بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی محمدحسین محمدیان و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  دوشنبه، 23 مرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی محمدحسین محمدیان و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
محمدحسین محمدیان (زادهٔ 28 مرداد 1371 در ساری) کشتی‌گیر آزادکار ایرانی است.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : محمدحسین

نام خانوادگی : محمدیان

تاریخ تولد : 1371/05/28

شهر محل تولد : ساری

رشته تخصصی : کشتی

محمدحسین محمدیان

محمدحسین محمدیان

زندگی شخصی و خانواده محمدحسین محمدیان


محمدحسین محمدیان در 28 مرداد 1371 در ساری به دنیا آمد. او پسر عسگری محمدیان، از قهرمانان به‌نام کشتی ایران و دارندهٔ یک نشان نقرهٔ جهان و دو نشان نقره المپیک و قهرمان پیشین آسیا می‌باشد. محمدحسین، نخستین فرزند خانواده می‌باشد و دارای یک برادر و یک خواهر کوچکتر از خود می‌باشد. وی دانشجوی فوق لیسانس در رشته علوم قضایی است و در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ساری تحصیل می‌کند.

ازدواج و خانواده


فعلا مجرد هستم اما انشالله پس از کسب مدال در المپیک 2021 توکیو به مسئله ازدواج فکر خواهم کرد.

محمدیان و علایق ورزشی تا سینمایی


صحبت ها و زندگی حرفه ای محمدعلی کلی (بوکسور) را دوست دارم و اوسین بولت (دونده) هم بعنوان دیگر ورزشکار مورد علاقه ام است.

فراغتم را با دیدن تئاتر و سینما پر می کند و حامد بهداد و لئوناردو دی کاپریو بازیگران مورد علاقم هستند

محمدحسین محمدیان

محمدحسین محمدیان

محمدیان و کتاب و موسیقی


بیشتر کتاب هایی با موضوع و محوریت خودشناسی را مطالعه می کنم ، زندگینامه افراد موفق را هم می خوانم و علاقه زیادی هم به موسیقی دارم.

به سبک پاپ سنتی و صدای علی زند وکیلی و حجت اشرف زاده علاقه زیادی دارم.

محمدحسین محمدیان و علاقه به فوتبال


محمدحسین حالا به عرصه کشتی بازگشته و علاوه بر این رشته ، فوتبال روز اروپا را هم دنبال می کند و طرفدار دو آتیشه تیم بارسلونای اسپانیا است.

ریوالدو برزیلی را خیلی دوست دارد و گهگداری در تیم پیشکسوتان کشتی ساری ، فوتبال بازی می کند !

محمدحسین محمدیان

زندگی ورزشی و اجتماعی محمدحسین محمدیان


در کودکی همراه پدرم به سالن های ورزشی و مسابقات کشتی میرفتم ، از آنجا شد که با الگو از پدرم به رشته کشتی علاقمند شدم ؛هیچگونه اجباری از سوی پدر و یا خانواده ام نبود ، خودم به شخصه عاشق این رشته شدم.

محمدحسین محمدیان

محمدحسین محمدیان در کنار یونس امامی و حسن یزدانی

محمدحسین محمدیان

او سال 1392 وقتی 21 ساله بود در مسابقات اوپن زمان رسول خادم شرکت کرد و پس از آن به تیم ملی دعوت شد و در جام امید به مقام اول کشوری رسید.

محمدحسین محمدیان

بعد از آن همیشه در اردوهای تیم ملی حضور داشت تا اینکه 20 تیر 1392 در مسابقات یونیورسیاد روسیه به نشان برنز دست یافت.

او شهریور 1393 در وزن 86 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی جهان در تاشکند ازبکستان به مدال برنز رسید و یکسال بعد در مسابقات قهرمانی آسیا در دوحه به مدال طلا رسید.

محمدحسین محمدیان

محمدحسین محمدیان

محمدیان در سال 1396 در 25 سالگی راهی خدمت سربازی شد تا اینکه 5 مهر 1398 با پایان محرومیت 4 ساله اش به خاطر دوپینگ ، به کشتی بازگشت. با پایان محرومیت ورزشی ، او در بازی های نظامیان جهان در سال 2019 چین تواست با مدال طلا بازگشت غرورآفرین خود را جشن بگیرد. او یکسال بعد در مسابقات سری رنکینگ 2020 طلای جام متئو پلیکونه ایتالیا را بدست آورد.

محمدحسین محمدیان در 22 فروردین 1400 در مسابقات کشتی آزاد گزینشی المپیک در شهر آلماتی قزاقستان توانست سهمیه المپیک توکیو را بدست آورد.

محمدحسین محمدیان و کسب مدال

محمدحسین محمدیان

محمدحسین محمدیان مثبت شدن دوپینگ


در 22 آذر 1394 محمد حسین محمدیان 23 و دیگر عضو تیم ملی آقای طالب نعمت پور با مثبت شدن آزمایش دوپینگ به مدت 4 سال از میادین ورزشی محروم شدند.

بعد مدتی معلوم شد علت مثبت شدن دوپینگ محمدحسین ، مصرف ماده «متا استرون متابولایت» بود که توسط پزشک برای درمان شکستگی استخوان تجویز شده بود.

در حالی که امید می رفت حکم او به نصف کاهش یابد اما بخاطر ضعف فدراسیون در دفاعیه از ورزشکار خود ، این حکم 4 سال تمام اجرا شد.

افتخارات محمدحسین محمدیان


قهرمانی جهان

  • مدال برنز تاشکند 2014 در 86 کیلوگرم

قهرمانی آسیا

  • مدال طلا دوحه 2015 در 96 کیلوگرم

  • مدال طلا اولان باتور 2022 در 97 کیلوگرم

    یونیورسیاد

  • مدال برنز کازان 2013 در 84 کیلوگرم

آلبوم تصاویر محمدحسین محمدیان


محمدحسین محمدیان درکنار یونس امامی

محمدحسین محمدیان

محمدحسین محمدیان

محمدحسین محمدیان

محمدحسین محمدیان

محمدحسین محمدیان در کنار یونس امامی و مهدی یگانه

تصویری قدیمی ازمحمدحسین محمدیان در کنار پدر

محمدحسین محمدیان

محمدحسین محمدیان حسن یزدانی و مهدی یگتمپنه

محمدحسین محمدیان

محمدحسین محمدیان روی تشک کشتی

محمدحسین محمدیان

اینستاگرام محمدحسین محمدیان


محمدحسین محمدیان در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری m.h.mohammadian با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام محمدحسین محمدیان

ویدئویی از کشتی محمدحسین محمدیان با ماگومد کوربانف در فینال باشگاههای جهان



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (666 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (195 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (23 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان