بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی الکس گرین وود همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  دوشنبه، 09 مرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی الکس گرین وود همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
الکس گرین‌وود (زاده 7 سپتامبر 1993) یک فوتبالیست حرفه‌ای انگلیسی است که برای باشگاه سوپر لیگ زنان منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس بازی می‌کند.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : الکس

نام خانوادگی : گرین وود

تاریخ تولد : 7 سپتامبر 1993

شهر محل تولد : لیورپول

رشته تخصصی : فوتبال

الکس گرین وود

الکس گرین وود

زندگی شخصی و خانواده الکس گرین وود


الکس گرینوود در 7 سپتامبر 1993 در لیورپول انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی با پدرش فوتبال تماشا می کرد.الکس همیشه در مورد این ورزش مشتاق بود و همانطور که رشد می کرد، عشق او به فوتبال نیز به همان نسبت افزایش می یافت.

وقتی جوان بود، اغلب با پسران همسایه فوتبال بازی می کرد. الکس اظهار داشت که برخلاف بسیاری از دختران، او به خاطر یک فوتبالیست زن با تبعیض مواجه نشد.

او شروع به خوب شدن در آن کرد و این ورزش را بیشتر دوست داشت.این ورزشکار در یک مدرسه محلی در شهر خود تحصیل کرد. در 8 سالگی والدینش او را در آکادمی فوتبال اورتون پذیرفتند.پس از فارغ التحصیلی، او برای کسب مدرک خود به کالج ساویو سالسیان رفت.

ازدواج و خانواده


بازیکن منچستر سیتی با جک اوکانل فوتبالیست انگلیسی رابطه طول مدت دارد. این زوج تقریباً پنج سال است که با هم هستند.گرین وود به طور کلی ترجیح می دهد زندگی شخصی خود را خصوصی نگه دارد و تمایل دارد پست های رسانه های اجتماعی خود را مرتبط با فوتبال نگه دارد.

الکس گرین وود

الکس گرین وود

الکس گرین وود

زندگی ورزشی و اجتماعی الکس گرین وود


گرین وود کاپیتان انگلیس در سطح جوانان بود و در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال یوفا زنان در سال 2012 بازی کرد. مارک سامپسون،مربی تیم ملی بزرگسالان، او را برای جام قبرس 2014 انتخاب کرد، جایی که او اولین بازی خود را در برابر ایتالیا در 5 مارس 2014 انجام داد.او اولین گل خود را برای انگلیس در سپتامبر 2014 در پیروزی 10–0 مقابل مونته نگرو به ثمر رساند.

الکس گرین وود

الکس گرین وود

الکس گرین وود

در سال 2019، گرینوود بخشی از تیم انگلستان بود که جام SheBelieves را در ایالات متحده به دست آورد. بعداً در همان سال، گرینوود به عنوان بخشی از تیم ملی انگلستان در جام جهانی انتخاب شد.به عنوان بخشی از رسانه های اجتماعی انگلیس اعلام تیم ملی، نام او توسط خواننده Olly Murs اعلام شد.در 23 ژوئن، گرین‌وود گل سوم انگلیس را در برد 3–0 در دور یک شانزدهم مقابل کامرون به ثمر رساند و انگلیس چهارم شد.

الکس گرین وود

او برای اولین بار در 19 فوریه 2023 در طی یک مسابقه جام آرنولد کلارک کاپیتان انگلیس شد، که قبلاً پس از یک سری تعویض در پیروزی 20–0 انگلیس مقابل لتونی در 30 نوامبر 2021 بازوبند را بست و چهارمین کاپیتان در آن مسابقه شد.

الکس گرین وود

الکس گرین وود

در 31 مه 2023، گرین‌وود به تیم جام جهانی 2023 فوتبال زنان در جولای 2023 معرفی شد.

الکس گرین وود

الکس گرین وود

دارایی و حقوق خالص


این بازیکن فوتبال انگلیسی در سال 2023 دارایی خالص بین 5 تا 10 میلیون دلار است. با توجه به دستمزد خود، الکس سالانه حدود 100 هزار پوند دریافت می کند که شامل 25 هزار پوند از تیم انگلیس و باقی مانده از دستمزد باشگاهش می شود.ناگفته نماند، او همچنین یک ورزشکار نایک است و از معاملات نایک درآمد کسب می کند.

الکس گرین وود در تیم به چه چیزی معروف است


بازیکن منچسترسیتی به خاطر مهارت های دریبل زنی، شوت زنی و تصمیم گیری معروف است.

الکس گرین وود

الکس گرین وود

الکس گرینوود در چه پستی بازی می کند


الکس گرینوود عمدتا در پست های بال چپ و مدافع بازی می کند. با این حال او می تواند به عنوان مدافع میانی نیز بازی کند.

چرا الکس گرینوود به خاطر آرایش کردن مورد انتقاد قرار گرفت؟


در سال 2019، الکس گرین‌وود با مژه‌های مصنوعی و ریمل سنگین روی صورتش در جریان بازی مقابل انگلستان در مقابل دیده شد. اسکاتلند بسیاری از افراد از ظاهر این استعداد جوان انتقاد کردند و گفتند که او باید زمان کمتری را برای مژه های مصنوعی و بیشتر برای بازی خود صرف کند.

چرا الکس در سال 2019 از تیم ملی انگلیس کنار رفت؟


الکس گرینوود در سال 2019 به دلیل مصدومیت از تیم ملی انگلیس کنار رفت.

الکس گرین وود

رتبه الکس گرینوود در فیفا 21 و 22 چقدر است؟


امتیاز کلی الکس گرینوود در فیفا 21 ،79 با پتانسیل 80 بود. به طور مشابه، رتبه او در فیفا 22 ،78 با پتانسیل 78 بود.

الکس گرین وود

افتخارات الکس گرین وود


  • 7 قهرمانی مهم در باشگاه خود

  • کسب مقام سوم و چهارم در دو جام جهانی

آلبوم تصاویر الکس گرین وود


الکس گرین وود

الکس گرین وود

الکس گرین وود

الکس گرین وود

الکس گرین وود

الکس گرین وود

الکس گرین وود

الکس گرین وود

الکس گرین وود

الکس گرین وود

الکس گرین وود

الکس گرین وود

اینستاگرام الکس گرین وود


الکس گرین وود در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری alexgreenwood5 با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام الکس گرین وود

ویدئویی از گل زنی گرین وود برای انگلیس در مقابل کامرون



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (644 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (88 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (50 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (29 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان