چگونه یک سبک متفاوت و منحصر به فرد زنانه داشته باشیم؟

  سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
چگونه یک سبک متفاوت و منحصر به فرد زنانه داشته باشیم؟
فرقی نمی‌کند به یک مهمانی کاملا رسمی مثل عروسی دعوت شده باشید یا یک مهمانی کوچک و ساده، همیشه اولین دغدغه همه ما انتخاب لباس مجلسی درست برای هر مراسم است. انتخاب بهترین تیپ مجلسی برای هر مراسمی به ویژه مراسم‌های رسمی و بزرگ، قواعد ساده‌ای دارد که اگر رعایت شوند می‌توانند سبک شما را خاص و منحصر به فرد نشان دهند.

فرقی نمی کند به یک مهمانی کاملا رسمی مثل عروسی دعوت شده باشید یا یک مهمانی کوچک و ساده، همیشه اولین دغدغه همه ما انتخاب لباس مجلسی درست برای هر مراسم است. انتخاب بهترین تیپ مجلسی برای هر مراسمی به ویژه مراسم های رسمی و بزرگ، قواعد ساده ای دارد که اگر رعایت شوند می توانند سبک شما را خاص و منحصر به فرد نشان دهند.

شلوار و دامن زنانه

لازم نیست برای مهمانی های بزرگ و رسمی مثل مراسم عروسی، همیشه پیراهن یا کت و شلوار مجلسی را انتخاب کنید. ترکیب یک بلوز یا شومیز شیک با شلوار هم می تواند برای چنین مراسمی مناسب باشد، تنها نکته، این است که یک ترکیب هماهنگ با سایزهای کاملا درست را انتخاب کنید.وقتی می خواهید انواع بلوز و شومیز مجلسی زنانه را انتخاب کنید، دنبال جزییات خاص باشید. سنگ دوزی، جزییات برجسته روی بلوز یا استفاده از پارچه های حریر و لطیف در یک شومیز، آن را برای تیپ مجلسی مناسب می کند.سعی کنید تاپ یا بلوزی را انتخاب کنید که کاملا اندازه شما است، مدل های خاص آستین می تواند سلیقه شخصی تان را به خوبی نشان دهد.

قواعد انتخاب دامن:

  • قاعده اول: برای انتخاب دامن مجلسی، درست مانند مدل پیراهن رسمی زنانه، یا مدل های تا زیر زانو را انتخاب کنید یا سراغ دامنی بروید که تنها کمی بالای زانو قرار بگیرد.
  • قاعده دوم: یک دامن با فرم راسته انتخاب مناسبی برای ست مجلسی شما است. آن را می توانید با یک بلوز کوتاه هماهنگ کنید. مشکی ساده و یا یک رنگ ساده دیگر که با بخش بالاتنه شما هماهنگ است، می تواند ترکیب زیبایی را درست کند.
  • قاعده سوم: اگر لباس شما طرح دار و شلوغ است، برای دامن انتخاب های ساده تری داشته باشید. پارچه هایی مانند مخمل می توانند یک استایل منحصر به فرد برایتان درست کنند.
  • قاعده چهارم: اگر یک شومیز ساده را انتخاب کرده اید، بهتر است دامن شما، جزییات براق مثل پولک و ... یا تکه دوزی های تور داشته باشد. البته این دامن حالت مجلسی تری دارد و شاید برای دختران جوان انتخاب اول نباشد.

قواعد انتخاب شلوار:

برای آنکه ست لباس رسمی خودتان را کامل کنید، می توانید شلوار را انتخاب کنید، اما حتما سراغ شلوارهایی بروید که کاملا حالت رسمی و مجلسی داشته باشند. به این ترتیب شلوار جین یا لی و شلوارهای کتان زنانه را از بازی خارج کنید.شلوارهای پارچه ای با فرم آزاد و چین دار، شلوارهای پارچه ای راسته یا با فرم نیمه جذب، برای ست کردن با شومیز و یا بلوز رسمی زنانه مناسب هستند.لازم نیست همیشه انتخابتان را به شلوارهای مشکی محدود کنید، رنگ شلوار می تواند متناسب با رنگ زمینه بخش بالاتنه لباس های شما باشد و یا کامل کننده آن. استفاده از رنگ های بیشتر در استایل مجلسی شما، باعث می شود تیپ شما بیشتر به سمت جوانانه بودن گرایش پیدا کند و البته به همان نسبت کمتر رسمی باشد.

انتخاب کفش

طبیعی است که برای رفتن به مهمانی به ویژه یک مهمانی رسمی، نباید کفش های اسپرت پوشید! اگر قد بلند هستید به جای کفش تخت و عروسکی از کفش های پاشنه کوتاه یا پاشنه تخم مرغی استفاده کنید. اگر پیراهن یا دامن شما بلند است یا شلوار پوشیده اید، می توانید هر قدر که دوست دارید پاشنه بلندتری را بپوشید اما اگر دامن یا پیراهن رسمی شما کوتاه است، سراغ پاشنه خیلی بلند نروید.

كفش هاي طرح دار با لباس هاي ساده

قاعده ساده است، همیشه کفش های پرزرق و برق و با جزییات فراوان را با لباس های ساده تر ست کنید و کفش های ساده را در کنار لباس های طرح دار و خاص و اکسسوری های بزرگ و خیره کننده بگذارید.
مهم نیست کفش های شما چقدر زیبا به نظر می رسند، چقدر راحتند و شما آن ها را چقدر دوست دارید، اگر با موقعیت و استایل شما جور نیستند، بهتر است فراموششان کنید. جای پوشیدن کفش های پاشنه بلند براق در دفتر کار نیست و نباید با کتانی های آدیداس دوست داشتنی تان به یک مهمانی رسمی بروید.البته گاهی ترکیب و جور کردن دو سبک متفاوت از لباس و کفش می تواند، یک سبک حرفه ای منحصر به فرد را به وجود آورد. برای استایل روزمره و نیمه رسمی خودتان کمی ریسک کنید ، ترکیب صندل های پاشنه بلند با شلوار جین جذب و استفاده از یک کفش لژدار رنگی، کاری است که می تواند یک سبک خیلی خاص برای شما بسازد.داشتن چند مدل کفش زنانه برای هر کسی یک باید است، کفش هایی که آن ها را می توان در موقعیت های مختلف و با استایل های متنوعی، ست کرد. این کفش ها را می توانید

لباس های گلدار برای تنوع ایجاد کردن

فرقی نمی کند به یک مهمانی کاملا رسمی مثل عروسی دعوت شده باشید یا یک مهمانی کوچک و ساده، همیشه اولین دغدغه همه ما انتخاب لباس مجلسی درست برای هر مراسم است. انتخاب بهترین تیپ مجلسی برای هر مراسمی به ویژه مراسم های رسمی و بزرگ، قواعد ساده ای دارد که اگر رعایت شوند می توانند سبک شما را خاص و منحصر به فرد نشان دهند.

لباس های طرح دار چند سالی ست که جزو مدهای محبوب سال به شمار می روند و خانم های خوش لباس آنها را به کمد لباس شان اضافه کرده اند. لباس های گلدار، برخلاف طرح های دیگر، تنوع زیادی دارند اما به همان نسبت هم باید در انتخاب شان دقت کرد. اگر شما هم از طرح های ساده پارچه خسته شده اید و می خواهید به ظاهرتان تنوع دهید و در عین حال روی مد باشید، لباس های گلدار انتخاب خوبی برایتان خواهد بود؛ اما قبل از پوشیدن، نکاتی ست که باید رعایت کنید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (599 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (185 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (147 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (55 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (27 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان