بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی فائزه شهریاری و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  سه شنبه، 31 مرداد 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی فائزه شهریاری و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
فائزه شهریاری (زاده 6 آبان 1373 - تهران) بازیکن بسکتبال تیم ملی ایران است. وی با قد 175 سانتی‌متر در پست شوتینگ گارد بازی می‌کند.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : فائزه

نام خانوادگی : شهریاری

تاریخ تولد : 1373/08/06

شهر محل تولد : تهران

رشته تخصصی : بسکتبال

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری

زندگی شخصی و خانواده فائزه شهریاری


فائزه شهریاری متولد 6 آبان 1373 در تهران، بسکتبالیست است.

فائزه شهریاری در شهر تهران در خانواده ای ورزش دوست به دنیا آمده و در شهرری بزرگ شده است و اصالتا کرد کرمانشاهی می باشد.

پدرش والیبالیست سابق و مادرش قهرمان و مربی رشته آمادگی جسمانی است و همچنین برادر کوچکترش علی عضو تیم ملی بسکتبال جوانان و تیم مهرام تهران است.

یک برادر کوچکتر از خود به نام امیرعباس نیز داشت که بر اثر سانحه تصادف از دنیا رفته است و او هم بسکتبال کار می کرد.

فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی از دانشگاه آزاد واحد یادگار امام خمینی ری است.

هم اکنون با 175 سانتی متر قد و 65 کیلوگرم وزن در پست شوتینگ گارد میدان میرود و همچنین نائب رییس هیئت بسکتبال شهرری نیز می باشد.

زندگی ورزشی و اجتماعی فائزه شهریاری


فائزه شهریاری بسکتبال خود را سال 1384 از 11 سالگی زیر نظر سپیده خوشقدم آغاز کرد و پس از عملکرد خوبش به تیم سوم خرداد شهر ری ملحق شد و تا سال 1386 در این تیم حضور داشت.

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری

سال 1386 در 13 سالگی به تیم راه آهن شهر ری منتقل شد و پس از چند سال حضور در این تیم، تصمیم به جدایی گرفت و به تیم کوشا سپهر سبلان پیوست و تا سال 1396 برای این تیم به میدان رفت. او با تیم کوشا سپهر سبلان یک قهرمانی لیگ برتر ایران را به دست آورد.

فائزه شهریاری

سال 1396 برای تجربه چالش جدید به تیم نادر شیمی قم ملحق شد و پس از یک سال بازی برای این تیم، دوباره به تیم کوشا سپهر سبلان بازگشت و تا سال 1398 پیراهن این تیم را بر تن کرد.

سال 1398 در 25 سالگی به عضویت تیم پالایش نفت آبادان درآمد و تا سال 1400 برای این تیم توپ زد و در نهایت همین سال با تیم «شیمیدر» به قم بازگشت. او با این تیم یک قهرمانی لیگ برتر ایران را کسب کرده است.

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری

اولین بار سال 1387 در 14 سالگی به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد و از سال 1392 هم عضو تیم ملی بزرگسالان ایران می باشد. وی با تیم ملی ایران مدال برنز مسابقات دانشجویان جهان و مقام سومی مسابقات غرب آسیا را تجربه کرده است.

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری و تماشای NBA در شکم مادر


من زمانی که در شکم مامانم بودم مامانم از ساعت 6 صبح بلند میشد و بازی های NBA را تماشا می کرد. مامانم می گوید الان که بسکتبالیست شدی احساس می کردم تو هم آن موقع آنجا بازی ها را می دیدی، همینطور مادرم خیلی کوبی برایانت را دوست داشت.

فائزه شهریاری و اصرار های مادرش برای بازی بسکتبال


من کلاس پنجم همزمان عضو تیم های والیبال، هندبال و بسکتبال مدرسه بودم و بسکتبالم از همه شان ضعیف تر بود .

علاقه اصلی من والیبال بود و به اصرار مادرم رفتم بسکتبال و یک روز مربی من خانم سپیده خوشقدم که موفقیت ورزشی خود را مدیونش هستم گفت؛ اگر می خواهی حرفه ای شوی باید یک ورزش را انتخاب کنی و من تصمیم گرفتم سراغ بسکتبال بروم و برای همیشه با والیبال خداحافظی کردم.

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری و بازیکن مورد علاقه


بیشتر هایلات های بازی های ان بی ای (NBA) را دنبال میکنم و کایری و کوین دورانت بازیکنان مورد علاقه ام هستند.

رقیب سرسخت فائزه شهریاری


دفاع مقابل خانم ادنا عیسائیان سخت است و از موقعی که من بچه بودم و وارد سوپرلیگ شدم خانم عباسی همیشه به من می گفت خانم عیسائیان را بگیر تا الان که بازم دفاعشان می کنم و هنوزم سخت است و مهار نشدنی هستند.

فائزه شهریاری و خوشحالی بعد از بازی


من تنها تمرکزم در ورود به بازی روی این است که وقتی بازی تمام می شود بخندم و خوشحال باشم و زمانی هم خوشحالم که تیم نتیجه بگیرد و من هم از خودم راضی باشم و زیاد به فکر آمار و ارقام شخصی نیستم.

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری وشماره پیراهن


برادر کوچکتری داشتیم که در سطح نونهالان حرفه ای بازی می کرد و هر سه ما شماره 7 می پوشیدیم، بعد از سانحه تصادف و فوتش، من و برادر دیگرم 7 را در کنار 7 او حفظ کردیم تا یاد و خاطرش همواره با ما باشد. قطعا انگیزه مهمی است که در همه بازی ها بهتر خودمان را نشان بدهیم و روی عملکردمان تاثیر گذار است.

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری و علاقه به مربیگری


من مربیگری را خیلی دوست دارم و پایه سازی را بیشتر از کوچینگ دوست دارم، چون بازیکنی را که پرورش می دهم می توانم پیشرفتش را نیز ببینم. فلسفه ام این است که بازیکن را بسازم و تقدیم مربیان کنم و نمی خواهم آن بازیکن حتما در تیم من باشد و می خواهم چیزهایی که خودم نتواستم در سن کم به آنها برسم و پیشرفت کنم به بازیکنانم هدیه بدهم.

فائزه شهریاری و شیرین ترین خاطره ورزشی


شیرین ترین خاطره ورزشی ام مقام سومی قهرمانی دانشجویان جهان و بازی با تیم سنگالی بود که از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار بودند و قبلاً به این تیم باخته بودیم ولی در این بازی با غیرت بازی کردیم و بازی را بردیم و سوم شدیم.

علایق و اوقات فراغت فائزه شهریاری


فائزه شهریاری تایم های آزاد خود را بیشتر با خانواده و دوستانش می گذراند . او می گوید چون بیشتر وقت ها درگیر مسابقات است برای مطالعه تایم ندارد ولی معمولا کتاب های صوتی گوش می کند.

اهل فیلم دیدن است و سریال را به فیلم های سینمایی ترجیح می دهد و ژانر رمانتیک و اکشن ژانرهای مورد علاقه ی او هستند.

فائزه شهریاری

افتخارات فائزه شهریاری


  • مدال برنز مسابقات بسکتبال غرب آسیا - اردن 2018 - تیمی

  • مدال برنز مسابقات دانشجویان جهان - چین 2019 - تیمی

آلبوم تصاویر فائزه شهریاری


فائزه شهریاری

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری

فائزه شهریاریفائزه شهریاری

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری

فائزه شهریاری

اینستاگرام فائزه شهریاری


فائزه شهریاری در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری faeze_shahriyarii با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام فائزه شهریاری

ویدئویی از بازی های فائزه شهریاری در مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران 1400-1401



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (278 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (161 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (29 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (5 نظر) مینی کیک ساده و خوشمزه نفس بازغی برای تولد 16 سالگی اش /تزئین زیبا با شمع و توت فرنگی و بلوبری+ویدئو (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس