بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی یاسین سلمانی و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی

  دوشنبه، 23 مرداد 1402   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی و زندگی شخصی و ورزشی یاسین سلمانی و همسرش + عکس ها و فیلم جذاب و دیدنی
یاسین سلمانی (زادهٔ 8 اسفند 1380 در گرگان) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک میانی بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی امید ایران است.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : یاسین

نام خانوادگی : سلمانی

تاریخ تولد : 1380/12/08

شهر محل تولد : گرگان

رشته تخصصی : فوتبال

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی

زندگی شخصی و خانواده یاسین سلمانی


یاسین سلمانی متولد 8 اسفند 1380 در گرگان، فوتبالیست است

فوتبال را از 6 سالگی آغاز کرده و در 13 سالگی به سپاهان پیوست و هم اکنون در پست «هافبک هجومی» برای تیم سپاهان به میدان میرود.

او با 183 سانتی متر قد، شماره پیراهن 80 را بر تن میکند.

ازدواج و خانواده


یاسین سلمانی هنوز ازدواج نکرده و فعلا مجرد است.

زندگی ورزشی و اجتماعی یاسین سلمانی


فوتبال حرفه ای خود را سال 86 از 6 سالگی با پیوستن به آکادمی «شموشک گلستان» آغاز کرد و تا سال 93 در رده های پایه این تیم حضور داشت.

سال 1393 در 13 سالگی مورد توجه استعدادیاب های تیم باشگاه سپاهان اصفهان قرار گرفت و به آکادمی این تیم ملحق شد سپس سال 96 به تیم اصلی راهی یافت.

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی

او اولین بازی خود را 28 آذر 98 در 18 سالگی مقابل «شاهین بوشهر» انجام داد که این بازی با نتیجه 5 بر 0 به نفع سپاهان به پایان رسید.

یاسین سلمانی

سلمانی لیگ بیستم با هدایت محرم نویدکیا فرصت بازی بیشتری در سپاهان به دست آورد و با بازیهای درخشانش توانست جواب اعتماد این مربی را بدهد. او با سپاهان اصفهان یک قهرمانی لیگ برتر نوجوانان و یک قهرمانی لیگ برتر جوانان را در رده های پایه کسب کرده است.

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی

اولین بار سال 1396 در 16 سالگی به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد و شهریور 1400 هم دراگان اسکوچیچ او را به تیم ملی بزرگسالان ایران فراخواند. یاسین سال 2016 در 16 سالگی به همراه تیم ملی ایران توانست مقام قهرمانی فستیوال منطقه جنوب و مرکز آسیا را کسب کرده است.

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی

سبک بازی یاسین سلمانی


بازیکنی دو پا و باهوش بوده و مهارت در ارسال پاس های عمقی، تکنیک بالا و حمل توپ عالی از ویژگی های بارز او می باشد.

یاسین سلمانی و نویدکیا


آقای نویدکیا جدا از اینکه مربی خوبی است، اخلاق خوبی هم دارد و آدم بسیار با شخصیت و مهربانی است . خیلی از بچه ها به خاطر شخصیت بالای این مرد بیشتر تلاش کردند و به نظرم یکی از بهترین مربیان ایران می‌شود، واقعا خوشحالم با او کار کردم.

الگوی من در زمین و بیرون از زمین آقای محرم نویدکیا است.

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی و اهداف فوتبالی


هدفم اینست لژیونر بشوم و به تیم های اروپایی بروم و از آنجا به لیورپول بروم و در فینال چمپیونز لیگ بازی کنم، البته خیلی دوست دارم در تیم ملی هم بازی کنم و امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر برایم رخ بدهد.

یاسین سلمانی و کاکا


سعی کردم هر وقت وارد زمین می شوم با تمام وجود و تمرکزم بازی کنم و به تیم کمک کنم، مهم نتیجه تیم است و بعد عملکرد شخصی من . خدا را شکر قابلیت بازی با هر 2 پا را دارم، یکی از الگوهای فوتبالی من کاکا است و سعی می‌ کنم با دیدن ویدئوی بازی‌ هایش شبیه او بازی کنم.

یاسین سلمانی و ترک زمین با چشمانی گریان


3 دی 1400 در اواسط نیمه نخست بازی سپاهان و پیکان، سلمانی روی یک فرار، دچار مصدومیت شد و پس از تعویض با چشمانی گریان زمین بازی را ترک کرد. که پس از بررسی پزشکان مشخص شد که یاسین دچار کشیدگی همسترینگ شده و برای چند ماه باید از مسابقات دور بماند.

افتخارات یاسین سلمانی


سپاهان

  • نایب قهرمان لیگ برتر خلیج فارس در سال های 1402–1401، 1400–1399، 1398–1397

آلبوم تصاویر یاسین سلمانی


یاسین سلمانی

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی در کنار صابر مخدومی و مجید نصیری

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی

یاسین سلمانی و رامین رضاییان

اینستاگرام یاسین سلمانی


یاسین سلمانی در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری yasin_salmanii با مخاطبان خود در ارتباط است.

صفحه اینستاگرام یاسین سلمانی

ویدئویی از یاسین سلمانی، نگین درخشان تیم سپاهان



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (680 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (198 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (59 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (20 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(عکس) «ماگان» کشتی بادبانی باستانی خلیج فارس؛ میراثی 4000 ساله که باستان‌شناسان را حیرت‌زده کرد!
شلیک 4 گلوله به سمت آیت الله در جریان یک سخنرانی / رهبری با دلهره، تلفنی احوالپرسی کردند /عفت در مدینه بود و خبر را نشنیده بود
ویدیو/ جمله‌سازی "علی شادمان" با Do و Does/ فقط ترکیب جملاتش با Love که معلم زبانشو ناامید کرد!
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
(ویدئو) داستان کوتاه انگلیسی «روباه و کلاغ»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان