بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی احسان حدادی و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  سه شنبه، 07 شهریور 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی احسان حدادی و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
احسان حدادی (زاده 30 دی 1363 در تهران) پرتاب‌گر دیسک ایرانی و رکورددار فعلی پرتاب دیسک در تمامی رده‌های سنی ایران و رکورد دار همین رشته در رده بزرگسالان آسیا با حد نصاب 69٫32 متر است.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : احسان

نام خانوادگی : حدادی

تاریخ تولد : 1363/10/30

شهر محل تولد : تهران

رشته تخصصی : دو و میدانی ، پرتاب دیسک

احسان حدادی

احسان حدادی

زندگی شخصی و خانواده احسان حدادی


احسان حدادی متولد 30 دی 1363 در تهران ، قهرمان و رکورددار پرتاب دیسک است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی می باشد. او نخستین مدال آور جهانی در رشته دوومیدانی برای ایران بود.

این ورزشکار با 192 سانتی متر قد و 110 کیلوگرم وزن ، رکورددار پرتاب دیسک با 69/32 متر است.

ازدواج و خانواده


احسان حدادی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

احسان حدادی

احسان حدادی طرفدار کدام تیم است؟


من از کودکی طرفدار دو آتیشه پرسپولیس بودم.

احسان حدادی و موسیقی و فیلم


آهنگ های هاوس ؛ خارجی و پرانرژی و روسی را می پسندد و از فیلم ها هم بیشتر عاشق دیدن ژانر طنز اونم از نوع ایرانی اش هست.

عکاسی را هم خیلی دوست دارد و بعضی وقت ها کتاب هم می خواند.

احسان حدادی و آشپزی


به این خاطر که از دوران نوجوانی در اردو و تمرین به سرمی ‌بردم و از طرفی به غذا خوردن هم علاقه داشتم ، آشپزی را خوب یاد گرفتم. ضمنا پدرم در دستگاه امام حسین (ع) در محله افسریه توفیق آشپزی برای عزاداران را داشت و من هم کنارش در حالی که ته چین می‌خوردم آشپزی هم یاد گرفتم.

آش رشته من زبانزد خاص و عام است و خیلی خوب این غذا را درست می کنم.

زندگی ورزشی و اجتماعی احسان حدادی


احسان حدادی ورزش را با رشته‌های مختلف در مدرسه شروع کرد تا این که در سال آخر دوره ابتدایی با معرفی معلم ورزش دبستانش فعالیت جدی خود را در رشته دو ومیدانی در تیم‌های منطقه‌ای آموزش و پرورش شروع کرد.احسان حدادی پس از این رشته پرتاب دیسک را زیر نظر مربی‌ جدیدش تیمسار نوح‌نژاد آغاز کرد. در همین زمان یک مربی اکراینی به نام ایوان پالامارچوک که در رشته پرتاب وزنه فعالیت داشت، احسان حدادی را دید و به او پیشنهاد داد تا در پرتاب دیسک فعالیت خود را ادامه دهد.

بعد از 3 ماه تمرین با این مربی احسان حدادی توانست 5 متر رکورد ایران را در رشته پرتاب دیسک نوجوانان به‌ مقدار 10/55 متر ترقی دهد.

احسان حدادی

احسان حدادیاحسان حدادی

احسان حدادی

احسان حدادی پس از آن که در رده جوانان شروع به فعالیت کرد، به اردوهای خارج از کشور (اوکراین) رفت و با دو ماه تمرین با پالامارچوک، دیسک دو کیلو گرمی رابه مقدار 66 متر و 55 سانتی‌متر پرتاب کرد و بار دیگر رکورد ایران را در رده جوانان 5 متر ارتقا داد.

پس از این مربی احسان حدادی با ویکتور گوتر قرار داد بست. حدادی پس از شش 6 ماه تمرین با ویکتور در مسابقات جوانان آسیا شرکت کرد و مدال طلا را از آن خود کرد و درست 20 روز بعد از مسابقات آسیایی در مسابقات جوانان جهان بود که باز هم توانست خوشرنگ ترین مدال جوانان جهان را برای کشور به ارمغان آورد.

احسان حدادی پس از مسابقات جهانی جوانان توانست در کره جنوبی رکورد آسیا را 9 سانتیمتر ترقی دهد و رکورد دار آسیا شود.

احسان حدادی

در اوایل سال 2006 و به پایان رسیدن مدت قرارداد ویکتور گوتر این مربی از ایران رفت و احسان حدادی موفق نشد مربی هم‌سطحی دیگر جایگزین او کند. در همین سال احسان حدادی با کمک تجربه های قبلی و تلاش و تمرینات جدی، در جام جهانی با رکورد 62 متر و 66 سانتی‌متر مدال نقره گرفت. حدادی بعد از آن در بازی های آسیایی قطر مدال طلا گرفت.

پس از این موفقیت‌ها احسان حدادی برای یافتن مربی دلخواه به بلاروس سفر کرد و با کمک دوستانش در آنجا توانست با تجربه‌ترین و موفق‌ترین مربی دنیا را با خود به ایران آورد. احسان حدادی می‌گوید پروفسور کیم بوخونسف یکی از بهترین مربیان دنیا است و به لطف خداوند این افتخار بزرگ به من داده شده که شاگرد ایشان باشم. حدادی پس از سه ماه کار با بوخونسف توانست دو بار رکورد آسیا را با رکورد 88/67 در تهران و 95/67 در بلا روس ترقی دهد.

احسان حدادی در مسابقات جهانی سال 2007 اوزاکا به عنوان اولین ورزشکار ایرانی در تاریخ موفق شد به فینال رشته پرتاب دیسک راه‌پیدا کند و مقام هفتمی جهان را از آن خود کند .

احسان حدادی

احسان حدادی

احسان حدادی قهرمان و رکورددار پرتاپ دیسک آسیا و برنده مدال برنز قهرمانی جهان در سال 2011 ؛ 11 خرداد سال 1391 در ادامه لیگ الماس دو و میدانی در شهر رم، با پرتابی به میزان 66.73 به مقام اول دست یافت.

قهرمان و رکورددار آسیا، در مرحله مقدماتی پرتاب دیسک المپیک 2012 لندن با پرتابی به میزان 65 متر و 19 سانتی‌متر ورودی فینال مسابقات را به دست آورد. حدادی قهرمان و رکورددار پرتاب دیسک آسیا در فینال رقابت‌های المپیک لندن با پرتابی به میزان 68 متر و 18 سانتی متر پس از هارتینگ با پرتاب 68 متر و 28 سانتی متر به مدال نقره دست یافت.

احسان حدادی در سال 2014 در بازیهای آسیایی اینچئون ، با پرتابی به میزان 64 متر و 47 سانتی متر به مقام اول این مسابقات دست یافت و مدال طلا را از آن خود کرد.

احسان حدادی

احسان حدادی

احسان حدادی و زندگی سالم


ما علی دایی ، کریم باقری و علی کریمی را داشتیم که تا سن بالا فوتبال بازی می کردند چون زندگی سالمی داشتند من هم سعی می کنم زندگی سالمی داشته باشم.

افتخارات احسان حدادی


  • مدال نقره بازی های المپیک تابستانی - 2012 لندن - پرتاب دیسک

  • مدال برنز مسابقات جهانی - 2011 دئگو - پرتاب دیسک

  • مدال طلا بازی های آسیایی - 2006 دوحه - پرتاب دیسک

  • مدال طلا بازی های آسیایی - 2010 گوانگ ژو - پرتاب دیسک

  • مدال طلا بازی های آسیایی - 2014 اینچئون - پرتاب دیسک

  • مدال طلا بازی های آسیایی - 2018 جاکارتا - پرتاب دیسک

  • مدال طلا قهرمانی آسیا - 2005 اینچئون - پرتاب دیسک

  • مدال طلا قهرمانی آسیا - 2007 امان - پرتاب دیسک

  • مدال طلا قهرمانی آسیا - 2009 گوانگ ژو - پرتاب دیسک

  • مدال طلا قهرمانی آسیا - 2011 کوبه - پرتاب دیسک

  • مدال طلا قهرمانی آسیا - 2017 بوبانسور - پرتاب دیسک

  • مدال طلا قهرمانی آسیا - 2019 دوحه - پرتاب دیسک

  • مدال طلا بازی های غرب آسیا - 2005 دوحه - پرتاب دیسک

  • مدال نقره مسابقات جام قاره ای - 2006 آتن - پرتاب دیسک

  • مدال برنز مسابقات جام قاره ای - 2010 اسپلیت - پرتاب دیسک

  • مدال برنز بازی های کشورهای اسلامی - 2005 مکه - پرتاب دیسک

  • مدال طلا بازی های کشورهای اسلامی - 2013 پالمبانگ - پرتاب دیسک

  • مدال نقره بازی های کشورهای اسلامی - 2017 باکو - پرتاب دیسک

آلبوم تصاویر احسان حدادی


احسان حدادی

احسان حدادی

احسان حدادی

احسان حدادی

احسان حدادی

احسان حدادی در کنار مادرش

احسان حدادی

احسان حدادی

احسان حدادی

احسان حدادی

احسان حدادی

احسان حدادی

اینستاگرام احسان حدادی


احسان حدادی در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری ehsanhadadi با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام احسان حدادی

ویدئویی از کسب مدال طلا توسط احسان حدادی



1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (582 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (547 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (280 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (240 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (122 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (31 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (20 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (19 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (10 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (10 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) سکانس خنده دار و فراموش نشدنی از سریال "لحظه گرگ و میش"! + فیلم/ آبروی سروش رفت😂 (8 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر)
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 15 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 15 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 15 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 15 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 15 تیر 1403 + فیلم
پزشکی قانونی پس از 5 سال نظر داد: مرد همسرکش، جنون دارد
فال ابجد روزانه جمعه 15 تیر 1403
نام واقعی الهام حمیدی که اصلش زیباتر است/ خانم بازیگر یک عمر اشتباه خودش را معرفی کرد
مهمترین مساله پیش روی نهمین رئیس جمهوری ایران چیست؟
رشد مشارکت به سود پزشکیان است یا جلیلی؟
همسر رهبر معظم انقلاب: من خواهر آقای هاشمی رفسنجانی هستم/ترفند خلاقانه رهبر و همسرشان برای دیدن هاشمی رفسنجانی در زندان سیاسی
بتول خانم یک تنه آمار مشارکت روستا را بالا برد / رای‌های خاموشی که در مغازه کوچکش زنده کرد
عجیب ترین تابستانی که با برف و یخبندان آغاز شد! برف و سرمای تابستان 3 نفر را کشت
جشن فارغ‌التحصیلی پزشکان آینده کنار امام رضا(ع) + فیلم و عکس
رونمایی از فونت اختصاصی دانشگاه شریف با هدف ارتقای هویت بصری
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...