چگونه انگشتر عقیق را با آب تمیز کنیم؟

  سه شنبه، 05 اسفند 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
چگونه انگشتر عقیق را با آب تمیز کنیم؟
سنگ‌ها هدایایی می باشند که از جانب زمین به آدم‌ها نثار میشوند. در طبیعت سنگ‌های مختلفی اعم از یاقوت، عقیق، کوارتز، فیروزه، زمرد، الماس، کهربا و غیره موجود است که هر مورد از آنها خاصیت اختصاصی به خویش را دارا‌هستند.

سنگ ها هدایایی می باشند که از جانب زمین به آدم ها نثار میشوند. در طبیعت سنگ های مختلفی اعم از یاقوت، عقیق، کوارتز، فیروزه، زمرد، الماس، کهربا و غیره موجود است که هر مورد از آنها خاصیت اختصاصی به خویش را دارا هستند. براین اساس اکثر وقت ها مردم رغبت دارا هستند بدانند که کدام یک از سنگ های جان دار در طبیعت برای تقویت نیروی جسمی و معنوی بهتر میباشد و یا این که کدام یک از سنگ ها برای به کار گیری تحت عنوان زیور آلات مطلوب میباشند. ا

از دربین سنگ های جانور، خرید انگشترعقیق بازار گرمی داراست. به این دلیل که دارنده خواص هایی همچون شادابی و متانت روح، بر طرف نمودن اندوه و ناراحتی و غم های روحی میباشد. افزون بر این دارنده اثری فراوان میباشد که می تواند انرژی های منفی که در فضا موجود هست نابود کند. حتی روایتی از امام راستگو(ع) درباره ی فضیلت و برتری انگشتر عقیق داریم که فرموده اند: انگشتر عقیق در چنگ فرمائید که خجسته بوده و هر شخصی که دارنده انگشتر عقیق میباشد امید است که عاقبتش نه باشد. همین فرمان موجب شده است که خریداری مصنوعاتی همچون انگشتر عقیق دربین مردم با استقبال متعددی مواجه شود.

چگونه انگشتر عقیق را با آب تمیز کنیم

پاکسازی با آب نمک و آب طبیعی دو روشی هستند که می توانید از آن ها برای تمیز کردن انگشتر عقیق خود استفاده کنید. روال انجام این کار با هریک از روش های ذکر شده به شرح زیر است:

پاکسازی با آب نمک

  • در ابتدا بایستی در ظرفی از جنس سرامیک یا بلور بزرگی آب ولرم و یا آب سرد بریزید. نکته قابل توجه این است که هیچگاه نباید از آب گرم برای این منظور استفاده کنید چرا که امکان دارد سنگ ترک بردارد.
  • به اندازه یک مشت، نمک دریا به آن بیفزایید و انگشتر عقیق خود را به مدت چند ساعت داخل آن قرار دهید.
  • در این مرحله می توانید انگشتر عقیق خود را از آب نمک بیرون بیاورید. پس از این امر، نمک آن را پاک کنید و اجازه دهید به طور طبیعی خشک شود.
  • پس از طی مراحل فوق خواهید دید که انگشتر شما مجدداً شارژ شده است.
  • گفتنی است که استفاده از نمک یکی از روش های مؤثر برای پاکسازی است بنابراین مطمئن ترین راه برای استفاده از آب نمک برای این که هیچ آسیبی اعم از خراشیدگی یا تغییر رنگ به سنگ نرسد، بهتر است انگشتر عقیق خود را داخل ظرف شیشه ای کوچکی قرار دهید سپس آن را داخل لیوان بزرگی که پر از آب نمک می باشد بیندازید. این امر موجب می شود که سنگ تماس مستقیمی با نمک نداشته باشد در حالی که فرایند پاکسازی هم به انجام می رسد.

پاکسازی با آب طبیعی

  • در ابتدا انگشتر عقیق خود را در آب طبیعی اعم از جویبار، چشمه، رودخانه و یا آبشار قرار دهید. چنانچه چنین منابعی در دسترس اتان نیست می توانید از آب معدنی استفاده کنید.
  • در این مرحله انگشتر عقیق خود را از آب بیرون بیاورید ولی هرگز اقدام به خشک کردن انگشتر خود با پارچه و یا حوله نکنید بلکه اجازه دهید تا اندک اندک زیر نور خورشید، که سبب می شود به آن نیروی جدیدی وارد شود، قرار دهید تا خشک شود.

یکی دیگر از بهترین روشها این است که کریستال خود را چند ساعت روی یک خوشه بزرگ کوارتز یا آمتیس بگذارید. با این کار ارتعاش های منفی از بین می روند.
برخی کریستال ها را می توان با گل یا گلبرگ هم پاکسازی کرد. در این روش کوارتز صورتی را میان گلبرگهای رز صورتی بگذارید. اسطوخودوس نیز برای خالص کردن سنگهای ارغوانی مثل آمتیس بسیار عالی است.
گلبرگهای گل را در ظرفی بریزید سپس کریستال را حداقل 24 ساعت میان گلبرگها قرار دهید. بعد بهتر است کریستال را چند ساعتی زیر نور ماه، مخصوصا اگر ماه کامل است، یا در آفتاب قرار دهید.در این روش ظرفی را از برنج خام پر کنید و کریستال را در وسط آن بگذارید. بعد از 24 ساعت کریستال از انرژیهای منفی خالی می شود و نیروی جدیدی می یابد. به خاطر داشته باشید که این برنج بعد از این کار قابل خوردن نیست. زیرا علاوه بر داشتن انرژی منفی و مضر، طعم آن نیز تغییر کرده است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (664 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (195 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان