بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی نیمار دا سیلوا سانتوس جونیورو همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  چهارشنبه، 28 تیر 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی نیمار دا سیلوا سانتوس جونیورو همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
نیمار (زاده 5 فوریه 1992 در موگی داس کروزس) بازیکن فوتبال اهل برزیل که برای باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل در پست مهاجم بازی می‌کند.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : نیمار

نام خانوادگی : داسیلوا سانتوس جونیور

تاریخ تولد : 5 فوریه 1992

شهر محل تولد : موگی داس کروزس

رشته تخصصی : فوتبال

نیمار

نیمار

زندگی شخصی و خانواده نیمار


نیمار جونیور بازیکن مشهور فوتبال با نام کامل نیمار داسیلوا سانتوس جونیور که برگرفته از نام پدرش نیمار داسیلوا سنیور است، در شهر موگی داس کروزس در ایالت سائوپائولو برزیل به دنیا آمد.پدرش قبلا یک فوتبالیست بود؛ نیمار تنها دارای یک خواهر به نام رافائل سانتوس می باشد.

در نیمه ماه 4 ام تولد، نیمار به شیوه معجزه آسایی از یک تصادف رانندگی وسقوط به دره جان سالم به در برد. علت سقوط اتومبیل آن ها به دره حرکت تند یک ماشین بود که ناخواسته و با بی توجهی به طرف ماشین آنها می آمد. این اتفاق در حالی رخ داد که آنها در راه بازگشت به شهر خود برای دیدار با برخی اقوام بودند. خوشبختانه نیمار که در صندلی مخصوص نگهداری کودک در صندلی عقب ماشین بود، از این حادثه رانندگی جان سالم به در برد.

در سال 2011 مجله فرانس فوتبال از نیمار به عنوان هفتمین فوتبالیست پردرآمد جهان نام برد.

ازدواج و خانواده


نیمار در زمانی که 17 ساله بود؛ با کارولینا دانتاس( دوست دخترش) زندگی مشترکی را تشکیل داد و در سن 19 سالگی اش، صاحب پسری شد که داوی لوکا نام داشت. این زوج، نهایتا طلاق گرفتند ولی همچنان با یکدیگر، رابطه دوستانه دارند. در حال حاضر ، نیمار با برونا مارکزینه رابطه دارد که یک بازیگر برزیلی است.

نیمار به همراه پسرش

نیمار به همراه پسرش

نیمار به همراه پسرش

زندگی ورزشی و اجتماعی نیمار


نیمار از دوران کودکی عاشق فوتبال بود. پدر او هم فوتبال حرفه ای بازی می کرد و عامل الهام بخش و مشوق نیمار بود. او هم تکنیک و هم سرعت بالایی برای شوت زدن و دریبل کردن داشت که باعث شده بود کسی نتواند حریفش شود و همین باعث شد که خیلی سریع وارد تیم های حرفه ای و بزرگ شود.

تصویری دوران کودکی نیمار

نیمار

نیمار

نیمار در سن 7 سالگی، در آکادمی باشگاه پورتوگوئستا سانتیستا به بازی فوتبال پرداخت و تا 11 سالگی در این باشگاه، فعالیت کرد. سپس با باشگاه سانتوس در سال 2003 بمدت شش سال، قرارداد بست. او به تیم بزرگسالان سانتوس و تیم ملی زیر 17 ساله برزیل در سال 2009 ملحق شد و برای این تیم تا سال 2013 بازی کرد.

نیمار در زمین بازی

نیمار 6 سال برای جوانان تیم سانتوس پیوست و در 17 سالگی، سال 2009 به تیم بزرگسالان سانتوس و تیم ملی زیر 17 ساله برزیل پیوست. درخشش او در سانتس و تیم های ملی جوانان برزیل سبب شد که از نیمار برای حضور در تیم بارسلونا دعوت شود.

نیمار در کنار در تیم بارسلونا

نیمار در تیم بارسلونا

در فصل 2015 – 2016 میلادی (1394 – 1395 شمسی) لیونل مسی، نیمار جونیور و لوییس سوارز 3 مهاجم باشگاه بارسلونا به مثلثی مرگبار تبدیل شدند.

این مثلث که با نام msn نیز شناخته می شدند در طی یک فصل موفق شدند 90 گل به ثمر برسانند.

در همین فصل نیز باشگاه بارسلونا با یک امتیاز بیشتر نسبت به رقیب خود یعنی باشگاه رئال مادرید به قهرمانی لیگ اسپانیا دست یافت.

قرارداد با پاری سن ژرمن

نیمار در 3 اوت 2017 با قرارداد 5 ساله با مبلغ سالانه 30 میلیون یورو به تیم پاری سن ژرمن فرانسه پیوست که با این پرداختی او به گرانترین بازیکن جهان تبدیل شده است.علت جدایی او به آخرین بازی بارسلونا در مقابل پاری سن ژرمن مربوط است که با وجود اینکه حضور او تاثیر بسزایی در برد بارسلونا داشت اما هواداران لیونل مسی را تشویق کردند.همین امر باعث دلخوری و کینه توزی نیمار شد.

تصویری از نیمار مسی و سوارز

نیمار

تلخ ترین روز فوتبالی نیمار


یکی از تلخ ترین روزهای فوتبالی نیمار برخورد شدید با زونیگا مدافع کلمبیا در دیدارهای جام جهانی 2014 است. زونیگا با ضربه خشنی که به کمر نیمار وارد کرد، این بازیکن را برای مدت 4 ماه خانه نشین کرد و برزیل باید در دیدار های باقی مانده از جام جهانی بدون کاپیتان خود به میدان می رفت.

نیمار در نقش یک راهب

نیمار و ورود به عرصه بازیگری


نیمار جونیور در بازیگری نیز تبحر داشته و در این حوزه نیز فعالیت داشته است.

او در سال 2017 میلادی (1395 شمسی) در فیلمی به نام تریپل اکس نقش آفرینی کرد.

هرچند به عنوان بازیگر مهمان نقش آفرینی نمود و تایم کوتاهی را جلوی دوربین بود اما نقشی جذاب را به نمایش گذاشت.

او در سال 2019 میلادی (1398 شمسی) در سریال خانه کاغذی قسمت های 6 و 8 فصل چهارم ایفای نقش کرد.

در این فصل از خانه کاغذی نیمار جونیور نقشی متفاوت را ایفا نمود. او در نقش یک راهب، در این سریال حضور پیدا کرد.

نیمار و خوانندگی


همیشه به موسیقی علاقمند بود و می گوید اگر خواننده نمی شد حتما خواننده بود، او در سال 2017 اولین آهنگ ویدیویی مبتدیانه خود را بصورت زنده با نواختن پیانو و خواندن منتشر داد.

نیمار در حال نوتختن پیانو

نیمار

از بیماری تا عمل جراحی


در تست های پزشکی علائم ضعف جسمانی، کم خونی و سوء تغذیه در او دیده شد و در ابتدای کار تحت عمل جراحی لوزه قرار گرفت و بعد از تغذیه خاص و تمرینات ویژه وارد تیم شد.

افتخارات نیمار


از افتخارات نیمار جونیور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جام لیبرتادورس

  2. سوپر جام اسپانیا

  3. لاگیا

  4. کوپا دل ری

  5. سوپر جام اروپا

  6. پاری سن ژرمن

  7. جام اتحادیه باشگاه فرانسه

  8. با ارزش ترین بازیکن فوتبال جهان

  9. جایزه سامبا گولد

  10. گلزن لیگ قهرمان اروپا

  11. بهترین بازیکن جام‌ کنفدراسیون

آلبوم تصاویر نیمار


نیمار

نیمار

نیمار

نیمار

نیمار در کنار مسی

نیمار

نیمار و امباپه

نیمار

نیمار

نیمار

نیمار در کنار مسی

نیمار

اینستاگرام نیمار


نیمار در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری neymarjr با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام نیمار

ویدئویی از بهترین گل های نیمار جونیور در بارسلونا



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (480 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (210 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (143 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (139 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (36 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
اختلاف زن و شوهر بوکانی هفت هکتار مزرعه گندم را به آتش کشاند
تصاویر جالب و دیدنی از آیین های عزاداری محرم در 12 کشور مختلف جهان/ از به زنجیر کشیدن زنان تا عبور کردن پابرهنه از روی زغال‌های روشن
(ویدیو) ترانه سوزناک همایون شجریان در دلتنگی و فراق پدرش/ چه بغضی هم داره
(تصاویر) 9 تا از باور نکردنی ترین مراسم غیرعادی که در برخی مناطق جهان جانشین دفن کردن مردگان شده است/ روی کسانی که مرده‌هاشونو میسوزونن رو سفید کردن کلا
ویدئوی فوق العاده باشگاه اینتر برای معرفی مهدی طارمی/یک شاهزاده ازخلیج فارس/ مهدی طارمی: ایران در قلب من است و اینتر در ذهن من
باقری: لبنان، جهنم بی‌بازگشت برای صهیونیست‌ها خواهد بود
بغض و غم شبنم مقدمی، داور برنامه "صداتو"، بر سر مزار استاد آواز ایران/ نگاه به خانه ابدی استاد شجریان با سنگ مزار ساده و نوشته ی کوتاه برای مردم سرزمینشان
منتخب روز   
اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان