ساعدنیوز
ساعدنیوز

چرا تور کیش از سفر شخصی به کیش بهتر است؟

  سه شنبه، 14 آذر 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
چرا تور کیش از سفر شخصی به کیش بهتر است؟
چرا بیشتر گردشگران به جای اینکه با خودروی شخصی خودشان به این جزیره سفر نمایند و یا خودشان به صورت جداگانه بلیط پرواز و هتل را رزرو نمایند؛ رزرو تور کیش از تهران و سایر شهرهای ایران را انتخاب می‌کنند؟

تور کیش را باید یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری در ایران دانست که همه روزهای سال توسط آژانس‌های مسافرتی مختلف برنامه‌ریزی می‌شود و مورد استقبال زیادی هم قرار می‌گیرد. معمولا بیشتر گردشگران به جای اینکه با خودروی شخصی خودشان به این جزیره سفر نمایند و یا خودشان به صورت جداگانه بلیط پرواز و هتل را رزرو نمایند؛ رزرو تور کیش از تهران و سایر شهرهای ایران را انتخاب می‌کنند. اما چرا تور کیش از سفر شخصی به این جزیره بهتر است؟ اصلی‌‌ترین دلیل این برتری، قیمت مقرون به صرفه آن است اما برای این سوال دلایل دیگری همچون خدماتی که تورهای مختلف به گردشگران ارائه می‌دهند و مسئولیت کمتر نیز اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم این موضوع را بیشتر بررسی کنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

چرا به کیش سفرمی کنیم؟

برای سفر به کیش دلایل زیادی وجود دارد. دلیل اول این است که این جزیره از نظر زیرساخت‌های گردشگری حرف اول را در ایران می‌زند. وجود هتل‌های متنوع از 5 ستاره تا 2 ستاره که به همه گردشگران با هر بودجه اجازه انتخاب یک اقامتگاه خوب در طول سفر را می‌دهد؛ مراکز خرید متعدد که این مقصد را به جای مناسبی برای خرید تبدیل کرده است؛ تفریحات آبی و غیرآبی که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد و... برخی از این زیرساخت‌ها هستند. هیچ نقطه از ایران مانند جزیره کیش زیرساخت گردشگری ندارد و به همین دلیل هم این شهر در لیست سه جزیره برتر خاورمیانه از نظر جذب گردشگر قرار می‌گیرد.

دلیل بعدی انتخاب کیش به‌عنوان مقصد سفر، کسب آرامش در سواحل خلیج فارس است. آب‌های نیلگون و سواحل مرجانی این منطقه خصوصا در فصل‌های خلوت سال، آرامش بی انتهایی را به گردشگران هدیه می‌دهد. جدا از این، کیش از در اوایل بهار و فصل پاییز و زمستان آب و هوای فوق‌العاده پاکی دارد و بهترین جایی است که می‌توانید برای نفس تازه کردن و استراحت دادن به ریه‌‌هایتان پیدا کنید.

دلیل آخر جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که این جزیره در کنار تفریحات آبی و غیر آبی خود دارد. این جاذبه‌ها هم سلیقه افراد علاقمند به تاریخ را پوشش می‌دهند و هم به کار دوستداران طبیعت می‌آید. همچنین اطراف کیش جزایر کوچک دیگری هم وجود دارد که بازدید از آنها لذت سفر را دو چندان می‌کند.

در نهایت می‌توان گفت کیش یک دنیای متفاوت از سایر شهرهای ایران دارد که برخی را به سفر به کیش با ماشین شخصی وا می دارد. در این منطقه آزاد تجاری فقط ماشین‌های لوکس و لاکچری می‌بینید. در این شهر حتی تاکسی‌ها هم لوکس هستند. همچنین بهترین برندهای دنیا مانند زارا، ناک، آدیداس و... در مراکز خرید این جزیره شعبه دارند و محصولاتشان را با قیمت معقولی به فروش می‌رسانند. قیمت معقول کالاهای خارجی در این جزیره به خاطر این است که هزینه گمرک برای آنها پرداخت نمی‌شود.

تفاوت تور کیش با سفر شخصی

تفاوت رزرو تور کیش با سفر شخصی

امکان سفر به کیش هم به صورت شخصی و هم با تور امکان‌پذیر است. درحالت اول شما باید خودتان هتل موردنظرتان را پیدا کنید و آن را رزرو نمایید. همچنین باید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس رفت و برگشت به جزیره را نیز خودتان تهیه نمایید و بین زمان این دو هماهنگی ایجاد کنید. در حالت دوم فقط با یک سرچ ساده در وبسایت لحظه آخر از میان آفرهای مختلفی که به شما نمایش داده می‌شود، بهترین گزینه را انتخاب و رزرو می‌کنید. رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت جزو خدمات تور است و هر پکیج ممکن است خدمات اضافه متفاوتی همچون ترانسفر فرودگاهی و بلیط رایگان بازدید از برخی جاذبه‌های گردشگری و تفریحات را نیز به مسافران ارائه دهد.

چرا رزرو تور کیش؟

معمولا بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند تور رزرو نمایند و افراد کمتری سفر شخصی را انتخاب می‌کنند. اما دلیل این امر چیست؟ دلیل اول این است که تورها از نظر هزینه مقرون به صرفه‌تر هستند. حالا اگر بتوانید یک آفر لحظه هم انتخاب کنید که هزینه سفرتان پایین‌تر هم می‌آید. دلیل ارزان‌تر بودن تور این است که ارتباطات آژانس‌های مسافرتی با هتل‌ها و ایرلاین‌ها قوی‌تر از شماست و راه‌های پایین آوردن هزینه سفر را بهتر از شما می‌شناسند. معمولا در پکیج‌های کیش، تخفیف بلیط‌ تفریحات مختلف را هم می‌توانید پیدا کنید و هزینه سفرتان را کاهش دهید.

دلیل دوم بهتر بودن تور این است که خیالتان از بابت پیدا کردن یک هتل خوب و بلیط پرواز رفت و برگشت راحت است. دیگر لازم نیست مدت‌ها درباره هتل‌های جزیره تحقیق کنید و به دنبال یک پرواز مناسب بگردید. حتی لازم نیست در صورتی که تصمیم به گرفتن بلیط چارتری هواپیما دارید، ساعت‌ها برای هماهنگی تاریخ بلیط چارتری و رزرو هتل موردنظرتان تلاش کنید. با یک سرچ ساده می‌توانید همه آفرهای کیش را یکجا ببینید، آنها را با هم مقایسه کنید و در نهایت بهترین انتخاب را انجام دهید.

تور زمینی کیش یا سفر به کیش با خودروی شخصی

تور زمینی کیش یا سفر با خودروی شخصی؟

به‌طورکلی به دو روش زمینی و هوایی می‌توان به جزیره کیش سفر کرد. بیشتر آفرهای کیش هوای هستند و تورهای زمینی خیلی کمی به این مقصد پیدا می‌شود که بیشترشان هم از شهرهای نزدیک‌تر به جزیره مثلا اهواز یا بندرعباس برنامه‌ریزی می‌شوند. به همین دلیل معمولا کسانی که تصمیم دارند به هر دلیلی به صورت زمینی به جزیره سفر کنند، گزینه سفر شخصی را انتخاب می‌نمایند. تورهای زمینی همان مزایایی که در بالا به آن اشاره شد را دارند.

اما سفر شخصی زمینی به کیش دردسرش بیشتر از سفر شخصی هوایی است زیرا هماهنگی‌هایی که باید میان تاریخ‌ها برقرار کنید بیشتر است. در سفر زمینی شما یک بار باید با خودروی شخصی یا اتوبوس خود را به یکی از بنادر لنگه، چارک و آفتاب برسانید و از آنجا با کشتی به کیش بروید. اگر هم گزینه قطار را برای سفر انتخاب کنید ابتدا باید با این وسیله به بندرعباس بروید، سپس از این بندر خود را به یکی از این بنادر نام برده برسانید و در نهایت از آنجا راهی کیش شوید. این که بتوانید همه این کارها را در زمان‌بندی مناسبی انجام دهید تا به موقع به هتل برسید، کار بسیار سختی است.

سفر با تور کیش یا سفر بدون تور به کیش؟

در این مطلب درباره این موضوع صحبت کردیم که چرا معمولا کسانی که قصد مسافرت به کیش را دارند، تور را به سفر شخصی ترجیح می‌دهند. مواردی همچون هزینه مقرون به صرفه، آرامش خاطر و راحتی بیشتر را می‌توان از دلایل این انتخاب دانست. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و قصد رزرو تور کیش را دارید؛ همین حالا به وبسایت لحظه آخر مراجعه کرده و از میان آفرهای متعددی که آژانس‌های مسافرتی مختلف برنامه‌ریزی کرده‌اند؛ بهترین گزینه را انتخاب کنید. اگر هم مسافرت شخصی را ترجیح می‌دهید، دلایل این انتخاب را برایمان بنویسید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
برچسب ها: تور کیش کیش

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (77 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (42 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (41 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (39 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (34 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (30 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (26 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (28 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (25 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (23 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 عکسی از اولین روز مادر شدن همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها/ چه بچه ناز و دلبری داره ماشاءالله فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر شنبه 15 اردیبهشت 1403 + فیلم استایل جذاب و شیک ارسلان قاسمی، وحید سریال فاصله ها در کنسرت خواننده محبوبش/ زمین تا آسمون فرق کرده!+عکس عکس های یادگاری و رابطه صمیمی بازیگران سریال ساختمان پزشکان در پشت صحنه/ چه انرژی خوبی داشتن! عکسی تاریخی و جالب از مغازه یک بقال گیلانی در زمان ناصرالدین شاه قاجار/ چقدرم شلوغ و پلوغ هست+عکس کودکی و نوجوانی بامزه امین میری، زهرمارخان سریال گیلدخت با تیپ کیوت و مردانه شیک/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس رونمایی هادی چوپان از دکوراسیون منحصر به فرد و لاکچری باشگاهش/ طراحی خاص با الهام از تخت جمشید+عکس تم جذاب و شیک جشن تولد دختر علیرضا بیرانوند با لباس پرنسسی/ چه گل آرایی منحصر به فردی+عکس رونمایی از چهره جذاب و بدون ریش و سبیل رضا اکبرپور، اسماعیل سریال گیلدخت/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست!+عکس تشکر احساسی پربازدید یک گوسفند خوش شانس از قهرمان زندگی‌اش/ سگ چوپان گله را از دست گرگ نجات داد+عکس نگاهی به خانه و زندگی ساده و بدون تجملات حاج آقا قرائتی در پایتخت/ منزلی که حتی از راه آهن تهران پایین تر است!+عکس خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری مرگ خبرساز کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد/ او در سال 1356 بازنشست شد+عکس عجیب ترین مدل پارک کردن ماشین با روش های خلاقانه و هوش پران/ مغز آدم سوت میکشه+عکس ناگفته هایی از سبک زندگی شخصی استاد و معلم بزرگ ایرانی از زبان فرزندشان/ دلیل همکاری شهید مطهری با مجله زن روز در زمان شاه چه بود؟+عکس تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟ کشف حیرت انگیز نیمه گمشده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر بعد از 96 سال/ نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم+عکس رونمایی از همسران مجریان معروف و محبوب تلویزیونی/ از رامبد جوان تا پدرام کریمی و ...+عکس دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد تصاویری جالب از بازدید یهودیان اسرائیل از موشک ایرانی / مواجهه جالب اسرائیلی ها با دست نوشته یا حیدر کرار ... نگاهی به حیاط باصفا و دلباز خانه زیبای مهدی قائدی در ایران/ خونه نگو باغ بگو+عکس رونمایی رضا گلزار از مادر جوان و کم سن و سالش/ چه خانم ایرانی باکلاس و اصیلی+عکس هدف BBC از مطرح کردن دوباره ماجرای نیکا شاکرمی چه بود؟ حضور دختران ابراهیم رئیسی در یک همایش بین المللی+عکس
تیتر امروز   
فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر شنبه 15 اردیبهشت 1403 + فیلم خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...