ساعدنیوز
ساعدنیوز

بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی مسعود اسماعیل پور و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  جمعه، 31 شهریور 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی مسعود اسماعیل پور و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
مسعود اسماعیل‌پور (زاده 15 مرداد 1367) کشتی‌گیر اهل ایران است که در کشتی آزاد فعالیت کرده‌است. اسماعیل‌پور نائب قهرمان مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال 2014 و برندهٔ مدال طلای بازی‌های آسیایی 2014 است.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : مسعود

نام خانوادگی : اسماعیل پور

تاریخ تولد : 1367/05/15

شهر محل تولد : جویبار ، مازندران

رشته تخصصی : کشتی

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

زندگی شخصی و خانواده مسعود اسماعیل پور


مسعود اسماعیل پور در تاریخ در 15 مرداد ماه سال 1367 در جویبار مازندران متولد شد او از قهرمانان کشتی ایرانی که در وزن 61 کیلوگرم تحت مربیگری محمود اسماعیل پور در کشتی آزاد فعالیت می کند.

مسعود اسماعیل پور پسر محمود اسماعیل پور مربی سرشناس کشتی ایران می باشد.

ازدواج و خانواده


از وضعیت تاهل مسعود اسماعیل پور اطلاعاتی در دسترس نیست.

زندگی ورزشی و اجتماعی مسعود اسماعیل پور


مسعود اسماعیل‌پور در جویبار و زیر نظر پدرش محمود اسماعیل‌پور فعالیت در ورزش کشتی را آغاز کرد وهم قهرمان نوجوانان آسیا سال2005 در ژاپن است و هم قهرمان جوانان آسیا در دوحه قطر در سال 2008 توانست در فروردین سال 1387 در رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوانان ایران قهرمان شود و سپس در مرداد همان سال در مسابقات قهرمانی جوانان جهان 2008 در استانبول، ترکیه شرکت کرد و با شکست دادن آلخاندرو والدس توبیر از کوبا در رقابت پایانی، قهرمان وزن 60 کیلوگرم مسابقات شد و پس از این مسابقات به تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد. او در همان سال در مسابقات بین‌المللی در کیف، اوکراین نیز شرکت کرد و مدال برنز را به‌دست‌آورد.

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

  • در قهرمانی آسیا 2009 اسماعیل‌پور حریف قطری را شکست داد اما در دور سوم مغلوب حریف مغولی خود شد و با توجه به حضور کشتی‌گیر مغولی در دیدار پایانی، جواز حضور در دور شانس دوباره برای کسب مدال برنز را به دست آورد. او در این دور ابتدا حریف ویتنامی را شکست داد و سپس با پیروزی مقابل حریف چینی صاحب مدال برنز شد.

  • در قهرمانی آسیا 2010 اسماعیل‌پور در وزن 60 کیلوگرم با شکست کشتی‌گیران تایوان، قزاقستان و چین به دیدار نهایی راه یافت و و صاحب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا شد.

  • در قهرمانی آسیا 2012 مسعود اسماعیل‌پور در وزن 60 کیلوگرم شرکت کرد و با شکست دادن کشتی‌گیرانی از مغولستان و تاجیکستان راهی دیدار نهایی شد و در دیدار پایانی مقابل یوگشوار دات کشتی‌گیر سرشناس هندی در سه وقت شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

  • در قهرمانی آسیا 2014 اسماعیل‌پور در مقابل بازار گوریف از قرقیزستان به برتری دست یافت. وی در دور بعدی مقابل دولت نیازبکوف از قزاقستان به پیروزی رسید و گام به دیدار پایانی گذاشت. اسماعیل‌پور در دیدار پایانی موفق شد بجرانگ کومار از هند را شکست دهد و به عنوان قهرمانی وزن 61 کیلوگرم مسابقات دست یابد.

  • در بازی‌های آسیایی 2014 اسماعیل‌پور در در دیدار نخست جمشید کجائف از ازبکستان را شکست داد و سپس در دور دوم لی سیونگ-چول از کره جنوبی را در از پیش‌رو برداشت. وی سپس در نیمه‌نهایی مقابل دائولت نیازبکوف به پیروزی دست یافت و به فینال رسید. در دیدار پایانی مقابل بجرانگ کومار از هند به روی تشک رفت و در پایان موفق شد گردن آویز طلا را از آن خود کند.

  • در قهرمانی آسیا 2015 اسماعیل‌پور در وزن 65 کیلوگرم وراسینگ از سریلانکا را شکست داد. وی در دور سوم و در مرحله یک‌چهارم نهایی پارک ریونگ هاک هوانگ از کره شمالی را شکست داد و به دور نیمه‌پایانی راه یافت و روسلان پلی‌اف از ازبکستان را شکست داد و به دیدار کسب نشان طلا راه یافت. اسماعیل‌پور این رقابت مقابل توموتسوگو ایشیدا از ژاپن به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

مسعود اسماعیل پور

  • در المپیک تابستانی 2012 مسعود اسماعیل‌پور با باخت در مقابل حریف روسیه و هندی شانس مدال را از دست داد.

  • در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 2017 اسماعیل‌پور در دور نخست مقابل رجب منیر آکتاس از ترکیه به پیروزی رسید و در دور بعد کوات امیرتایف از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی نیمه‌نهایی شد. او در این مرحله مقابل حاجی علی‌اف قهرمان جهان و دارندهٔ مدال برنز المپیک از آذربایجان شکست خورد و راهی دیدار کسب مقام سوم شد. اسماعیل‌پور در دیدار پایانی وزن 61 کیلوگرم بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مصاف صفر میرات میرادوف از ترکمنستان رفت حریفش را شکست داد و به مدال برنز رسید.

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

  • در قهرمانی جهان 2013 در وزن 60 کیلوگرم مسعود اسماعیل‌پور پ مقابل حاجی علی‌اف از آذربایجان به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد کریستوف بینکوفسکی از لهستان را شکست داد و در دور بعد ریس هامفری از آمریکا را شکست داد و به مرحلهٔ نیمه‌پایانی راه یافت. اسماعیل‌پور در این مرحله به مصاف بکخان گویگریف از روسیه رفت و مغلوب حریف خود شد. اسماعیل‌پور در رقابت برای کسب جایگاه سوم آرتور آراکلیان از ارمنستان را در کمتر از سه دقیقه با امتیاز فنی عالی شکست داد و جایگاه سوم و نشان برنز را از آن خود کرد.

  • در قهرمانی جهان 2014 مسعود اسماعیل‌پور در دور یکم و دوم حریفانی از اسلواکی و مغولستان را شکست داد، در دور سوم در یک رقابت یک طرفه ولادیمیر دابوف از بلغارستان را شکست داد و در نیمه‌نهایی نیز نوری‌سلام سانایف از قزاقستان را مغلوب کرد. اسماعیل‌پور در رقابت پایانی وزن 61 کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان مقابل حاجی علی‌اف از آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان از او شکست خورد تا دومین مدال نقره ایران در این رقابت‌ها را کسب کند.

مسعود اسماعیل پور

افتخارات مسعود اسماعیل پور


  • مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان - 2013 بوداپست - 60 کیلوگرم

  • مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان - 2014 تاشکند - 61 کیلوگرم

  • مدال طلا بازی های آسیایی - 2014 اینچئون - 61 کیلوگرم

  • مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا - 2009 پاتایا - 60 کیلوگرم

  • مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا - 2010 پاتایا - 60 کیلوگرم

  • مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا - 2012 گومی - 60 کیلوگرم

  • مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا - 2014 آستانه - 61 کیلوگرم

  • مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا - 2015 دوحه - 65 کیلوگرم

  • مدال جام جهانی - 2013 تهران - 60 کیلوگرم

  • مدال طلا جام جهانی - 2014 لس آنجلس- 61 کیلوگرم

  • مدال طلا جام جهانی - 2015 لس آنجلس - 65 کیلوگرم

  • مدال طلا جام جهانی - 2016 لس آنجلس - 61 کیلوگرم

  • مدال طلا جام جهانی - 2017 کرمانشاه - 61 کیلوگرم

  • مدال برنز بازی های کشورهای اسلامی - 2017 باکو - 61 کیلوگرم

آلبوم تصاویر مسعود اسماعیل پور


مسعود اسماعیل پور در کنار پدرش محمود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور و رسول خادم

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور در کنار پدرش محمود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور و رسول خادم

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

مسعود اسماعیل پور

اینستاگرام مسعود اسماعیل پور


مسعود اسماعیل پور در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری masoudesmaeilpoorofficial با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام مسعود اسماعیل پور

ویدئویی از کشتی مسعود اسماعیل پور در المپیک 2021 لندن


پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (70 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (62 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (34 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (26 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (25 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (21 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (20 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (18 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (18 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (17 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (17 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (16 نظر)
دیگران می‌خوانند   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... تاثیر لبنیات در لاغری و چربی سوزی بهترین راهکارها برای از بین بردن کبد چرب جشن تولد ساده و بدون تجملات 61 سالگی احمدی نژاد در خانه ساده و بدون زرق و برقش+عکس سرطان دهانه رحم: همه چیزهایی که باید بدانید دمنوش آرامبخش فوری نگاهی به جشن تولد ساده و بدون تجملات 71 سالگی حسن روحانی در هواپیما/ سورپرایز رئیس جمهور سابق در آسمان+عکس نگاهی به خانه ابدی سیروس گرجستانی و سنگ قبر منحصر به فردش/ چه متن معنادار و زیبایی روی مزارش نوشتن+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 خلاقیت جالب و خنده دار شهرداری تهران برای تبریک روز دانشجو/ این بنر بامزه پربازدید شد+عکس شوخی بامزه رهبر انقلاب با درخواست های متعدد یک دانشجو برای گرفتن هدیه: دَبه در نیار...+ویدیو خطرات پروتز پستان ابراز علاقه خنده دار حامد آهنگی به نعیمه نظام دوست در خیابان: باید عروس ننم بشی+ویدیو شباهت بی حد و اندازه جواد عزتی به پدر و برادر جوانش/ چه خانواده اصیل و صمیمی+عکس نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس اولین ویدیو از دختر گمشده گلستانی بعد از نجات معجزه آسا/ تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان+ویدیو لحظه احساسی بوسه آیت الله هاشمی رفسنجانی بر پیشانی رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+عکس بازی یکتا ناصر مقابل منوچهر هادی در فیلم مشترکشان قبل از طلاق +عکس/عجیب ترین تقابل عشق و نفرت... نگاهی به خونه زندگی لوکس و ایرانی پسند علیرضا نیکبخت واحدی با رونمایی از بریز و بپاش های همسرش برای تولدش+ویدیو/ چه مبلایی، چه دکوراسیونی😍 فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 خلاقیت فوق خنده دار پدر ایرانی در هدایت باد کولر بین پذیرایی و اتاق حماسه آفرید + ویدیو/ انیشتین ثانی برازنده توست هموطن😂😂 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 کادوهای جالب و بامزه یک معلمِ منطقه محروم برای روز معلم که پربازدید شد+عکس/ عشق و صفا توی این هدیه ها خلاصه میشه😍 روایت جالب و شنیده نشده از رابطه رهبر انقلاب و پدرشان: آنقدر برای پدرم کتاب میخواندم که سرم گیج می‌رفت+ویدیو دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم برادر قدبلند و چهارشانه الناز حبیبی، شیوای سریال دوپینگ/ ماشاءالله چقدرم خوشتیپ+عکس خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای نگه داشتن جای پارک حماسه آفرید/ اوج ابتکار با کمترین امکانات+ عکس نگاهی به حجله عزای مرتضی پاشایی خواننده ناکام و محبوب ایرانی+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی نکته جالب عکس جدید جواد عزتی و الناز حبیبی روش منحصربفرد رهبر معظم انقلاب برای مدیریت زمان در سخنرانی های خودشان در نماز جمعه + عکس تصویری معنادار و احساسی که مهران مدیری با انتشار آن خبر فوت مادرش را داد + عکس/ روحشون شاد عکسی از خانه ابدی ارشا اقدسی و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... تقابل آزاده نامداری و فرزاد حسنی در یک مراسم بعد از طلاق؛ این بار در قامت همکار و نه زن و شوهر! +عکس/ جوری نشستن که همدیگرو نبینن (تصاویر) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق ماجرای عاشقانه پسر میوه فروش صداتو و بغض شدید کیایی و امیرمهدی ژوله/ صدای بهشتی پسر حنجره طلای ایرانی با آهنگ تنهاترین عاشق+ویدیو
تیتر امروز   
نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک کارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...