چگونگی انجام اکستنشن مو با رینگ

  چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401   زمان مطالعه 7 دقیقه
چگونگی انجام اکستنشن مو با رینگ
خیلی از خانم ها دوست دارند موهای بلندی داشته باشند اما به دلیل موخوره یا عوامل دیگر نمی توانند لذت داشتن موهای بلند را تجربه کنند. در اینجا به صورت مرحله به مرحله، اکستنشن مو با رینگ توضیح داده شده است.

زیبایی و سلامت موها، امروزه به یکی از مهم ترین معیارهای زیبایی افراد تبدیل شده است. داشتن موهای سالم، پرپشت، بلند و خوش حالت، یکی از آرزوهای همه خانم هایی است که به زیبایی و ظاهر خود اهمیت می دهند. استفاده از انواع اکستنشن برای موهای آسیب دیده و یا کوتاه و کم پشت، یکی از کوتاه ترین و مناسب ترین راه ها برای زیبایی موها است. اکستنشن مو با رینگ یکی از روش های ثابت کردن موهای اضافی روی سر است که به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی بر روی موها، بسیار مورد توجه خانم ها بوده است. در این مقاله قصد دارم تا شما را با این روش اکستنشن، بیشتر آشنا کنم.

چه زمانی باید از اکستنشن مو با رینگ استفاده کنم؟

استفاده از مواد شیمیایی برای رنگ کردن موها، استرس و یا تغییرات هورمونی، همیشه در کمین زیبایی و سلامت موهای ما است. گاهی ما برای ایجاد تنوع در ظاهر خود و یا پوشاندن موهای سفید، ناگزیر از استفاده از محصولات شیمیایی مانند رنگ و دکلره هستیم. اما هر چه قدر هم که در استفاده از این محصولات وسواس به خرج دهیم و محصولات کم ضررتری استفاده کنیم، باز هم خشکی و آسیب هرچند جزئی، اجتناب ناپذیر است. بعضی افراد نیز با وجود رسیدگی همیشگی، به طور ژنتیکی موهایی نازک و حساس دارند که ممکن است زودتر دچار آسیب شوند.

همچنین ممکن است موهایتان را به تازگی کوتاه کرده باشید و بخواهید ظاهر خود را در مدت کوتاهی عوض کنید. تغییرات هورمونی نیز یکی از چالش هایی است که ممکن است در دوره هایی از زندگی مانند دوران پس از زایمان، باعث ریزش شدید در موهایتان شده باشد. استفاده از انواع اکستنشن مو، در این مواقع کمک بسیار بزرگی است. شما با استفاده از اکستنشن در کمترین زمان صاحب موهایی بلند خواهید شد. به علاوه اکستنشن با رینگ، یکی از کم عوارض ترین و سالم ترین روش هایی است که می توانید به موهایتان ظاهر خوبی ببخشید.

اکستنشن مو با رینگ

مراحل انجام اکستنشن مو با رینگ

بعضی از خانم ها دارای موهای کم پشتی هستند؛ اما در حال حاضر اکستنشن مو که به روشی پر طرفدار بین بانوان تبدیل شده است به خانم ها این شانس را می دهد که برای داشتن موهای بلندتر یا حجیم تر از آن استفاده کنند. خیلی از خانم ها هم دوست دارند موهای بلندی داشته باشند اما به دلیل موخوره یا عوامل دیگر نمی توانند لذت داشتن موهای بلند را تجربه کنند. اما این کار باید به گونه ای صحیح انجام شود که علاوه بر ظرافت و طبیعی بودن موهایتان، هیچ گونه آسیبی به موهایتان نیز وارد نکند. در اینجا به صورت مرحله به مرحله، اکستنشن مو با رینگ توضیح داده شده است.

ارزیابی موهای مشتری برای اکستنشن مو با رینگ

در مرحله اول باید اطمینان حاصل کرد که مشتری مشکلات مربوط به پوست سر ندارد، چون روی اکستنشن تاثیر می گذارد. به طور مثال مشکلاتی مانند پسوریازیس یا صدفک پوست سر باشند به این معناست که باعث شل شدن یا زودتر خراب شدن اکستنشن ها می شوند. سپس باید نزدیک ترین رنگ به رنگ موی مشتری را انتخاب کنید. باید رنگ مشابه ساقه موها را انتخاب کنید زیرا همیشه رنگ ریشه موها تیره تر از ساقه هاست. برای آماده سازی اکستنشن موها را شامپو و کمی نرم کننده می زنیم و سپس اقدام به شروع اکستنشن می کنیم.

ارزیابی موهای مشتری

تقسیم بندی موها

برای اکستنشن مو با رینگ باید موها را به 4 قسمت تقسیم کنیم. به این معنا که از بالای سر، فرقی از یک گوش تا یک گوش دیگر باز می کنیم و در ناحیه پشت سر فرق دیگری از گوش به گردن باز می کنیم و سپس فرق وسط در جلوی سر را باز می کنیم. باید فرق ها و خط تقسیم تمیزی باز کرده و تمام پیچ و تاپ ها را کنار بگذاریم و قسمت هایی که روی آنها کار نمی کنیم را با گیره یا کلیپس مهار کنیم.

نصب کردن موهای پشت سر با رینگ و قلاب

برای انجام این کار باید از 4 سانتی متر بالای گردن و به فاصله 2 سانتی متر از فرق سر شروع کنید البته این مقادیر به کیفیت ، جنس و حجم موها بستگی دارد. یک دسته یک سانتی متر در یک سانتی متری از موها را جدا می کنیم، بعد موها را داخل قلاب می گذاریم و به کمک قلاب موها را به حلقه یا رینگ می بریم و به فاصله یک سانتی متر از ریشه ها اکستنشن را نصب می کنیم. به این نکته باید توجه کرد که در نواحی کم پشت از رینگ های بلندتر و باریک تری برای اطمینان استفاده کنید. توجه داشته باشید که موهای اکستنشن را داخل این رینگ ها قرار می دهیم و با استفاده از انبر دست آن ها را محکم می کنیم و تمامی این مراحل را سپس به فاصله یک سانتی متر از دسته موی قبلی برای دسته موی بعدی تکرار می کنیم.(در ویدئوی آموزش اکستنشن مو با رینگ می توانید این روند را به طور کامل مشاهده کنید) سپس دسته موهای بعدی را موازی با قبلی و به فاصله یک و سانتی متر بالای آنها نصب می کنیم. و در نهایت تا 6 ردیف افقی دیگر پیش رفته و به روش آجری اکستنشن های مو را نصب می کنیم.

نصب کردن موهای پشت سر

نصب موهای قسمت های کناری و وسط سر

در این مرحله باید از 2 سانتی متر بالای گوش فرقی افقی ایجاد کنیم. برای نصب اکستنشن به روش آجری در این قسمت باید رشته جدید مو را درست بین دو رشته قبلی که در ردیف پایین نصب شده بودند، قرار دهیم. با همین روش آجری این کار را تا جلوی سر ادامه می دهیم. همین مراحل را روی سه ردیف موازی دیگر تکرار می کنیم و در هر مرحله از تمیز بودن خط موازی و چینش آجری اطمینان حاصل می کنیم.

نصب لایه های بالایی تقسیم بندی ها

در مرحله بعد باید یک تقسیم بندی در وسط سر ایجاد کنیم. یک خط مورب از ناحیه شقیقه تا جایی که گردی سر شروع می شود باز می کنیم و همان مراحل نصب اکستنشن را دوباره تا دو سانتی متری گیجگاه تکرار می کنیم. سپس دوباره سه ردیف دیگر باز می کنیم و با چینش آجری این کار را تکرار می کنیم.

نصب لایه های بالایی تقسیم بندی ها

ادغام اکستنشن با موهای طبیعی

حالا سراغ اصلاح کردن و کوتاهی موها می رویم. اگر اکستنشن خیلی از موهای طبیعی بلند تر باشد باید آنها را لایه لایه کوتاه کرده تا با موهای طبیعی ادغام شوند و ظاهر طبیعی تری ایجاد شود. در قسمت جلوی سر هم به صورت سوزنی موها را کوتاه می کنیم. در قسمت پشت سر با استفاده از تکنیک خرد کردن مو، گوشه های اضافه را حذف می کنیم؛ این کار را به صورت دست باز و تکنیکی و با رعایت نکات مهم در کوتاه کردن اکستنشن مو، انجام می دهیم.

حالت دادن به موها

در آخر می خواهیم موهای مدلمان را با دستگاه فر حالت دهیم و فر کنیم. برای این کار باید روی قسمت افقی این کار را انجام دهیم و سپس موها را به زیر بخش های مستطیل شکل تقسیم بندی کنیم و به سمت بالا بیایم تا مطئن شویم اکستشن ها کاملا در موها محو شده اند. بعد از انجام کار باید مراقبت های بعد از نصب اکستنشن مو با رینگ را برای مشتری توضیح دهیم. نتیجه نهایی کار ظاهری لوکس و زیبا و تغییری موقتی و مناسب برای موقعیت های فصلی و خاص زندگی است.

نگهداری از موهای اکستنشن شده با استفاده از رینگ

برای نگهداری هرچه بهتر و بالا بردن دوام موهایی که اکستنشن دارد، باید نکاتی را در نظر بگیرید و همیشه انجام دهید.

  • قبل از رفتن به حمام همیشه موها را با دقت و ملایمت با استفاده از یک برس نرم، شانه کنید و از نبودن گره در موها مطمئن شوید.
  • هنگام شستشوی موها در حمام، به یکباره از دوش آب خیلی گرم استفاده نکنید و موها را چنگ نزنید. هنگام شامپو زدن، موها را به آرامی مالش دهید تا رینگ ها باز نشوند.
  • از روغن های تقویت کننده مو و نرم کننده ها، برای جلوگیری از گره خوردن موها استفاده کنید.
  • در روزهای ابتدایی ممکن است پوست سر شما دچار خارش شود. برای رفع این مشکل از اسپری های مرطوب کننده پوست سر استفاده کنید.
  • بهتر است تا 5 روز پس از انجام اکستنشن مو با رینگ، از حمام رفتن خودداری نمایید.
  • در هنگام خواب باید موها را صورت مرتب بالای سرتان قرار دهید تا از گره خورن و باز شدن رینگ ها جلوگیری شود.
  • به هیچ وجه موهایی که از اکستنشن مصنوعی در آن استفاده شده است را در منزل رنگ نکنید.
  • از تافت و یا مواد حالت دهنده موی مصنوعی که حاوی «سیلیکون» است، استفاده نکنید زیرا به رینگ ها آسیب وارد می کند.

ریمو کردن اکستنش مو با رینگ

برای حذف و ریمو اکستنشن ها از انبردست برای فشار دادن دو سر حلقه ها استفاده می کنیم.

ریمو کردن اکستنش مو با رینگ

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (84 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (80 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (78 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (66 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (66 نظر) پسر الهام چرخنده: دیگر مادری به این اسم ندارم+عکس (54 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یه آخوندی تو کشتی هر چی از کنار دستیش سوال کرد جواب نداد گفت من از عمامه و نژاد آخوند بدم میاد اونم عمامشو پرت کرد تو دریا و گفت بخاطر این پنبه... +ویدئو😂👌 (44 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (42 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (38 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی جورجینا برای تولد رونالدو با طرح ورزشی مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (33 نظر) خلاقیت خنده دار یک مادر ایرانی برای تزئین موز مهمانی حماسه آفرید/ مامان نگو هنرمند بگو+عکس (31 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یکی میگفت من دعاهام 50 درصد مستجاب میشه گفتم چطور گفت دخترم بزرگ شد دعا کردم یه دوماد خرپول نصیبم بشه میگه داماد قسمتم کرده خر هست ولی پول نداره... +ویدئو😂👌 (27 نظر) الهام چرخنده: بعد از سریال آوای باران منفور شدم، تهمت فحشا زدند، با فامیلی ام شعر ساختن!+فیلم (26 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش +عکس/ یکی از یکی معروف تر و هنرمند تر (25 نظر) نگاهی به ماشین بِنزِ هوش پران حمید لولایی که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (25 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
راز مهم برای جوش نزدن پوست صورت‌تان؛ با رعایت این نکات ساده پوستی شفاف و صاف داشته باشید
پدر فوتبالیست معروف در روز روشن در خیابان کاردآجین شد +جزئیات/ زلزله در رسانه های ورزشی
فال روزانه امروز جمعه 26 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 26 مرداد 1403
فال ابجد روزانه جمعه 26 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 26 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر جمعه 26 مرداد 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه جمعه 26 مرداد 1403
تصادف مرگبار تریلر با 11 خودرو در خیابان استخر تهران +ویدئو
رونمایی از دختر فوتبالیست مشهوری که در رشته پزشکی تحصیل می کند +تصاویر و جزئیات/ ورزشکاری که با کنکور به آرزویش رسید!
چند توصیه طلایی برای مسافران پیاده‌روی اربعین: از حنا بستن قبل از سفر تا ماساژ زبان با لیمو
جواب دندان شکن و هوشمندانه مقام معظم رهبری به گستاخی یک افسر جوان: سال‌ها بود که چانه خودم را ندیده بودم و حالا الحمدلله می‌بینم!
بهترین ایده ها برای تغییر دکوراسیون منزل با کمترین هزینه ها
روستای تاریخی حیرت انگیز و سرخ در کاشان؛ ابیانه، بهشت گمشده در استان اصفهان و مقصدی پر از آرامش برای گردشگران+عکس
فوت و فن خانه‌داری؛ 10 ترفند موثر و طلایی برای کاهش گرد و غبار موجود در خانه
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟