بیوگرافی و زندگی خصوصی رضا اکبرپور، اسماعیل سریال گیلدخت و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی

  سه شنبه، 28 فروردین 1403 ID  کد خبر 384319
بیوگرافی و زندگی خصوصی رضا اکبرپور، اسماعیل سریال گیلدخت و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
ساعدنیوز: رضا اکبرپور متولد 12 آذر 1365 بازیگر اهل ایران است که در ادامه بیوگرافی او را می توانید مطالعه کنید.

فهرست مطالب


خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی

زندگی هنری

آثار

افتخارات

اینستاگرام

آلبوم تصاویر

فیلم


خلاصه بیوگرافی رضا اکبرپور


نام : رضا

نام خانوادگی : اکبرپور

تاریخ تولد : 12 آذر 1365

تحصیلات : کارشناسی ارشد علوم سیاسی

رشته هنری : بازیگری

رضا اکبرپور

زندگی شخصی و خانواده رضا اکبرپور


رضا اکبرپور متولد 12 آذر 1365 در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل فوق لیسانس علوم سیاسی می باشد، یک برادر و سه خواهر دارد و می گوید عشق است که باعث شده در این حرفه دوام بیاورم و پایدار بمانم.

رضا اکبرپور

رضا اکبرپور

تحصیلات رضا اکبرپور


رضا اکبرپور فارغ التحصیل فوق لیسانس علوم سیاسی است.

ازدواج رضا اکبرپور


رضا اکبرپور ازدواج کرد ومتاهل می باشد و یک فرزند نیز دارد.

رضا اکبرپور

زندگی هنری و اجتماعی رضا اکبرپور


رضا اکبرپور در سال 79 در کلاس های بازیگری شرکت می کند و پس از یادگیری اصول بازیگری در چندین تئاتر شرکت می کند که مورد استقبال زیادی قرار می گیرند اما متاسفانه بعد از یک بازه زمانی مجبور می شود به دلیل مشکلات شدید مالی بازیگری را کنار بگذارید و کاری پیدا کند تا بتواند کمی وضعیت مالی خودش را بهبود بخشید.

تا اینکه در سال 1390 با علی سرهنگ آشنا می شود و در تله فیلم او بنام زمانی برای ایستادن ایفای نقش می کند. به گفته رضا اکبرپور در آن زمان دوستی بنام مهرداد حسنی بازی مرا می بیند و مرا به حسین نمازی معرفی می کند تا در فیلم جدید او بنام حرف های درگوشی بازی کنم ولی متاسفانه این فیلم پروانه سخت نگرفت.

بعد از آن حسین نمازی سراغ ساخت فیلم سینمایی آپاندیس می رود و از من هم دعوت می کند تا در این فیلم بازی کنم. خدا را شکر می کنم که تونستم در فیلم آپاندیس حضور پیدا کنم آن هم در شرایطی که افرادی هستند که حاضرند یک میلیارد در یک فیلم سینمایی سرمایه گذاری کنند تا فرزندشان نقش اول فیلم باشد.

آثار هنری رضا اکبرپور

  • فیلم‌های سینمایی

فیلم زمانی برای ایستادن

زمانی برای ایستادن


1393

فیلم آپاندیس

آپاندیس


1396

فیلم کاکا

کاکا


1395

  • مجموعه های تلویزیونی

سریال گیلدخت

گیلدخت


1402

سریال حوالی پاییز

حوالی پاییز


1397

افتخارات رضا اکبرپور


  • جایزه بازیگری برای نمایش چرا الان

  • ● جایزه بازیگری برای نمایش عیسی

  • ● جایزه بازیگری برای نمایش جعبه جادو

اینستاگرام رضا اکبرپور


رضا اکبرپور در اینستاگرام از طریق صفحه شخصی خود با نام کاربری rezaakbarpour20 در ارتباط است.

اینستاگرام رضا اکبرپور

آلبوم تصاویر رضا اکبرپور


رضا اکبرپور

رضا اکبرپور

رضا اکبرپور

رضا اکبرپور

رضا اکبرپور

رضا اکبرپور

رضا اکبرپور

رضا اکبرپور

سکانس های عاشقانه رضا اکبرپور در سریال گیلدخت



  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (201 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (150 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (106 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (95 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (69 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (57 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (32 نظر) ژست‌های سیدمحمد خاتمی با بازیگران در سینما؛ از تعظیم در برابر مهتاب کرامتی تا پُفیلا خوردن در حال تماشای فیلم+عکس/ همراهی همسر سیدحسن خمینی و سام درخشانی با رئیس‌جمهور سابق (31 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (25 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (25 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (24 نظر)
منتخب روز   
طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....