بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی عباس جدیدی و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  دوشنبه، 23 مرداد 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی عباس جدیدی و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
عباس جدیدی (زادهٔ 23 دی 1348 در تهران) کشتی‌گیر بازنشسته، مربی کشتی و سیاستمدار ایرانی است که از سال 1392 تا 1396 نمایندهٔ چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و ری و تجریش بود.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : عباس

نام خانوادگی : جدیدی

تاریخ تولد : 1348/10/23

شهر محل تولد : تهران

رشته تخصصی : کشتی

عباس جدیدی

عباس جدیدی

زندگی شخصی و خانواده عباس جدیدی


عباس جدیدی (زادهٔ 23 دی 1348 در تهران) کشتی‌گیر بازنشسته، مربی کشتی و سیاستمدار ایرانی است که از سال 1392 تا 1396 نمایندهٔ چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و ری و تجریش بود. جدیدی در جنوب شهر تهران، در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد. او یک خواهر و دو برادر دارد که آن ها هم مثل عباس ورزش‌کار هستند.

ازدواج و خانواده


عباس جدید ازدواج کرده و متاهل است و صاحب فرزند می باشد.

زندگی ورزشی و اجتماعی عباس جدیدی


عباس جدیدی زمانی که کشتی را در سن 12 سالگی از باشگاه کارگران تهران شروع کرد، وزن کمی داشت. غلام نظری نخستین مربی او بود که در حال حاضر جزء مفقودالاثرهای دفاع مقدس است. وی فنون ابتدایی را به عباس جدیدی آموخت. به گفته ی عباس جدیدی، کشتی ورزشی کم خرج است. کافی است که پیراهن را درآوری، پا برهنه شوی و کشتی بگیری!

عباس جدیدی راجع به ورزش کشتی در یکی از مصاحبه هایش چنین گفت:تنها ورزشی که در جنوب شهر تهران، جلوی دستمان قرار داشت، کشتی بود و باتوجه به عشق ذاتی که به این ورزش داشتم، به باشگاه کارگران رفتم. او در میان ورزش ها آن قدر به کشتی علاقه مند است که اگر یک بار دیگر هم به دنیا بیاید باز هم کشتی را در میان ورزش ها، انتخاب خواهد کرد.

عباس جدیدی

عباس جدیدی

عباس جدیدی کسب مدال طلا

عباس جدیدی بعد از کشتی گیری از مغولستان در قهرمانی آسیا 1992 به مدال نقره وزن 90 کیلو رسید. وی در قهرمانی آسیا در سال 1993 در وزن 100 کیلو به مدال طلا رسید ولی برای انتخابی قهرمانی جهان در 90 کیلوگرم کشتی گرفت و با شکست رسول خادم در یک رقابت نزدیک به عضویت تیم ملی در دستهٔ 90 کیلوگرم درآمد. وی در نخستین حضور جهانی خود در تورنتو 1993 ماخاربک خادارتسف روس را که هفت دوره پی در پی قهرمان جهان و المپیک در این وزن شده بود، شکست داد و در فینال توانست ملوین داگلاس کشتی گیر سیاه پوست آمریکائی را 1- 2 مغلوب کند. دیداری که داوری آن بحث برانگیز بود و آمریکایی ها به آن اعتراض کردند ولی مدال طلای عباس جدیدی به علت استفاده از داروی نیروزا( دوپینگ) پس گرفته شده و او دو سال از حضور در رقابتهای رسمی محروم شد.

در سال 1995 عباس جدیدی مجدداً به میدان کشتی برگشت. رسول خادم در آن هنگام دو بار پیاپی قهرمان 90 کیلو جهان شده و عباس جدیدی ناچار شد به وزن 100 کیلو برود. در آن هنگام وزن طبیعی عباس جدیدی کم تر از 100 کیلو بود. وی در قهرمانی جهان 1995 بسیار آماده ظاهر شد ولی در یکی از مسابقات بر اثر یک بدل کاری هنگام اجرای بارانداز ضربه فنی شد و به گروه بازنده ها رفت و توانست مدال برنز را بگیرد.

عباس جدیدی کسب مدال طلا

در المپیک 1996 آتلانتا، عباس جدیدی باز هم به میدان رفت و با اقتدار تا فینال را بالا آمده و حتی لری خابلوف برندهٔ چندین مدال طلای المپیک و جهان را به راحتی شکست داده بود. او در فینال رویاروی کورت انگل آمریکایی قهرمان سال گذشته جهان ایستاد و بعد از تساوی در وقت قانونی و اضافه با رأی داوران بازنده اعلام شد. او بسیار معترض بود و معتقد بود که برنده کشتی بوده است.

عباس جدیدی در مسابقه انتخابی تیم ملی سال بعد شرکت نکرد و به همین دلیل عبدالرضا کارگر در ترکیب تیم ملی برای مسابقه قهرمانی جهان 1997 به جای وی قرار گرفت. قهرمانی جهان در تهران در سال 1998 برگزار می شد و او موفق شد در این مسابقات یکی از سه طلای ایران را کسب کند و توانست باز هم در این مسابقات ملوین داگلاس، که بعد از خداحافظی کورت انگل دوباره در ترکیب تیم ملی کشتی آمریکا قرار گرفته بود، را شکست دهد و مارک گارمولویچ لهستانی را در فینال مغلوب کرد. عباس جدیدی که با تغییر وزن های کشتی در 97 کیلو مسابقه می داد در بازی های آسیایی بانکوک در همین سال برنده مدال طلا شد.

عباس جدیدی

عباس جدیدی

سال بعد که علیرضا حیدری قهرمان 85 کیلوگرم جهان شده بود تصمیم گرفت به 97 کیلو بیاید و کادر فنی تیم ملی کشتی هم ترجیح داد به جای مسابقه انتخابی بین دو قهرمان جهان، از عباس جدیدی در وزن 130 کیلو استفاده کند. وی با وجود وزن پایینش در نخستین حضور جهانی خود در فوق سنگین، مدال برنز قهرمان جهان 1999 آنکارا را دریافت کرد. سال بعد او در المپیک سیدنی نفر چهارم این وزن شد و با شکست از آرتور تایمازوف در بازیهای آسیایی بوسان 2002 به مدال نقره رسید. رقیب عباس جدیدی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی علیرضا رضایی بود و او بعد از این که از علیرضا رضایی در مسابقات جهانی 2002 تهران شکست خورد، کشتی حرفه ای را کنار گذاشت.

عباس جدیدی

افتخارات عباس جدیدی


بازی های المپیک

  • آتلانتا 1996 مدال نقره - 100 کیلوگرم

قهرمانی جهان

  • تورنتو 1993 عدم صلاحیت - 90 کیلوگرم

  • آتلانتا 1995 مدال برنز - 100 کیلوگرم

  • تهران 1998 مدال طلا - 97 کیلوگرم

  • آنکارا 1999 مدال برنز - 130 کیلوگرم

بازی های آسیایی

  • بانکوک 1998 مدال طلا - 97 کیلوگرم

  • بوسان 2002 مدال نقره - 120 کیلوگرم

قهرمانی آسیا

  • تهران 1992 مدال نقره - 90 کیلوگرم

  • اولان باتور 1993 مدال طلا - 100 کیلوگرم

  • ژیائوشان 1996 مدال طلا - 100 کیلوگرم

جام جهانی

  • مسکو 1992 مدال طلا - 90 کیلوگرم

  • استیل واتر 1998 مدال طلا - 97 کیلوگرم

آلبوم تصاویر عباس جدیدی


عباس جدیدی در کنار پدر و مادر

عباس جدیدی درکنار اکبر عبدی

عباس جدیدی و پدرش

تصویری از کودکی عباس جدیدی

عباس جدیدی در کنار مادر

عباس جدیدی

عباس جدیدی

عباس جدیدی در برگشت از مسابقات جهانی

عباس جدیدی در کنار مادر

عباس جدیدی

عباس جدیدی

عباس جدیدی

اینستاگرام عباس جدیدی


عباس جدیدی در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری abbas_jadidiii با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه  اینستاگرام عباس جدیدی

ویدئویی از کشتی عباس جدیدی با آرتور تایمازوف در جهانی 2001



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (447 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (34 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (8 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (7 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس