بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی حسین پورحمیدی و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  سه شنبه، 03 مرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی حسین پورحمیدی و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
حسین پورحمیدی (زاده 6 فروردین 1377، شوشتر) که در پست دروازه‌بان در باشگاه فوتبال تراکتور بازی می‌کند.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : حسین

نام خانوادگی : پورحمیدی

تاریخ تولد : 1377/01/06

شهر محل تولد : شوشتر

رشته تخصصی : فوتبال

حسین پور حمیدی

حسین پورحمیدی

زندگی شخصی و خانواده حسین پورحمیدی


حسین پور حمیدی روز 6 فروردین 1377 در شهر شوشتر استان خوزستان به دنیا آمده است.

او یک برادر دوقلو نیز دارد که همسان هستند نام او حسن پورحمیدی بوده که او هم دروازه بان (تیم خیبر خرم آباد) است و دو برادر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر هم دارند.

ازدواج و خانواده


حسین پورحمیدی در 3 فروردین 1400 با دختری به نام صبا که تکنولوژیست جراحی بوده و یک سال از پورحمیدی کوچکتر بوده، ازدواج کرده است.

حسین پورحمیدی

حسین پورحمیدی در جشن تولد همسرش

حسین پورحمیدی

حسین پور حمیدی

پورحمیدی طرفدار کدام تیم است؟


من و حسن دائم در ارتباطیم و همه حرف هایمان را به هم می زنیم، وقتی هم فهمیدم از استقلال پیشنهاد دارم، اول از همه به او گفتم و او هم گفت معطل نکن.

همه اعضای خانواده مان استقلالی هستند، پدر و مادرم هم استقلالی هستند، ما آنقدر استقلالی هستیم که وقتی استقلال شهرآورد را برنده می شود برادر بزرگترهایم با موتور به خیابان می روند و با پرچم استقلال شیرینی پخش می کنند.

زندگی ورزشی و اجتماعی حسین پورحمیدی


پورحمیدی نخستین قرارداد حرفه‌ای خود را در سال 1395 با تیم استقلال خوزستان بست و 2 سال به عنوان گلر ذخیره این تیم فعالیت کرد اما با شروع فصل 98–1397 وی دروازه‌بان اصلی این تیم شد و نخستین بازی رسمی‌اش برای این استقلال خوزستان را نیز در هفته نخست همان فصل مقابل ماشین‌سازی تبریز انجام داد.

 حسین پورحمیدی

 حسین پورحمیدی

 حسین پورحمیدی

علی‌رغم نمایش ضعیف تیم استقلال خوزستان در آن فصل که در نهایت نیز منجر به سقوط این تیم شد، پورحمیدی توانست با بازی‌های خوب توجهات را به خود جلب کند و حتی نمایش خوب او مقابل ذوب‌آهن در هفته هفتم موجب شد تا او در تیم منتخب هفته از نظر ورزش سه قرار بگیرد.

حسین پورحمیدی

وی در سال 1398 با قراردادی 2 ساله به باشگاه فوتبال استقلال تهران پیوست.

حسین پورحمیدی

حسین پورحمیدی

وی در پاییز 1399 با قراردادی قرضی به طول یکسال به آلومینیوم اراک پیوست.

حسین پورحمیدی

حسین پورحمیدی

از بچگی استقلال را دوست داشتم


از بچگی استقلال را دوست دارم، خدا را شکر می‌ کنم که امروز در استقلال هستم، قرار بود به گل گهر بروم که با پیشنهاد استقلال روبه رو شدم و گفتم قطعا استقلال خیلی جای بهتری برای آینده من هست، از حضور در اینجا خیلی خوشحالم.

بازی های ملی


اولین بار سال 1397 در 20 سالگی به تیم ملی زیر 23 ساله های ایران دعوت شد ولی تاکنون نتوانسته به اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شود.

حسین پورحمیدی

حسین پورحمیدی

سبک بازی


پورحمیدی دروازبانی خوش استایل و با هوش بوده و رفلکس های سریع، مهارت در شوت گیری و خروج های مناسب از خصوصیات بارز وی می باشد.

الگو های حسین پورحمیدی


از بین دروازه بانان خارجی «نویر»، «کاسیاس» و «ترشتگن» و از داخلی ها هم «سید حسین حسینی» را خیلی دوست دارم.

حسینی با تکنیک و دارای رفلکس بدنی بالایی است، اخلاق فوق العاده خوبی دارد و اگر تا الان به اینجا رسیده به خاطر صبری بوده که داشته و من هم باید مانند او صبوری را سرلوحه کارم کنم تا بتوانم حقم را از فوتبال بگیرم.

دروازه بان معمولی نیستم


من عاشقانه استقلال را دوست دارم از وقتی کوچک بودم استقلالی بودم و همه مسابقات استقلال در خوزستان را از نزدیک نگاه می‌ کردم، به همین خاطر اگر از استقلال رفتم فقط به یک دلیل است، اینکه می‌ خواستم بازی کنم و خودم را به هوادار استقلال نشان بدهم که اگر روزی خواستم برگردم بدانند من دروازه ‌بانی معمولی نیستم.

حسین پورحمیدی

اهداف آینده


دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و امیدوارم کادر فنی تیم ملی همیشه نگاه منصفانه‌ ای به تیم‌ های لیگ برتری داشته باشند و فقط روی تیم‌ های بزرگ و سرشناس زوم نکنند، بعد از رسیدن به تیم ملی می‌ توانم به بازی در فوتبال اروپا هم فکر کنم.

اصابت سنگ تماشاگرنما


پس از پایان بازی استقلال و فولاد در لیگ نوزدهم، پورحمیدی هنگام ورود به تونل ورزشگاه بر اثر اصابت سنگ از سوی تماشاگران از ناحیه سر مصدوم و دچار خون ریزی شد.

افتخارات حسین پورحمیدی


استقلال خوزستان :

  • لیگ برتر فوتبال ایران 95–1394: قهرمان

استقلال تهران :

  • لیگ برتر فوتبال ایران 99–1398: نایب قهرمان

  • جام حذفی فوتبال ایران 99–1398: نایب قهرمان

  • جام حذفی فوتبال ایران 1400–1399: نایب قهرمان

آلومینیوم اراک :

  • جام حذفی فوتبال ایران 01–1400: نایب قهرمان

آلبوم تصاویر حسین پورحمیدی


حسین پورحمیدی در کنار برادرش

حسین پورحمیدی

حسین پورحمیدی

حسین پورحمیدی

حسین پورحمیدی

حسین پورحمیدی

حسین پورحمیدی

حسین پورحمیدی در کنار براد دوقلویش

حسین پورحمیدی

حسین پورحمیدی در کنار مهدی رحمتی

حسین پورحمیدی

حسین پورحمیدی در کنار برادر دوقلویش

اینستاگرام حسین پورحمیدی


حسین پورحمیدی در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری hosein_pourhamidi با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام حسین پورحمیدی

ویدئویی از صحبتهای حسین پورحمیدی بعد از خروج از باشگاه استقلال



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (701 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (200 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (61 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (35 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (27 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
عروسی مولتی میلیاردی هندی با 14 هزار نفر مهمان و زیبایی خیره کننده لباس عروس + تصاویر
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
جدیدترین عکس محمدرضا گلزار در فضای مجازی در روز عاشورا
مسمومیت حدود 800 نفر در گلوگاه / یک مقام مسئول: علت مسمومیت نوشیدن آب یا شربت توزیع شده است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان