بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی مسعود اسماعیل پور و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  جمعه، 31 شهریور 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی مسعود اسماعیل پور و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
مسعود اسماعیل‌پور (زاده 15 مرداد 1367) کشتی‌گیر اهل ایران است که در کشتی آزاد فعالیت کرده‌است. اسماعیل‌پور نائب قهرمان مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال 2014 و برندهٔ مدال طلای بازی‌های آسیایی 2014 است.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : مسعود

نام خانوادگی : اسماعیل پور

تاریخ تولد : 1367/05/15

شهر محل تولد : جویبار ، مازندران

رشته تخصصی : کشتی

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

زندگی شخصی و خانواده مسعود اسماعیل پور


مسعود اسماعیل پور در تاریخ در 15 مرداد ماه سال 1367 در جویبار مازندران متولد شد او از قهرمانان کشتی ایرانی که در وزن 61 کیلوگرم تحت مربیگری محمود اسماعیل پور در کشتی آزاد فعالیت می کند.

مسعود اسماعیل پور پسر محمود اسماعیل پور مربی سرشناس کشتی ایران می باشد.

ازدواج و خانواده


از وضعیت تاهل مسعود اسماعیل پور اطلاعاتی در دسترس نیست.

زندگی ورزشی و اجتماعی مسعود اسماعیل پور


مسعود اسماعیل‌پور در جویبار و زیر نظر پدرش محمود اسماعیل‌پور فعالیت در ورزش کشتی را آغاز کرد وهم قهرمان نوجوانان آسیا سال2005 در ژاپن است و هم قهرمان جوانان آسیا در دوحه قطر در سال 2008 توانست در فروردین سال 1387 در رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان ایران قهرمان شود و سپس در مرداد همان سال در مسابقات قهرمانی جوانان جهان 2008 در استانبول، ترکیه شرکت کرد و با شکست دادن آلخاندرو والدس توبیر از کوبا در رقابت پایانی، قهرمان وزن 60 کیلوگرم مسابقات شد و پس از این مسابقات به تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد. او در همان سال در مسابقات بین‌المللی در کیف، اوکراین نیز شرکت کرد و مدال برنز را به‌دست‌آورد.

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

  • در قهرمانی آسیا 2009 اسماعیل‌پور حریف قطری را شکست داد اما در دور سوم مغلوب حریف مغولی خود شد و با توجه به حضور کشتی‌گیر مغولی در دیدار پایانی، جواز حضور در دور شانس دوباره برای کسب مدال برنز را به دست آورد. او در این دور ابتدا حریف ویتنامی را شکست داد و سپس با پیروزی مقابل حریف چینی صاحب مدال برنز شد.

  • در قهرمانی آسیا 2010 اسماعیل‌پور در وزن 60 کیلوگرم با شکست کشتی‌گیران تایوان، قزاقستان و چین به دیدار نهایی راه یافت و و صاحب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا شد.

  • در قهرمانی آسیا 2012 مسعود اسماعیل‌پور در وزن 60 کیلوگرم شرکت کرد و با شکست دادن کشتی‌گیرانی از مغولستان و تاجیکستان راهی دیدار نهایی شد و در دیدار پایانی مقابل یوگشوار دات کشتی‌گیر سرشناس هندی در سه وقت شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

  • در قهرمانی آسیا 2014 اسماعیل‌پور در مقابل بازار گوریف از قرقیزستان به برتری دست یافت. وی در دور بعدی مقابل دولت نیازبکوف از قزاقستان به پیروزی رسید و گام به دیدار پایانی گذاشت. اسماعیل‌پور در دیدار پایانی موفق شد بجرانگ کومار از هند را شکست دهد و به عنوان قهرمانی وزن 61 کیلوگرم مسابقات دست یابد.

  • در بازی‌های آسیایی 2014 اسماعیل‌پور در در دیدار نخست جمشید کجائف از ازبکستان را شکست داد و سپس در دور دوم لی سیونگ-چول از کره جنوبی را در از پیش‌رو برداشت. وی سپس در نیمه‌نهایی مقابل دائولت نیازبکوف به پیروزی دست یافت و به فینال رسید. در دیدار پایانی مقابل بجرانگ کومار از هند به روی تشک رفت و در پایان موفق شد گردن آویز طلا را از آن خود کند.

  • در قهرمانی آسیا 2015 اسماعیل‌پور در وزن 65 کیلوگرم وراسینگ از سریلانکا را شکست داد. وی در دور سوم و در مرحله یک‌چهارم نهایی پارک ریونگ هاک هوانگ از کره شمالی را شکست داد و به دور نیمه‌پایانی راه یافت و روسلان پلی‌اف از ازبکستان را شکست داد و به دیدار کسب نشان طلا راه یافت. اسماعیل‌پور این رقابت مقابل توموتسوگو ایشیدا از ژاپن به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

مسعود اسماعیل پور

  • در المپیک تابستانی 2012 مسعود اسماعیل‌پور با باخت در مقابل حریف روسیه و هندی شانس مدال را از دست داد.

  • در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 2017 اسماعیل‌پور در دور نخست مقابل رجب منیر آکتاس از ترکیه به پیروزی رسید و در دور بعد کوات امیرتایف از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی نیمه‌نهایی شد. او در این مرحله مقابل حاجی علی‌اف قهرمان جهان و دارندهٔ مدال برنز المپیک از آذربایجان شکست خورد و راهی دیدار کسب مقام سوم شد. اسماعیل‌پور در دیدار پایانی وزن 61 کیلوگرم بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مصاف صفر میرات میرادوف از ترکمنستان رفت حریفش را شکست داد و به مدال برنز رسید.

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

  • در قهرمانی جهان 2013 در وزن 60 کیلوگرم مسعود اسماعیل‌پور پ مقابل حاجی علی‌اف از آذربایجان به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد کریستوف بینکوفسکی از لهستان را شکست داد و در دور بعد ریس هامفری از آمریکا را شکست داد و به مرحلهٔ نیمه‌پایانی راه یافت. اسماعیل‌پور در این مرحله به مصاف بکخان گویگریف از روسیه رفت و مغلوب حریف خود شد. اسماعیل‌پور در رقابت برای کسب جایگاه سوم آرتور آراکلیان از ارمنستان را در کمتر از سه دقیقه با امتیاز فنی عالی شکست داد و جایگاه سوم و نشان برنز را از آن خود کرد.

  • در قهرمانی جهان 2014 مسعود اسماعیل‌پور در دور یکم و دوم حریفانی از اسلواکی و مغولستان را شکست داد، در دور سوم در یک رقابت یک طرفه ولادیمیر دابوف از بلغارستان را شکست داد و در نیمه‌نهایی نیز نوری‌سلام سانایف از قزاقستان را مغلوب کرد. اسماعیل‌پور در رقابت پایانی وزن 61 کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان مقابل حاجی علی‌اف از آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان از او شکست خورد تا دومین مدال نقره ایران در این رقابت‌ها را کسب کند.

مسعود اسماعیل پور

افتخارات مسعود اسماعیل پور


  • مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان - 2013 بوداپست - 60 کیلوگرم

  • مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان - 2014 تاشکند - 61 کیلوگرم

  • مدال طلا بازی های آسیایی - 2014 اینچئون - 61 کیلوگرم

  • مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا - 2009 پاتایا - 60 کیلوگرم

  • مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا - 2010 پاتایا - 60 کیلوگرم

  • مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا - 2012 گومی - 60 کیلوگرم

  • مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا - 2014 آستانه - 61 کیلوگرم

  • مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا - 2015 دوحه - 65 کیلوگرم

  • مدال جام جهانی - 2013 تهران - 60 کیلوگرم

  • مدال طلا جام جهانی - 2014 لس آنجلس- 61 کیلوگرم

  • مدال طلا جام جهانی - 2015 لس آنجلس - 65 کیلوگرم

  • مدال طلا جام جهانی - 2016 لس آنجلس - 61 کیلوگرم

  • مدال طلا جام جهانی - 2017 کرمانشاه - 61 کیلوگرم

  • مدال برنز بازی های کشورهای اسلامی - 2017 باکو - 61 کیلوگرم

آلبوم تصاویر مسعود اسماعیل پور


مسعود اسماعیل پور در کنار پدرش محمود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور و رسول خادم

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور در کنار پدرش محمود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور و رسول خادم

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

اینستاگرام مسعود اسماعیل پور


مسعود اسماعیل پور در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری masoudesmaeilpoorofficial با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام مسعود اسماعیل پور

ویدئویی از کشتی مسعود اسماعیل پور در المپیک 2021 لندن



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (578 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (47 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (37 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (27 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (17 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان