بدون هزینه و به راحتی کوکتل پدیکور خانگی درست کن

  شنبه، 14 بهمن 1402   زمان مطالعه 2 دقیقه
بدون هزینه و به راحتی کوکتل پدیکور خانگی درست کن
مراقبت از پوست و رعایت بهداشت پوستی یکی از مواردی است که امروزه مورد توجه خانم‌ها وآقایان قرار دارد. بخصوص رسیدگی به پوست پا از آن جهت که ساعات طولانی در کفش است، اهمیت بسیاری دارد. یکی از مهم ترین موارد برای بهداشت و مراقبت پا، پدیکور کردن است. در این مطلب برای آشنایی بیشتر با نحوه درست کردن پدیکور کوکتل پا در منزل با ساعدنیوز همراه باشید.

کوکتل پدیکور‌های خانگی به دلیل داشتن جوش شیرین و نمک دریا در ترکیباتشان برای پوست پا بسیار مفید هستند و علاوه‌بر لایه برداری پوست، زبری پا و بوی نامطبوع پا را نیز از بین می‌برند.

ما در این مطلب می‌خواهیم درست کردن چند مدل کوکتل خانگی یا بمب حمام را به شما آموزش بدهیم تا با صرف هزینه کمتر تعداد زیادی کوکتل پدیکور در منزل داشته باشید. اگر دوست دارید در منزل با روشی ساده چند مدل کوکتل پدیکور خانگی تهیه کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کوکتل نعناع

مواد مورد نیاز: یک لیوان جوش شیرین، نصف فنجان نمک دریا، نصف فنجان جوهر لیمو، نصف فنجان نشاسته ذرت، مقداری آب ولرم، یک قاشق غذاخوری روغن نعناع و مقداری رنگ سبز خوراکی به دلخواه

کوکتل نعناع خاصیت ضد میکروبی دارد و برای تکسین درد پا و رفع خستگی پا‌ها بسیار مناسب است.

کوکتل نعناع

کوکتل نارگیل

مواد مورد نیاز: یک لیوان جوش شیرین، نصف فنجان نمک دریا، نصف فنجان جوهر لیمو، نصف فنجان نشاسته ذرت، مقداری آب ولرم و یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل

کوکتل نارگیل برای جوان سازی پوست و نرم و مرطوب ماندن پا‌ها بسیار مفید است.

کوکتل نارگیل

کوکتل اسطوخودوس

مواد مورد نیاز: یک لیوان جوش شیرین، نصف فنجان نمک دریا، نصف فنجان جوهر لیمو، نصف فنجان نشاسته ذرت، مقداری آب ولرم، یک قاشق غذاخوری روغن اسطوخودوس و چند قطره رنگ خوراکی بنفش به دلخواه

کوکتل اسطوخودوس بسیار آرام بخش است و برای بهبود کیفیت خواب موثر است؛ همچنین خاصیت ضدعفونی کننده دارد.

کوکتل اسطوخودوس

کوکتل قهوه

مواد مورد نیاز: یک لیوان جوش شیرین، نصف فنجان نمک دریا، نصف فنجان جوهر لیمو، نصف فنجان نشاسته ذرت، مقداری آب ولرم و یک قاشق غذاخوری پودر قهوه

کوکتل قهوه بوی بسیار مطبوعی دارد و برای کاهش درد پا و تورم مفید است؛ همچنین موجب بهبود گردش خون در پا‌ها و رطوبت رسانی مناسب به پوست کف پا می‌شود.

کوکتل قهوه

طرز تهیه

همه مواد را به جز آب داخل یک کاسه بریزید و با دست خوب هم بزنید؛ سپس آب ولرم را کم کم اضافه کنید و در اضافه کردن آب دقت کنید. میزان آب باید به اندازه‌ای باشد که مایه کوکتل حالت خمیری نرم داشته باشد که به دست نچسبد. اگر بیش از حد آب اضافه کنید، کوکتل شل می‌شود و خشک نمی‌شود و اگر کم آب بریزید، کوکتل خشک می‌شود و از هم می‌پاشد؛ پس در اضافه کردن آب دقت کنید. بعد از اینکه مایه کوکتل آماده شد، آن را داخل قالب‌های سیلیکونی تکی بریزید یا با دستتان به اندازه گردو گرد کنید و داخل یخچال بگذارید تا کاملا ببندد و سفت شود.


روش استفاده

بعد از اینکه در حمام پاهایتان را خوب شستید، یک تشت را تا نیمه از آب ولرم پر کنید و یک یا دو عدد از کوکتل‌ها را داخل آب بیاندازید تا کم کم باز شود و کف کند. بعد پاهایتان را به مدت 15 دقیقه داخل تشت بگذارید.

کوکتل پدیکور پا در متنوع ترین طعم ها

نحوه درست کردن کوکتل پدیکور پا و روش استفاده در منزل


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (122 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (85 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (72 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (46 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (23 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (19 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (14 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (12 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (10 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (9 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (9 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (9 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز پنجشنبه 7 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 7 تیر 1403
برای بازیگر زن سریال «ستایش» دعا کنید+عکس/ عمل جراحی سنگین تومورِ خانم بازیگر
آموزش انواع کرلی در خانه+عکس
چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ همین آقای خامنه‌ای...!/پاسخ صریح شهیدجمهور به ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای
سرگردانی دختر 21 ساله در شهر به جرم دختر بودن / پدر و مادرم فقط پسر می‌خواستند ؛ از خانه بیرونم کردند!
برای جلوگیری از نیش «پشه» چه چیزی روی پوستمان بمالیم؟
4 پسر و 2 دختر رهبر معظم انقلاب، داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس
خاطره رهبر انقلاب از روزی که پدرشان فوت کرد
دانلود آهنگ جدید "آخر بهار" آرش و مسیح+فیلم/ دیدی آخر بهاره هنوز نیومدی تو سر قرارت ...
حادثه هولناک برای دختر 13 ساله در بند فریمان
لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی
زنان در کجای برنامه‌های انتخاباتی ایستاده‌اند؟
پسر کنکوری که عاشق دختر بی بند و بار شد و به کشیدن گل روی آورد!
حلوای نذری بهانه ورود به خانه ی مرد ثروتمند/جنایت 24 میلیارد تومانی...