چگونه برای فرزند خود لباس عید بخریم؟

  جمعه، 03 اردیبهشت 1400   زمان مطالعه 6 دقیقه
چگونه برای فرزند خود لباس عید بخریم؟
لباس خریدن برای بچه ها با لباس خریدن برای بزرگسالان تفاوت زیادی دارد. بچه ها مثل شما نیستند که بتوانید هر لباس شیکی برای آنها بخرید به هوای این که حتما در آن راحت خواهند بود و تحملش می کنند. تحمل بچه ها به اندازه شما نیست به همین دلیل زیبایی لباس، آخرین فاکتور انتخاب آن است.

بهار ثانیه به ثانیه در حال نزدیک شدن است و بوی عید را میتوان از جنب و جوش مردم و حال و هوای کوچه و خیابان ها استنشاق کرد. خرید لباس عید جزو جدایی ناپذیر این روزها است که حال و هوایی دیگر به روزهای پایانی سال می بخشد . خرید لباس عید برای بچه ها یکی از جذاب ترین کارها در طول سال است که لذت فراوانی دارد.

مدل لباس عید بچه گانه برای خوش پوش شدن کودکان در نوروز

با نزدیک شدن به سال جدید والدین به فکر تهیه لباس های نو و زیبا برای فرزندان خود می افتند. مدل لباس عید بچگانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و شما می توانید از بین این مدل ها لباسی با تن پوش شیک و مناسب را برای فرزند خود انتخاب کنید.

مدل لباس عید بچه گانه با جدیدترین طرح های مد سال

مدل لباس عید برای کودک اگر بدرستی انتخاب شود فرزند شما شیک پوش و جذاب تر به نظر می رسد بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ لباس بچگانه دخترانه و پسرانه حساسیت لازم را به خرج دهید.

طرح های لباس بچگانه دخترانه برای عید نوروز

لباس هایی که برای عید دختر بچه ها طراحی می شوند در انواع طرح های پیراهن و بلوز و شلوار و سارافون و … موجود هستند که شما می توانید از بین این طرح های متنوع لباسی زیبا و شیک را برای فرزند خود انتخاب نمایید. علاوه بر طرح لباس دخترانه بچه گانه باید در انتخاب رنگ این مدل لباس ها نیز حساسیت لازم را به خرج دهید و با توجه به اینکه رنگ لباس روی روحیه کودکان تاثیر زیادی دارد بنابراین بهتر است رنگ لباس بچه ها را از بین رنگ های روشن و شاد انتخاب نمایید.

انواع مدل لباس بچگانه عید

اگر شما هم مادر یا پدر شده باشید، حتماً دلتان می خواهد که کودکتان ظاهر زیبا و دوست داشتنی داشته باشد. از طرف دیگر شما به عنوان والدین کودک به آن ها از کودکی یاد می دهید چگونه به ظاهر خود اهمیت بدهند.

مدل لباس بچگانه عید برای دخترها و پسرها

مدل لباس نوزادی

اگر فرزند شما هنوز در ماه های ابتدایی عمر خودش باشد حتماً در مورد لباس هایی که امسال عید می خواهید برای او تهیه کنید، فکر کرده اید. چیزی که در خرید لباس نوزادان اهمیت دارد، آن است که جنس لباس باید به گونه ای باشد که هوا را به پوستشان برساند. لباس نوزادان معمولاً جاذب و سبک بوده و دلیل آن این است که فرزندتان در پوشش خود احساس راحتی و آرامش داشته باشد. جنس پارچه هایی که برای این منظور می توانید از آن استفاده کنید انواع نخ پنبه، نخ و حریر است. برای رنگ لباس نوزادان سعی کنید از رنگ سفید استفاده کنید تا کوچکترین آلودگی برروی آن قابل مشاهده باشد.

نکته/

برای عوض کردن لباس نوزاد خود باید دقت و توجه زیادی داشته باشید چراکه استخوان بندی آن ها نرم بوده و ممکن است ناخواسته به آن ها آسیب بزنید. بهترین روش برای تعویض لباس نوزادان این است که کودک را برروی یک تشک بخوابانید و با احتیاط لباس او را عوض کنید.

مدل لباس اسپرت

برای بچه های بین ۲ تا ۷ سال خرید لباس های نو بسیار هیجان انگیز است. برای انتخاب مناسب مدل لباس بچگانه عید از نوع اسپرت، باید یک پیراهن و یا تیشرت به همراه شلوار جین را برای فرزندتان انتخاب کنید. برای کامل شدن ست می توانید از کفش های اسپرت نیز استفاده کنید. به این سبک در واقع کژوال گفته می شود و ویژگی آن این است که همه جا می توانند آن را بپوشند. جنس این نوع لباس ها پارچه های نخ پنبه و یا کتان است.

نکته/

فصل بهار، هوای قابل اعتمادی ندارد و بهتر است که از خرید لباس های بدون آستین و دامن های کوتاه خودداری کنید. به جای آن از لباس هایی با آستین های کوتاه و یا آستین سه ربع استفاده کنید.

مدل لباس مجلسی

برای خرید مدل لباس بچگانه عید از نوع مجلسی باید به نکات مهمی توجه کنید. لباس مجلسی دخترانه معمولاً از جنس ساتن و ابریشم بوده و براق و درخشنده هستند. برای کامل شدن ست مجلسی دختر زیبایتان از اکسسوری هایی مثل سربندهای نگین دار و براق و یا کیف های کوچک دستی استفاده کنید تا به یک لباس مجلسی فوق العاده زیبا تبدیل شود. لباس مجلسی پسرانه نیز شامل جلیقه و کت، شلوار کتان و یا جین است. با خرید یک پاپیون خوش رنگ که به ترکیب لباس های او بیاید، می توانید زیبایی تیپ او را چندین برابر کنید. لباس های مجلسی را معمولاً در مراسم های رسمی مثل نامزدی، عروسی و هر نوع مجلس دیگری که بزرگتر ها نیز در آن از لباس های مجلل استفاده می کنند، می پوشند.

نکته/

شستشوی لباس های مجلسی را به خشکشویی ها بسپارید تا از خراب شدن احتمالی آن ها جلوگیری کنید.

انتخاب رنگ مناسب برای لباس های بچگانه

رنگ لباس یکی از عواملی است که باعث می شود ما از لباسی خوشمان بیاید و به همین دلیل می توان گفت که مهم ترین معیار در انتخاب و طراحی لباس بچگانه، انتخاب رنگ مناسب است. اگر مطالب و اخبار مد و فشن را دنبال می کنید حتماً در جریان هستید که رنگ سال ۲۰۲۱ و یا ۱۴۰۰ رنگ های زرد و خاکستری هستند. برای اینکه از این رنگ ها در ست لباس های فرزند دلبندتان استفاده کنید به این نکته توجه داشته باشید که از رنگ های شاد و جذاب در کنار رنگ های سال استفاده کنید. برای انتخاب رنگ لباس فرزند پسرتان، رنگ هایی با تنالیته های قرمز، آبی، گلبهی و سبز نعنایی مناسب است و برای فرزند دخترتان ترکیب رنگ های صورتی و کرم، ترکیب زیبایی بوجود می آورد.شاید به نظرتان انتخاب این رنگ ها مناسب نباشد اما باید این نکته را نیز اضافه کرد که طراحان لباس های بچگانه در دنیای مدِ امروز، تلاش می کنند که رنگ لباس کودکان را فارغ از جنسیت آن ها انتخاب کنند. اما اگر در این موضوع کمی حساس هستید، می توانید لباس هایی با تناژهای رنگ آبی برای پسرها و از تناژهای رنگ صورتی برای دخترها خریداری کنید.

انتخاب مدل مناسب کفش های بچگانه

انتخاب کفش مناسب برای دخترها به نسبت پسران سخت تر است، چراکه کفش های دخترانه انواع مختلفی دارند، مجلسی، اسپرت و … اما پسرها بیشتر از کفش اسپرت استفاده می کنند. در خرید کفش مناسب اولویت را راحتی فرزندتان قرار دهید و سپس به ظاهر و زیبایی او توجه کنید. برای مثال پوشیدن کفش های پاشنه بلند و پشت باز برای دخترها به هیچ عنوان مناسب بیرون از منزل نبوده، به همین دلیل بهتر است کفش های بندی و یا چسبی را انتخاب کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (681 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (198 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (59 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (20 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
ویدیو/ خلاقیت حیرت‌انگیز در ساخت کلبۀ جنگلی با چوب درخت بامبو با طرح کلبه‌های اسکیمویی/ سقف سانروف هم گذاشته برای تماشای مهتاب
تیپ و استایل ورزشی محمدرضا گلزار راکت به دست در حضور جمعی از دوستان / به نظرتون قد آقای گلزار کوتاه نیست ؟!
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 4 ثانیه "جوجه کوچولو" را در میان "گوسفندان" پیدا کنند
مدل موی انتخابی ساده زهرا گونش در هر موقعیت و با هر استایلی/ حدس میزنید چی باشه؟ این سبک رو هر دختر اسپرتی میپسنده +عکس
ویدیو/ 10 اختراع دوران باستان با ظاهر متفاوت امروزی/ آپدیت ورژن جدید از اختراعات بشر اولیه
استایل کردن مونا نیکی همسر علیرضا نیکبخت با دامن بلند جین و کت کوتاه/ خانوم های خاص توی تابستون اینطوری تیپ میزنن +عکس
جشن تولد عاشقانه ی یاسمن فرمانی و همسرش علی قلی زاده دو لژیونر فوتبالی در کنار هم / وایب تم نارنجی با بادکنک ها هلیومی برا تولد فوق العاده ست
ویدیو/ روایت شنیدنی استاد فرشچیان از اتفاقاتی که منجر به خلق اثر بی‌نظیر تابلوی عصر عاشورا شد
(ویدئو) این هنرمند با ترفندهای نقاشی غافلگیرکننده‌اش، شما را شگفت‌زده خواهد کرد / سومی همه را بهت‌زده کرد!
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
ویدیو/ ضریب هوشی حیرت‌انگیز "بامشاد" در سریال نقطه چین/ فقط سوالات خیلی خیلی سختِ مهران مدیری...
(عکس) «ماگان» کشتی بادبانی باستانی خلیج فارس؛ میراثی 4000 ساله که باستان‌شناسان را حیرت‌زده کرد!
شلیک 4 گلوله به سمت آیت الله در جریان یک سخنرانی / رهبری با دلهره، تلفنی احوالپرسی کردند /عفت در مدینه بود و خبر را نشنیده بود
ویدیو/ جمله‌سازی "علی شادمان" با Do و Does/ فقط ترکیب جملاتش با Love که معلم زبانشو ناامید کرد!
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان