چگونه میتوانیم مخاطبین موبایل مان را در اینستاگرام مشاهده کنیم؟+ فیلم آموزشی

  سه شنبه، 09 خرداد 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
چگونه میتوانیم مخاطبین موبایل مان را در اینستاگرام مشاهده کنیم؟+ فیلم آموزشی
آیا تا بحال برای شما این سوال پیش آمده که چگونه مخاطبین گوشی را در اینستاگرام پیدا کنیم؟ یکی از قابلیت هایی که اینستاگرام امکان یافتن مخاطبین در اینستاگرام فارسی است. با فعال کردن این ویژگی به شماره ها دسترسی پیدا و مخاطبینی که حساب کاربری اینستاگرام دارند را شناسایی میکند. در ادامه به چگونگی پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام را ارائه خواهیم داد.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چگونه شماره موبایل دیگران را در اینستاگرام پیدا کنیم؟ از آنجا که یکی از مهم ترین هدف رسانه های اجتماعی ایجاد ارتباط با دیگران است. جستجوی مخاطبین گوشی در اینستاگرام نیز همانند سایر شبکه های اجتماعی روش خاص خود را دارد. برای این منظور کافیست وارد بخش Discover People شوید و از طریق گزینه Connect Contacts و سپس گزینه Get started به یافتن مخاطبین در اینستاگرام بپردازید.

همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام چیست؟

چگونه مخاطبین گوشی را در اینستاگرام پیدا کنیم؟پیدا کردن دوستان و آشنایان در شبکه های اجتماعی قطعا یکی از اصلی ترین اقداماتی است که کاربران پس از ساخت حساب کاربری به آن نیاز خواهند داشت. instagram این امکان را به شما می دهد که از طریق همگام سازی با شبکه های اجتماعی دیگر نظیر فیس بوک افراد مختلف را به لیست دوستان خود اضافه کنید. کاربر به حساب فیس بوک خود متصل می گردد و از این طریق مخاطبین فیس بوک خود را پیدا می کند. علاوه بر این کاربران می توانند حساب کاربری مخاطبینی را بیایند که شماره تلفن آنها را در گوشی خود ذخیره دارند. بدین ترتیب به سادگی اتصال اینستاگرام و فیسبوک برقرار می شود.

نحوه همگام سازی مخاطب های اینستاگرام

instagram می تواند شما را به مخاطبین ذخیره شده در گوشیتان متصل نماید. پس از فعال کردن این گزینه مخاطب های گوشی شما به صورت دوره ای با سرور برنامه همگام می شوند. یافتن مخاطب موبایل در اینستاگرام کار چندان پیچیده ای نیست برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن خود را از طریق فروشگاه گوگل پلی و یا پلی استور آپدیت نمایید.

  • به حساب کاربریتان لاگین کنید.

  • روی آیکن سه خطی بالای اکانت اینستاگرام کلیک کنید.

  • گزینه Settings در پایین صفحه حساب خود را انتخاب نمایید.

 همگام سازی مخاطب های اینستاگرام

  • اکنون در پنجره ظاهر شده گزینه Accounts را لمس کنید.

 همگام سازی مخاطب های اینستاگرام

  • در پنجره ظاهر شده گزینه Contact Syncing را انتخاب نمایید. این کار برای همگام سازی مخاطبین instagram صورت می گیرد.

 همگام سازی مخاطب های اینستاگرام

  • در این مرحله Connect Contacts را با کشیدن انگشت به سمت راست فعال نمایید.

 همگام سازی مخاطب های اینستاگرام

پس از فعال سازی، این گزینه که همان مرحله جستجوی مخاطبین است به رنگ آبی تغییر خواهد کرد. از این پس مخاطبین گوشی شما به اپلیکیشن متصل می شوند. در صورت تمایل می توانید آنها را به لیست دوستان خود اضافه نمایید.

 همگام سازی مخاطب های اینستاگرام

نکته: هنگامی که لیست تماس شما به instagram متصل است عمل همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام به صورت دوره ای اتفاق می افتد. می توانید مخاطبین را حذف کرده و یا همگام سازی مخاطبین را در هر زمان متوقف کنید. توجه داشته باشید اگر مخاطبین خود را حذف کنید مخاطبین جدید بارگذاری می شوند. با قطع همگام سازی مخاطبین اینستاگرام عمل همگام سازی مخاطب گوشی و مخاطبین فیسبوک متوقف می شود.

نحوه جستجوی مخاطب های گوشی در اینستاگرام

برای یافتن دوستان فیسبوک در instagram ابتدا اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید.

  1. وارد اکانت کاربری خود شوید.

  2. نماد سه خطی بالای صفحه را لمس نمایید.

  3. از منوی باز شده گزینه Discover People را انتخاب نمایید.

 جستجوی مخاطب های گوشی در اینستاگرام

در پنجره باز شده در صورتی که گزینه Connect Contacts که به آن اشاره کردیم در حالت غیر فعال باشد، مخاطب های موبایل به شما نشان داده نمی شود. در این قسمت دو انتخاب دارید:

  • با انتخاب گزینه Connect to Contacts به لیست مخاطبین گوشی تان متصل می گردید.

  • می توانید از طریق گزینه Connect to facebook به اکانت فیس بوک متصل شوید. حال می توانید مخاطبین فیس بوک که حساب instagram دارند را پیدا کرده و به لیست مخاطبین خود اضافه نمایید.
    نکته: توجه داشته باشید برای پیدا کردن مخاطبین از طریق فیس بوک نیاز به روش های تغییر آی پی خواهید داشت.

 جستجوی مخاطب های گوشی در اینستاگرام

  • اگر برای اولین بار است که می خواهید از طریق حساب کاربری خود به مخاطبین گوشی تان متصل شوید با پنجره زیر مواجه میشوید. گزینه Get started را انتخاب نمایید.

 جستجوی مخاطب های گوشی در اینستاگرام

  • علاوه بر این در قسمت suggest این برنامه می توان لیست مخاطبین پیشنهادی را مشاهده و در صورت تمایل به مخاطبین خود اضافه نمود.

جلوگیری از پیدا شدن و ردیابی در اینستاگرام با شماره تلفن

اگر به دنبال راهی برای جلوگیری از پیدا شدن و ردیابی در اینستاگرام با شماره تلفن می گردید می توانید شماره تلفن خود را از برنامه حذف نمایید.

نکته: لازم به ذکر است برای حذف شماره تلفن حتما باید ایمیلتان را در instagram ثبت کرده باشید. زیرا باید حداقل یک راه ارتباطی با اینستاگرام داشته باشید تا در مواقع ضروری نظیر فراموشی رمز ورود و یا هک شدن اکانت تان وقایع را به شما اطلاع رسانی شود.

سخن پایانی

بنابراین بنابراین اگر ایمیل شما به برنامه متصل نیست ابتدا در تب پروفایل کاربری تان گزینه Edit Profile را لمس کنید و ایمیل خود را در قسمت Email Address اضافه نمایید. پس از اینکه ایمیل خود را تایید کردید می توانید در همان بخش Edit Profile شماره موبایل خود را حذف کنید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (551 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (504 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (349 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (131 نظر) نگاهی به نمای بیرونی و داخلی خانه آیت الله هاشمی رفسنجانی/ از درب و آیفون ساده تا مبلمان زیبا ولی معمولی پذیرایی+عکس (47 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (33 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (26 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (13 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (12 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (11 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای اعلام موجودی کارت بانکی حماسه آفرید+ویدئو/هیتلر هم مغز اینو نداشت... (12 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) تبریک تولد متفاوت نوه دختری امام (ره) به پسر سید حسن خمینی + عکس / رئیس جمهور آمریکا هم خرداد ماهی بود! (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
متن و جملات ادبی برای تسلیت ماه محرم / با بوی محرم الحرام تو حسین ایام عزا و غصه آغاز شود
نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب
نسبت فامیلی ماهچهره خلیلی، خواهر مختار در سریال مختارنامه و پروین سلیمانی چه بود؟+عکس
«طلا خوری» خوراک لاکچری بازان ایرانی/ سرو بستنی، قهوه، آب و ترافل با طعم طلا | قیمت خوراکی‌های گران قیمت بچه پولدارها چقدر است؟
برآورد آمریکا و اسرائیل مداخله مستقیم ایران در جنگ با حزب الله است
راه‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات
شبی که رهبر معظم انقلاب حتی شام برای خوردن نداشتند! عروسی دختر آقا به صرف چند قلم میوه و شیرینی
قتل عام همزمان عروس و پدر ومادرش در شهر بابک کرمان / داماد خودش را هم کشت
از بی تفاوتی به طلاق تا عبور از خط قرمزهای عاطفی در سریال «در انتهای شب»
قوام جمهوری اسلامی در دست مردم است
جزئیات شرط معدل امتحانات نهایی و سوابق تحصیلی در کنکور
حملۀ پسری 14 ساله با چاقو به دانشگاه سیدنی
خرازی:از همه ابزارها برای حمایت از حزب‌‌الله استفاده می‌کنیم
پیش‌بینی جنجالی هوش مصنوعی؛ ترامپ دوباره به کاخ سفید باز می‌گردد!
از دومین مناظره طوفانی تا اجرای باشکوه علیرضا قربانی در تخت جمشید در حواشی داغ امروز چهارشنبه 13 تیر 1403
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس