چند نکته برای انتخاب کفش مناسب پاییز

  جمعه، 21 شهریور 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
چند نکته برای انتخاب کفش مناسب پاییز
همیشه بارها شنیده اید که پا قلب دوم انسان ها است و شما باید دقت کنید که همیشه چه نوع کفشی را در چه فصلی انتخاب می کنید. حتما بارها این جمله را شنیده اید که می گویید هوا که سرد است اگر گردن و پاهای خود را خوب بپوشانیم کمتر احساس سرما می کنیم.

چه کفشی راانتخاب کنیم؟

اما یک نکته مهم در دنیای مد این است که در سال های اخیر کفش های اسپرت و کتانی ها به محبوب ترین کفش ها بین آقایان تبدیل شده است و بیشتر آقایان به دنبال خریدن این کفش ها هستند و هماهنگی بدون دردسر این کفش ها با لباس های رسمی و غیر رسمی باعث شده است که آقایان علاوه بر کفش رسمی، چند جفت کفش اسپرت نیز برای خود تهیه کنند و در بسیاری از مواقع حتی می بینید آقایان بیشتر از کفش رسمی در کمد کفش های خود کفش اسپرت دارند زیرا آن ها هم راحت ترند هم با همه چیز راحت تر ست می شوند . اگر شما جز آقایانی باشید که کفش مناسب برای استایل پاییزی خود انتخاب کنید علاوه بر تضمین راحتی پاهایتان، می توانید پوششی متفاوت و جذاب تر داشته باشید. زیرا همان گونه که بارها در مقالات خود گفته ایم اولین چیزی که هنگام ورود شما در استایل شما دیده می شود کفش شما است. پاییز و زمستان پیش روی ماست و پیدا کردن کفش هایی که هم شیک باشد و هم کاربردی کار دشواری است.

آيا ميدانيد کفش مناسب پاييز چه رنگي است ؟

چه رنگ کفشي در فصل پاييز کمک ميکند پاي شما گرم تر باشد؟ افراد در فصل ها سرد براي گرم ماند و جلو گيري از سرما از لباس هاي گرم استفاده مي کنند. يکي از نقاط بدن که زود در معرض سرما قرار ميگيرد پا است. با سرد شدن پا امکان اينکه شما سرما بخوريد زياد مي باشد. براي همين در هواي سر شما بايد از کفش مناسب استفاده کنيد.

شما با استفاد از کفش هايي با جنس و رنگ مناسب مي توانيد به گرم کردن پايتان کمک کنيد. شما بدون پا خيلي از کار ها را نمي توانيد انجام دهيد. در زمان خريد کفش پاييزه و زمستان دقت داشته باشيد، مهم ترين ويژگي کفش هاي اين فصل ها گرم نگه داشتن پا مي باشد. مخصوصا افرادي که از ناحيه پا آسيب ديده باشن مثلا شکستگي استخوان و انگشت ، پارگي تاندون بايد حتما در سرما پاي خود را گرم نگه دارند. گرم نگه داشتن پا در فصل سرما اهميت دارد، کفش هاي نبوک و چرم ميتوانند محافظ خوبي باشن در فصل سرما و پا را گرم نگه دارند.

ویژگی های کفش مناسب پاییز:

کفش باید گرم باشد

کفش مناسب شما برای پاییز باید طوری باشد که تمام قسمت پا را پوشانده و آن را گرم نگه دارد.

جنس و رنگ مناسب داشته باشد

کفش پاییزی شما باید رنگ و جنس مناسبی داشته باشد. جنس و رنگ کفش در گرم نگه داشتن آن اهمیت زیادی دارد. کفش های با رنگ تیره و جنس مناسب سبب جذب نور و گرم نگه داشتن پا می شود و از جذب رطوبت و سرما در روزهای برفی و بارانی جلوگیری می کند.بهتر است کفش هایی که برای پاییز انتخاب می کنید ، رنگ های تیره مثل مشکی، قهوه ای، زرشکی و سرمه ای داشته باشد تا باعث جذب نورخورشید گردد.بهترین جنس کفش برای پاییز ، جنس چرمی با رنگ تیره است که پا را گرم نگه می دارد. کفش های نبوک و مخمل اصلا گزینه های خوبی برای روزهای خیس از بارش باران و برف نیستند.

جلوی آن بسته و انعطاف پذیر باشد

با شروع پاییز کفش های رو باز و صندل به پا نکنید و به جای اون ها از بوت ، اسنیکرز و کفش های سر بسته استفاده نمایید زیرا کفش های بسته و بوت برای فصل پاییز انتخاب عاقلانه تری است. قسمت جلویی کفشتان باید انعطاف پذیر باشد تا در آن احساس راحتی کنید.

کفش باید راحت و سبک باشد

کفش قلب دوم انسان است پس باید کفشتان اصول و استانداردهایی که متخصصان تاکید دارند، داشته باشد. اگر برای پاییز کفش گرم و شیک و زیبایی انتخاب کنید اما کفشتان راحت نباشد پول خود را هدر داده اید. کفش شما باید راحت و سبک بوده و کم ترین فشار را به ناحیه پا و کمر افراد وارد کند.در فصل پاییز بارندگی زیاد است و قرار است شما روی زمین خیس و برف و یخی قدم بردارید بنابراین باید کفشی را انتخاب کنید که زیره عاج دار و شیاردار داشته باشد تا بهتر قدم بردارید و روی زمین لیز نخورید و سلامتی تان به طور خیلی جدی به خطر بیفتد. انتخاب کفش هایی با زیره را فراموش نکنید، اینطوری هم به راحتی قدم بر می دارید و هم سلامتی خود را حفظ می کنید. نیم بوت های عاج دار بهترین گزینه برای کفش های پاییزه هستند. نیم بوت های عاج دار بهترین گزینه برای کفش های پاییزه هستند.

خریدن کفش های بندی برای پاییز

کفش های بند دار بخرید شاید پوشیدن و بستن و باز کردن این کفش ها سخت باشد اما مزیت این کفش ها این است که می توان سایز کفش را تنظیم کرد. کفش های چسبی و زیپی این امکان را ندارند. کفش های دور دوز گزینه های بهتری نسبت به کفش های چسبی هستند.

کفش پاییزی، کفی طبی داشته باشد

نوع کف پای خود را بشناسید. اگر کف پای صاف یا بیش از اندازه گود دارید کفشی متناسب با این ویژگی بخرید و استفاده از کفی های طبی را فراموش نکنید. افرادی که دارای سابقه آسیب به مفصل پا هستند، باید از کفی های طبی استفاده کنند.

کیف مجلسی


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (673 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (569 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (224 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (130 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (34 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (18 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) جشن تولد عاشقانه و خلوت 50 سالگی همسر جراح شیلا خداداد/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (7 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان
استفاده از کیسه برنج؛ شگردی جدید برای سرقت گوشی
دانلود آهنگ جدید "دلبر شیرین" آرون افشار +فیلم/ جان ای جان ای جان دیوانه شدم من ...
دانلود آهنگ جدید "شوک" رهام هادیان/ از وقتی فهمیدی وابستتم صدو هشتاد درجه عوض شدی+فیلم
کدام استان‌ها در انتخابات بیشتر مشارکت داشته‌اند؟
رفع یک بلای آسمانی از سر پرسپولیس با صادر شدن ویزای مرد اسپانیایی / گاریدو مسافر تهران شد
پزشکیان را بیشتر بشناسید
دانشگاه جندی شاپور ایران، اولین دانشگاه ثبت شده در تاریخ جهان
طرح یک اتهام سنگین علیه کریس رونالدو از سوی مسی دهه شصتی ها / رودگولیت: گریه رونالدو «اشک تمساح» بود/ او تشنه توجه است!
مشارکت مردم در انتخابات چقدر بود؟
حماسه سازی زنان ایرانی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حواشی داغ امروز شنبه 16 تیر 1403
(فیلم) اولین مصاحبه رئیس جمهور منتخب بعد از دریافت رای اعتماد از مردم
دکتر مسعود پزشکیان نهمین رئیس جمهور ایران شد
فال قهوه با نشان روز شنبه 16 تیر ماه 1403
فال انبیاء روزانه شنبه 16 تیر 1403
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن!