بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی علی اصغر عاشوری و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  جمعه، 31 شهریور 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی علی اصغر عاشوری و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
علی اصغر «نوید» عاشوری (زاده 17 آذز 1367 در همدان ) هافبک فوتبال ایرانی است که برای گل گهر سیرجان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : علی اصغر ( نوید )

نام خانوادگی : عاشوری

تاریخ تولد : 1367/09/17

شهر محل تولد : همدان

رشته تخصصی : فوتبال

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری

زندگی شخصی و خانواده علی اصغر عاشوری


علی اصغر عاشوری متولد 17 آذر 1367 در همدان، فوتبالیست است.

174 سانتی متر قد دارد و شماره پیراهن 8 را بر تن می کند.

علی اصغر عاشوری در شهر همدان به دنیا آمده و بزرگ شده روستای نگارخاتون از توابع فامنین همدان است.

ازدواج و خانواده


علی اصغر عاشوری متاهل می باشد و به زودی منتظر تولد اولین فرزندشان می باشد.

علی اصغر عاشوری و درس ایثار از سردار سلیمانی


در ترور سردار سلیمانی شاید جسم سردار از بین رفته باشد اما راه سردار ادامه دارد و به عنوان یک نماد برای ما ایرانیان می تواند راه روشنی باشد و ما ورزشکاران نیز می توانیم ایثار و فداکاری را از ایشان درس بگیریم. سرادر سلیمانی سردار دلها بود و با رفتنش دل همه مردم ایران شکست و مطمئن هستم که مردم قدردان کسی که برای این کشور زحمت های زیادی کشید هستند و هیچ وقت او را فراموش نخواهند کرد.

علی اصغر عاشوری

زندگی ورزشی و اجتماعی علی اصغر عاشوری


فوتبال خود را سال 1376 از 9 سالگی با پیوستن به آکادمی جوان همدان آغاز کرد سپس برای ادامه فوتبال خود به تیم دسته سومی بهزیستی همدان ملحق شد و تا سال 1389 در این تیم توپ زد.

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری

سال 1389 در 22 سالگی به تیم دسته دومی الوند همدان منتقل شد و پس از 4 سال، از این تیم جدا شد و به تیم دسته اولی فولادنوین اهواز پیوست و تا سال 1394 برای این تیم خوزستانی بازی کرد.

علی اصغر عاشوری

سال 1394 در 27 سالگی با نظر مثبت عبدالله ویسی سرمربی وقت استقلال خوزستان به این تیم پیوست و تا سال 1396 پیراهن این تیم را بر تن کرد.

سال 1396 در 29 سالگی به تیم فولاد خوزستان ملحق شد و پس از یک سال حضور در این تیم، تصمیم به جدایی گرفت و به تیم نساجی مازندران منتقل شد و تا سال 1399 برای این تیم به میدان رفت.

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری

سال 1399 در 32 سالگی به تیم گل گهر سیرجان پیوست و هم اکنون در این تیم مشغول به بازی است. اولین بار توسط عباس بنیان به تیم ملی دانش آموزی ایران دعوت شد ولی تاکنون موفق به حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران نشده است.

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری و سختی کار با امیر قلعه نویی


آقای قلعه نویی بهترین و پرافتخارترین مربی ایران است، کار کردن با او سخت اما لذت بخش است، همه بازیکنان گل‌گهر از کار کردن با این مربی احساس خوبی دارند.

در ضمن باشگاه گل‌گهر هم یک باشگاه خوب و حرفه‌ای است و هر بازیکنی در این باشگاه باشد احساس آرامش می‌کند.

علی اصغر عاشوری و بازگشت دوباره به نساجی


من خاطرات خوبی را در نساجی داشتم و واقعا حضور در آنجا حس خوبی را به من القا می کرد، نساجی هواداران فوق العاده ای دارد که هر تیم آرزو دارد این چنین تماشاگرانی را داشته باشد. من همیشه هواداران نساجی را ستایش می کنم و تا همیشه مدیون آنها هستم، دوست دارم دوباره به به این تیم برگردم کسی چه می‌داند شاید دوباره برای نساجی بازی کردم.

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری و پست مهاجمی


من از تغییر پستم پشیمان نیستم اما شاید یک مربی پیدا شود و دوباره از من در خط حمله استفاده کند، توانایی بازی کردن به‌ عنوان مهاجم در سیستم 4-4-2 را دارم و خیلی می‌ توانم مثمر ثمر باشم.

علی اصغر عاشوری و شماره 8


راستش را بخواهید من آن اوایل شماره 9 می‌پوشیدم. در الوند همدان پیراهن شماره 20 به من رسید.

در استقلال خوزستان که با هدایت آقای عبدالله ویسی قهرمان لیگ برتر شدیم شماره 24 را برتن می‌کردم ولی در نساجی آقا مهدی هاشمی‌ نسب گفت حتماً باید شماره 8 بپوشم! آقامهدی خیلی لطف داشت و خودش هم درگذشته شماره 8 می‌پوشید و این شماره را دوست داشت.

این شماره‌ای است که علی‌آقا کریمی جادوگر فوتبال ایران هم می‌پوشید و من هم آن را دوست دارم و الان هم در گل گهر نیز این شماره را برتن می کنم.

الگوهای علی اصغر عاشوری


من 4 الگو دارم!

  1. کریستین رونالدو به من یاد داد همه چیز با تلاش به‌دست می‌آید.

  2. لیونل مسی به من آموخت در فوتبال بیشتر از بدن از هوش خود استفاده کنیم.

  3. جانلوئیجی بوفون درس داد که سن فقط یک عدد است.

  4. و بالاخره رونالدینیو به من آموخت که همیشه و همواره لبخند بزنم!

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری و انگیزه برای تیم ملی


هم‌تیمی‌هایم می‌توانند شهادت بدهند وقتی در تمرینات شنا می‌رویم من چند تا اضافه می‌روم و می‌گویم این دو تا هم برای تیم ملی! یا وقتی استارت سرعتی می‌زنیم، یکی اضافه می‌زنم و می‌گویم این هم برای تیم ملی! خیلی انگیزه دارم و می‌توانم به تیم ملی کمک کنم به شرط آن که دعوت شوم.

افتخارات علی اصغر عاشوری


باشگاهی

  • نایب قهرمانی سوپرجام ایران با تیم استقلال خوزستان در سال 2016

شخصی

  • بهترین گلزن دسته دوم فوتبال در 2011–2012

  • بهترین گلزن دسته سوم فوتبال در 2010–2009

آلبوم تصاویر علی اصغر عاشوری


علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری در کنار عادل فردوسی پور

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری و جواد نکونام

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری

علی اصغر عاشوری

اینستاگرام علی اصغر عاشوری


علی اصغر عاشوری در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری ali.asghar.ashouri با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام علی اصغر عاشوری

ویدئویی از گل علی اصغر عاشوری به تیم پیکان



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (472 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (103 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (20 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (16 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (8 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
عروسی مولتی میلیاردی هندی با 14 هزار نفر مهمان و زیبایی خیره کننده لباس عروس + تصاویر
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان