ساعدنیوز
ساعدنیوز

چگونه از خیانت همسر جلوگیری کنیم؟

  یکشنبه، 25 آبان 1399   زمان مطالعه 9 دقیقه
چگونه از خیانت همسر جلوگیری کنیم؟
ارتباط بیش از حد با جنس مخالف، تنها ماندن با جنس مخالف، شوخی، شرکت در مجالس بدون همسر، چت کردن با جنس مخالف و رفتارهایی از این قبیل شما را در معرض خیانت به همسر قرار می‌دهد. با پرهیز از این موقعیت‌ها زندگی زناشویی خود را سالم نگه دارید.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، خانواده مهمترین نهاد اجتماعی است که برجامعه ارتباط موثر و متقابلی دارد، بطوری که اختلال و یا بقای خانواده اثراتی را متوجه جامعه خواهد کرد؛ از این رو رابطه بین زوجین در جهت تحکیم خانواده از جمله عوامل موثر در حفظ بنیان خانواده محسوب می شود و نقص آن به طور قطع بنیان خانواده را تحت تاثیر قرار خواهد داد، بر همین اساس هنگامی که دو شخص با ازدواج؛ موجب شکل گیری رابطه زوجیت می شوند، در طول این رابطه وفاداری زوجین نسبت به یکدیگر، موجب ثبات و آرامش در بین آنان می شود.

اساسا در روابطی که اشخاص با هم شریک می شوند انتظار دارند که طرف مقابل آنها از لحاظ جسمی و جنسی وفادار باشد و هنگامی که این تعهد در قالب ازدواج و زندگی مشترک باشد؛ قطعا مسئولیت بیشتری را متوجه اشخاص می کند، بدین سان بی وفایی زوجین نسبت به همدیگر یا به عبارتی خیانت زناشویی از جمله مهمترین چالش های زندگی مشترک محسوب می شود که در روابط بین زن و شوهر تبعات منفی را بوجود می آورد و این امر برای فرزندان حاضر در این خانواده ها نیز به شدت تاثیرگذار است، لذا در پی طلاق قانونی و عاطفی و همچنین قتل های ناموسی که به موجب خیانت زوجین شکل می گیرند، همچنین نرخ قابل توجه اینگونه روابط، لازم است جامعه شناسان به طور خاص و به طور ویژه به این آسیب بپردازند.

چرا فرد به رابطه فرازناشویی رومی آورد؟

انتقام

شخصی که در زندگی زناشویی خود خیانت دیده است، احتمال دارد برای انتقام گرفتن رو به خیانت بیاورد. معمولاً فرد ادعا می کند می خواستم ثابت کنم من هم می توانم در این نوع روابط وارد شوم یا از همسرم انتقام بگیرم و به او نشان دهم که خیانت دیدن چقدر دردناک است.

انحراف جنسی و تنوع طلبی

برخی از افراد دچار انحرافات جنسی، تنوع طلبی و برخی از اختلالات روانی هستند. این باعث می شود که رابطه جنسی در چارچوب زندگی زناشویی برای آنان کافی نباشد و به رابطه خارج از ازدواج روبیاورند. درمان انحراف جنسی و تنوع طلبی دشوار و زمان بر است.

اثبات مردی، توانایی جنسی یا جذابیت جنسی

عده ای برای جلب توجه، جستجوی استقلال، احساس خاص بودن یا ثابت کردن مردانگی و زنانگی خود به سمت این روابط کشیده می شوند. همچنین دیده می شود که زن یا مردی که در میان سالی قرار دارند، به دلیل بحران های مخصوص سن خود، می خواهند به خود و دیگران ثابت کنند من هنوز جوانم و می توانم معشوق داشته باشم.

اختلافات زناشویی

سرد بودن رابطه جنسی در زندگی زناشویی، داشتن اختلاف شدید با همسر، آشیانه خالی (بی میلی زوج به یکدیگر در میانه عمر با ازدواج یا استقلال فرزندان)، و به طور کلی عدم علاقه به همسر باعث می شود که شخص به خیانت روبیاورد. گاهی خیانت به عنوان استراتژی پرهیز از اختلاف به کار می رود. در واقع، زوج نمی توانند مشکلات خود را حل کنند یا حل کردن آن جز با دعوا، اختلاف های طولانی و تلاش طاقت فرسا ممکن نیست. به همین دلیل وارد روابط خارج از ازدواج شده تا ضمن پرهیز از اختلاف با همسر، نیازهای عاطفی و جنسی خود را نیز تأمین کنند.

هیجان

یک دلیل نامتعارف و عجیب برای رابطه فرازناشویی می تواند نیاز به هیجان و پنهان کاری باشد. در واقع، فرد اظهار می کند که از زندگی جنسی مشروع خود به هیجان جنسی دست نیافته است. از این رو، برای تجربه این هیجان به روابط خارج از ازدواج رو آورده است. معمولاً این دلیل توسط افرادی ذکر می شود که زوج جرات ابراز نیازهای جنسی واقعی خود را ندارند و دچار رکود و یکنواختی در رابطه زناشویی شده اند.

دلایل زیر نیز برای رابطه فرازناشویی ذکر می شود، از جمله:

  • نیاز به تائید دیگران به دلیل اعتماد به نفس پایین و کسب خود ارزشمندی از جنس مخالف
  • ازدواج اجباری با همسر
  • تمایل غیرطبیعی به کشف و تجربه جدید
  • میل به انجام کارهای خلاف، ممنوع، پنهان کاری و هیجان منفی

خیانت چه عواقبی برای زندگی زناشویی دارد؟

خیانت زوجین آسیب زیادی به عواطف و حتی عزت نفس افراد می زند. فرد با مشاهده خیانت از سوی همسرش به نحوی دچار کاهش اعتماد به نفس، از دست رفتن حس خود ارزشمندی، تزلزل عاطفی و بی اعتمادی می شود.

برخی از دیگر تبعات رابطه فرازناشویی عبارتند از:

  • مقایسه همسر با معشوق
  • سرد شدن زندگی زناشویی
  • بسته شدن راه های اصلاح زندگی زناشویی
  • از بین رفتن اعتماد بین زوج
  • بی آبرویی و رسوایی
  • از بین رفتن آرامش روانی فرد خائن و ترس از رسوایی یا باج خواهی
  • بیماری های مقاربتی
  • بیماری های روانی

چطور از خیانت همسر جلوگیری کنیم؟

به جز مواردی که ناشی از بیماری های جنسی و انحرافات جنسی است، در بیشتر موارد می توان با راهکارهای زیر مانع از سرد شدن زندگی مشترک شد و همسر را به زندگی دلگرم کرد.

اولویت دادن به همسر

برای داشتن یک زندگی زناشویی لازم است که زوج به یکدیگر توجه کنند و با یکدیگر ارتباط کلامی، عاطفی و جنسی کافی برقرار کنند. از این رو، بهتر از زوج به جای توجه به تلفن همراه یا تلویزیون، هر روز زمانی را به گفتگوی صمیمانه با یکدیگر اختصاص دهند.

مشخص کردن قوانین، مرزهای ارتباط و تعریف خیانت

همان طور که گفتیم تعریف رابطه فرازناشویی ممکن است از نظر هر کس متفاوت باشد. برای زوج باید مشخص باشد که کدام رفتار خیانت تلقی می شود و کدام رفتار منعی ندارد. برای مثال برخی از افراد معتقدند شوخی با جنس مخالف ایرادی ندارد، درحالی که برخی دیگر آن را خیانت می دانند. مشخص کردن مرز روابط با دیگران و انتظارات شما از همسرتان مانع از شکل گیری اختلافات بیشتر در آینده می شود.

صداقت، همدلی و همراهی

لازمه داشتن یک زندگی زناشویی بالنده و سالم این است که زوج بتوانند با یکدیگر به طور سالم گفتگو کنند، از افکار یکدیگر باخبر شوند و برای رسیدن به اهداف مشترک از خود همدلی و همراهی نشان دهند تا نیازهای آنان در این زندگی برآورده شود.

داشتن شور جنسی

رابطه جنسی نباید به سلاحی برای رسیدن به خواسته ها در زندگی مشترک و فشار وارد کردن به همسر تبدیل شود. زندگی جنسی شاداب مانع از رو آوردن فرد به رابطه فرازناشویی می شود. نیازهای همسرتان را بشناسید و تلاش کنید آنها را برآورده کنید. با تغییر شکل رابطه زناشویی، محل آن، پوزیشن ها و غیره سعی در جذاب کردن رابطه زناشویی داشته باشید.

پرهیز از خیانت به همسر

ارتباط بیش از حد با جنس مخالف، تنها ماندن با جنس مخالف، شوخی، شرکت در مجالس بدون همسر، چت کردن با جنس مخالف و رفتارهایی از این قبیل شما را در معرض خیانت به همسر قرار می دهد. با پرهیز از این موقعیت ها زندگی زناشویی خود را سالم نگه دارید.

دوری از خائنان

دوستان و اطرافیان در طرز فکر و رفتار ما تأثیر دارند. فردی که خود به شکل آزاد وارد رابطه فرازناشویی می شود و آن را مجاز می داند، می تواند شما را نیز متقاعد به انجام چنین کاری کند.

مشاوره

مشاوره زوج درمانی تنها برای کسانی نیست که دچار مشکل در رابطه خود شده اند. این جلسات می توانند به شما کمک کنند که رابطه خود را ارزیابی کنید و ارتباط بهتری با همسر خود داشته باشید. به جای آنکه صبر کنید تا مشکلی پیش بیاید، هر از گاهی به مشاور مراجعه کنید تا از بروز مشکل در زندگی خود پیشگیری کنید.

راهکارهای زیر را نیز برای جلوگیری از خیانت همسر فراموش نکنید:

  • یکدیگر را هر روز لمس کنید.
  • حداقل یک شب در ماه با هم یک شب عاشقانه بسازید.
  • زندگی مشترک باید بر اساس علایق و سلیقه دونفره باشد.
  • با هم رابطه دوستانه داشته باشید و سرگرمی های جالبی ایجاد کنید.
  • اجازه ندهید رابطه شما دچار التهاب شود و ناراحتی های شما ماندگار شوند. راهکارهای حل تعارض در رابطه را یاد بگیرید.
  • در مورد وقایع روز، برنامه ها و احساسات شخصیتان با همسرتان صحبت کنید. حرف زدن در مورد چیزهای کوچک نیز مهم است.
  • از یکدیگر حمایت کنید.
  • به یکدیگر احترام بگذارید.
  • همیشه سعی کنید ناراحتی ها را سریع حل و فصل کنید. عذرخواهی کردن راه حل خوبی برای ترمیم رابطه است.

در برابر خیانت همسر چه واکنشی باید نشان دهیم؟

خشم، پرخاشگری و حتی جدایی اولین واکنش هایی هستند که معمولاً دیده می شوند. با این حال، تصمیم گیری در زمان خشم همیشه با ریسک اشتباه کردن و پشیمانی همراه است.

خونسردی خود را کاملاً حفظ کنید و تلاش کنید که کلمات مناسب برای سخن گفتن درباره این موضوع دردناک بیابید. حرف زدن در این مورد ساده نیست، اما کاری است که باید انجام دهید. حرف زدن به شما کمک می کند که، به دور از فکر کردن به فرد سوم، دلیل خیانت همسر خود را دریابید. با یافتن علت، حداقل می توانید تا حدی در مورد ماندن یا جدایی، امکان بازسازی رابطه یا تمام شدن آن تصمیم گیری کنید.

انجام دادن کارهای زیر پس از کشف رابطه فرازناشویی همسر اشتباه است و باعث پیچیده تر شدن شرایط می شود:

  • افشا کردن این اتفاق خارج از زندگی زناشویی و در میان گذاشتن با والدین یا دوستان
  • سرزنش، تحقیر و تخریب شخصیت خودتان
  • کنجکاوی در مورد جزئیات رابطه همسرتان با معشوق
  • پرخاشگری و حمله به فرد سوم
  • مقابله به مثل و خیانت کردن برای تلافی

اینکه می خواهید به زندگی زناشویی خود ادامه دهید یا می خواهید جدا شوید، تصمیمی است که به شرایط و دیدگاه شما بستگی دارد. برای تصمیم گیری در این مورد، باید موارد متعددی را در نظر بگیرید تا در آینده از تصمیم خود پشیمان نشوید:

  • آیا می توانید زندگی بدون همسرتان را تصور کنید؟
  • می توانید بدون او زندگی خود را اداره کنید؟
  • آیا ممکن است همسرتان دوباره به شما خیانت کند؟
  • آیا دچار تنوع طلبی است و خیانت به بخشی از شخصیت او بدل شده است؟
  • آیا رفتار شما بخشی از دلیل خیانت او بوده است؟
  • چه راه هایی برای ترمیم رابطه، جلوگیری از تکرار خیانت و جلب اعتماد شما باقی مانده است؟
  • آیا خیانت او را می توانید فراموش کنید و از اول شروع کنید؟

معمولاً به تنهایی نمی توانید به همه این سؤالات پاسخ دهید و تصمیم گیری کنید. یک مشاور می تواند به شما در این مورد کمک کند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (118 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (99 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (86 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (42 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (35 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (33 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (31 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (29 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (25 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (24 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (23 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (20 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (20 نظر)
دیگران می‌خوانند   
روایت جالب و شنیده نشده از رابطه رهبر انقلاب و پدرشان: آنقدر برای پدرم کتاب میخواندم که سرم گیج می‌رفت+ویدیو دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم برادر قدبلند و چهارشانه الناز حبیبی، شیوای سریال دوپینگ/ ماشاءالله چقدرم خوشتیپ+عکس خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای نگه داشتن جای پارک حماسه آفرید/ اوج ابتکار با کمترین امکانات+ عکس نگاهی به حجله عزای مرتضی پاشایی خواننده ناکام و محبوب ایرانی+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی نکته جالب عکس جدید جواد عزتی و الناز حبیبی روش منحصربفرد رهبر معظم انقلاب برای مدیریت زمان در سخنرانی های خودشان در نماز جمعه + عکس تصویری معنادار و احساسی که مهران مدیری با انتشار آن خبر فوت مادرش را داد + عکس/ روحشون شاد عکسی از خانه ابدی ارشا اقدسی و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... تقابل آزاده نامداری و فرزاد حسنی در یک مراسم که توجه همه رو به خودش جلب کرد+عکس/ فقط نگاه های فرزاد حسنی (تصاویر) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق ماجرای عاشقانه پسر میوه فروش صداتو و بغض شدید کیایی و امیرمهدی ژوله/ صدای بهشتی پسر حنجره طلای ایرانی با آهنگ تنهاترین عاشق+ویدیو خلاقیت خنده دار اوستای صافکار در تعمیر ماشین مشتری حماسه ساز شد+عکس/ ببخشید دفتر صد برگ برای نوشتن جزوه کافیه😂 رونمایی از 4 قلوهای تو راهی مژده لواسانی و اسم های زیباشون/ خدا از الان حفظشون کنه+ویدئو ماجرای آرزوی رهبر معظم در داشتن کفش بند دار که هرگز برآورده نشد؛ چقدر غصه خوردم، ولی چاره دیگری نداشتیم! تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک گارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری آرزوی محال پدر غزل بدیعی و رضا داوودنژاد برای بچه دار شدنشان/ 10 تا بچه هم کمه!+فیلم رونمایی از تیپ باکلاس و شیک دامادی فرهاد شهریزی، سنجر سریال گیلدخت / مبارکا باشه+عکس مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از آوازخوانی ترانه سریال پس از باران توسط پسر شمالی/ ماشالا چه صدایی!+فیلم خادمی ثریا قاسمی، خانم گل گیلدخت با چادر نماز سفید در صحن حرم امام رضا(ع)+عکس (ویدئو) دوربین مخفی این پسر خوش ذوق با سرکار گذشتن مردم/فقط واکنش مردم دیدنیه!!😂 آخرین عکس تهیه کننده ایرانی و همسر جوانش سارا صوفیانی قبل از ترک ایران/ زوجی که 28 سال اختلاف سنی دارند!+عکس لهجه اصفهانی بانمک و مسلط احمدرضا عابدزاده که به لطف داشتن همسر اهل اصفهان یاد گرفته +ویدیو/ فقط عرض ارادت آخرش! گریم معرکه آزیتا حاجیان و اکبر عبدی در نقش های ماندگار عجوزه پیر و پسرش/ اصلا قابل شناسایی نیست+عکس خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای حل مشکل درختان شهرداری حماسه ساز شد/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس😆 عرض ارادت منحصربفرد روسای جمهور دوره‌های مختلف از رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ روحانی، احمدی نژاد و... استفتاء از رهبری درباره چند همسری و نظر قابل تامل ایشان/خدا یکی محبت یکی یار یکی +فیلم سالن زیبایی اختصاصی همسر شاهرخ استخری داخل خونه شیک و لوکسشون در بلژیک/ مامان هنرمند داشتن نعمتیه+عکس (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ (ویدئو) جانشین مریم میرزاخانی، نابغۀ ریاضی ایرانی چه کسی است؟ رونمایی داریوش فرضیایی از روسری منجق دوزی شده و گردنبند زیبای مادرش/ خوشگل موحنایی دوست دارم حسابی+ویدیو داستان کوتاه انگلیسی «جک و لوبیای سحرآمیز»/ با ترجمهٔ فارسی (ویدئو) ربات کوزت وارد بازار شد/ چقدر یکی از اینا تو هر خونه‌ای لازمه😂 بورسیۀ اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی غزه در دانشگاه شیراز (ویدئو) تعریف واقعی از آموزش عملی در مدارس به روایت تصویر/ خودتان قضاوت کنید...
تیتر امروز   
دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم ماجرای آرزوی رهبر معظم در داشتن کفش بند دار که هرگز برآورده نشد؛ چقدر غصه خوردم، ولی چاره دیگری نداشتیم! تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک گارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ (ویدئو) جانشین مریم میرزاخانی، نابغۀ ریاضی ایرانی چه کسی است؟ داستان کوتاه انگلیسی «جک و لوبیای سحرآمیز»/ با ترجمهٔ فارسی (ویدئو) ربات کوزت وارد بازار شد/ چقدر یکی از اینا تو هر خونه‌ای لازمه😂 بورسیۀ اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی غزه در دانشگاه شیراز (ویدئو) تعریف واقعی از آموزش عملی در مدارس به روایت تصویر/ خودتان قضاوت کنید... (ویدئو) ژست گازگرفتن مدال طلا بر روی سکوی قهرمانی از کجا آمده است؟/ شِندِرغاز یا چِندِرغاز!
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...