بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی لاله صدیق و همسرش + عکس ها و فیلم های جذاب و دیدنی

  پنجشنبه، 29 تیر 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی لاله صدیق و همسرش + عکس ها و فیلم های  جذاب و دیدنی
لاله صدیق (زاده 27 بهمن 1355 درتهران) ورزشکار ایرانی می باشدکه دردر چند رشته از جمله اتومبیل رانی ، سوارکاری، و خلبانی فعالیت می کند.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : لاله

نام خانوادگی : صدیق

تاریخ تولد : 1355/11/27

شهر محل تولد : تهران

رشته تخصصی : اتومبیل رانی

لاله صدیق

لابه صدیق و کاپ

زندگی شخصی و خانواده لاله صدیق


لاله صدیق نام یکی از ورزشکاران ایرانی است که در رشته های مختلفی فعالیت دارد که از آن ها می توان به اتومبیل رانی، سوارکاری و خلبانی اشاره کرد. او سوابق قهرمانی گوناگونی در کارنامه خود دارد که نظیر رقابت های اتومبیل رانی رالی بانوان و سوارکاری بانوان ایران می باشد. لاله صدیق در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بعنوان نخستین زن است که به رقابت با مردان در اتومبیل رانی پرداخته است.

ازدواج و خانواده


لاله صدیق در حال حاضر ، مجرد است و هنوز اطلاعاتی درخصوص ازدواجش دردسترس نیست. او در مصاحبه ای در خصوص علت عدم ازدواجش چنین گفت:« تاکنون بیشتر اوقاتم را به درس و ورزش سپری کردم و مابقی آن را مشغول تمرین و اماده سازی بودم و دیگر برای فکر کردن به ازدواج، فرصتی نداشتم. با این وجود ترجیحا درصورت بروز چنین اتفاقی با کسی که نقش مشوق من را در این عرصه بازی کند؛ ازدواج میکنم.»لاله متولد سال 1355 در تهران و نخستین فرزند یک خانواده 6 نفری است. وی هم‌اکنون ساکن تهران و دانشجوی دکتری مهندسی محصول است. لاله سابقه تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی را نیز در سابقه علمی خود دارد.

لاله صدیق

لاله صدیق  در کنار پدرش

زندگی ورزشی و اجتماعی لاله صدیق


لاله صدیق، تمرین رانندگی را از سن 13 سالگی شروع کرد و مسابقات رانندگی را تماشا میکرد. او در این رابطه می گوید:حتی در ایام تحصیل در دبیرستان هم با ماشین در روزهای پنجشنبه به مدرسه می رفتم. پس از گرفتن گواهی نامه ام، در پیست به تماشای مسابقات می پرداختم. گاهی از مسئولان می خواستم که پس از پایان مسابقه آقایان بگذارند که من با ماشینم یک دور در داخل پیست بزنم. او از سال 1376 فعالیت حرفه ای خود را در زمان شروع زمزمه های برگزاری مسابقات رالی برای اولین بار در ایران آغاز کرد. در مسابقات سرعت قهرمانی کشور به موازات رالی توانست از یکی از مراجع تقلید، مجوز بگیرد و هم زمان با آقایان مسابقه دهد و در تاریخ اتومبیلرانی، لقب نخستین زن راننده را به دست آورد. او توانست به عنوان نفر اول در نخستین تجربه مسابقات سرعت از خط پایان عبور کند.

لاله صدیق

لاله صدیق

بالاترین سرعت لاله صدیق

اظهارات لاله صدیق درباره بالاترین سرعت رانندگی اش چنین بود:بالاترین سرعت من در پیست اتومبیلرانی، 280 کیلومتر بر ساعت بود.

مصدومیت و تصادف لاله صدیق

لاله صدیق تاکنون فعالیت هایی در مسابقات کارتینگ داشته است و یک بار دچار سانحه ی تصادف در حین مسابقه کارتینگ شد و سر و ستون مهره اش اسیب دید.

لاله صدیق

لاله صدیق

لاله صدیق توانسته در خاورمیانه به عنوان نفر اول رشته اتومبیل رانی و همچنین در دنیا به عنوان نفر سوم همین رشته انتخاب شود؛ در کتاب مشهور ترین زنان جهان، نام لاله صدیق وجود دارد و جالب است بدانید که در این کتاب، تنها دو نفر ایرانی ثبت شده اند که یکی از آن ها لاله صدیق نام دارد.

لاله صدیق

فیلم سینمایی لاله بر اساس زندگینامه لاله صدیق


داریوش بازرگان( کارگردان) در سال 2008 میلادی، در قالب یک فیلم مستند به نام" Girl racer" زندگی لاله صدیق را تولید کرد. این فیلم به شرح چالش ها و موانعی برای لاله صدیق پرداخته است که به عنوان یک زن اتومبیل ران ایرانی شناخته میشود. داریوش بازرگان به مقایسه لاله صدیق با آنجلینا جولی به منظور کسب جواز برای مسابقه زنان اتومبیل ران با مردان پرداخته است.

علاوه بر این در خصوص زندگینامه لاله صدیق، یک فیلم سینمایی به نام" لاله" ساخته شده است. فیلم لاله در سینماهای ایران در سال 1400 اکران شده است. برای مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دولت محمود احمدی نژاد، حاشیه های گسترده ای در راستای تولید این فیلم شکل گرفت. کارگردان و نویسنده ی فیلم سینمایی لاله، اسد الله نیک نژاد نام داشت. بازیگران برجسته ی سینما در این فیلم جنجالی شامل همایون ارشادی، نیکی کریمی، سارا امیری در نقش لاله، لیلا اوتادی و آزیتا حاجیان بودند.

حضور لاله صدیق در برنامه دورهمی


لاله صدیق در شبکه نسیم در اردیبهشت 99 به عنوان مهمان دورهمی مهران مدیری انتخاب شد که درباره حرفه اتومبیل رانی و حواشی و ماجراهای رشته ورزشی خود، موجب جلب توجه مخاطبان و بیننده ها جلب کرد.

لاله صدیق در برنامه دورهمیلاله صدیق در برنامه دورهمی

لابه صدیق

ماشین مورد علاقه ی لاله صدیق


لاله صدیق علاقه بسیاری به خودروهای اسپورت موتور وسط دارد. بوگاتی ویرون به عنوان ماشین مورد علاقه ی او محسوب میشود که تا به حال سریع ترین ماشین شهری ساخته شده میباشد و سرعت آن چهارصد و هفت کیلومتر است. هیوندای سوناتا ماشین شهری او می باشد.

ماجرای تقلب و محرومیت


پس از پنجمین مسابقه سرعت قهرمانی کشور (سال 1386) در پیست استادیوم آزادی، در پایان مسابقات GT1600، وقتی که صدیق بدون بازرسی خودرو اش محل مسابقه را ترک می‌کند کارشناسان با مراجعه به پارکینگ خصوصی لاله صدیق با دو اتومبیل مشابه اما با موتورهای متفاوت روبرو می‌شوند. لاله صدیق متهم می‌شود که در مسابقات تقلب کرده‌است و سر انجام به یک سال محرومیت از مسابقات محکوم می‌شود.

افتخارات لاله صدیق


از افتخارات لاله صدیق می توان به کسب بیش از 52 کاپ قهرمانی کشوری و 8 کاپ برون مرزی اشاره کرد. او همچنین توانسته در سال 2008 به عنوان نخستین بانو، موفق به کسب گواهی نامه حضور در فرمول 3 شود. لاله صدیق در حال حاضر ، در سمت مسئول کمیته اموزش تمام رشته های زیر مجموعه اتومبیلرانی بانوان مشغول به فعالیت است و به عنوان نماینده آسیا در کمیته 12 نفره فدراسیون جهانی این رشته حضور دارد.

افتخارات لاله صدیق از زبان خودش

لاله صدیق به شرح افتخاراتش پرداخت:من با کسب 70 عنوان قهرمانی در سال 98 توانستم آخرین عنوان قهرمانی اتومبیلرانی کشور را کسب کنم.

به جرات میگویم که من جزو دو یا سه نفر اتومبیلران برتر ایران محسوب میشوم. در مسابقات فرمول سه مسابقات بحرین در سال های 2006 و 2007 حضور داشتم و توانستم در بقیه مسابقات به جز مسابقه اول، روی سکو بروم. من موفق به دریافت پنج کاپ شدم؛ من در این مسابقات بعنوان تنها خانم مسلمان، شرکت کرده بودم.

آلبوم تصاویر لاله صدیق


لاله صدیق

لاله صدیق

لاله صدیق

لاله صدیق

لاله صدیق

لاله صدیق

اینستاگرام لاله صدیق


لاله صدیق در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری lalehsedigh با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام لاله صدیق

ویدئویی از اتومبیل رانی لاله صدیق



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (631 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (147 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (60 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (28 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان