چرا به یک جفت چکمه برای پیاده روی نیاز داریم؟

  شنبه، 24 اردیبهشت 1401   زمان مطالعه 6 دقیقه
چرا به یک جفت چکمه برای پیاده روی نیاز داریم؟
پیاده روی یکی از راه های مناسب برای رسیدن به سلامتی و تندرستی است. برای داشتن یک ‌پیاده روی مفید نیاز به امکانات مختلفی داریم یکی از این امکانات کفش و چکمه هایی مناسب برای پیاده روی است. چکمه های مختلف با برند های متفاوتی برای استفاده در پیاده روی موجود است. در ادامه این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که چرا یک جفت چکمه برای پیاده روی نیاز داریم؟

صدها مطالعه پزشکی نشان می دهد که ورزش منظم برای سلامتی مفید است. اما بسیاری از این مطالعات ، انواع مختلف ورزش را با هم جمع می کنند تا بررسی کنند که چگونه کل فعالیت بدنی بر سلامتی تأثیر می گذارد. این یک تحقیق مهم است ، اما لزوماً اثبات نمی کند که راه رفتن ، به خودی خود ، مفید است. در گزارشی که شامل یافته های چندین مطالعه خوب انجام شده بود ، محققان دریافتند که پیاده روی ۳۱٪ خطر وقایع قلبی عروقی را کاهش می دهد ۳۲٪ خطر مرگ را کاهش می دهد. این مزایا در مردان و زنان به همان اندازه قوی بود. حفاظت حتی در فواصل فقط ۵ مایل در هفته و با سرعتی معادل ۲ مایل در ساعت مشهود بود. افرادی که مسافت بیشتری را طی می کردند ، با سرعت بیشتری راه می رفتند یا هر دو از بیشترین محافظت برخوردار بودند. فواید پیاده روی برای سلامتی شما فواید قلبی عروقی پیاده روی از نظر زیست شناختی قابل قبول است. مانند سایر اشکال ورزش متوسط ​​منظم ، پیاده روی عوامل خطرساز قلبی مانند کلسترول ، فشار خون ، دیابت ، چاقی ، سفتی و التهاب عروقی و استرس ذهنی را بهبود می بخشد.

ایروبیک ، پیاده روی و ورزش از دهه ۱۹۷۰ ، یک شیوه هوازی مناسب برای بحث ورزش و سلامتی است. فواید ورزش به کار کافی بستگی دارد تا ضربان قلب شما را به ۷۰٪ تا ۸۵٪ حداکثر برساند و این تلاش را به طور مداوم حفظ کند به مدت ۲۰ تا ۶۰ دقیقه و حداقل هفته ای سه بار تمرین را تکرار کنید. تمرینات هوازی در واقع بهترین راه برای کسب آمادگی خوب در یک تست تردمیل است که ظرفیت هوازی را اندازه گیری می کند. این روند یک آمادگی عالی برای مسابقات ورزشی است. همچنین برای سلامتی هم عالی است. اما تمرینات شدید خطر آسیب دیدگی را به همراه دارد و ورزش های هوازی کار دشواری است. اگرچه پزشکان ورزش های هوازی را بسیار موثر و با اهمیت می دانند، اما خستگی و شدت سختی ناشی از این ورزش بسیاری را دلسرد کرده است.

پیاده روی

دویدن با برخی از آمادگی ها و چند اقدام احتیاطی ، واقعا مناسب تناسب اندام و سلامتی است. اما این تنها راه ورزش برای سلامتی نیست. شاید به این دلیل که افراد دیده اند که تعداد زیادی از دوندگان تنفس سختی دارند و بسیار خسته می شوند و در حال بالا رفتن ضربان نبض و قلب خود هستند ، بچه های معمولی معمولاً تصور می کنند ورزش با شدت کم اتلاف وقت است. در حقیقت ، ورزش متوسط ​​برای سلامتی عالی است. و پیاده روی به عنوان پسر ورزش های متوسط ​​است. از آنجا که پیاده روی فشردگی کمتری نسبت به دویدن دارد ، شما مجبور هستید مدت طولانی تری پیاده روی کنید ، بیشتر و مرتب بیرون بروید یا هر دو را برای مطابقت با مزایای دویدن انجام دهید. بزرگسالان باید سعی کنند حداقل ۳۰ دقیقه در بیشتر روز های هفته با شدت متوسط ​​(مانند پیاده روی سریع) یا سه روز یا بیشتر در هفته حداقل ۲۰ دقیقه ورزش هوازی شدید (مانند دویدن) انجام دهند.

این باعث می شود که دویدن بسیار کارآمدتر باشد . اما اگر گرم کردن ، سرد کردن مناسب و لباس و کفش مورد نیاز دوندگان موثر باشد ، اختلافات زمانی بطور قابل توجهی کاهش می یابد. مدت زمان لازم برای ترمیم از آسیب دیدگی ناشی از دویدن را اضافه کنید ، و راه رفتن بسیار خوب به نظر می رسد. متناسب با سلامتی ، توانایی ها ، تنظیمات شخصی و برنامه های روزانه خود ترکیب کنید. پیاده روی ، آهسته دویدن ، دوچرخه سواری ، شنا کردن ، باغ ، گلف ، رقص یا هر چیز دیگر ، تا زمانی که به حرکت خود ادامه دهید سلامتی بیشتر ازآن شماست. به یاد داشته باشید که خود انیشتین توضیح داده است: "زندگی مانند دوچرخه سواری است. برای حفظ تعادل ، باید به حرکت خود ادامه دهید.

بهترین چکمه های پیاده روی

برای پیاده روی و کوهنوردی تابستانی ، به یک جفت چکمه نیاز دارید که کاملاً متناسب باشد و انگشتان پا را برای صعود قاطع روی صخره های شیب دار نگه دارد. چکمه هایی مانند این دو مدل Hanwag و La Sportiva مناسب هستند. در اینجا نیز کفش هایی با کف سفت تری دارند. برای پیاده روی و ورزش کردن ارزش دارد. بهترین چکمه های کوهنوردی را که اخیراً معروف شده اند برای شما بررسی خواهیم کرد

چکمه های Danner و Keen

برای پیاده روی کوهستانی در مسافت های طولانی و بدون شیب زیاد زمین ، یک جفت با کلاهک رویه های پهن تر را هدف قرار دهید تا پاهایتان شل و متعادل شوند. ما چکمه های Danner و Keen را در اینجا در این بخش پیشنهاد می کنیم. وقتی تصمیم به استفاده نهایی گرفتید ، وقت آن است که شروع به بررسی مناسب بودن کنید. باید فضای کافی برای تکان دادن انگشتان پا وجود داشته باشد و به طور کلی ، پس از بستن کفش ، شما باید احساس آرامش و امنیت کنید و هیچ نقطه آزار دهنده ای این کفش نداشته باشد که منجر به آسیب یا تاول شود. تناسب و راحتی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و باید نکات دیگر را نادیده بگیرد ، اما لازم است در مورد مواد استفاده شده نیز فکر کنید. چرم بسیار مقاوم است اما نیاز به مراقبت بیشتری دارد. همچنین سنگین تر از مواد مصنوعی است.

چکمه های Danner و Keen

چکمه های برند Haglöfs Duality AT۱

این مدل یک چکمه کوهنوردی است که همراه با دو لایه زیره می باشد ، هرکدام برای کمک به کفش در اداره زمین های مختلف طراحی شده اند. زیره میانی قرمز مقدار زیادی بالشتک در زیر پا ایجاد می کند تا این مورد مناسب برای پیاده روی در جاده ها ، پیاده روی آرام در تپه ها و همچنین فقط استفاده از در پارک ها یا پیاده روی های معمولی باشد. در حالی که زیره میانی با کفی خاکستری وقسمت وسط کفش را به سمت بالا سفت می کند. این باعث محافظت از پاهای شما در برابر صخره های تیز و کوه ها می شود و این کفش را برای مسیرهای کوهستانی و مسیرهای چالش انگیز مناسب می کند.

چکمه های برند Haglöfs Duality AT۱

بوت محبوب Banw Hanwag

بوت محبوب Banw Hanwag ، که در اصل ۱۶ سال پیش منتشر شده است ، با مواد جدید و طراحی و تناسب اندکی مدرن ، برای سال ۲۰۲۰ به روز شده است. هنوز مثل همیشه پایدار ، با دوام و راحت است ، بنابراین به نظر می رسد برای مدیریت کردن یک روز ورزشی چه برای پیاده روی و چه برای کوه نوردی بسیار مناسب است. همچنین این چکمه انواع مختلفی دارد تا بتواند اشکال مختلف پا را تأمین کند. مدل استاندارد دارای آخرین StraightFit است که فضای خوبی را در اطراف انگشتان فراهم می کند تا بتوانند به طور طبیعی بنشینند ، سپس نسخه های جدید هم SF Extra وجود دارد که متناسب تر با الگو های مختلف پا است. قسمت فوقانی آن از چرم نوبوک بوده و دارای یک غشا G Gore-Tex برای محافظت کامل در برابر آب است. یک حالت سپر مانند برای انگشت پا برای محافظت در برابر سنگ ها نیز در آن وجود دارد.

بوت محبوب Banw Hanwag

چکمه های Haglofs

همانطور که از مارک سوئدی Haglofs انتظار داریم ، Skuta Mid Proof Eco با در نظر گرفتن پایداری ساخته شده است. این نوع چکمه ها علاوه بر سازگاری با محیط زیست، یک قابلیت ویژه دیگر نیز دارد که این یک بوت زیبا است ، که با موفقیت آن را با ظاهر سنتی چرم و با یک سبک مدرن ترکیب می کند و چیزی را ایجاد می کند که به نظر می رسد با تکنولوژی پیشرفته باشد.

چکمه های Haglofs

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (557 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (177 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (145 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (45 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
اختلاف زن و شوهر بوکانی هفت هکتار مزرعه گندم را به آتش کشاند
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان