چگونه با هوش مصنوعیQR Code هنری بسازیم؟+ فیلم آموزشی

  یکشنبه، 08 مرداد 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
چگونه با هوش مصنوعیQR Code هنری بسازیم؟+ فیلم آموزشی
کیو آر کد (QR code) اشتراک گذاری و دسترسی به اطلاعات را متحول کرده است. با این حال، ظاهر بصری کدهای QR ساده و فاقد زیبایی است و ممکن است همیشه با یک طرح یا اثر هنری هماهنگ نباشد. در ادامه ساعدنیوز آموزش خواهد داد چگونه با هوش مصنوعی QR Code هنری بسازیم. همراه ما باشید.

در دنیای امروزی، QR Codes در همه جا فراگیر شده‌اند، از منوی کافه و رستوران گرفته تا کاتالوگ و پوسترها! به لطف پیشرفت‌های قابل توجه در هوش مصنوعی (AI)، ما اکنون ابزاری برای تبدیل QR Codes به شاهکارهای بصری خیره‌کننده داریم. در این مطلب از ساعدنیوز، ساخت QR Code برای منو رستوران یا اینستاگرام با کمک هوش مصنوعی و نحوه تولید تصویر بر روی آن‌ها را به شما آموزش می‌دهیم.

سایت ساخت کیو آر کد با هوش مصنوعی

How to Make QR Code Art Using AI مهم نیست شغل شما چیست. اگر با QR Code سر و کار دارید و علاقه‌مند ساخت کیو آر کد با لوگو مخصوص خودتان هستید؛ این مطلب برای شماست. چه حسی پیدا میکنید اگر به شما بگوییم که QR Code ها می‌توانند به آثار هنری مسحورکننده تبدیل شوند؟ این آموزش به راحتی امکان ساخت QR Code برای اینستاگرام را به شما می‌دهد.

مزایای QR Code هنری

  • تقویت هویت برند: کدهای QR سنتی اغلب فاقد جذابیت بصری هستند. QR Code هنری این امکان را می‌دهد تا افراد عناصر، رنگ‌ها و طراحی منحصربه‌فرد خود را در QR Code گنجانده و آن‌ها را با هویت کلی برند خود هماهنگ کنند.

  • پرورش خلاقیت: QR Code هنری به افراد و هنرمندان اجازه می‌دهد تا قلمروهای جدیدی از خلاقیت را کشف کنند و امکان ادغام فناوری و هنر را به روش‌های جدید و هیجان‌انگیز فراهم می‌کند.

  • افزایش تعامل: QR Code هنری به احتمال زیاد توجه را به خود جلب می کنند و کاربران را تشویق می کنند تا آنها را اسکن کنند. بنابراین، ساخت qr code برای کاتالوگ با یک ظاهر جذاب و هنری، احتمال اسکن شدن آن را چند برابر می‌کند.

  • باز کردن راه‌های بازاریابی جدید: QR Code هنری، فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای بازاریابی نوآورانه باز می‌کند. برندها می‌توانند از جذابیت هنری و بصری QR Code برای ایجاد تجربیات تعاملی یا فعال‌سازی‌ واقعیت افزوده (AR) استفاده کنند.

ساخت کیو آر کد رایگان

اگر قصد ساخت qr code برای کارت ویزیت یا پیج اینستاگرام خود دارید، ما برای شما چند روش آماده کرده‌ایم.

بهترین سایت ساخت QR Code هنری

اولین روش، یک سایت ساخت QR Code هنری است. این سایت Input های کاربر را به صورت پیام‌های متن به تصویر (text to image) و URL مقصد را دریافت کرده و از آن برای ایجاد QR Code هنری به کمک هوش مصنوعی استفاده می‌کند. برای ساخت qr code با ai مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا، باید URL مقصدی را که می‌خواهید QR Code به آن منتهی شود، وارد کنید. به عنوان مثال، ما ” www.beebom.com ” را وارد می کنیم.

ساخت QR Code هنری

  • سپس دستورات مربوط به تولید تصویر را وارد کنید. هر کلمه کلیدی را با کاما جدا کنید. از کلمات توصیفی استفاده کنید و سعی کنید ویژگی‌های مد نظر خود را وارد کنید. حتی می توانید فضای پیام های منفی را پر کنید تا تنوع بیشتری به تصویر بدهید.

ساخت QR Code هنری

  • این سایت همچنین دارای تنظیمات اضافی از جمله گزینه تنظیم مقدار قدرت و Conditioning Scale است. اما در صورت تمایل می توانید آن را تغییر ندهید. پس از اتمام، روی دکمه “Run” کلیک کنید تا فرآیند تولید آغاز شود. توجه داشته باشید که این فرایند می‌تواند بین پنج تا هفت دقیقه طول بکشد.

ساخت QR Code هنری

  • QR Code شما تولید شده است. شما می توانید با دستورات مختلف، آن چیزی را که از QR Code می‌خواهید، به بهترین نحو به دست آورید. حتی می‌توانید تصویر خود را وارد کنید و QR Code خود را شخصی‌سازی کنید. این سایت بهترین روش ساخت qr code برای پرداخت است.

برنامه ساخت کیو آر کد qr code رایگان آنلاین برای iOS

اگر نمی‌خواهید دردسر استفاده از سایت و پنج دقیقه انتظار را تحمل کنید، ما یک گزینه برای شما داریم. اپلیکیشن QRGen یک تولیدکننده کد QR با رابط کاربری بسیار آسان است. این برنامه دارای یک سطح پولی است اما به کاربران امکان می‌دهد QR Code رایگان با هوش مصنوعی تولید کنند. توجه داشته باشید که این اپ، فقط برای کاربران iOS در دسترس است. از این برنامه می‌توانید درجهت ساخت qr code برای اینستاگرام استفاده کنید. برای شروع، QRGEN: AI Art QR Code Generator را دانلود کنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه را باز کنید. روی دکمه «Let’s Start» ضربه بزنید و سپس «Privacy Policy» و «Terms of Use» را بپذیرید.

ساخت کیو آر کد qr code برای iOS

  • اکنون در صفحه اصلی برنامه خواهید بود و برنامه گزینه‌های «image prompt» و «QR style» و «QR text» را به شما نشان می‌دهد. فیلدهای لازم را پر کنید و روی «Choose QR Style» کلیک کنید. شما حتی می توانید برای یک درخواست تصادفی روی دکمه «Inspire Me» کلیک کنید.

ساخت کیو آر کد qr code برای iOS

  • صفحه بعدی پر از سبک های مختلف سفارشی‌سازی QR Code است. با این حال، از آنجایی که از نسخه رایگان استفاده می‌کنید، این گزینه‌ها برای شما دردسترس نخواهد بود. روی دکمه «Generate AI QR code» ضربه بزنید. تبلیغ کوتاهی برای شما پخش خواهدشد که پس از مدت کوتاهی می‌توانید از آن صرف‌نظر کنید.

ساخت کیو آر کد qr code برای iOS

  • این فرآیند کمی بیش از یک دقیقه طول می‌کشد، و پس از انجام، یک QR Code زیبا و هنری دریافت خواهید کرد. QR Code را ذخیره کنید یا به سادگی از آن عکس بگیرید.

ساخت کیو آر کد qr code برای iOS

ساخت کیو آر کد کارت ویزیت با استفاده از Stable Diffusion ControlNet

  • یک QR Code برای لینک مدنظر خود ایجاد کنید. می‌توانید از یک اپلیکیشن ساخت QR Code استفاده کنید.

  • QR Code را به عنوان یک فایل PNG ذخیره کنید.

  • نرم افزار Stable Diffusion ControlNet را نصب کنید. می‌توانید نرم‌افزار را از سایت Stable Diffusion نصب کنید.

  • مدل Stable Diffusion ControlNet را دانلود کنید. می‌توانید مدل را از سایت Stable Diffusion دانلود کنید.

  • نرم افزار Stable Diffusion ControlNet را باز کنید.

  • تصویر QR Code را در نرم‌افزار وارد کنید.

  • پارامترهای تولید تصویر را تنظیم کنید. شما می‌توانید پارامترها را برای کنترل Style و Complexity تنظیم کنید.

  • تصویر را تولید و ذخیره کنید.

  • QR Code هنری شما اکنون کامل شده است!

سخن پایانی

بنابراین همانطور که در مطلب آموزش ساخت QR Code هنری با هوش مصنوعی ساعدنیوز مشاهده کردید؛ اگر قصد ساخت کیو آر کد برای عکس یا ساخت کد qr برای مدرسه را دارید، لازم نیست حتما گرافیست باشید. AI به کمک شما خواهد آمد. می‌توانید با استفاده از سرویس های آنلاین که در بالا معرفی کردیم به سادگی یک QR Code زیبا و هنری داشته باشید. اگر شما روش دیگری می شناسید یا نظر و پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.



دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (671 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (9 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان