بیوگرافی و زندگی خصوصی صحرا اسداللهی و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی

  پنجشنبه، 23 شهریور 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی و زندگی خصوصی صحرا اسداللهی و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی
ساعدنیوز: صحرا اسداللهی (زادهٔ 26 مرداد 1366) بازیگر اهل ایران است که در ادامه بیوگرافی او را می توانید مطالعه کنید.

فهرست مطالب


خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی

زندگی هنری

آثار

افتخارات

اینستاگرام

آلبوم تصاویر

فیلم


خلاصه بیوگرافی صحرا اسداللهی


نام : صحرا

نام خانوادگی : اسداللهی

تاریخ تولد : 26 مرداد 1366

تحصیلات : کارشناسی کارگردانی - معماری

رشته هنری : بازیگری

صحرا اسداللهی

زندگی شخصی و خانواده صحرا اسداللهی


صحرا اسدالهی در بیست و هفتمین روز از سال 1370 به دنیا آمد. اگر درباره اصالت صحرا اسدالهی کنجکاو هستید، باید بگوییم اطلاعات زیادی درباره اینکه این بازیگر از چه قومیتی است، وجود ندارد و تنها می‌دانیم او در تهران به دنیا آمد. مادر و پدر او در قید حیات هستند و تنها یک برادر کوچکتر از خود دارد.

صحرا اسداللهی

صحرا اسداللهی

تحصیلات صحرا اسداللهی


خانم اسداللهی در دانشگاه سوره تحصیل کرد و تا مقطع کارشناسی درس خواند اما درباره رشته تحصیلی او اطلاعات گوناگونی وجود دارد. در جایی آمده که فارغ‌التحصیل رشته معماری است که این عنوان احتمالا درست باشد و در برخی منابع نیز گفته شده او در رشته سینما با گرایش کارگردانی درس می‌خواند.

ازدواج صحرا اسداللهی


تاکنون عنوان زیادی مانند صحرا اسدالهی و همسرش را دیده‌ایم که برای هنرمندان طبیعی است. درباره ازدواج صحرا اسدالهی باید بگوییم که این هنرپیشه تاکنون ازدواج نکرده است و با پدر و مادر خود زندگی می‌کند.

صحرا اسداللهی

زندگی هنری و اجتماعی صحرا اسداللهی


این هنرپیشه قبل از فوت زنده‌یاد سمندریان از سال 1391 در کلاس‌های ایشان شرکت کرد و کم‌کم به سمت تئاتر رو آورد. سپس در سال 1393 با سریال گاهی به پشت سر نگاه کن وارد دنیای بازیگری شد. سال 1394 صحرا اسدالهی در فروشنده، فیلمی پرافتخار از اصغر فرهادی نقش مژگان را ایفا کرد و توانست شناخته شود. این هنرپیشه در سال 1395 با بازی در فیلم دریاچه ماهی به کارگردانی مریم دوستی قدم بعدی خود را برداشت. سال 1396 برای این هنرپیشه پربار بود و قدم بعدی این بازیگر دو سریال دیگر بود. او در مجموعه‌های تلویزیونی از یادها رفته و شرایط خاص حضور داشت اما بیشتر نقش‌های خانم اسدالهی مکمل بودند. فیلم‌ سینمایی پری‌سا که در همان سال 1396 تولید شد، از جمله آثار کمتر دیده شده این بازیگر است اما خود خانم اسدالهی آن را دوست دارد. فیلم بعدی او نیز آقای سانسور بود که بازیگرانی همچون محمدرضا فروتن و بهرام افشاری هم‌بازی‌های این هنرمند بودند. سریال بعدی خانم اسدالهی در جستجوی آرامش بود که مورد استقبال قرار گرفت. صحرا اسدالهی در دلدار حضور داشت و این بازیگر را در نقش‌هایی کوتاه و سکانس‌های محدود می‌دیدیم. صحرا اسدالهی در بچه مهندس 2 و 3 نیز حضور تلویزیونی پیدا کرد. از این قسمت به بعد وارد دنیای سینمای این هنرپیشه می‌شویم. او فیلم‌های طبقه یک و نیم و جوجه تیغی که توانستند دیده شوند را بازی کرد و در یقه سفیدها که به تازگی در سال 1402 اکران شد نیز نقشی کلیدی داشت. این هنرمند به شبکه نمایش خانگی نیز پا گذاشت. صحرا اسدالهی در جادوگر و سپس آنتن، که نقشی پررنگ در آن داشت، حضور پیدا کرد. یکی از آثاری که خانم بازیگر در سال 1400 بازی کرد و دیده شد، فیلم سینمایی بیرو بود که به زندگی علیرضا بیرانوند، دروازه بان کشور، می‌پرداخت. صحرا اسدالهی در بیرو نقش مادر بیرانوند را داشت.

آثار هنری صحرا اسداللهی

  • فیلم‌های سینمایی

فروشنده

فروشنده


1394

دریاچه ماهی

دریاچه ماهی


1395

آپاندیس

آپاندیس


1396

آقای سانسور

آقای سانسور


1396

شب لرزه

شب لرزه


1396

سیاوش

سیاوش


1383

  • مجموعه های تلویزیونی

گاهی به پشت سر نگاه کن

گاهی به پشت سر نگاه کن


1393

در جستجوی آرامش

در جستجوی آرامش


1395-1396

شرایط خاص

شرایط خاص


1397

از یادها رفته

از یادها رفته


1397

بچه مهندس 2

بچه مهندس 2


1397

بچه مهندس 3

بچه مهندس 3


1384

افتخارات صحرا اسداللهی


  • جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم O2 از جشنواره فیلم کوتاه و عکس البرز

  • جایزه بهترین بازیگر زن فستیوال فیلم‌های آسیایی لس‌آنجلس برای فیلم هما و خواهران

  • جایزه بهترین فیلم مستند نویدا هند برای کارگردانی فیلم کوتاه تست دوربین

  • جایزه بهترین کارگردانی را از فستیوال wind آمریکا برای فیلم کوتاه تست دوربین

اینستاگرام صحرا اسداللهی


صحرا اسداللهی در اینستاگرام از طریق صفحه شخصی خود با نام کاربری sahra_asadolahi در ارتباط است.

اینستاگرام صحرا اسداللهی

آلبوم تصاویر صحرا اسداللهی


صحرا اسداللهی

صحرا اسداللهی

صحرا اسداللهی

صحرا اسداللهی

صحرا اسداللهی

صحرا اسداللهی

صحرا اسداللهی

صحرا اسداللهی

صحرا اسداللهی

صحرا اسداللهی

صحرا اسداللهی

صحرا اسداللهی

صحرا اسداللهی بازیگر جوان تلویزیون از عشقش به فوتبال و استادیوم رفتن گفت.



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (544 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (525 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (369 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (213 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (124 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (20 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (15 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (8 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (7 نظر)
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...