چگونه ردیاب رادار از ماشینتان محافظت می کند؟+ معرفی بهترین ردیاب خودرو

  یکشنبه، 06 آذر 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
چگونه ردیاب رادار از ماشینتان محافظت می کند؟+ معرفی بهترین ردیاب خودرو
ساعدنیوز : خرید ردیاب خودرو نیازمند شناخت بهترین و کارآمدترین مدلهاست. در این مقاله به معرفی یکی از برترین برندهای ردیاب ماشین در ایران میپردازیم.

در سال های اخیر شاهد رشد قیمت خودروها در بازار بودیم. این مسئله سبب افزایش آمار سرقت ماشین شده است. طوری که سارقان تنها در طی چند ثانیه غفلت مالک خودرو، اقدام به دزدیدن آن می کنند. بنابراین باید راهی یافتن تا سطح ایمنی ماشین را بهبود داده و به بهترین نحو از سرمایه مان محافظت کنیم. حال سوال اینجاست که کدام روش در میان راه کارهای بهبود امنیت خودرو کارآمد است؟

استفاده از ردیاب خودرو تا به امروز بهترین شیوه برای حفظ امنیت ماشین هاست. این دستگاه با هوشیاری تمام، اتفاقات پیرامون خودرو را پایش کرده و هرگونه تلاش برای سرقت را به اطلاع مالک می رساند. بدیهی است برای بهره مندی از حداکثر قابلیت های جی پی اس ماشین باید به سراغ بهترین مدل آن از نظر کیفیت برویم. در این مقاله به معرفی ردیاب رادار به عنوان یکی از بهترین مدل های جی پی اس برای خودرو در ایران می پردازیم.

معرفی اجمالی ردیاب رادار

ردیاب رادار با کمک گرفتن از ماهواره ها می تواند موقعیت خود را مشخص کند. سپس با مخابره اطلاعات به دست آورده بر روی تلفن همراه کاربر، مالک را مطلع می سازد. این دستگاه برای برقراری ارتباط با ماهواره ها از فناوری GPS و برای ارتباط با تلفن همراه کاربر از شبکه مخابراتی استفاده می کند. در واقع درون ردیاب یک سیم کارت تعبیه شده که امکان ارتباط با شبکه مخابراتی را فراهم می آورد.

جی پی اس های ماشین در کنار سیستم موقعیت یابی، از امکانات دیگری هم برخوردارند تا رفاه بیشتری برای کاربر ایجاد کنند. به واسطه این دستگاه ها می توان از هر جایی در دنیا بر خودرو نظارت داشته و فاصله جغرافیایی، محدودیتی ایجاد نمی کند. از این دیگر نگران رفتن به سفر و دور شدن از خودرویتان نخواهید بود. زیرا در هر لحظه و از هر نقطه ای در دنیا امکان بررسی شرایط ماشین را در اختیار دارید.

ردیاب رادار

بررسی امکانات ردیاب ماشین رادار

تا اینجا مختصرا با ردیاب ماشین رادار آشنا شدیم و دانستیم این دستگاه امکانات متعددی در اختیار کاربر می گذارد. برخی از این امکانات عبارتند از:

  • امکان موقعیت یابی خودرو در لحظه و به صورت آنلاین
  • امکان نظارت بر خودرو از راه دور بدون محدودیت فاصله
  • قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور در صورت نیاز
  • قابلیت تعیین منطقه امن و مجهز به هشدار عبور از محدوده مجاز
  • دارای هشدار رانندگی با سرعت غیرمجاز
  • هشدار حمل خودرو پارک شده با جرثقیل و انتقال آن
  • هشدار ورود ضربه به ماشین پارک شده
  • قادر به تشخیص جداسازی اتصال دستگاه از باتری و هشدار دادن
  • امکان ادامه فعالیت در صورت قطع اتصال از باتری ماشین
  • مجهز به هشدار اعلام شرایط اضطراری
  • دارای هشدار افت ولتاژ باتری خودرو
  • دسترسی به تاریخچه مسیرهای حرکتی با ماشین
  • قابلیت اعلام زمان سررسید سرویس های دوره ای خودرو

در کنار تمام این موارد باید بدانید قیمت ردیاب خودرو رادار بسیار مناسب بوده و امکان خریدی آسان و کارآمد را برایتان ایجاد می کند.

چرا خرید ردیاب خودرو یک نیاز اساسی است؟

با خرید ردیاب خودرو می توان از سرقت آن پیشگیری نمود و به خوبی از این سرمایه محافظت کرد. برخی افراد فضای امن و مطمئنی برای پارک کردن ماشینشان در طول روز یا شب ندارند. قطعا وجود جی پی اس در این خودروها، امنیت خاطر را به همراه خواهد آورد.

گروه دیگری که به نصب ردیاب روی ماشین نیاز دارند، شرکت های اجاره خودرو هستند. این شرکت ها معمولا به ازای دریافت مبلغی، خودروهای لوکسشان را در مدت زمان مشخصی در اختیار افراد می گذارند. بنابراین مهم است که همواره از موقعیت ماشین مطلع باشند تا در صورت نیاز از اطلاعاتشان استفاده کنند. همچنین دانستن جزئیاتی اعم از اینکه فرد با سرعتی رانندگی می کند؟ آیا تصادف کرده است یا نه؟ آیا از شهر مورد نظر خارج شده است یا نه؟ برای این شرکت ها بسیار مهم است. ردیاب می تواند تمام این اطلاعات را بدون کم و کاست و به صورت لحظه ای برای مالک شرکت مخابره کند.

گاهی نیز ناوگان های حمل و نقل و سازمان ها، مشتری خرید ردیاب برای خودروهایشان هستند. این دسته از مشتریان به جهت کنترل بهتر ناوگان و نظارت بر رفتار رانندگان، به خرید ردیاب روی می آورند. زیرا با وجود این دستگاه می توانند در هر لحظه از موقعیت خودروهای ناوگان مطلع باشند. میزان توقف های رانندگان و علت آن را بدانند. از زمان تحویل بار به مشتریانشان اطلاع یابند. در صورت تصادف و یا رانندگی با سرعت غیرمطمئنه بر عملکرد رانندگان نظارت داشته باشند. و ...

اگر شما هم در یکی از این گروه ها قرار می گیرید و تمایل به خرید GPS برای خودرویتان دارید، حتما مقاله راهنمای خرید بهترین ردیاب خودرو را بخوانید.

راهنمای خرید بهترین ردیاب خودرو

نصب ردیاب روی ماشین و پیشگیری از سرقت آن

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که با نصب ردیاب روی ماشین، چطور از سرقت آن جلوگیری می شود؟ پاسخ این سوال را در ادامه با هم می خوانیم:

  1. در قدم اول باید بدانید که ردیاب می تواند در نقاط مختلفی در خودرو پنهان شود. بنابراین سارق زمان کافی برای گشتن تمام این نقاط و پیدا کردن احتمالی جی پی اس را ندارد.
  2. اگر سارق قصد سرقت وسایل خودرو اعم از باتری را داشته باشد، به محض جدا کردن اتصال باتری از ماشین، GPS هشداری برای مالک ارسال می کند.
  3. همچنین اگر سارق قصد ورود به خودرو را داشته باشد، قطعا اقدام به شکستن شیشه ها و یا قفل درب ها می کند. این مسئله موجب فعال شدن سنسورهای تشخیص سرقت ردیاب می شود.
  4. پس از ورود به خودرو، سارق اقدام به روشن کردن ماشین می کند. در این شرایط جی پی اس سریعا هشداری مبنی بر روشن شدن خودرو برای مالک ارسال می کند.
  5. گاهی نیز سارقان از جرثقیل برای دزدیدن خودروهای پارک شده استفاده می کنند. این مسئله نیز توسط ردیاب قابل شناسایی بوده و سریعا هشداری بر روی تلفن همراه کاربر ارسال می شود.
  6. اگر باز هم سارق موفق به دزدیدن خودرو شود، شما می توانید از هر فاصله ای دستور خاموش شدن خودرو و قفل شدن درب ها را بدهید. در نتیجه فرد درون ماشین زندانی می شود تا شما خود را به او برسانید.
  7. یکی دیگر از مزایای جی پی اس ماشین در زمان سرقت، امکان ردیابی خودروست. با این دستگاه در هر لحظه از موقعیت ماشینتان مطلع بوده و می توانید برای پس گرفتن آن اقدام کنید.

خرید ردیاب رادار، خریدی هوشمندانه و حرفه ای

شرکت رادار در طول سال های فعالیت خود، دغدغه ارائه سرویس های کاربردی و حرفه ای برای مشتریان را داشته است. به طوری که امروزه توانسته عنوان بهترین برند ردیاب خودرو از نگاه مشتریان را به خود اختصاص دهد. ردیاب رادار با گارانتی 24 ماهه و با کیفیت بالا به کاربران عرضه می شود. در کنار این دسترسی به پشتیبانی 24 ساعته از کارشناسان رادار احساس اطمینان و راحتی بیشتری برای مشتریان فراهم آورده است.

با تمام این صحبت ها این شما هستید که با نیازسنجی دقیق و ارزیابی اهداف خرید ردیاب می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. توصیه می کنیم در زمان خرید جی پی اس خودرو، حتما به گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت ها توجه ویژه ای داشته باشید.

برای خرید ردیاب رادار و یا ارتباط با مشاوران می توانید از طریق وب سایت و یا شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

آدرس وب سایت : https://radargps.org/

شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: ۰۵۱-۳۷۱۷۷

تلفن تماس دفتر تهران: 91012727-021


  دیدگاه ها
مجتبی ‌مظفریان
2 سال پیش

ردیاب‌میخواهم‌برای‌ماشین
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (466 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (327 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (315 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (247 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (214 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (189 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (152 نظر) همزاد احسان علیخانی، با شباهت صد در صدی پیدا شد+عکس/یکی از یکی جذاب تر و خوشتیپ تر و معروفتر (137 نظر) خلاقیت خنده دار مادر باهوش برای تشخیص کودکان دوقلویش حماسه آفرید+عکس/ من عاشق اون ذهن طلاییت شدم😂 (120 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (96 نظر) نگاهی به کیک تولد مسعود پزشکیان در کنار نوه ارشد با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیک شکلاتی /مبارکاا باشه (89 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (89 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (84 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (84 نظر) قاب‌هایی دلنشین از رهبر معظم انقلاب با لباس بلوچی+عکس/ احترام به فرهنگ مردم منطقه در مدتی که مهمان اهالی این منطقه بودند (83 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
رسوم عجیب جهان پارت 1 ؛ زندگی قبیله اندونزیایی با مردگان! +عکس
9 روش شگفت انگیز که نمک می تواند پوست شما را بازسازی کند / نمک و آب نمک برای صورت
(تصاویر) خانه باغ زیبای ترلان پروانه، طناز سریال "گردن زنی"، به سبک روستیک یا روستایی با دیوارهایی از جنس نی خیزران و گلدان‌های بزرگ سفالی
کشف یک گونه جانور نادر و جدید در دریا؛ کوسه‌های شبح در آبهای تاریک نیوزلند دیده شد!+تصاویر
10 مورد از عجیب ترن آدم های دنیا، که از شنیدنشون شاخ درمیآرید! از حامله بودن یک مرد هندی تا خوردن شیشه!+تصاویر
(ویدیو) جنجال جدید و باورنکردنی سریال گردن زنی/ شاید باورتون نشه ولی تو سریال گوش های مهران غفوریان رو با چسب چسبوندن به سرش😲😲
(عکس) سنگ تمام بیرانوند برای تولد لاکچری پسرش با تم شیک و خاص/ فقط قیافه اون سگ با ابهت کنار پسرش
(تصاویر) 5 خانه‌ی حیرت‌انگیز جهان در سال 2024 از نگاه معماران/ جالبه که نه لوکسن نه لاکچری ولی میخکوب‌کنندن
اگه اولین نفر برای قبر خریدن باشی جایزه میگیری! 🤣جایزه اولین کسی که تو بهشت زهرا دفن شد چی بود؟ + عکس
همزاد جنی باور خرافی یا واقعی؟/آیا شما به وجود همزاد باور دارید؟+تصاویر
(ویدئو) روایت افتخارآمیز رضا ناجی از لحظه برنده شدن بهترین بازیگر جشنواره برلین بین چند ابر بازیگر دنیا برای فیلم آواز گنجشک ها
ماجرای جمله ای که امام خمینی(ره) به سید حسن نصرالله گفت/ پیام مهم آیت‌ الله بهجت به سید مقاومت چه بود؟
جلسه غیرعلنی مجلس در مورد مسائل منطقه و حوادث لبنان آغاز شد
سردار عباس نیلفروشان در حملهٔ تروریستیِ رژیم صهیونیستی به هم‌رزمان شهیدش پیوست
(تصاویر) بازیگران معروف سینمای ایران که بازیگری را از پدر و مادر بازیگرشان به ارث برده‌اند/ از دختر گوهر خیراندیش تا پسر پرویز پرستویی
منتخب روز   
9 روش شگفت انگیز که نمک می تواند پوست شما را بازسازی کند / نمک و آب نمک برای صورت زینب نصرالله: به همه آزادگان عالم میگویم پدرم فرمانده نصرالله در سلامت کامل است و اسرائیل خودش را با دست خودش به آتش سوزان جهنم وارد کرد+عکس برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس