بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی بنوا بادیاشیله و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  پنجشنبه، 23 شهریور 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی بنوا بادیاشیله و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
بنوا ان‌تامبو بادیاشیله موکینانی بایا (زاده 26 مارس 2001) بازیکن فوتبال اهل فرانسه است. از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به موناکو و چلسی اشاره کرد. وی همچنین در تیم ملی فوتبال فرانسه بازی کرده‌است.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : بنوا ان‌تامبو

نام خانوادگی : بادیاشیله موکینانی بایا

تاریخ تولد : 26 مارس 2001

شهر محل تولد : لیموژ ، فرانسه

رشته تخصصی : فوتبال

بنوا بادیا شیله

بنوا بادیا شیله

زندگی شخصی و خانواده بنوا بادیا شیله


بنوا نتامبوه بادیاشیله موکینانی بایا روز 26 مارس 2001 در لیموژ فرانسه به دنیا آمده و اصالت کنگویی دارد و دارای 4 خواهر می باشد که نام 3 تا از آنها کورین، کارین و اوودی می باشد.

یک برادر بزرگتر به نام لوئیک بادیاشیل دارد که یک فوتبالیست حرفه ای است و پدرش ریموند بادیاشیل معمار بوده و از دنیا رفته است و مادرش هم یک بهیار بود.

تا 8 سالگی در زادگاهش لیموژ، واقع در جنوب غربی فرانسه بزرگ شده و بعد از آن به همراه خانواده اش به Malesherbes شهری در بخش Loiret در شمال مرکزی فرانسه نقل کردند.

ازدواج و خانواده


از وضعیت تاهل بنوا بادیا شیله اطلاعاتی در دسترس نیست.

تحصیل به خاطر والدین


من فقط برای اینکه بتوانم رضایت پدر و مادرم را جلب کنم به مدرسه رفتم و تمام تلاشم را در این زمینه انجام دادم و بعد از کسب مدرسه لیسانس، تحصیلاتم را تمام کردم.

بنوا بادیا شیله

سبک زندگی


در تعطیلات خود اغلب به سفر می رود زیرا می خواهد استراحت نماید و انرژی خود را بازیابی کند و بیشتر مقاصد آرام را ترجیح می دهد و اهل سفرهای پر ماجرا نیست و یکی از مقاصد مورد علاقه اش Oía، یک روستای کوچک در سنتورینی یونان است که جایی بسیار آرام می باشد.

بنوا بادیا شیله

زندگی ورزشی و اجتماعی بنوا بادیا شیله


از 5 سالگی از زمانی که پدر و برادر بزرگترش برای تمرین فوتبال می رفتند به فوتبال علاقه مند شد. آن زمان بنوا همراه آنها به زمین تمرین می رفت و خودش به تنهایی با یک توپ فوتبال کنار زمین فوتبال بازی می کرد و وقتی مربی آکادمی برادرش متوجه شد که کار بنوا با توپ چقدر خوب است از او خواست که به آکادمی آنها بپیوندد و این گونه بود که مسیر فوتبالی سر راه وی قرار گرفت، بنوا در دوران کودکی به دلیل قد بلندش در کنار فوتبال، ورزش بسکتبال هم بازی می کرد.

بنوا بادیا شیله

بنوا بادیا شیله

بنوا بادیا شیله

فوتبال حرفه ای خود را سال 2007 از 6 سالگی با پیوستن به آکادمی لیموژ فرانسه آغاز کرد و پس از یک سال بازی در آکادمی این تیم، تصمیم به جدایی گرفت و به تیم نونهالان SC Malesherbes منتقل شد و تا سال 2016 در این آکادمی توپ زد.

سال 2016 در 15 سالگی به تیم نوجوانان موناکو پیوست و پس از دو سال موفق شد به تیم اصلی راه پیدا کند و تا نیم فصل 2023 – 2022 در این تیم بازی کرد.

بنوا بادیا شیله

نیم فصل 2023 – 2022 در 21 سالگی با قراردادی 7.5 ساله به ارزش 38 میلیون یورو به تیم چلسی ملحق شد و هم اکنون در این تیم مشغول بازی است.

بنوا بادیا شیله

بنوا بادیا شیله

اولین بار سال 2016 در 15 سالگی به اردوی تیم ملی زیر 16 ساله های فرانسه فراخوانده شد و از سال 2022 هم عضو تیم ملی بزرگسالان خروس ها می‌باشد.

بنوا بادیا شیله

بنوا بادیا شیله

سبک بازی


بادیاشیله مدافعی چپ پا و تنومند بوده و قدرت سرزنی، پوشش های مناسب و بازیخوانی خوب از خصوصیات بارز وی می باشد.

یادگیری از تیری هانری


تیری هانری دستورات ساده ای را به من داد. آنقدر ساده که هرگز در این زمینه به آن فکر نخواهید کرد، آنها جزئیاتی بودند که به من اجازه دادند تا جلوتر بروم. او به توضیح داد که چگونه با یک مهاجم رو در رو شوم، او به عنوان یک مهاجم سابق بزرگ، می دانست که در مورد چه چیزی صحبت می کند.

بنوا بادیا شیله

اعلام آمادگی برای بازی با پیراهن کنگو


پیش از بازی برای تیم ملی بزرگسالان فرانسه اعلام آمادگی خود را برای بازی برای تیم ملی اجدادی اش کنگو اعلام کرده بود.

افتخارات بنوا بادیا شیله


  • در بخش فردی : IFFHS تیم جهانی مردان جوان

آلبوم تصاویر بنوا بادیا شیله


بنوا بادیا شیله

بنوا بادیا شیله

بنوا بادیا شیله

بنوا بادیا شیله

بنوا بادیا شیله

بنوا بادیا شیله

بنوا بادیا شیله

بنوا بادیا شیله

بنوا بادیا شیله

بنوا بادیا شیله

بنوا بادیا شیله

اینستاگرام بنوا بادیا شیله


بنوا بادیا شیله در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری benoit.badiashile با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام بنوا بادیا شیله

ویدئویی از درگیری لفظی جنجالی خداداد عزیزی و فیروز کریمی



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (629 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (78 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (12 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان