چگونه یک کودک هالیوودی خوش تیپ داشته باشیم؟

  چهارشنبه، 02 مهر 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
چگونه یک کودک هالیوودی خوش تیپ داشته باشیم؟
تربیت فرزند شاید در ظاهر ربطی شیک پوشی و ظاهر او نداشته باشد اما چه بخواهید و چه نخواهید والدین نقش اساسی در ایجاد سلیقه کودکان خود برای آینده دارند و بهتر است بدانید نحوه لباس پوشیدن فرزندتان در آینده و موقعیت او تاثیر گذار خواهد بود.

تربیت فرزند شاید در ظاهر ربطی شیک پوشی و ظاهر او نداشته باشد اما چه بخواهید و چه نخواهید والدین نقش اساسی در ایجاد سلیقه کودکان خود برای آینده دارند و بهتر است بدانید نحوه لباس پوشیدن فرزندتان در آینده و موقعیت او تاثیر گذار خواهد بود.

به گزارش آلامتو و به نقل از بامیلو؛ برای اینکه بچه هایتان در لباس پوشیدن به سبک و تیپ مخصوص به خود برسند باید کم کم چطور هماهنگ کردن لباس هایشان را به آنها آموزش دهید. به طوری که لباس هایشان، از لحاظ مدل و جنس و رنگ با هم هماهنگ باشند. این کار حتی به نفع جیب شما هم تمام می شود. چرا که بچه هایتان یاد می گیرند با کمترین لباس، بهترین ظاهر را برای خود دست وپا کنند. توجه به پوشاک جانبی می تواند در این راه به شما کمک زیادی کند.

اولین قدم حذف کردن لباس هایی است که نمی خواهید. لباس ها را از کمد بیرون بیاورید و براساس سلیقه یا نیازتان آن را انتخاب کنید. این روش ابتدایی ترین روش است. اما هم کار را برای شما آسان می کند و هم می تواند کار سرگرم کننده ای باشد. به شما این نوید را می دهیم که هر چقدر در این کار مهارت بیشتری کسب کنید، احتمالا کمدتان را از لباس های بیشتری می تکانید و جعبه های بیشتری از لباس های بخشیدنی به پشت در خانه تان خواهد رسید. بعد از مدتی موجودی لباس هایتان کمتر اما کاربردی تر خواهد بود.

نکته هایی برای ترکیب لباس بچه ها و هماهنگی آسان

برای این کار باید ابتدا شرایط و موقعیت فرزندتان را بسنجید.

  • آیا بچه شما لباس فرم مدرسه می پوشد؟
  • آیا در یک شهر ساحلی، منطقه روستایی یا بافتی کاملا شهری زندگی می کنید؟
  • آیا خانواده شما عموماً در مراسم مذهبی یا دیگر مراسم رسمی شرکت می کنند؟
  • آیا در منطقه ای زندگی می کنید که از هر چهار فصل برخوردار است یا آب وهوایی محدود را تجربه می کنید؟

پاسخ دادن به این پرسش ها به تعیین نیازهای اساسی کمک می کند. شما باید کمد لباسی را تدارک ببینید که روش و شرایط زندگی شما را در خود جا دهد. با مجموعه ای از لباس ها که بتوان آنها را در موقعیت های مختلف به تن کرد.در مرحله بعد شما باید برای خودتان دسته بندی های اصلی را آماده کنید.

کودک تان را با این روش ها یک کودک هالیوودی و خوش تیپ کنید!!

شرط اول برای خوش تیپی کودک

هیچکس کودکی که دور دهانش کثیف، و بینی او آویزان باشد را دوست ندارد، نظافت شرط اول زیبایی است، کوچک و بزرگ هم ندارد، از همین کودکی، حمام کردن، شستن دست و صورت، مسواک زدن، تمیز نگه داشتن ناخن ها و .. را به او یاد بدهید.

لباس سال گذشته

لباس های سال گذشته ی کودکتان را که الان برایش کوچک شده، به او نپوشانید، هیچ چیز به اندازه ی دیدن بلوزی که آستین آن بالای مچ دست قرار گرفته و شلواری که قد آن بالای قوزک پاست، کودکتان را بد تیپ نمی کند. می توانید لباس هایی که برایش کوچک شده را یا به خیریه بدهید و یا برای فرزند بعدیتان استفاده کنید.

یک لباس همه جایی

هیچوقت لباس مهمانی کودکتان را در هنگام بازی و پارک رفتن به او نپوشانید، هم زود فرسوده شده و از رنگ و رو می رود و هم کودکتان برای فعالیت راحت نیست. هر جایی لباس مناسب خودش را می خواهد. البته لباس مناسب یک دختر خانم برای پارک و تفریح، شلوار و بلوزی راحت است، نه دامن و کفش های عروسکی!

مثل مامان بزرگ ها شدن

اصلا قرار نیست کودکتان مانند مادرش لباس کار شده و پر زرق و برق بپوشد، یادتان باشد همین سن و سال کودکی، فرزندتان را زیبا کرده است، پس خواهشا لباس بزرگتر از سنش به او نپوشانید.

رنگ و لعاب ممنوع

متاسفانه چند سالیست که آرایش کردن کودکان هم مد شده و در مراسم ها و آتلیه های عکاسی می بینیم، زیبایی کودکان معصومی را که زیر رنگ و لعاب های مصنوعی، غرق شده است. مطمئن باشید کودکتان با آرایش کردن زیباتر نمی شود، می توانید انزجار اطرافیان را از این کار در چشم هایشان ببینید. معصومیت و سادگی کودکان، زیباییست که تکرار نمی شود، پس لطفا آن را خراب نکنید.

از جوراب شلواری غافل نشوید

یک رمز و راز شیک پوشی است این جوراب شلواری، رنگ ها و طرح های مختلفی برای کودکتان تهیه کنید و مناسب با هر لباسی به او بپوشانید.

دخترتان را مانند یک خانم بزرگ کنید

خیلی ها که فرزندشان دختر است، برای راحتی خودشان و دخترشان، معمولا شلوار به پایش می کنند، کفش اسپرت برایش می خرند، موهایش را کوتاه می کنند و خلاصه از دنیای زنانگی چیزی برایش باقی نمی گذارند، این دختر در دوران نوجوانی و جوانی هم همینطور خواهد بود، چرا که عادت به این رفتار دارد، و شاید با گذشت زمان، کم کم در او رفتار های پسرانه هم شکل بگیرد! پس از همین دوران کودکی، او را مانند یک خانم بزرگ کنید و لباس های دخترانه و جوراب شلواری و موهای بلند را از او نگیرید.

یک پیراهن مردانه

اگر می خواهید پسرتان در یک مجلس مهمانی، رسمی تر باشد، پیراهن مردانه به جای بلوز و تیشرت انتخاب مناسب تری است. یک پیراهن مردانه راه راه یا چهار خانه به همراه یک شلوار لی، ظاهر بهتری نسبت به بقیه ی لباس ها به او می دهد. می توانید با یک کفش کالج واکس خورده، ظاهر او را رسمی تر کنید، البته همراه کردن یک ساعت مچی با او هم فراموشتان نشود.

پیراهنی با دامن چین چینی

مناسب ترین گزینه ی زیبایی برای دختر نازنینتان، یک پیراهن با دامن چین چینی است، چین های لباس، البته تا سر زانو، به او این امکان را می دهد تا آنجا که دلش بخواهد بازی کند و فعالیت داشته باشد، البته این قانونِ همراه کردن جوراب شلواری با دامن را، از الان برایش ملکه ی ذهن کنید.

پري كوچولوي دريايي

كمتر دختري است كه بتواند در برابر پوشيدن لباس هاي صورتي مقاومت كند. اگر به يك مهماني رسمي دعوت شده ايد، يك پيراهن حرير صورتي كه به خاطر دوخت خاصش، سادگي پارچه هاي تك رنگ حرير را ندارد، مي تواند انتخاب خوبي براي تان باشد. انگار كوچولوي شما زير اين لباس پولك مانند، يك پري دريايي شده و قرار است چشم همه مهمان ها را به خود خيره كند. براي پري دريايي كوچك شما چه انتخابي بهتر از اين كفش هاي پولكي.
گل خوش رنگ اما آرامش بخش روي كفش ها هم باعث مي شود تك رنگ بودن پيراهن چندان توي چشم نيايد. اگر اين تركيب را انتخاب كرده ايد، موهاي دختر كوچولوي تان را باز بگذاريد و به جاي استفاده از انواع گل سر، به اين تل مليح و ساده اكتفا كنيد. همين گل هاي شيشه اي براي رسمي كردن اين انتخاب مي توانند كافي باشند.

معجزه بادي هاي دكمه دار

اگر پسرتان هنوز نمي تواند بايستد و تنها چهار دست و پا راه مي رود، در انتخاب پيراهن و تي شرت مناسب او دقت بيشتري به خرج دهيد. پيراهن ها و تي شرت هاي زير دكمه داري كه با حركات او از شلوار بيرون نمي آيند، مي توانند انتخاب خوبي براي كوچولوي شما باشند. به اين تركيب نگاه كنيد. در ظاهر يك پيراهن معمولي مي بينيد، اما طراح اين لباس تنها ظاهر يك پيراهن را به نمايش گذاشته و با وصل كردنش به بادي اجازه شلخته شدن ظاهر كوچولوي تان را به او نمي دهد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (570 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (44 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (35 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (29 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (26 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان