بیوگرافی و زندگی خصوصی پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی

  دوشنبه، 21 خرداد 1403 ID  کد خبر 392093
بیوگرافی و زندگی خصوصی پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
ساعدنیوز: پاشا رستمی متولد 27 تیر 1363 بازیگر اهل ایران است که در ادامه بیوگرافی او را می توانید مطالعه کنید.

فهرست مطالب


خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی

زندگی هنری

آثار

افتخارات

اینستاگرام

آلبوم تصاویر

فیلم


خلاصه بیوگرافی پاشا رستمی


نام : پاشا

نام خانوادگی : رستمی

تاریخ تولد : 27 تیر 1363

تحصیلات : لیسانس رشته مهندسی کشاورزی

رشته هنری : بازیگری

پاشا رستمی

زندگی شخصی و خانواده پاشا رستمی


پاشا رستمی متولد 27 تیر 1363 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.اطلاعات بیشتری در مورد خانواده پاشا رستمی در دست نیست.

پاشا رستمی

پاشا رستمی

تحصیلات پاشا رستمی


پاشا رستمی فارغ التحصیل لیسانس مهندسی رشته کشاورزی است.

ازدواج پاشا رستمی


پاشا رستمی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

علاقه‌مندی های پاشا رستمی


از نوجوانی به زبان انگلیسی علاقه داشت و حالا مدت هاست بعنوان معلم زبان تدریس می کند ، او چند سالی است بصورت حرفه ای در تئاتر های مختلف نیز حضور دارد.پاشا رستمی به ورزش اسکی و فوتبال بسیار علاقه مند است. او به طور روزانه پیاده‌روی و ورزش می‌کند. در روز چندین ساعت کتاب می‌خواند و اوقات فراغتش را با دوستانش می‌گذراند.

پاشا رستمی

پاشا رستمی

زندگی هنری و اجتماعی پاشا رستمی


پاشا رستمی از تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد و با سریال «لحظه گرگ و میش» در 34 سالگی به اوج شهرت رسید. در سال 1381 وقتی 18 ساله بود همزمان با ورود به دانشگاه، دوره بازیگری را در کلاس های «امین تارخ» گذراند سپس بصورت حرفه ای وارد تئاتر شد. اولین بار در سال 1386 وقتی 23 ساله بود با سریال «اغما» وارد قاب تلویزیون شد سپس در مجموعه «همه بچه های من» مرضیه برومند و مسعود فروتن حضور داشت. سال 1388 دوران پرکاری را تجربه کرد، ابتدا در فیلم تلویزیونی «اشک انار» برای شبکه چهار حضور داشت سپس در سریال «طبقه سوم» تجربه متفاوتی را بدست آورد. در نهایت سال 1397 با سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان در نقش «حامد شریف» چهره اش به شهرت رسید.

او بعد از سریال لحظه گرگ و میش در سریال برف بی صدا میبارد نیز خوش درخشید و بعد آن در سریال نمایش خانگی دفتریادداشت درکنار رضا عطاران و سوگل خلیق بازی کرد.

آثار هنری پاشا رستمی

  • فیلم‌های سینمایی

طبقه سوم

طبقه سوم


1388

اشک انار

اشک انار


1389

  • مجموعه های تلویزیونی

اغما

اغما


1386

همه بچه های من

همه بچه های من


1387

خسته دلان

خسته دلان


1388

آب پریا

آب پریا


1389

گمشدگان

گمشدگان


1396

گمشدگان

لحظه گرگ و میش


1397

برف بی صدا میبارد

برف بی صدا میبارد


1401

  • نمایش خانگی

سریال دفتر یادداشت

دفتریادداشت


1402

افتخارات پاشا رستمی


هیچ جایزه و افتخاری تاکنون به نام پاشا رستمی ثبت نشده است!

اینستاگرام پاشا رستمی


پاشا رستمی در اینستاگرام از طریق صفحه شخصی خود با نام کاربری pasharo در ارتباط است.

اینستاگرام پاشا رستمی

آلبوم تصاویر پاشا رستمی


پاشا رستمی

پاشا رستمی

پاشا رستمی

پاشا رستمی

پاشا رستمی

پاشا رستمی

پاشا رستمی

پاشا ر ستمی

سکانسی جذاب از سریال لحظه گرگ و میش با حضور پاشا رستمی



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (142 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (119 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (73 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (69 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (40 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (36 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (33 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (29 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (22 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (19 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (16 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (14 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (13 نظر) خوانندگی و کنسرت معرکه و عاشقانه رضا گلزار/ چه قدرت صدای محشری تو اجرای زنده داره+ویدیو (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز