ساعدنیوز
ساعدنیوز

چگونه بوی زهم گوشت قرمز گوسفندی را از غذا رفع کنیم؟

  جمعه، 02 دی 1401   زمان مطالعه 10 دقیقه
چگونه بوی زهم گوشت قرمز گوسفندی را از غذا رفع کنیم؟
روش های طبخ مناسب گوشت برای رفع بوی بد آن می تواند برای افرادی که از بوی گوشت بدشان می آید و به همین دلیل از مصرف آن خودداری می کنند را حل مناسبی باشد. در ادامه ساعدنیوز روش هایی برای از بین بردن بوی زهم گوشت گوسفندی ارائه خواهد داد. همراه ما باشید.

از بین بردن بوی زهم گوشت قرمز

گوشت یکی از ضروری ترین مواد غذایی در سبد غذایی خانواده ها است که مواد مورد نیاز بدن را تامین می کند. گوشت دارای پروتئین و آهن فراوانی است که به راحتی جذب بدن می شود و برای کودکان و نوجوانان یک ماده ضروری محسوب می شود. برخی از افراد به دلیل بوی نامطبوع گوشت از مصرف آن خودداری می کنند. این افراد می توانند با استفاده از روش طبخ مناسب، تنظیم میزان حرارت در پخت و با استفاده از افزودنی های معطر بوی زهم گوشت قرمز را از بین برده و یک غذای لذیذ و خوش طعم تهیه کنند. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که بوی نامطبوع گوشت قرمز برایتان قابل تحمل نیست، در این بخش از رازهای خانه داری ساعدنیوز روش های از بین بردن بوی زهم گوشت قرمز گوسفندی را بیاموزید.

پوستر گوشت قرمز گوسفندی طبخ شده

روش هایی از بین بردن بوی زهم گوشت قرمز گوسفندی

خانم های خانه دار و با تجربه در آشپزی معتقدند گوشت گوسفندی بیشتر از گوشت گوساله بوی زهم دارد . گوشت گوسفند موافق ترین مزاج را دارد و سرعت هضم آن بیشتر از گوشت گوساله است و بافت نرم و طعم دلچسبی دارد و در مقایسه با گوشت گوساله ارزش تغذیه ای بیشتری دارد بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای استفاده از گوشت گوساله از گوشت گوسفندی استفاده کنند.

  • گوشت را با نمک و نشاسته مخلوط کنید: نمک و نشاسته به میزان 1به 2 را با هم مخلوط کنید و در مقداری سرکه ریخته و گوشت را داخل آن گذاشته و به آرامی مالش دهید تا محلول نشاسته و نمک و سرکه به خورد آن برود سپس گوشت را آبکشی کنید.
  • سطح گوشت را با آرد بپوشانید: برای از بین بردن بوی زهم گوشت قرمز سطح گوشت را با آرد پوشانده ( به ازای یک کیلوگرم گوشت، حدود یک مشت آرد) و پس از یک یا دو ساعت گوشت را با آب معمولی بشویید.
  • روی سطح گوشت مخلوط سرکه و سیر له شده بمالید: روی سطح گوشت مخلوط سرکه و سیر له شده را بمالید و پس از 30 دقیقه گوشت را با آب بشویید و طبخ کنید.
  • قبل از فریز کردن گوشت را مزه دار کنید: برای اینکه گوشت شما پس از پخت بو ندهد آن را قبل از فریز کردن 4-3 ساعت در سرکه، برگ بو، زعفران، سیر و پیاز رنده شده بخوابانید و مزه دار کنید و سپس در فریزر بگذارید.
  • گوشت را در مخلوط آب و سرکه سیب بریزید: برای از بین بردن بوی زهم گوشت ، گوشت را به قطعات کوچک تقسیم کنید سپس روی آن مقداری مخلوط سرکه سیب و آب ریخته و ظرف حاوی گوشت و این ترکیب را به مدت 48 ساعت در یخچال قرار دهید تا سرکه در گوشت نفوذ نماید.
  • به جای آبلیمو از کیوی استفاده کنید: برای مزه دار کردن گوشت قرمز از کیوی به جای آبلیمو استفاده نمایید زیرا کیوی باعث ترد شدن گوشت قرمز می شود.
  • از پیاز و فلفل دلمه ای استفاده نمایید: برای از بین بردن بوی زهم گوشت قرمز ، از پیاز و فلفل دلمه ای استفاده کنید.
  • حرارت باید ملایم باشد: برای اینکه گوشت شما پس از پخت بوی زهم ندهد، در نحوه پخت گوشت دقت کنید زیرا طبخ گوشت با حرارت خیلی کم و پختن بیش از حد آن می تواند در طعم و بوی گوشت تاثیر منفی بگذارد. حرارت زیاد به مدت طولانی گوشت را سفت می کند پس باید حرارت پخت گوشت ملایم و مدت آن زیاد باشد.
  • در نحوه پخت گوشت دقت کنید: برای طبخ گوشت ابتدا تابه را گرم کنید و روغن بریزید و بگذارید روغن حسابی داغ شود سپس پیازداغ نمایید و گوشت را درون روغن ریخته و حرارت را متوسط کنید. حرارت نباید کم باشد تا گوشت آب یاندازد و نه باید زیاد باشد که گوشت بسوزد. تکه های گوشت را آنقدر بچرخانید که گوشت، سرخ و مغزپخت شود. پس از تفت دادن گوشت، مقداری آب به آن اضافه کنید. در ابتدا آب گوشت را اندازه کنید تا مجبور نشوید به آن آب اضافه کنید. اضافه کردن آب به گوشت در حال پخت روی مزه آن تأثیر گذاشته و باعث می شود دیرتر بپزد. برای گوشت گوسفندی حدود 3 ساعت زمان لازم است تا گوشت کاملا پخته شود، سپس ادویه های مورد نظر را به آن بیافزایید و بگذارید تا گوشت مزه دار شود و بوی زهم آن از بین برود.
  • هنگام پخت گوشت چند عدد برگ بو به آن اضافه کنید: همانطور که در این بخش از ساعدنیوز پیشنهاد شده است برای از بین بردن بوی زهم گوشت قرمز هنگام پخت گوشت چند عدد برگ بو به آن اضافه کنید و پس از پخته شدن گوشت، آن ها را دور بریزید.
  • هنگام پخت گوشت از سیر و ادویه استفاده کنید: برای گرفتن بوی گوشت می توانید از سیر و ادویه (زردچوبه، فلفل و … ) استفاده کنید.
  • برای کباب کردن گوشت را به این روش مزه دار کنید: برای اینکه گوشت قرمزتان پس از کباب کردن بوی زهم ندهد، گوشت را قبل از پخت در ترکیبی از روغن زیتون، پیاز، فلفل دلمه ای، لیموترش و فلفل سیاه بخوابانید و چند ساعتی در دمای 6 تا 8 درجه سانتی گراد قرار دهید.
  • لایه های گوشت نباید ضخیم باشند: برای کباب کردن گوشت، لایه های گوشت نباید ضخیم باشند زیرا بافت خارجی گوشت در مدت زمان کوتاهی می پزد، اما قسمت های میانی آن ممکن است خام بمانند و طعم و بوی نامطلوبی داشته باشد.تکه های گوشت را به ضخامت 2 الی 3 سانتی متر و درست در جهت بافت ماهیچه ها، به صورت لایه های نازک برش بزنید.
  • برای از بین بردن بوی زهم گوشت قرمز چرخ کرده از ادویه کاری استفاده کنید: ادویه کاری بهترین ادویه برای از بین بردن بوی زهم گوشت قرمز چرخ کرده است و طعم و بوی فوق العاده ای به غذا می بخشد. از بین بردن بوی زهم گوشت گاو و گوساله ، ادویه مخلوط چاشنی فوق العاده ای است. تنها کافی است برای تهیه ادویه مخلوط پودر پیاز 2 قاشق غذا خوری، پودر دانه کرفس 1 قاشق غذا خوری، فلفل قرمز دانه دار 1/2 قاشق چای خوری، فلفل قرمز 2 قاشق غذا خوری، فلفل سیاه و سفید 2 قاشق غذا خوری، نمک 1 قاشق غذا خوری، پودر جعفری خشک 1 قاشق غذا خوری، پودر رزماری خشک 1 قاشق چای خوری، پودر ریحان خشک 1 قاشق غذا خوری، پودر پونه خشک 2 قاشق چای خوری، آرد 1 فنجان را با هم مخلوط کنید و در یک شیشه نگهداری نمایید. سپس هنگام طبخ غذا 3-2 قاشق غذاخوری از این ادویه به 500 گرم گوشت قرمز، بیافزایید تا بوی زهم آن از بین برود.

پوستر ادویه جات

نکات لازم برای از بین بردن بوی گوشت

در حالت طبیعی با استفاده از روش های ذکر شده در این مطلب می توانید تا حدود زیادی بوی نامطبوع گوشت را از بین ببرید و یک غذای خوشمزه و لذیذ درست کنید. برخی از گوشت ها بوی بد و غیر طبیعی می دهند، این بو ناشی از عوامل مختلفی می باشد پس اگر گوشت بوی غیر طبیعی می دهد حتی الامکان از مصرف آن خودداری کنید.

  • بوی ماهی گوشت به علت این است که یکی از مواد معمول در خوراک و جیره بندی دام پودر ماهی است اما باید 6 هفته قبل از زمان کشتار دام این ماده غذایی را از خوراک دام حذف کرد.
  • اگر گوسفند پیش از کشتار چغندر تخمیر شده مصرف کرده باشد لاشه آن بوی ترشیدگی و مزه صابون خواهد داد.
  • بوی شیرین استون در عضلات لاشه گاو علامت ابتلای دام به بیماری کتوز بوده است.
  • بوی ترشیدگی گوشت میتواند علامت عفونی بودن گوشت باشد و باید معدوم شود.
  • اگر گوشت بوی مدفوع میدهد به احتمال زیاد دام مورد نظر مبتلا به یبوست و نفخ بوده است.
  • برخی از گوشت ها ممکن است بوی جنسی بدهند، این بو بیشتر از گوشت دام های پیر استشمام می شود. اگر گوشت همچنان بوی جنسی میدهد باید ضبط و معدوم شود.

رفع بوی گوشت قرمز گوسفندی از جاهای دیگر

گوشت یک ماده ضروری در سبد غذایی بوده و مصرف گوشت قرمز، به ویژه برای کودکان و نوجوانان ضروری است. این ماده غذایی علاوه بر تامین پروتئین مورد نیاز روزانه، حاوی مقادیر زیادی آهن است که به راحتی جذب بدن می شود. شما نیز ممکن است از آن دسته افرادی باشید که بوی نامطبوع گوشت قرمز برایتان قابل تحمل نباشد. همچنین در ادامه به ا بین بردن بو گوشت قرمز از فضاو دست میپردازیم.

  • از بین بردن بوی گوشت از ظروف و محیط: اگر بعد از آشپزی متوجه شده اید که ظروف آشپزخانه و یا فضای شما بوی گوشت می دهد، می توانید با چند راهکار ساده این بو را از بین ببرید.
  • برای از بین بردن بوی گوشت ظروف از سیب زمینی استفاده کنید: سیب زمینی تأثیر فوق العاده ای بر جذب بوها دارد. برای رفع بوی گوشت از ظروف می توانید یک عدد سیب زمینی را نصف کنید و مقداری نمک روی آن بپاشید. حال سیب زمینی را در ظرف آشپزخانه خود قرار دهید تا بوی بد گوشت را به خود جذب کند.
  • برای رفع بوی گوشت در فضا از عود یا اسفند استفاده کنید: سوزاندن مقداری اسفند و یا روشن کردن یک عود خوشبو می تواند به راحتی بوی گوشت را از فضای شما پاک کند. تنها لازم است که یک عود روشن کنید و آن را در همه بخش های خانه بچرخانید تا بوی گوشت به طور کامل از محیط پاک شود.
  • برای از بین بردن بوی گوشت از تخته گوشتی از سفیدکننده استفاده کنید: اگر برای خرد کردن گوشت از تخته گوشتی چوبی استفاده می کنید، احتمالاً متوجه شده اید که بوی گوشت به راحتی از روی تخته از بین نمی رود. برای رفع بوی گوشت از روی تخته چوبی می توانید تخته را یک شب در مقداری آب گرم و یک قطره سفید کننده یا وایتکس خیس کنید. این کار موجب می شود تا بوی گوشت به طور کامل از روی تخته گوشتی پاک شود.
  • برای رفع بوی گوشت در هوا از قهوه استفاده کنید: یک راهکار ساده برای رفع بوی زهم گوشت از محیط این است که مقداری قهوه در ظرف بریزید. سپس این ظرف را روی میز آشپزخانه قرار دهید تا تمام بوهایی که در محیط پخش شده را به خود جذب کند.
  • برای از بین بردن بوی گوشت از دست از دهان شویه استفاده کنید: استفاده از دهان شویه یک راهکار ساده و مؤثر برای رفع بوی گوشت از دست است. دهان شویه به راحتی باکتری هایی را که موجب ایجاد بو روی دست شما شده اند از بین می برد.
  • برای از بین بردن بوی گوشت مانده در فریزر از جوش شیرین استفاده کنید: برای از بین بردن بوی گوشت مانده در فریزر می توانید یک لیوان جوش شیرین در یخچال یا فریزر قرار دهید. جوش شیرین بوی بد گوشت را به خود جذب می کند و از بد بو شدن فضای یخچال و فریزر شما جلوگیری می کند.

بنابراین گوشت یکی از مواد غذایی دوست داشتنی است که بودن آن در در سبد غذایی خانگی ضروری است، چون بدن انسان به پروتئین ها و مواد مغذی ای که در گوشت وجود دارد، احتیاج دارد. خیلی از اشخاص به علت بوی زهمی که انواع گوشت ها دارند از استفاده از آن ها پرهیز می کنند یا استفاده از آن را به حداقل می رسانند که با استفاده از موارد بالا دیگر آن حساسیت به بوی گوشت قرمز را رفع کنید. امیدوارم از محتوای خانه داری نهایت لذت را برده باشید و برای کسانی که به خانه داری علاقمند هستند، میتوانید ارسال نمایید. همچنین برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر میتوانید به بخش سبک زندگی ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (256 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (191 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (91 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (82 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (77 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (63 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (51 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (49 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (46 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (43 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (38 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر)
دیگران می‌خوانند   
راه های جلوگیری از لیز خوردن ماشین فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 سکانس خنده دار لیسانسه ها: وقتی رفیقت یه لیس بیشتر بستنی نمیخواد +ویدئو ماشین عجیب و ضد گلوله محمدرضا گلزار سوپر استار ایرانی/ آیسان خانومم سوار این ماشین میشه یعنی!! +عکس (عکس) رونمایی از پدر و مادر واقعی زهرمارخان سریال "گیلدخت"، امین میری/ چه ژستی هم گرفتن، معلومه حسابی عاشق هم بودن! تغییر چهره باورنکردنی امیر جعفری و علی شادمان در گذر زمان/ انگار آدم متفاوتی شدن +عکس ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید تصویر جدید یکتا ناصر با غمی عمیق در چهر ه اش / تاثیر اتفاقات اخیر بر روحیه خانم بازیگر عکس جدید شهرام لاسمی بازیگر شخصیت قلقلی / بعد از 38 سال اصلا تکون نخورده شوخی رهبر انقلاب با حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی ایران/ نیازی به پریدن نیست....+فیلم شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد (ویدئو) درخواست علیرضا حقیقی از علی دایی و کریم باقری برای ساخت مجسمه طلا! گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس دلتنگی سوزناک نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا برای مادرش وسط برنامه + ویدئو (ویدئو) درگیری مهرانه مهین ترابی و منوچهر هادی سر صحنه فیلمبرداری حلقه ازدواج دوم حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل +ویدئو / زیبایی خاص یک انگشتر عقیق فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری نگاهی به امضای منحصر به فرد و زیبای داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه های ایرانی+عکس خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در ساخت توالت فرنگی با صندلی شکسته حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😂 ترفندهایی برای افزایش ماندگاری رژ لب رونمایی از معدل حیرت انگیز سردار آزمون ستاره تیم ملی در اول ابتدایی/ با این نمره شاگرد اول کلاس بود+عکس فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 اسکرین شات از صفحه کامپیوتر و لپ تاپ با 4 روش تمیز کردن سینی فر تنها در 3 حرکت بیش از 10 اشتباه خانم‌ها هنگام کار با جاروبرقی غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به مراسم عروسی برادر فرزاد حسنی با رونمایی از استایل دامادگونه آقای مجری+عکس/ مبارک باشه جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند پاسخ خنده دار دانش آموز ایرانی به سوال امتحانی درس علوم+عکس/با این جواب داغ بر دل معلم زدی فقط ایده خنده دار کارگر ساختمونی برای حل مشکل تیر چراغ برق شهرداری حماسه آفرید/ مهندس تویی بقیه اداتو درمیارن😂 (ویدئو) سفری شیرین به گذشته ها، این مدل پیام بازرگانی رو کیا یادشونه؟/حتما با صدا تماشا کنید تا خاطراتتون زنده بشه😍 سکانس خنده دار لیسانسه ها: سشوار کشیدن حبیب در توالت و ژست های لاکچری او آخر خندست+ویدئو سنگ تمام فلور نظری در میزبانی از بازیگران با چیدن میز غذا و دسر لاکچری و باکلاس+عکس/ ماشالله چه خونه زندگی لوکسی هم دارن👌
تیتر امروز   
ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد!
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده