ساعدنیوز
ساعدنیوز

چند نکته مهم برای دوام رنگ مو

  سه شنبه، 01 تیر 1400   زمان مطالعه 9 دقیقه
چند نکته مهم برای دوام رنگ مو
همانطور که می دانید پس از رنگ کردن موها خانم ها باید نکته های مهمی را رعایت کنند تا رنگ موهایشان دوام بیشتری داشته باشد تا بتوانند ظاهر زیبای موهایشان را در مدت زمانی بیشتر حفظ کنند . با خواندن نکات لازم برای دوام رنگ مو با ما همراه باشید .

موهای سالم و خوش رنگ حال شما را خوب و زیبایی چهره تان را دوچندان می کند. زمانی که موهایتان را رنگ می کنید، با دو چالش مهم روبه رو هستید: از طرفی دوست دارید موهایتان بعد از رنگ کردن سالم و شاداب باشند و از طرف دیگر می خواهید درخشش و ماندگاری رنگ موی جدیدتان بیشتر شود. برای اینکه حال موهایتان خوب باشد و جلوه رنگ مو شما بیشتر شود، باید برخی قوانین مراقبت از موها و رنگ مو را بشناسید و رعایت کنید.

وقتی تصمیم به رنگ کردن موهایتان می گیرید و بعد از پرس وجو و مقایسۀ کیفیت و قیمت رنگ مو های مختلف و جست وجو در کاتالوگ رنگ مو گزینه موردنظرتان را پیدا می کنید، دوست دارید نتیجۀ هزینه و زمانی که برای انتخاب و اجرای رنگ مو صرف کرده اید موهایی زیبا، سالم و درخشان باشد.

نکات مهم برای دوام رنگ مو

رنگ کردن مو یعنی تماس مستقیم مواد شیمیایی با موها و کف سر؛ بنابراین بعد از رنگ کردن مو باید بیش از گذشته مراقب موهایتان باشید تا ریزش مو و سایر آسیب های ناشی از رنگ کردن را کاهش دهید. شاید قصد دارید از رنگ موی موقت و اسپری رنگ مو اسـتفاده کنید یا دوست داریـد یـک رنگ مو و هایلایت زیبا داشته باشید؛ فرقی ندارد کـه گـران ترین و پر طرفدارترین رنگ مو موجود در بازار را تهیه کنید یا به سراغ یک رنگ موی معمولی بروید؛ در هر صورت، مراقبت صحیح از موها بعد از رنگ کردن، شرط اساسی سالم و زیبا بودن موها و درخشندگی و ماندگاری بیشتر رنگ مو است.

از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید

همه شامپوها با یک فرمول درست نمی شوند. باید هنگام خرید شامپو به جمله “بدون سولفات” روی قوطی آن دقت کنید. شامپوهایی که از ترکیبات حاوی سولفات استفاده می کنند تاثیر بسیار بدی روی رنگ موی شما می گذارند. همچنین برای اینکه موهای شما وز نشوند هم باید توجه ویژه ای به این نکته داشته باشید.

شامپوهای فاقد سولفات به حفظ دوام رنگ مو، محافظت و تقویت از موهای شما کمک می کنند. شامپوهایی با ترکیبات مخصوص موهای رنگ شده و فاقد سولفات، بهترین انتخاب برای شما هستند. در واقع این شامپوها به دوام رنگ موی شما کمک می کنند.

شامپوهای بدون سولفات

از سر دوش فیلتر دار در حمام استفاده کنید

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است رنگ مویتان سریع تر از آنچه انتظار داشته اید کدر شود، آب مورد استفاده در حمام شماست. اگر از سردوش فیلتر دار در حمام استفاده نکنید، مواد معدنی آب هم وارد موهایتان می شود. این روند به مرور زمان باعث کدر شدن رنگ موی شما خواهد شد.

در روزهایی که نمی خواهید موهای خود را بشویید، حتما از کلاه حمام استفاده کنید. این کار باعث می شود موهای شما بی جهت خیس نشوند و مواد معدنی کمتری به موهای شما برسند. بنابراین در اولین فرصت یک سردوش فیلتر دار برای حمام خود تهیه کنید. این کار موجب محافظت از موهای شما در برابر مواد معدنی و سخت موجود در آب می شود.

با آرایشگر خود صادق باشید

آرایشگر شما با نگاه کردن به رشته های مویتان متوجه می شود که قبلا روی موهایتان از رنگ های تیره استفاده کرده اید یا نه. با این حال او نمی تواند تشخیص دهد که چند بار با رنگ های تیره و مخصوصا رنگ مشکی، موهایتان را رنگ کردید. اگر این پرسش را با صداقت جواب ندهید، او نمی تواند فرمول رنگ موی مناسب برای به رسیدن به رنگ دلخواهتان را پیدا کند. پس اگر نتیجه مطابق میلتان نبود، تعجب نکنید.

برای از بین بردن رنگ موهای قدیمی ممکن است به دکوپاژ نیاز داشته باشید. با انجام ندادن دکوپاژ برای موهای تیره و مشکی، رنگ موی شما بدون شک تحت تاثیر قرار می گیرد. پس نه تنها رنگ موهای بدون کیفیت روی رنگدانه های موها تاثیر می گذارند، بلکه انتخاب رنگ مو هم آنها تحت تاثیر قرار می دهد. در صورت گذاشتن رنگ موهای تیره در گذشته، ممکن است برای رنگ موی جدید، نیاز باشد موهای شما مقداری بیشتر روشن شوند.

از اسپری های حالت دهنده فاقد الکل استفاده کنید

الکل می تواند ساختار رشته های موی شما را خشک کند. اگر همیشه از محصولات حالت دهنده حاوی الکل استفاده می کنید، ممکن است متوجه شکستگی رشته های مویتان شده باشید. همچنین الکل باعث وز شدن موها هم می شود. پس اگر به دنبال دوام رنگ مویتان هستید باید از محصولات حالت دهنده مو که حاوی الکل هستند، خودداری کنید. الکل علاوه بر اینکه خشکی و شکنندگی در مو ایجاد می کند باعث از بین رفتن سریع رنگ مو نیز می شود.

از پروتئین درمانی استفاده کنید

دقیقا مانند بدن انسان، موهای شما هم برای قوی تر شدن و خوش حالت بودن به پروتئین نیاز دارند. برای کسانی که مرتب موهای خود را رنگ می کنند، پروتئین درمانی می تواند آسیب های ناشی از مواد شیمیایی رنگ را جبران کند. هر وقت موی خود را رنگ می کنید، کوتیکول های مو باز می شوند تا رنگ را به درون خود راه دهند.

پروتئین درمانی در واقع به کوتیکول های مو فرصت دوباره برای بازسازی می دهد. همچنین می توانید از روش های دیگری مانند اولاپلکس تراپی برای ترمیم موی آسیب دیده کمک بگیرید. اولاپلکس تراپی هم به تقویت ساختار موهای شما در برابر انواع رنگ مو و دکلره کمک می کند.

از موهایتان در برابر نور خورشید محافظت کنید

همه ما می دانیم که در محافظت از پوست در برابر نور خورشید چه قدر اهمیت دارد. ولی بهتر است بدانید که محافظت از موها نیز در برابر اشعه خورشید بسیار مهم است. اگر از کلاه یا شال برای حفاظت از موها در روزهای آفتابی استفاده نکنید، رنگ موی شما به سرعت تغییر رنگ خواهد داد.

اشعه خورشید روی ساختار مو آسیب ایجاد می کند. اگر به مدت طولانی زیر نور خورشید قرار بگیرید حتما موهای شما واکنش نشان می دهند. ممکن است این واکنش شامل تغییر رنگ مو و یا کدر شدن آن باشد. پس به خاطر داشته باشید که در روزهای آفتابی باید بیشتر مراقب موهایتان باشید.

دائما محصولات مراقبت از مویتان را تغییر ندهید

یک روز از یک شامپوی حجم دهنده، روز دیگر از شامپوی فر کننده و روزهای دیگر از مدل های مختلف شامپو استفاده می کنید. اگرچه امتحان کردن محصولات جدید سرگرم کننده است. اما به خاطر داشته باشید که تغییر زیاد در نوع شامپو، به رنگ موی شما آسیب می رساند.

با توجه به فرمول های متفاوت برای محصولات، باید فرمول متناسب با موی خود را پیدا کنید. از هر شامپویی روی موهای خود استفاده نکنید. با تعویض مداوم شامپو، موهای شما از مراقبت های لازم در برابر مشکلات اصلی برخوردار نمی شوند. بنابراین محصولات فرموله شده برای موهای رنگ شده را همیشه انتخاب کنید. با این کار می توانید عمر رنگ موی خود را افزایش دهید. همچنین از آرایشگرتان بخواهید تا بهترین راهکار مراقبت از موها را با توجه به رنگ مویی که انجام دادید، به شما معرفی کند.

از موهایتان در مقابل گرما محافظت کنید

بی شک رنگ مو روی موهای سالم جلوه بیشتری دارد. حفظ رطوبت مو و جلوگیری از خشکی مو قدم اساسی برای داشتن موهای سالم است. با توجه به این اصل، تا جایی که ممکن است موهایتان را از گرما و حرارت بالا دور نگه دارید. شست وشوی مو با آب داغ یا حالت دادن به مو با دمای بالا به مو صدمه می زند. با پرهیز از حرارت، به موهایتان کمک می کنید رطوبت طبیعی خود را بازیابند.

اگر برای حالت دهی به موها ناچار به استفاده از وسایل حرارتی هستید، قبل از شروع کار، موها را به اسپری یا سرم محافظ مو آغشته کنید. با این روش، یک لایه محافظ روی ساقه مو ایجاد می کنید. مواد موجود در اسپری های محافظ مو باعث پخش یکنواخت حرارت روی مو می شوند و آسیب ناشی از حرارت را کاهش می دهند. البته این مواد تا حدودی از موهای شما در برابر حرارت محافظت می کنند و بنابراین، بهتر است تا جای ممکن برای حالت دادن به موها از وسایل حرارتی استفاده نکنید.

مهم ترین اصل برای داشتن موهای سالم و شاداب حفظ رطوبت مو و پرهیز از عواملی است که مو را خشک می کنند.

قدرت ماسک مو را دست کم نگیرید

استفاده از ماسک مو تأثیر چشمگیری بر افزایش شادابی موها دارد. هفته ای دو بار و هربار ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از یک ماسک موی مناسب روی موهایتان استفاده کنید. استفاده از ماسک سبب درخشش و سلامت مو می شود. ماسک با رطوبت رسانی به مو، آسیب های واردشده به مو را برطرف می کند. همچنین استفاده مرتب از ماسک مو ماندگاریِ رنگ روی مو را بیشتر می کند. استفاده مکرر از مواد حالت دهنده مثل تافت و موس مو موجب شکنندگی مو می شود؛ ماسک مو آسیب ناشی از این مواد را نیز کاهش می دهد. ماسک روی هر نوع مویی معجزه می کند. اگر دکلره و مواد شیمیایی قوی برای رنگ کردن موهایتان استفاده کرده اید، به استفاده از ماسک اکتفا نکنید و به سراغ راهکارهای مؤثرتر بروید؛ برای مثال، کراتینه کردن صحیح موها به تقویت مو و بازسازی بخش های آسیب دیده مو کمک کند.

مصرف ویتامین ها

ویتامین ها برای رشد موها و حفاظت از اونها ضروریه.علاوه بر حفظ موها و مراقبت از اونها از بیرون، مهمه که سلامت درونی موها هم حفظ بشه.برای این کار، توصیه میشه که غذاهای حاوی ویتامین C مانند مرکبات بخورین و از پروتئین موجود در تخم مرغ، شیر، هویج و غیره استفاده کنین.

ویتامین E

دریافت اکسیژن را افزایش می دهد و باعث گردش بهتر خون در پوست سر می شود.سلامتی و رشد مو را بهبود می بخشد.ویتامین E بعنوان یک آنتی اکسیدان نقش مهمی در سیستم ایمنی بدن ایفا می کند.

از آنجایی که سلامتی موها با سلامتی سیستم ایمنی مرتبط است،می توان گفت ویتامین E با تقویت ایمنی بدن، رشد موها را افزایش می دهد.مقدار مصرف : ابتدا با ۴۰۰ واحد بین المللی (IU) در روز شروع کنید و کم کم آن را به ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ واحد بین المللی در روز برسانید. واحد بین المللی مثل میلی گرم، یکی از واحدهای اندازه گیری است.

ویتامین روی

  • با تقویت ایمنی بدن، رشد موها را تحریک می کند.
  • مقدار مصرف: ۵۰ تا ۱۰۰ میلی گرم در روز . بیشتر از این مقدار مصرف نکنید.
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (77 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (74 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (40 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (35 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (31 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (28 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (23 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (23 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (22 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (19 نظر)
دیگران می‌خوانند   
عکسی تاریخی و جالب از مغازه یک بقال گیلانی در زمان ناصرالدین شاه قاجار/ چقدرم شلوغ و پلوغ هست+عکس کودکی و نوجوانی بامزه امین میری، زهرمارخان سریال گیلدخت با تیپ کیوت و مردانه شیک/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس رونمایی هادی چوپان از دکوراسیون منحصر به فرد و لاکچری باشگاهش/ طراحی خاص با الهام از تخت جمشید+عکس تم جذاب و شیک جشن تولد دختر علیرضا بیرانوند با لباس پرنسسی/ چه گل آرایی منحصر به فردی+عکس رونمایی از چهره جذاب و بدون ریش و سبیل رضا اکبرپور، اسماعیل سریال گیلدخت/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست!+عکس تشکر احساسی پربازدید یک گوسفند خوش شانس از قهرمان زندگی‌اش/ سگ چوپان گله را از دست گرگ نجات داد+عکس نگاهی به خانه و زندگی ساده و بدون تجملات حاج آقا قرائتی در پایتخت/ منزلی که حتی از راه آهن تهران پایین تر است!+عکس خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری مرگ خبرساز کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد/ او در سال 1356 بازنشست شد+عکس عجیب ترین مدل پارک کردن ماشین با روش های خلاقانه و هوش پران/ مغز آدم سوت میکشه+عکس ناگفته هایی از سبک زندگی شخصی استاد و معلم بزرگ ایرانی از زبان فرزندشان/ دلیل همکاری شهید مطهری با مجله زن روز در زمان شاه چه بود؟+عکس تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟ کشف حیرت انگیز نیمه گمشده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر بعد از 96 سال/ نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم+عکس رونمایی از همسران مجریان معروف و محبوب تلویزیونی/ از رامبد جوان تا پدرام کریمی و ...+عکس دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد تصاویری جالب از بازدید یهودیان اسرائیل از موشک ایرانی / مواجهه جالب اسرائیلی ها با دست نوشته یا حیدر کرار ... نگاهی به حیاط باصفا و دلباز خانه زیبای مهدی قائدی در ایران/ خونه نگو باغ بگو+عکس رونمایی رضا گلزار از مادر جوان و کم سن و سالش/ چه خانم ایرانی باکلاس و اصیلی+عکس هدف BBC از مطرح کردن دوباره ماجرای نیکا شاکرمی چه بود؟ حضور دختران ابراهیم رئیسی در یک همایش بین المللی+عکس شباهت بی حد و انداره پردیس پورعابدینی به خواهر باکلاس و بزرگتر از خودش/ مگه داریم این همه شباهت؟+عکس از زنده پیدا شدن یسنا تا قاری قرآن کشف حجاب کرده در حواشی داغ امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403 تیکه انداختن خنده دار به بهرام افشاری، بهتاش پایتخت/ داداش تو با این رشدت سال بعد نارگیل میدی!+ویدیو نگاهی به مراسم ازدواج لاکچری و باشکوه یک مرد 86 ساله با اولین عشق زندگی‌اش/ بعد از 60 سال چه بریز و بپاشی کرده براش+ویدیو مازندرانی حرف زدن شهاب حسینی در حضور نقی و ارسطوی پایتخت+ویدیو/ محسن تنابنده: برای نقش شوهر فهیمه گزینه خوبی هستی😂 حضور پدربزرگ و دایی مژده لواسانی در برنامه زنده و بوسیدن دست پدربزرگ توسط خانم مجری +ویدیو/ خدا برا هم حفظتون کنه نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس تیپ خاص و جذاب رضا عطاران، رامین سریال متهم گریخت بعد از دو دهه، مُد روز شد!+عکس نگاهی به خونه زندگی زیبا و شیک سارا صوفیانی و همسرش قبل از مهاجرت/ چیدمان آنتیک و منحصر به فرد منزلشون رو ببینید!+عکس
تیتر امروز   
خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری ناگفته هایی از سبک زندگی شخصی استاد و معلم بزرگ ایرانی از زبان فرزندشان/ دلیل همکاری شهید مطهری با مجله زن روز در زمان شاه چه بود؟+عکس تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟ کشف حیرت انگیز نیمه گمشده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر بعد از 96 سال/ نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم+عکس دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...