه ها در طول روز روی حساس ترین قسمت بدن به هیچ عنوان راحت نیست.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (432 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (210 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (143 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (105 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (61 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (44 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (28 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (14 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (13 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
اختلاف زن و شوهر بوکانی هفت هکتار مزرعه گندم را به آتش کشاند
تصاویر جالب و دیدنی از آیین های عزاداری محرم در 12 کشور مختلف جهان/ از به زنجیر کشیدن زنان تا عبور کردن پابرهنه از روی زغال‌های روشن
(ویدیو) ترانه سوزناک همایون شجریان در دلتنگی و فراق پدرش/ چه بغضی هم داره
(تصاویر) 9 تا از باور نکردنی ترین مراسم غیرعادی که در برخی مناطق جهان جانشین دفن کردن مردگان شده است/ روی کسانی که مرده‌هاشونو میسوزونن رو سفید کردن کلا
ویدئوی فوق العاده باشگاه اینتر برای معرفی مهدی طارمی/یک شاهزاده ازخلیج فارس/ مهدی طارمی: ایران در قلب من است و اینتر در ذهن من
باقری: لبنان، جهنم بی‌بازگشت برای صهیونیست‌ها خواهد بود
بغض و غم شبنم مقدمی، داور برنامه "صداتو"، بر سر مزار استاد آواز ایران/ نگاه به خانه ابدی استاد شجریان با سنگ مزار ساده و نوشته ی کوتاه برای مردم سرزمینشان
رونمایی محسن کیایی از دختر ناز و همسر جوانش به مناسبت 22مین سالگرد ازدواجشان/ مجری برنامه "صداتو"، برای اولین بار، خاطره ای از ازدواج زودهنگامش تعریف کرد
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
گزارش ظریف از انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم
منتخب روز   
اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان