برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی هاکی روی یخ با ترکیه

  دوشنبه، 04 بهمن 1400 ID  کد خبر 189230
برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی هاکی روی یخ با ترکیه
ساعدنیوز: رییس انجمن اسکیت هاکی روی یخ گفت: با حمایت باشگاه آنلاین تایر، تیم هاکی روی یخ آنکارای ترکیه با حضور در ایران، چهار دیدار دوستانه با تیم ملی ایران برگزار خواهد کرد.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از ایرنا، کاوه صدقی روز دوشنبه در گفت و گویی خبری، اظهار داشت: ۱۸ بازیکن تیم آنکارا، دهم بهمن ماه در کشورمان برای برگزاری دیدار دوستانه حضور خواهند یافت. از ۲ سال گذشته به عضویت فدراسیون جهانی هاکی روی یخ درآمدیم اما با شیوع ویروس کرونا، مسابقات بین المللی لغو شد. ملی پوشان به مدت ۲ سال در اردو بودند و از لحاظ زیرساخت امکانات خوب و کافی در اختیار تیم های ملی زنان و مردان قرار گرفت.

وی افزود: پیست یخ ایران مال به طور کامل در اختیار تیم های ملی است؛ با این وجود برای تهیه برخی تجهیزات به دلیل هزینه بسیار بالای آن مشکل داشتیم که البته بخشی از آن با حمایت خانواده ها برطرف شد.

رییس انجمن اسکیت هاکی یادآور شد: برای آماده سازی هاکی بازان با حمایت باشگاه فرمانیه تیم های ملی زنان و مردان راهی مسابقات بین المللی امارات شدند که زنان نایب قهرمان شد و تیم مردان هم مقامی کسب نکرد.

وی اضافه کرد: همچنین برای آموزش ملی پوشان، یک مربی و ۲ بازیکن از کشور روسیه را در به مدت ۱۰ روز به ایران آوردیم که با آموزش های ارایه شده، تحول جدی از نظر تاکتیک تیمی داشتیم؛ اما تیم های ملی برای رشد نیاز به دیدارهای تدارکاتی دارد. این مربی و ۲ بازیکن روسی در دیدار دوستانه در کنار تیم ملی هستند تا ترکیب نهایی برای اعزام به جام جهانی هاکی روی یخ مردان در قرقیزستان مشخص شود. ملی پوشان دهم اسفند راهی این رقابت ها خواهند شد.

رییس انجمن اسکیت هاکی اظهار داشت: قرقیزستان به تیم دوم روسیه معروف است زیرا جزو کشورهای شوروی سابق بوده و سطح فنی آنها خیلی بالاست بنابراین شانس زیادی مقابل این تیم نداریم. تیم کویت و سنگاپور هم ۳۰ سال در مسابقات بین المللی حضور دارند و بازی سختی برابر این تیم ها داریم.

وی ادامه داد: هر چند این شانس را داریم تا سنگاپور را ببریم و در رده سوم تا چهارم این مسابقات قرار بگیریم. تیم ملی زنان نیز شهریور ماه در چلنج کاپ آسیا حضور خواهند یافت و پیش از این قرار بود فیلیپین میزبان باشد که بعد از انصراف این کشور، سنگاپور یا کویت میزبانی را برعهده می گیرند.

صدقی خاطرنشان کرد: سال آینده همچنین برای تیم زیر ۲۰ سال پسران اعزام به مسابقات برون مرزی در دستور کار قرار دارد. اگر تاریخ و میزبانی بازی های زمستانی قاره ای مشخص شود، در این رقابت ها هم شرکت می کنیم. در کنار این مسایل به دنبال برگزاری یک دوره کلاس داوری با مدرس بین المللی از بلاروس در چهارم بهمن هستیم.

مسابقات جهانی اسکیت هاکی روی یخ مردان طی روزهای ۱۲ تا ۱۸ اسفندماه در قرقیزستان برگزار می شود. تیم ملی در این رقابت ها در گروه A حضور خواهد داشت و باید به مصاف فیلیپین، مالزی، سنگاپور، کویت و قرقیزستان برود.

برنامه دیدارهای تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ قرقیزستان به شرح زیر است:

۱۲ اسفند، ایران - فیلیپین

۱۳ اسفند، ایران- سنگاپور

۱۵ اسفند، ایران- قرقیزستان

۱۶ اسفند، ایران - کویت

۱۸ اسفند، ایران - مالزی

ملی پوشان برای نخستین بار است که در رقابت های جهانی شرکت می کنند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (36 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (29 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان