بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی رضا اطری و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  پنجشنبه، 23 شهریور 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی رضا اطری و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
رضا اطری نقارچی (زاده 17 مرداد 1373 در تهران اما اصالتاً بابلی) کشتی‌گیر اهل ایران در دسته‌های 57 و 61 کیلوگرم کشتی آزاد است. او نایب‌قهرمان مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال 2022، برندهٔ مدال برنز بازی‌های آسیایی 2018 و نیز قهرمان مسابقات قهرمانی کشتی آسیا در 2019 است.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : رضا

نام خانوادگی : اطری

تاریخ تولد : 1373/08/17

شهر محل تولد : بابل

رشته تخصصی : کشتی

رضا اعطری

رضا اطری

زندگی شخصی و خانواده رضا اطری


رضا اطری متولد 17 مرداد 1373 در بابل ، کشتی گیر آزادکار است.

تحصیل کرده مقطع لیسانس دانشگاه آزاد سما می باشد که با الگو از امامعلی حبیبی وارد کشتی شد و حالا قهرمان آسیا بوده و عشق فوتبال هم دارد.

او با 163 سانتی متر قد و 60 کیلوگرم وزن با حمایت پدرش ، زندگی متاهلی دارد و ماشین اش هم چانگان می باشد.

ازدواج و خانواده


رضا اطری در سال 99 در 26 سالگی ازدواج کرده و متاهل می باشد.

رضا اطری

رضا اطری

رضا اطری و علاقه به فوتبال


به جز کشتی به تماشای فوتبال علاقه دارم ، البته فوتبال داخلی را اصلا نگاه نمی کنم ، فقط اروپا و لیگ های قدرتمندش را تماشا می کنم.

رضا اطری

رضا اطری طرفدار کدام تیم فوتبال است؟


هر تیمی که کریستیانو رونالدو در آن حضور داشته باشد ، من هم طرفدا آن تیم خواهم بود. به نظر من رونالدو یک فوتبالیست و به عبارت بهتر یک ورزشکار تمام عیار و حرفه ای است.

بازیگر مودر علاقه رضا اطری


سینما را دوست دارم و هر وقت که فرصتی داشته باشم حتما به سینما می روم ، در بین ایرانی ها علی صادقی و در خارجی بازی جیسون استاتهام را دوست دارم.

زندگی ورزشی و اجتماعی رضا اطری


رضا اطری از کودکی زمانی که که روبروی خانه شان آقای بختیار عسگرپور باشگاه کشتی تاسیس کرد؛ ابتدا زیر نظر حاج احمد بابویی سپس محمود حسن نیا کشتی را ادامه داد.

  • در مسابقات قهرمانی آسیا 2017 رضا اطری در دور اول محمود جان شاوتاکوف از ازبکستان را شکست داد و در دور بعد مقابل یوکی تاکاهاشی از ژاپن شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه نویسون پینای از تایلند را با ضربه فنی شکست داد و به دیدار رده‌بندی رسید. اطری در دیدار رده‌بندی وزن 57 کیلوگرم به مصاف کیم سانگ گون از کره جنوبی رفت و به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

  • در مسابقات قهرمانی جهان 2017 اطری در وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد مسابقات قهرمانی کشتی جهان 2017 پاریس حاضر بود که در دور اول مقابل زهیر ال گوآراک از فرانسه به برتری دست یافت، اما در دور بعد مغلوب توماس گیلمن، دارنده مدال برنز جوانان جهان از آمریکا شد که با توجه به حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند. اما در این مرحله مغلوب آندری یاتسنکوف از اوکراین شد و از گردونه مسابقات کنار رفت. این نتیجه در حالی رقم خورد که مسابقه به سود اطری به پایان رسیده بود، اما با اعتراض مربیان اوکراین 2 امتیاز که به نظر درست نمی‌رسید به حریف اطری دادند تا از گردونه مسابقات حذف شود.

رضا اطری

رضا اطری

رضا اطری

  • در مسابقات زیر 23 سال جهان 2017 در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور نخست مقابل کازویا کویاناگی از ژاپن شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، اطری حذف شد.

  • در بازی‌های آسیایی 2018 رضا اطری در کشتی اول خود موفق شد باگاواتی ساه‌تلی از نپال را شکست دهد. اطری در دور دوم در یک کشتی پر امتیاز از سد ساندیپ تومار از هند گذشت. کشتی‌گیر وزن اول ایران برای فینالیست شدن در مقابل بخبایار اردنبات کشتی‌گیر با تجربه مغولی قرار گرفت و مغلوب شد. اطری برای رسیدن به مدال برنز با کیم سونگ-گوان از کره جنوبی مبارزه کرد. او با اینکه در همان ثانیه‌هایی ابتدایی خاک شد و به حریف امتیاز داد؛ اما در ادامه طوفان به پا کرد و در نهایت به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

  • در مسابقات قهرمانی جهان 2018 اطری در مرحله مقدماتی وزن 57 کیلوگرم این مسابقات به مصاف بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی از مغولستان رفت و حریف خود را شکست داد. اطری با این پیروزی انتقام شکست بازی‌های آسیایی را از حریف مغولی گرفت. این آزادکار مازندرانی تیم ملی در دور دوم مقابل ولادیسلاو آندریو دارنده مدال برنز جهان و اروپا از بلاروس در حالی که در ثانیه‌های پایانی پیش افتاده بود باخت. با توجه به شکست آندریو مقابل حریف ژاپنی، رضا اطری در دومین تجربه جهانی خود از دور رقابت‌ها حذف شد.

رضا اطری

  • در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 14 بر 4 حکمت اله وحیداف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر یک از سد محمودجان شاوکاتوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. اطری در دیدار نهایی در مصاف با کانگ کوم-سونگ دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی 2018 از کره شمالی با نتیجه 9 بر 3 به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

  • در مسابقات قهرمانی جهان 2019 رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در یک کشتی نفسگیر و نزدیک با نتیجه 4 بر 2 از سد ولادیسلاو آندریو دارنده مدال برنز جهان از بلاروس گذشت وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 کانگ کوم-سونگ دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی از کره شمالی را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه در یک مبارزه نزدیک با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. اطری در این گروه مقابل بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی از مغولستان در یک کشتی حساس و نزدیک با نتیجه 4 بر 4 به پیروزی دست یافت و ضمن کسب سهمیه المپیک راهی دیدار رده‌بندی شد. اطری در این دیدار مقابل راوی کومار از هند با نتیجه 6 بر 3 شکست خورد و پنجم شد.

رضا اطری

رضا اطری

  • در المپیک 2020 توکیو رضا اطری در دور نخست با نتیجه 3 بر 2 از سد سلیمان آتلی از ترکیه گذشت و در در دور بعد با نتیجه 5 بر 1 بخبایار اردنبات از مغولستان را مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه با نتیجه 8 بر 3 شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. اطری در این دیدار با نتیجه 9 بر یک از توماس گیلمن آمریکایی شکست خورد و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

  • در مسابقات قهرمانی جهان 2022 در وزن 61 کیلوگرم رضا اطری آزادکار المپیکی کشورمان در دور اول با نتیجه 11 بر یک بصیر العلی از مقدونیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر صفر اسلام بازرگانوف از جمهوری آذربایجان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با گئورگی وانگلوف از بلغارستان کشتی گرفت و با نتیجه 6 بر سه به برتری رسید به نیمه نهایی رسید. اطری در این مرحله و برای راهیابی به فینال به مصاف نارمانداخین نارانخو از مغولستان رفت و در یک کشتی حساب شده این مبارزه با نتیجه 5 بر 3 پشت سر گذاشت و به فینال راه یافت. وی در مبارزه فینال به مصاف ری هیگوچی دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن رفت و با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و مدال نقره گرفت.

رضا اطری

رضا اطری ، مطالعه و موسیقی


زمان زیادی را صرف تمرین می کنم و همین موضوع باعث شده کمتر مطالعه کنم اما هر وقت که فرصتی بi دست آورده ام بخشی از آن را به مطالعه اختصاص می دهم. موسیقی هم گوش می دهم و کم و بیش همه سبک ها و صدای خواننده های خوب را گوش می دهم.

رضا اطری و رفقایش در کشتی


در اردوها معمولا با علیرضا کریمی و یونس امامی هم اتاقی هستم و بنظرم علیرضا بانمک ترین کشتی گیر است که باهاش رفاقت دارم.

افتخارات رضا اطری


  • مدال نقره قهرمانی جهان - 2022 بلگراد - 61 کیلوگرم

  • مدال برنز بازی های آسیایی - 2018 جاکارتا - 57 کیلوگرم

  • مدال طلا قهرمانی آسیا - 2019 شی آن - 57 کیلوگرم

  • مدال برنز قهرمانی آسیا - 2017 دهلی نو - 57 کیلوگرم

  • مدال طلا جام جهانی - 2016 لس آنجلس - 57 کیلوگرم

  • مدال برنز بازی های نظامی جهان - 2015 میونگ یانگ - 57 کیلوگرم

آلبوم تصاویر رضا اطری


رضا اطری

رضا اطری

رضا اطری

رضا اطری

رضا اطری

رضا اطری

رضا اطری

رضا اطری

رضا اطری

رضا اطری

رضا اطری

رضا اطری

اینستاگرام رضا اطری


رضا اطری در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری reza.atri با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام رضا اطری

ویدئویی از رضا اطری در یک قدمی طلای جهان کشتی آزاد قهرمانی جهان



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (277 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (161 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (29 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (5 نظر) مینی کیک ساده و خوشمزه نفس بازغی برای تولد 16 سالگی اش /تزئین زیبا با شمع و توت فرنگی و بلوبری+ویدئو (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس