بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی جردن باروز و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  سه شنبه، 07 شهریور 1402   زمان مطالعه 8 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی جردن باروز و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
جردن ارنست باروز (زاده ی 8 ژوئن 1988) کشتی‌گیر اهل آمریکا است که در دسته‌های 74 و 79 کیلوگرم کشتی آزاد رقابت می‌کند. باروز برنده ی مدال طلای المپیک 2012 لندن و قهرمان شش دوره ی مسابقات قهرمانی کشتی جهان است.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : جردن ارنست

نام خانوادگی : باروز

تاریخ تولد : 8 ژوئن 1988

شهر محل تولد : نیوجرسی ، آمریکا

رشته تخصصی : کشتی

جردن باروز

جردن باروز

زندگی شخصی و خانواده جردن باروز


جردن باروز متولد زادهٔ 8 ژوئن 1988 از بخش سیکلرویل، نیوجرسی در وینزلوو، نیوجرسی است. وی هنگامی که در مدرسه ابتدایی بود یک آگهی کشتی به خانه آورد و در سن 5 سالگی نخستین عضو خانواده‌اش شد که کشتی گرفت. او برای ادامهٔ تحصیل به دبیرستان رفت، و در آن‌جا او در سه ورزش کشتی، فوتبال آمریکایی و دو و میدانی فعالیت داشت. او آرزو داشت که به عنوان یک دریافت کنندهٔ گسترده در ان اف ال بازی کند، اما به خاطر تمرکز بر روی کشتی، با وزن 130 پوند به عنوان یک دانش‌آموز تازه‌کار در دوران دبیرستان، از ادامهٔ فعالیت در ورزش فوتبال منصرف شد.

جردن باروز یک مسیحی کاتولیک است.

ازدواج و خانواده


در 12 اکتبر 2013، جردن باروز با لورن ماریاچر ازدواج کرد و آن‌ها صاحب 4 فرزند می باشند.

جردن باروز در کنار خانواده

جردن باروز در کنار خانواده

شغل دوم جردن باروز


او در کنار کشتی خط تولید Asics را راه اندازی کرده و با Ralph Lauren و Chobani قرارداد همکاری دارد.

زندگی ورزشی و اجتماعی جردن باروز


با وزن 57 کیلوگرم به عنوان یک تازه کار شروع به کشتی گیری کرد و سه قهرمانی حوزه، دو قهرمانی منطقه، قهرمانی ایالت (NJSIAA) و قهرمان ملی NHSCA را در سال آخر دبیرستان به دست آورد و با کسب 115 برد و 20 باخت فارغ التحصیل شد.

سال 2006، بورسیه تحصیلی دانشگاه نبراسکا را به عنوان رتبه 52 دریافت کرد و همزمان با تحصیل در دانشگاه کشتی می گرفت و سال 2011 با 128 برد و 20 باخت در رشته جامعه شناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

او در طول تحصیل در دانشگاه جایزه Dan Hodge را پس از یک فصل بدون شکست، به عنوان بهترین کشتی گیر دانشگاهی در کشور دریافت نمود.

جردن باروز

جردن باروز

جردن باروز

سال 2011 در 23 سالگی اولین بار پس از درخشش در لیگ داخلی آمریکا، به عضویت تیم ملی بزرگسالان این کشور درآمد و به عنوان نماینده آمریکا در مسابقات قهرمانی جهان در وزن 74 کیلوگرم شرکت کرد و موفق به کسب مدال طلای این دور از مسابقات شد.

او تاکنون 3 قهرمانی جهان در وزن 74 کیلو گرم، 2 قهرمانی جهان در وزن 79 کیلوگرم و 3 مقام سومی جهان را در وزن 74 کیلوگرم به دست آوده است.

جردن باروز

سال 2012 در 24 سالگی پس از شکست صادق گودرزی کشتی گیر آزاد کار ایرانی، موفق شد مدال طلای بازی های المپیک لندن را در وزن 74 کیلو گرم کسب کند.

وی همچنین در این سال موفق به کسب مدال طلای جام جهانی باکو شد و مجموعا 2 مدال طلا، 2 نقره و 1 برنز جهان را در کارنامه خود دارد و سال 2018 هم مدال طلای تیمی کشتی آزاد جهان را کسب کرده است.

وی از سال 2014 تا 2022 موفق به کسب 6 مدال طلای مسابقات پان امریکن شده است.

جردن باروز

جردن باروز

از سال 2011 تا سال 2013 در 70 بازی متوالی که بر روی تشک رفت شکست نخورده بود و طی این سه سال افتخارات زیادی را دشت کرد . کشتی در آمریکا چندان محبوبیتی ندارد و تلاش های خستگی ناپذیر همیشه نتیجه نمی دهد و حتی در این صورت نتایج و قهرمانی ها هم باعث معروف شدنت نمی شود.

حتی زمانی که در مدرسه کشتی می گرفتیم تنها تماشاگران مسابقاتمان والدین و اساتید مدرسه بودند و اغلب بچه ها بسکتبال بازی می کردند.

یک بار که از تحمل سنگینی کشتی و عدم محبوبیتش خسته شده بودم تصمیم گرفتم کشتی را کنار بگذارم و به سمت بسکتبال بروم اما والدینم که دلیل این کارم می دانستند به من روحیه انگیزه دادند تا چیزی را که عشقم بود ادامه دهم.

جردن باروز

جردن باروز

برنامه رژیم غذایی و تمرینی جردن باروز


هر روز از ساعت 6:30 صبح قبل از بیدار شدن بقیه اعضای خانواده بیدار می شود و اولین وعده غذایی روزانه خود را که یک اسموتی سبز پر از اسفناج، آووکادو، شیر بادام، دانه ها، زردچوبه، کره بادام و پودر پروتئین گیاهی است، درست می کند. ساعت 9 صبح اولین جلسه تمرینی خود را با انجام تمرینات آماده سازی انجام میدهد و ساعت بعد از یک ساعت استراحت ناهار می خورد.

معمولا قبل از شروع دومین جلسه تمرینی اش در باشگاه یک املت پروتئینی همراه با سبزیجات و میوه میل می کند و برای شام هم معمولا مقداری ماهی قزل آلا با اسفناج و قارچ و سیب زمینی شیرین می خورد.

جردن باروز و گذراندن وقت با خانواده


من واقعاً دوست دارم صبح زود تمرین کنم، تا وقت کافی داشته باشم که بقیه روزم را با خانواده ام بگذرانم و از چیزهایی که دوست دارم لذت ببرم. من می خواهم فرزندانم و همسرم در موقعیت خاصی قرار گیرند تا موفق و شاد باشند اما من می خواهم بهترین کشتی گیر جهان هم باشم.

جردن باروز

جردن باروز

رمز موفقیت جردن باروز


رمز موفقیتم سخت کوشی و سخت کوشی زیاد است، می دانم که با استعداد هستم اما خیلی هم سخت کار می کنم، علاوه بر این مربیان خیلی خوبی هم در آمریکا دارم.

من هدفهای والایی را تعریف می کنم و همه مربیان واطرافیانم به من کمک می کنند تا به آنها برسم.

هدف زندگی جردن باروز


می خواهم به اوج توانایی هایم برسم. در ورزش کشتی اینکه موفقیت هایت را در محدوده ای غیر از طلای جهانی و المپیک تعریف کنی، آسان نیست اما من واقعا حس می کنم که استعدادی ذاتی و بی نظیری به من اهدا شده و میخواهم در آن به اوج برسم.

من واقعا ورزش کشتی و سفر به سراسر دنیا و دیدن فرهنگ های مختلف را دوست دارم و این از همه چیز برایم مهم تر است.

جردن باروز و دلتنگی برای صادق گودرزی


دلم خیلی برای صادق گودرزی تنگ شده است، کاش هنوز هم مسابقه می داد، چند بار با او کشتی گرفتم و می دیدم مردم چقدر دوستش دارند، خیلی ها روحیه ورزشی اش و خیلی ها هم تکنیک و مهارتش را دوست داشتند.

بعد از بازنشتگی صادق، ایران در 74 کیلو با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده و چندین نفر را جایگزین او کردند، اما هیچکدام جایش را پر نکردند، او جانشین ندارد.

گودرزی موفق شده بود مدت ها خودش را در سطح بالا نگه دارد، واقعا رفتنش از کشتی در سن کم، بدشانسی بدی بود ،اگر او را دیدید سلام من را به او برسانید.

جردن باروز

پرشورترین هواداران از دید جردن باروز


غرور و عرق ملی ویژگی مثبت کشتیگیران ایرانی است، آنها مرا یاد آمریکایی ها می اندازند. خیلی به کشورشان و پرچم شان عشق می ورزند، شما بهترین هواداران دنیا را دارید، من کشورم و هوادارانمان را دوست دارم اما شما پرشورترین، پرهیجانترین و سرگرم کننده ترین هواداران دنیا را در اختیار دارید.

جام جهانی 2013 در تهران بی نظیر بود، سالن ده هزار نفری پرشده بود. مردم بوق و طبل و سوت و لیدر داشتند و واقعا از دیدن کشتی ها به وجد می آمدند.

جردن باروز

جردن باروز و شایستگی برای پیروزی


من فکر می کنم شایسته پیروزی هستم. من واقعا سخت کار می کنم و از وقت و خانواده ام برای این کار می زنم. من برای بالا رفتن دستم هر کاری که لازم باشد، در چارچوب قانون، انجام می دهم.

جردن باروز و حسن یزدانی


حسن یزدانی یک ستاره است، بدون شک یک روزی رقابت ما مبارزه جالبی خواهد شد، گرچه من در وزن 74 و حسن در وزن 86 کیلوگرم مبارزه می کند.

اما واضح است که من دست بالا را دارم، تجربه من بیشتر است و کمی هم از او درشت ترم اما خب او حریف سرسختی است و خیلی محکم و ماهرانه کشتی می گیرد و بسیار تکنیکی و از همه مهم تر عرق زیادی به کشورش دارد.

سنجیدن میزان عرق و غرور او نسبت به کشورش کار آسانی نیست، وقتی کشتی هایش را می دیدم، فهمیدم که حریف سختی خواهد بود.

جردن باروز و بدون شکست مقابل ایران


جردن باروز که تاکنون در برابر تمامی کشتی گیران ایرانی برنده بوده می گوید؛ امیدوارم بعد از این هم نتوانند! برای پیروزی هایم رمزی وجود ندارد. شیوه کشتی گرفتن من خیلی متفاوت است و مقاومت برابر سرعت من، خیلی سخت است.

احترام زیادی برای رقبای ایرانی ام قائلم، کشتیگیران ایرانی غرور دارند، من در پنج فینال جهانی با حریفان ایرانی کشتی گرفتم، همین نشان می دهد آنها چقدر خوب هستند.

ولی در نهایت علی سوادکوهی در سال 1401 توانست از این رقیب عبور کند.

افتخارات جردن باروز


  • مدال طلا بازی های المپیک تابستانی -2012 لندن - 74 کیلوگرم

  • مدال طلا قهرمانی کشتی جهان - 2011 استانبول - 74 کیلوگرم

  • مدال طلا قهرمانی کشتی جهان - 2013 بوداپست - 74 کیلوگرم

  • مدال برنز قهرمانی کشتی جهان - 2014 تاشکند - 74 کیلوگرم

  • مدال طلا قهرمانی کشتی جهان - 2015 لاس وگاس - 74کیلوگرم

  • مدال طلا قهرمانی کشتی جهان - 2017 پاریس - 74 کیلوگرم

  • مدال برنز قهرمانی کشتی جهان - 2018 بوداپست - 74 کیلوگرم

  • مدال برنز قهرمانی کشتی جهان - 2019 نورسلطان - 74 کیلوگرم

  • مدال طلا قهرمانی کشتی جهان - 2021 اسلو - 79 کیلوگرم

  • مدال طلا قهرمانی کشتی جهان - 2022 بلگراد - 79 کیلوگرم

  • مدال طلا بازی های پان امریکن - 2011 گوادالاخارا - 74 کیلوگرم

  • مدال طلا بازی های پان امریکن - 2015 تورنتو - 74 کیلوگرم

  • مدال طلا بازی های پان امریکن - 2019 لیما - 74 کیلوگرم

  • مدال طلا قهرمانی کشتی پان امریکن - 2014 مکزیکوسیتی - 74 کیلوگرم

  • مدال طلا قهرمانی کشتی پان امریکن - 2016 فریسکو - 74 کیلوگرم

  • مدال طلا قهرمانی کشتی پان امریکن - 2019 بوئنوس آیرس - 74 کیلوگرم

  • مدال طلا قهرمانی کشتی پان امریکن - 2020 اتاوا - 74 کیلوگرم

  • مدال طلا قهرمانی کشتی پان امریکن - 2022 آکاپولو - 79 کیلوگرم

  • مدال طلا جام جهانی کشتی - 2012 باکو - 74 کیلوگرم

  • مدال طلا جام جهانی کشتی - 2013 تهران - 74 کیلوگرم

  • مدال برنز جام جهانی کشتی - 2014 لس آنجلس - 74 کیلوگرم

  • مدال نقره جام جهانی کشتی - 2015 لی آنجلس - 74 کیلوگرم

  • مدال نقره جام جهانی کشتی - 2017 کرمانشاه - 74 کیلوگرم

  • مدال طلا جام جهانی کشتی - 2018 آیوواسیتی - تیمی

  • مدال طلا جام جهانی کشتی - 2022 آیوواسیتی - تیمی

آلبوم تصاویر جردن باروز


جردن باروز  در کنار همسر و فرزندش

جردن باروز در کنار خانواده

جردن باروز در کنار فرزندش

جردن باروز در کنار فرزندانش

تصویری از کودکی جردن باروز

تصویری از کودکی جردن باروز

جردن باروز

جردن باروز و حسن یزدانی

جردن باروز

جردن باروز

جردن باروز

جردن باروز و کسب مدال طلا

اینستاگرام جردن باروز


جردن باروز در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری alliseeisgold با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام جردن باروز

ویدئویی از دیوانه وارترین کشتی جردن باروز آمریکایی



1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید سلام و احوال پرسی محمود احمدی نژاد و آیت الله جنتی در یک مراسم+ عکس
دیگران می‌خوانند   
لحظه انتقال پیکر سبحان کوچولو از مسیر صعب العبور رودخونه+ ویدئو جگرخراش وحید شمسایی: زندگی‌ام را مدیون حضرت زهرا هستم. ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو لحظه بله گفتن همسر کم سن و سال مهدی کوشکی +عکس/فقط اونجایی که عروس میگه تا ابد بله و قند تو دل آقا داماد آب میشه... مشهد از آرامش تا طوفان در 11 ثانیه ویدیویی جالب از دوچرخه سواری شهرام قائدی، عماد سریال قطب شمال/ چه محله زیبا و باصفایی+ویدیو فیلم خنده دار از پستونک خوردن ماهی داخل آب/ آدم هاج و واج میمونه😂 حضور جورجینا و پسر ارشد سوپر قهرمان فوتبال در ورزشگاه برای تشویق+ عکس سرگرمی بی پرده نوجوانان ایرانی با داستان های جنسی و پورن شخصیت های کره ای و بی تی اس/ پدر و مادرا خبر دارین؟+فیلم پیاده روی خنده دار و بامزه همسر ستاره سادات قطبی با کالسکه صورتی پسرش/ خانم مجری تا تونست غُر زد😂+ویدیو راهنمای جامع ثبت سند خرید و فروش در حسابداری حضور فوتبالیست سرشناس در مراسم عروسی شیدا خلیق و کیوان ساکت اف/به پای هم پیرشین الهی+ عکس جشن تولد بهنوش بختیاری در خانه سالمندان و کیک قرمز پروانه‌ای شکلش+عکس عکسی از مرتضی پورعلی گنجی که از رونالدو تقلید کرد فداکاری پدر برای پسرانش درسیل+ویدئو/سیل هم مغلوب مهر پدری شد لئوناردو داوینچی در این تصویر تغییر جنسیت داد/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس غوغای اجرای شبانه حمید هیراد با آهنگ عاشقانه در خانه/ احساس تو صداش موج میزنه+ویدیو صحبت های جالب معصومه ابتکار در مورد پوشش دختران مدرسه حداد عادل+ویدئو سیگار، اکسسوری جدید دختران دودی/ هوا جون میده برای یه نخ سیگار! استایل دامادی و گران قیمت مرتضی پورعلی گنجی ستاره تیم ملی/ آقای فوتبالیست کراوات بست +عکس اعلام زمان واریز یارانه 300 هزار تومانی زیباترین زنجیره انسانی برای نجات پاکبان گیر افتاده در سیل مشهد+ ویدئو/یک روزی باران می بارد آرام آرام میشورد غم ها را... حکم تتلو اعلام شد/ توبه تتلو چه تاثیری بر مجازاتش داشت؟ جزئیات حکم را ببینید اولین عکس دونفره و عاشقانه « شبنم قربانی» سارا در سریال ملکه گدایان و همسرش در یک مراسم لحظه پیدا شدن جسد سبحان 5 ساله در محل احداث سد خراسان+ ویدئو دلخراش امضای کریستیانو رونالدو روی پیراهن جورجینا/ عاشقانه های آقای فوتبالیست و همسرش جشن تولد ساده و خلوت خانم بازیگر معروف ایرانی در کافه شیک و زیبای المیرا شریفی مقدم+عکس پسربچه کرجی چطور 1300 نفر را به دردسر انداخت! کیف ضد گلوله در دست محافظ رهبر معظم انقلاب +عکس جسد پسربچه 5ساله بعد از 27 روز پیدا شد/ ماجرای تلخ سبحان که خرسان او را بلعیده بود خلوت و تنهایی ماهور الوند در یک کافه شیک و دنج و ژست قشنگش برای عکاسی+عکس سفره رنگین و خوشمزه مینا مختاری با غذاهای سنتی یزدی/ مشخصه خیلی خوشمزه ست/ نوش جونتون+عکس دانش‌آموزان به تعطیلات زمستانی می‌روند؟ پاسخ جنجالی سیروان خسروی برای دختر مورد علاقه برای ازدواج؛ با اخلاق یا خوشگل؟+ویدئو از سیل هولناک مشهد تا ازدواج دوم مهدی کوشکی با دختری جوان در حواشی داغ امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 پوستر معنادار سایت رهبر انقلاب با عنوان «انحصار آمریکا را شکستید» +عکس آرزوهای ناصرالدین شاه برای ایران از زبان خودش کولاک جدید مهران مدیری با برنامه جذاب دیگر/ آقای بازیگر درحال گُل یا پوچ!+عکس اولین تصویر از مراسم ازدواج مهدی کوشکی با بازیگر تئاتر؛ عروس خانم کیست؟ جدیدترین ژست و تغییرچهره مازیار لرستانی/ از زمین تا آسمون فرق کرد+عکس
تیتر امروز   
ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو
لئوناردو داوینچی در این تصویر تغییر جنسیت داد/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس
سیگار، اکسسوری جدید دختران دودی/ هوا جون میده برای یه نخ سیگار!
اعلام زمان واریز یارانه 300 هزار تومانی
پسربچه کرجی چطور 1300 نفر را به دردسر انداخت!
جسد پسربچه 5ساله بعد از 27 روز پیدا شد/ ماجرای تلخ سبحان که خرسان او را بلعیده بود
دانش‌آموزان به تعطیلات زمستانی می‌روند؟
از سیل هولناک مشهد تا ازدواج دوم مهدی کوشکی با دختری جوان در حواشی داغ امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پوستر معنادار سایت رهبر انقلاب با عنوان «انحصار آمریکا را شکستید» +عکس
آرزوهای ناصرالدین شاه برای ایران از زبان خودش
شکوه ایران باستان در شهر ممنوعه چین
نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403
منتخب روز