بیوگرافی و زندگی خصوصی اشکان خطیبی و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی

  سه شنبه، 30 خرداد 1402   زمان مطالعه 2 دقیقه
بیوگرافی و زندگی خصوصی اشکان خطیبی  و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی
ساعدنیوز: اشکان خطیبی (19 مهر 1358) بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان ایرانی است. او تحصیلات را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌است که در ادامه بیوگرافی او را می توانید مطالعه کنید.

فهرست مطالب


خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی

زندگی هنری

آثار

افتخارات

اینستاگرام

آلبوم تصاویر

فیلم


خلاصه بیوگرافی اشکان خطیبی


نام : اشکان

نام خانوادگی : خطیبی

تاریخ تولد : 19 مهر 1358

تحصیلات : کارشناسی تئاتر

رشته هنری : بازیگر، خواننده و مجری

 اشکان خطیبی

زندگی شخصی و خانواده اشکان خطیبی


اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد 19 مهر 1358 در تهران، مجری و بازیگر است.اشکان خطیبی در سرآسیاب ملارد استان البرز و در خانواده هنری متولد شد. پدر او اهل شعر و ادبیات و مادر ایشان علاقمند به کارهای هنری بود. اشکان خطیبی برادری به نام عرفان دارد که در زمینه موسیقی تعلیم دیده است. اشکان خطیبی در سال 91 ازدواج نمود اما پس از مدتی از همسر خود جدا شده و بار دیگر در 37 سالگی در سال 95 با آناهیتا درگاهی ازدواج کرد.

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر توانای سینمای ایران و متولد 8 بهمن 1365 در تهران است که در سال 1393 با محمد پروین (بازیکن فوتبال) پسر علی پروین ازدواج کرد اما این زوج کمتر از یکسال از هم جدا شدند و در سال 95 با اشکان خطیبی ازدواج نمود.

 اشکان خطیبی

اشکان خطیبی

تحصیلات اشکان خطیبی


این هنرمند توانای کشورمان فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که در کنار بازیگری به اجرا، تهیه کنندگی، کارگردانی، خوانندگی و نوازندگی و تدریس نیز می پردازد.

ازدواج اشکان خطیبی


پس از انتشار عکس های از اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی در مکان های مختلف، در سایت ها و شبکه های اجتماعی شایعه شد که این دو زن و شوهر هستند. اشکان خطیبی در برنامه خندوانه صحن این ماجرا را تایید کرد و گفت که آناهیتا درگاهی همسرش است. جالب است بدانید که او برای بار دوم است که ازدواج می کند. همسر قبلی اش در سال 1394 از او جدا شده است و آناهیتا دومین همسرش است.

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

فرزندان اشکان خطیبی


فرزندی ندارد.

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی

زندگی هنری و اجتماعی اشکان خطیبی


اشکان خطیبی در سال 77 بعد از معرفی از طرف تئاتر دانشجویی در فیلم دفتری از آسمان به ایفای نقش پرداخت اما این فیلم پخش نشد و بعد از آن تئاتر را به صورت حرفه ای دنبال کرد.اولین تجربه کارگردانی اشکان خطیبی در تئاتر به سال 81 و نمایش «مرگ و دوشیزه» مربوط می شود. اشکان خطیبی تاکنون در نمایش هایی همچون «زمستان»، «مانیفیست چو»، «خدای کشتار»، «مجلس ضربت زدن» و ... به ایفای نقش پرداخته است.

این هنرمند در سال دوم دانشگاه و پس از آشنایی با بابک سعیدی(آهنگساز و استاد موسیقی ) یک بند موسیقی بنام باند آپولون را تشکیل داده و سپس در تئاترها به عنوان آهنگساز شروع به فعالیت نمودند.خطیبی با گروهی از دوستان خود موزیک ویدوی جذابی به نام دستاتو بده من را در روزهای منتهی به نوروز 99 منتشر نمود که با استقبال فراوانی روبرو شد.

آثار هنری اشکان خطیبی

فیلم های اشکان خطیبی

خانوم


خانوم

bench cinema


bench cinema

rule of accident


rule of accident

به هدف شلیک نکن


به هدف شلیک نکن

سوت پایان


سوت پایان


اسب حیوان نجیبی است

خیلی دور، خیلی دور


خیلی دور، خیلی دور

نگار


نگار

عکس ندارد


child of opium

عکس ندارد


avaze dohoul

عکس ندارد


khatoon

عکس ندارد


les miserable

افتخارات اشکان خطیبی


هیچ جایزه و افتخاری تاکنون به نام اشکان خطیبی ثبت نشده است!

اینستاگرام اشکان خطیبی


اشکان خطیبی در اینستاگرام از طریق صفحه شخصی خود با نام کاربری ashkan در ارتباط است.

اینستاگرام اشکان خطیبی

آلبوم تصاویر اشکان خطیبی


 اشکان خطیبی

 اشکان خطیبی

 اشکان خطیبی

 اشکان خطیبی

 اشکان خطیبی

 اشکان خطیبی

 اشکان خطیبی با پدرش

 اشکان خطیبی

مهران مدیری و اشکان خطیبی در موزیک ویدیو آهسته آهسته


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (671 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (58 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (9 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان