چند ایده جذاب در طراحی دکوراسیون تراس

  یکشنبه، 30 مرداد 1401   زمان مطالعه 4 دقیقه
چند ایده جذاب در طراحی دکوراسیون تراس
امروزه تراس و بالکن جزو مکان های با ارزشی از منازل هستند که به دکوراسیون داخلی آنها اهمیت زیادی داده می شوند و می توان با انواع ایده های متنوع و جدید این قسمتها را به شکلی زیبا و چشم نواز دیزاین کرد. با ایده های دکوراسیون تراس با ما همراه باشید.

طراحی دکوراسیون تراس امروزه رونق بسیار زیادی در بسیاری از خانه های آپارتمانی پیدا کرده است. دلیل آن هم قرار گیری آن در هوای آزاد می باشد. استفاده از این فضای بکر و طراحی و دیزاین آن جز اولویت های اول در طراحی هر آپارتمانی به حساب می آید. قرار دادن گلدان های بسیار زیبا و شیک به همراه انواع نقاشی های سه بعدی زیبا و قرار دادن تاب ریلکسی و بکارگیری چمن مصنوعی در آن به زیباتر شدن هر چه بیشتر تراس کمک بسیار زیادی می کند. در ادامه قصد داریم شما را با چندین ایده ناب و جذاب در ارتباط با طراحی دکوراسیون بالکن آشنا کنیم.

تراس
  • کاشتن گل و گیاه: تا می توانید گل و گیاه های رنگارنگ در تراس خود بکارید. با این کار حس بسیار خوبی به خود می دهید. یکی از ایده های جذاب برای کاشتن گل و گیاه استفاده از باغچه های دیواری است که به دیوارهای خالی تراس روح و زندگی می بخشند. این دیوارها می توانند به عنوان نقطه کانونی این فضا باشند.
  • نصب تاب ریلکسی در تراس: استفاده از تاب ریلکسی یک از ایده های بسیار جذاب در طراحی دکوراسیون تراس به حساب می آید. اگر فضای تراس آپارتمان شما از نظر ابعادی در حد مطلوب و مناسب باشد، نصب تاب ریلکسی می تواند زیبایی فضای تراس شما را دو چندان کند. شاید بسیاری از افراد در مورد تاب ریلکسی اطلاعات زیادی نداشته باشند.تاب ریلکسی یک نوع تاب راحتی به حساب می آید که به صورت ایستا قابل نصب بوده و حرکت بسیار روان و نوسانی را به وجود می آورد که حس بسیار آرامش دهنده ای را به فرد القا می کند. یکی از بزرگترین مزیت استفاده از تاب ریلکسی در طراحی دکوراسیون تراس محدودیت نداشتن در استفاده از سن و سال می باشد. یعنی در هر سنی که باشید می توانید از این تاب استفاده نمایید.
تاب ریلکسی
  • طراحی کف تراس با چمن مصنوعی: استفاده از چمن مصنوعی تزئینی در طراحی دکوراسیون تراس یکی دیگر از ایده های بسیار جذاب در آپارتمان ها به حساب می آید. به خصوص خانواده هایی که دارای کودک می باشند، استفاده از چمن مصنوعی در تراس یک حس آرامش دهنده را به کودک القا می کند. برای نصب و خرید چمن مصنوعی در تراس باید به ابعاد، ارتفاع چمن و تراکم آن دقت داشته باشید.
  • رنگ آمیزی تراس: اگر می خواهید فضای تراس را شاد و سرزنده کنید برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم. تراس خود را با رنگ های شاد و جذاب رنگ آمیزی کنید. این رنگ ها تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون تراس شما دارند.
  • فضایی برای مطالعه: فضایی برای مطالعه کردن در هر خانه ای جزو واجبات است. اگر خانه شما کوچک است و فضایی برای مطالعه ندارید می توانید از تراس منزل خود استفاده کنید. یک قفسه کوچک کتاب در آن قرار دهید که مانند کتابخانه باشد. در کنار آن می توانید از مبل یا صندلی کوچک نیز استفاده کنید و ساعت ها از مطالعه کردن لذت ببرید.
  • استفاده از گلدان های رنگارنگ: یکی از راه ها برای جذابیت بیشتر تراس منزل استفاده از گلدان های رنگی است. می توانید این گلدان ها را بر روی لبه نرده قرار دهید و جذابیت آن را بیشتر کنید. برای اینکه خانه خود را زیباتر کنید به مطلب این پرده منزل شما را شیک و مجلل می کند سر بزنید.
  • فضایی برای استراحت کردن: تراس می تواند فضایی برای آرامش و استراحت شما باشد. برای این کار از کوسن و بالشتک استفاده کرده و فضایی نرم و راحت برای خود ایجاد کنید.
  • شلف ها را فراموش نکنید: یکی از ایده های شیک و جذاب برای تراس استفاده از شلف ها است. امروزه شلف ها نقش زیادی در دکوراسیون منزل و علی الخصوص مکان های کوچک تر دارند. برای فضایی مثل بالکن، شلف ها می توانند زیبایی بالکن را دو برابر کنند.
  • از مبلمان راحتی استفاده کنید: برای پیش گیری از شلوغی، از مبلمان ساده استفاده کنید. اگر بالکن شما فضای کوچکی دارد، یک کاناپه راحتی گوشه ای گرم و نرم برای استراحت عصرانه شما فراهم می کند. پس همیشه نیازی نیست دور و بر خود را شلوغ کنید.

نصب چراغ نورپردازی در طراحی دکوراسیون تراس

نصب چراغ های نورپردازی بسیار زیبا و شیک در تراس و بالکن خانه نیز یکی دیگر از ایده های بسیار خلاقانه در طراحی هرچه بهتر دکوراسیون تراس به حساب می آید. همچنین استفاده از ریسه های نور در فضای تراس به خصوص در شب های زمستانی محیط تراس را به یک مکان رمانتیک تبدیل خواهد کرد. محل قرار گیری آن نیز کاملا متنوع بوده و فقط در یک مکان خاص قرار نمی گیرد. بر فرض مثال می توانید ریسه های شلنگی و نواری را بر روی دیوار، دور گلدان ها، همچنین بر روی کف تراس قرار دهید. تمامی این انتخاب ها باعث خواهد شد تا تراس آپارتمان شما به مانند یک نگین زیبا بدرخشد و جلوه بسیار زیبایی را ایجاد کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (6 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی کیوان ساکت اف، تازه داماد سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی (1 نظر) محمدرضا گلزار در استوری قلب عاشقانه نشان داد/ مخاطب این حرکت عاشقانه کیست؟ (1 نظر) نگاهی به دیدارهای مردمی استاندار جوان و شهید آذربایجان شرقی/ روحشان شاد+ویدیو (1 نظر) {ویدئو} نحوه درست کردن ترشی باقالی ساده و خوشمزه (1 نظر) ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم (1 نظر) بهشت کوچکی که بهنوش طباطبایی برای خود ساخته است/ چه زیبا و دنجه اینجا +عکس (1 نظر) کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (1 نظر) واکنش ها به شهادت آیت الله رئیسی و همراهان/رهبر معظم انقلاب: اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام می‌کنم (1 نظر) مجری جنجالی صداوسیما برای همیشه از ایران رفت (1 نظر) فیلمی پربازدید از رئیسی: من زندگی خودم را مرهون حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانم... (1 نظر) (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
آخرین عکس از رییس جمهور شهید قبل از پرواز آسمانی برای تشییع پیکرت همین یک عکس کافیست ...+عکس/ جهان گریست با این قاب (تصویر) کدام یک از مقامات به مراسم تشییع رئیس جمهور آمدند؟ آخرین تصویر از چهره آیت الله آل هاشم در تابوت +عکس/ هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود شعری که شهید ابراهیم رئیسی آن را دوست داشت+ویدیو (ویدئو) بغض آیت الله علم‌الهدی در مراسم تشییع پیکر دامادش شهید سید ابراهیم رئیسی آخرین نماز شهید رئیسی و آیت الله آل هاشم و استاندار جوان در یک روستا پیش از شهادت+عکس اطلاعیه مهم ستاد کل نیروهای مسلح درباره عملیات ناموفق پهپاد ترکیه‌ای خانه ابدی شهید حسین امیرعبداللهیان در کنار محافظ حاج قاسم سلیمانی+ویدیو شغل شهید امیرعبداللهیان قبل از ورود به وزارت خارجه در جوانی+عکس قابی سنگین از داغداری دختر سردار سلیکانی و شهید رئیسی/ اشک های جگرخراش دختر برای پدر چهره محزون و ناراحت وحید شمسایی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانش+عکس واکنش بازیگر سریال گاندو به شهادت رئیس‌جمهور آماده سازی محل خاکسپاری سیدابراهیم رئیسی در حرم امام رضا(ع)+عکس آیت الله علم الهدی در مراسم تشییع پیکر دامادش شهید رئیسی+عکس اولین اظهارات علم الهدی بعد از شهادت دامادش، سیدابراهیم رئیسی؛ چه کنیم، مشیت خداست/یک هفته پیش او را دیدم سفر مخفیانه طارمی؛ مچ ستاره ایرانی را اینجا گرفتند! +عکس اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمت + فیلم خاطره جالب مسعود ده نمکی از صحبتهای آیت الله رئیسی در دادگاه؛ خوشحالم که کم نیاورده ای! تصویری از لحظه وداع رهبر معظم انقلاب با پیکر رئیس جمهور و شهدای سانحه بالگرد توصیف و تعریف و تمجید سیدابراهیم رئیسی از زبان ولادیمیر پوتین/پیام ویژه کرملین به تهران صف اول پشت سر آیت الله خامنه ای در اقامه نماز شهدای خدمت این افراد بودند اقدام تحسین برانگیز این زوج در تغییر تاریخ عروسی به‌خاطر شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه+عکس استوری حسین کنعانی زادگان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی آغوش پدرانه رهبر معظم انقلاب برای فرزندان شهیدان خدمت+ویدیو نگاهی به ویژگی‌های شهید جمهور؛ از تواضع و بی‌تکلف بودن تا دلدادگی اهل بیت (ع) قاب دونفره و قدیمی از دو شهید در کنار هم؛ حاج قاسم و امیرعبداللهیان+عکس/ شهادتت مبارک دیپلمات انقلابی (عکس) تابوت همه شهدا در یک قاب/ سلام ای غم لحظه های جدایی/ خداحافظ ای همنشین همیشه آماده‌سازی‌ محل خاکسپاری پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان پیام تسلیت خواهر شهید بهشتی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی لحظه باشکوه اقامه نماز رهبری بر پیکر رئیس جمهور و همراهان شهید+ویدیو عمامه سیدابراهیم رئیسی و آیت الله آل هاشم بر روی تابوتشان هنگام اقامه نماز رهبری بر پیکر شهیدان خدمت+عکس اولین ویدئو دلخراش از لحظه یافتن لاشه بالگرد رئیس جمهور و صحنه هایی که دل هر انسانی را به درد می آورد حضور متفاوت رضا رویگری در مراسم تشییع رئیس جمهور و همراهان با ویلچر+ویدیو گریه های زینب سلیمانی بر سر تابوت ابراهیم رئیسی و همراهانش+عکس/ داغ حاج قاسم تازه شد تصویری از صندلی خالی شهید امیرعبداللهیان در کلاس درس او در دانشگاه تهران تلخ ترین بوسه تاریخ روی تابوت آیت الله رئیسی+فیلم جمله ماندگار و خاص رهبر معظم انقلاب درباره شهید رئیسی با دستخط ایشان+عکس این حرکت حسین امیر عبداللهیان اعراب را به تحسین واداشت/ کاربران عرب این فیلم را جهانی کردند+فیلم گزارش لحظه به لحظه از مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در تهران در حواشی داغ امروز چهارشنبه 2خرداد 1403
تیتر امروز   
اطلاعیه مهم ستاد کل نیروهای مسلح درباره عملیات ناموفق پهپاد ترکیه‌ای
واکنش بازیگر سریال گاندو به شهادت رئیس‌جمهور
اولین اظهارات علم الهدی بعد از شهادت دامادش، سیدابراهیم رئیسی؛ چه کنیم، مشیت خداست/یک هفته پیش او را دیدم
اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمت + فیلم
خاطره جالب مسعود ده نمکی از صحبتهای آیت الله رئیسی در دادگاه؛ خوشحالم که کم نیاورده ای!
تصویری از لحظه وداع رهبر معظم انقلاب با پیکر رئیس جمهور و شهدای سانحه بالگرد
توصیف و تعریف و تمجید سیدابراهیم رئیسی از زبان ولادیمیر پوتین/پیام ویژه کرملین به تهران
نگاهی به ویژگی‌های شهید جمهور؛ از تواضع و بی‌تکلف بودن تا دلدادگی اهل بیت (ع)
آماده‌سازی‌ محل خاکسپاری پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان
پیام تسلیت خواهر شهید بهشتی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی
گزارش لحظه به لحظه از مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در تهران در حواشی داغ امروز چهارشنبه 2خرداد 1403
پیام تسلیتی که رئیسی نوشت و بعد از شهادت خودش منتشر شد!
2 خاطره‌ای که مردم آذربایجان فراموش نمی‌کنند | شریک حال خوب و بد مردم، چه حیف که رفتی!
تسلیت رسمی ایالات متحده آمریکا به مناسبت شهادت رئیس جمهور ایران و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد
محل تدفین شهید دیپلمات، حسین امیرعبداللهیان کجاست؟