ساعدنیوز
ساعدنیوز

درخواست طلاق عروس 6 ماهه تهرانی / ردپای زن مطلقه در زندگی تازه داماد

  شنبه، 23 مرداد 1400 ID  کد خبر 162962
درخواست طلاق عروس 6 ماهه تهرانی / ردپای زن مطلقه در زندگی تازه داماد
ساعد نیوز : زوج جوان در انتهای راهروی طبقه اول دادگاه خانواده با فاصله‌ای نه چندان زیاد از یکدیگر ایستاده بودند. زن جوان آرام گریه می‌کرد و همسرش اصرار داشت که اگر به خاطر اشتباهی که مرتکب شده عذرخواهی نکند خیلی زود از هم جدا خواهند شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا،دقایقی بعد منشی دادگاه آنها را به داخل اتاق قاضی راهنمایی کرد و پس از ورود به اتاق، زن جوان که نرگس نام داشت با فاصله چهار صندلی از همسرش - میلاد- نشست، قاضی پس از چند دقیقه مطالعه پرونده رو به میلاد کرد و گفت: ماجرا چیست؟ چرا دادخواست طلاق داده اید؟

در همین موقع نرگس که همچنان اشک می ریخت، گفت: آقای قاضی اجازه بدهید من بگویم و بعد شما قضاوت کنید.

من و میلاد فامیل هستیم البته خیلی دور در مراسم عروسی یکی از فامیل ها همدیگر را دیدیم و خیلی سنتی با پیشنهاد خانواده ها ازدواج کردیم قبل از عقد شنیده بودم خواهرش مژگان زبان تند و تیزی دارد و به خاطر همین مسأله هم با همسرش به مشکل خورده است و اختلاف دارند با این حال موضوع را جدی نگرفتم چون پدرم به من گفته بود میلاد پسر خوبی است و از طرفی با خودم گفتم من که قرار نیست با خواهر میلاد زندگی کنم اما این تصور من اشتباه بود و من نمی دانستم خانواده هر دو طرف نقش زیادی در زندگی دارند.

جناب قاضی در مدت دو ماهی که ما عقد بودیم متوجه شدم میلاد به جای اینکه در مورد خرید وسایل و جزئیات چیدمان خانه با من مشورت کند از خواهرش نظرخواهی می کند برایم خیلی عجیب بود اما به احترام اینکه از ما بزرگتر بود حرفی نزدم و اعتراضی نکردم.

از طرفی چون میلاد مرد خوبی است و رفتار بدی از او ندیدم، تحمل کردم و این کارهایش را به حساب احترام به خواهر و خانواده اش می گذاشتم تا اینکه بعد از ازدواج کم کم متوجه شدم میلاد مرد دهن بینی است و بشدت تحت تأثیر مادر و خواهرش است.

الان هم که حدود ۶ ماه از زندگی مشترکمان می گذرد و شناخت بیشتری از او پیدا کرده ام زندگی مشترک برایم جهنم شده است.

خواهرش در همه مسائل زندگی ما دخالت مستقیم دارد و شوهرم بدون مشورت با او آب هم نمی خورد. از خرید لباس برای خودش گرفته تا خرید برای خانه و کار و میهمانی و سفر رفتن با او مشورت می کند. وقتی هم به او اعتراض می کنم می گوید خواهرم با تجربه است و صلاح ما را می خواهد.

قاضی رو به میلاد کرد و گفت: حرف های همسرت را تأیید می کنی؟

میلاد گفت: بله نرگس درست میگه ولی خواهرم از من سنش بیشتر و تجربه بیشتری داره من از راهنمایی های او استفاده می کنم اینکه عیب نیست آدم باید در زندگیش مشورت کنه.

نرگس گفت: راهنمایی و مشورت کردن خوبه منم مخالفش نیستم اما خواهر تو راهنمایی نمی کنه بلکه مستقیم داره در زندگی ما دخالت می کنه.

جناب قاضی خواهرش تازه طلاق گرفته و می خواهد زندگی ما را هم خراب کند. مژگان اگر چیزی بلد بود زندگی خودش را حفظ می کرد.

میلاد که از شنیدن حرف های نرگس عصبانی شده بود با لحن تندی گفت: به تو چه ربطی دارد که طلاق گرفته در مورد خواهرم درست صحبت کن.

نرگس با بغض رو به قاضی کرد و گفت: می بینید آقای قاضی تا درباره خواهرش حرف می زنم عصبانی می شود و به من پرخاش می کند. من تمام مشکلم این است که میلاد با این همه وابستگی به مادر و خواهرش چرا ازدواج کرده، خب همان خانه پدرش می ماند و به دستور آنها عمل می کرد.

آقای قاضی من خسته شدم نمی توانم این زندگی را تحمل کنم شما جای من بودید چه کار می کردین؟

میلاد رو به قاضی کرد و گفت: خواهرم نیاز به توجه دارد تازه از شوهرش جدا شده و من به خاطر اینکه بهش روحیه بدم و کاری کنم که از زندگی گذشته خودش فاصله بگیره باهاش مشورت می کنم که احساس تنهایی نکنه اگر نرگس من را دوست داره باید تحمل کنه.

قاضی دادگاه با شنیدن این صحبت ها گفت، میلاد تو باید بین زندگی مجردی و متأهلی فرق بزاری، اینکه خواهرت الان نیاز به توجه داره دلیل منطقی نیست که بخواد در زندگی تو دخالت کنه مشورت کردن خوبه اما از یک فرد متخصص؛ مگر خواهر تو متخصص حوزه خانواده هست؟

میلاد گفت: جناب قاضی من نمی توانم روی حرف خواهرم حرف بزنم و به خواهرم چیزی بگم. من مژگان را دوست دارم، نرگس را هم دوست دارم ولی از نرگس می خوام من را درک کنه و از خواهرم بابت بحثی که چند هفته پیش داشتند عذرخواهی کند.

نرگس هم با صدای بلند گفت: من هیچی نگفتم جناب قاضی خواهرش به من میگه نباید با دوستام برم بیرون بحث مان سر همین بود و خواهرش بهم توهین کرد اصلاً به خواهر میلاد چه ربطی داره من با دوستام برم بیرون، من عذرخواهی نمی کنم. من فقط به خواهرش گفتم در زندگی ما دخالت نکن. حالا به خاطر این حرف های من خواهرش می خواهد تلافی کنه و میلاد را علیه من تحریک کرده. او کاری کرد که میلاد من را کتک زد حالا من از خواهرش عذرخواهی کنم؟

نرگس رو به میلاد کرد و گفت: من زندگی ام و تو را دوست دارم اما به یک شرط حاضر به ادامه زندگی هستم اینکه به خواهرت اجازه دخالت در زندگی مان را ندهی. من دیگر از دست کارهای تو و خواهرت خسته شده ام.

قاضی پس از شنیدن این صحبت ها گفت: شما باید دو ماه پیش مشاور بروید اگر مشکلتان حل نشد آن وقت حکم طلاق را صادر می کنم فعلاً بیایید صورت جلسه را امضا کنید وقت این جلسه تمام شد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

139 دیدگاه
  دیدگاه ها
شهروند
3 سال پیش

لعنت به میلاد وخواهرش لعنت به این جور مردا
آیدا
3 سال پیش

👍👍👍👍👌👌👌👌
احمد
3 سال پیش

در پاسخ به: سخت در اشتباهی
هیچ کسی نباید زندگی کسی دخالت کند مرد باید خودش تسمیم درست بگیرد اگر دوستای عروس خانم خانم باشد اشکال ندارد اگرمرد باشد عروس خانم اشتبا میکنه ازنظر من زن بدون اجازه شوهر نبایدبیرون برود مردا و زنا بعد از ازدواج به همدیگه خیلی حساس میشن نباید زود تسمیم گرفت
بازدیدکننده
3 سال پیش

عروس خانم باید خونش بشینه دور در دور هم خط بکشه خواهر شوهره یه چیزی دیده که بهش گیر داده ازاونور دیگه آقا میلاد مرد باشه و خودش مدیریت کنه جلو خواهرش بگه خودم حواسم به همه چی هست نزاره کار بجایی برسه که تو رو هم وایستن
علی صمدی
3 سال پیش

با سلام به این خانم محترم توصیه می‌شود جای دوستاش با همسرش بیرون برود ولذتش ببرد وبه خواهر آن مرد. توصیه می‌شود. به جای سرک کشیدن. توزندگی دیگران دنبال شوهر باشد. وآنمرد. نیز. سکان. زندگیش ا. به دست دیگران نسپارد.
جینا
3 سال پیش

هر کسی از دیدگاه زندگی خودش نگاه میکنه و نظر میده ، ولی به نظر من مردی که دست به زن داره مخصوصا توی ۶ ماه اول زندگی مرد نیست ، دختره هم گفت که قبل ازدواج خواهر شوهرش مشکل داشته ولی اون نادیده گرفته بهتره از این موضوعات درس عبرت بگیریم وبا چشم باز انتخاب کنیم ، مرد باید بین هر دو خانواده تعادل برقرار کنه ،زن هم میتونه برای خودش تایم تفریح داشته باشه با دوستاش و این مشکلی نداره ، مرد هم همینطور حق داره با دوستانش تفریح کنه البته هر دو شون با نظارت همدیگه ، اگه این تعادل درست بشه همش حل میشه
بی نام
3 سال پیش

حرف دختر درست ولی چرا با دوستاش می‌ره بیرون میگه ربطی به هیچکس نداره مگه خونه در و پیکر نداره . اگه طرفدار دوستاتی همون پیش دوستاش می موند به نظرم دوستای دختر هم دارن دخالت میکنن ناخودآگاه .
نازی
3 سال پیش

خیلی جالبه همه از خواهر شوهر مادر شوهر مینالن مادر من مادر شوهره 4ساله عروس نداشته مامانم پسرشو ببینه بعد مادر خودش برا لباس زیر داداش من نظر میده توحاملگی زن داداشم کلا این خانم اومد رسما یک سال با داداشم اینا زندگی کرد وظرفای چرکشو داداشم میشست. چرا همیشه مادر زن خوبه چون مردا سادن خوب وبد نمیفهمن اما زنها ریز بینن وهر نگاهی رو به زندگیشون دخالت میدونن کاش عروس بفهمه اون مادر 9ماه بچشو به شکم کشیده همونقدر مامان خودش روسر شوهرشو خودش جا داره مادر شوهرم یه مادره البته این موضوع بالا بحث دیگریه
بازدیدکننده
3 سال پیش

خواهر شوهرم پیش شوهرم ومادرش به من وخانوادم توهین میکرد شوهرم ساکت نشسته چیزی بهش نمیگفت به این میگن مرد والا باید بگی زن بی غیرت به زنش توهین کنن ساکته .تو زندگیش دخالت کننن ساکته .پشت سر زنش حرف بزنن ساکته خاک برسر چنین مردی ..بهترین راه طلاقه که دارم میگیرم چون پشتمو خالی کرد ۲ سال سراغمو نگرفت از خواهرش میترسه بعد هرچه خوبی کردم انکار کرد
بازدیدکننده
3 سال پیش

جریان من هم همینطوره خواهرش ومادرش تو زندگیمون دخالت میکردن وشوهرم دهن بین بود هرچی میکفتن انجام میداد حرف منو گوش نمیداد خواهرش طلاق گرفته حسودی میکرد خراب میکرد منم ساکت میشدم بخاطر شوهرم احترام میذاشتم اینا سو استفاده کردن الانم تو دوران عقد میخوایم جدا بشیم
بازدیدکننده
3 سال پیش

عروس نمیگه ک خانواده شو ول کنه اگه توجو کرده باشی خواهر شوهره تو همه مسائل خانواده دخالت میکنه یعنی چ مگه زنا ادم نیستن ک باید فقط زور بشنون هر پسری زن گرفت باید پای همه چیز واسه ن ک گوش گیر کس دیگه باشه ب نظر من پسرای اینجوری اصلا نباید زن بگیرن هم پیش خانواده شون باشن بهتره تازه هیچ دختری رو هم بدبخت نمیکنن
بازدیدکننده
3 سال پیش

👌👌
بازدیدکننده
3 سال پیش

اصلا موافق نیستم با حرفتون خوب میگین زنا شویی یعنی زن و شوهر ن زن و خواهر شوهر
م
3 سال پیش

به نظر من آدم ۵۰ تا خواهر شوهر داشته باشه، از پسشون بر میاد ولی یه جاری نداشته باشه، خدا نصیب دشمن هم نکنه
بی نام
3 سال پیش

از مردای بی عرضه که نمیتونه خودش برای زندگیش تصمیم بگیره بدم میاد ادم واقعا نمیتونه این حرکات تحمل کنه
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقا
بازدیدکننده
3 سال پیش

یعنی اگه شما مردی یا زن نمیدونم با دوستاتون بیرون برین یعنی ک ریگی ب کفشتونع
بازدیدکننده
3 سال پیش

نخیرم خانواده شوهر ااگه انقدر ک پسرشونو دو سی دارن زن ندن بهش
ناشناس
3 سال پیش

شما هیچ وقت ازدواج نکن پیشنهاد ویژه من به شماست
ناشناس
3 سال پیش

عروس حسود نیست داماد دختر خونه شده که همه تو کارش دخالت میکنن
بازدیدکننده
3 سال پیش

با این نظرت امیدوارم هیچوقت دوماد نشی همین
محسن
3 سال پیش

به نظر من عروس حسود تشریف دارن مگه آدم زن میگیره خانواده شو باید بذاره کنار عروس باید صبور باشه و دل خانواده رو به دست بیاره تا عزیز بشه .
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقن
فرشته
3 سال پیش

ن ن فقط باید دوستانسو حذف کنه ببینه دوباره ایراد گرفت حتما قصد اذیت دارن
علی
3 سال پیش

سلام.به نظرمن چ زن وچ مرد بعد ازازدواج باید مشکلات خودشون رو فقط بین خودشون حل شه..وچ خانواده پسر وچ خانواده دختر حق هیچ نوع دخالتی تو زندگی این دونفرنداشته باشن...من خودم خیلی ازدست مادرشوهروخواهرشوهرم سختی کشیدم ولی بخاطر عشق به همسرم وزندگیم تحمل کردم وسکوت کردم الان بعداز ۱۵سال هنوزم تحمل مبکنم وواگذاربه خدا...تاازچیزی مطمعن نشدین قضاوت نکنید
فرشته
3 سال پیش

گلم ب خونش میرسه مگه چ قد کار داره ولی حوصلش سر میره درروز ک شوهرش سر کار ولی اگ حوصلش سر میره بره ب خانواده سر بزنه بهتر
فرشته
3 سال پیش

بله حرف شمامتین ولی باید خواهرشوهر ب شوهرش میگفت تا خودشون مشکلشون را حل کنن نباید مستقیم بادعوا بگه
بازدیدکننده
3 سال پیش

حق با خانم است در زندگی زناشویی هیچکس حق دخالت نداره اقای محترم خواهر شما اگه تجربه داشت طلاق نمی گرفت وحالا بااین کارش باعث می شود که برادرش هم مثل خودش همسرش را طلاق بدهد
فرشته
3 سال پیش

فرشته
3 سال پیش

خودتا کنترول کن عزیزم ب ارامی بگوحرص نخور
فرشته
3 سال پیش

در پاسخ به: واقعا
بله
فرشته
3 سال پیش

سخت در اشتباهی
فرشته
3 سال پیش

افرین اقا بابک چند سالتونه دید خوبی اشاره کردی
فرشته
3 سال پیش

در پاسخ به: واقعا
افرین قربون زبونت
فرشته
3 سال پیش

احتمال داره خواهر شوهرش از حسادت حرف زده
فرشته
3 سال پیش

ب نظر من هم این خانم و اقا باید اجازه ندهن خواهر شوهر زیاد در کارشون دخالت کنه ودر مورد بیرون رفتن و بادوستان بودن را بایستی اهسته ب برادرش بگه تا ب عنوان یک شوهر ببررسی کنه ببینه ب زندگیش لطمه میزنه یا نه
بازدیدکننده
3 سال پیش

به نظرم قبل ازدواج بایدچندبارمشاوره رفت وبادیدگاه هم اشناشدچون بعدازدواج جدایی خیلی سخت تره واگه روج بچه هم داشته باشن دیگه هیچی به نظرم دقت بایدکردوکورکورانه وفقط بااحساس تصمیم نگرفت وعلاوه برفردخانواده طرف مقابل وفرهنگ ودیدگاهشون رومدنظرداشته باشیم
بازدیدکننده
3 سال پیش

👌👌👌👌👌👌👌👌👌
بازدیدکننده
3 سال پیش

👌👌👌👍👍👍
بازدیدکننده
3 سال پیش

به نظر من بحث اصلا سره بیرون رفتن زن نیست ‌ .زنه میگه اونقدر به خواهرش بها داده که به من میگه این کارو بکن با اون نگرد . منظورش اینه .اونقدر به خواهرش بها داده که به زنش امرو نهی میکنه یه جورایی اختیارش و میخواد تو دستش بگیره .واقعا سخته خدا صبر بده .شوهر من اولای ازدواج بود ولی اینجوری نبود با چند سال حرص خوردن تازه فهمیده فقط زنو شوهر به درد هم میخورن .چه فایده اعصاب همه بر باد رفت 😐😐😐
بازدیدکننده
3 سال پیش

چه نیازی هست خواهرشوهرش نظارت کنه حتی اگه حرف شمادرست باشه نبایددخالت کنه وجوری به برادرش بگه که زن داداشش اصلامتوجه نشه چون به هرحال دوحالت داره یافضولی به حساب میادیادخالت
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیفاهمینه زندگی یعنی زن ومردکنارهم همسری وهمفکری بعدهم خوبیای همدیگه رابایددید واقعااگه خوبیای طرف به بدیاش سرباشه دلیلی واسه بحث نمیمونه
پری
3 سال پیش

چرانمی توان رابط صمیمی خواهر شوهره شوهره ببین لابد خودت خواهر شوهره ی که در زندگی برادر دخالت میکنی چون دختربادوست هاش رفت بیرون آدم نیست فقط مردها حق رفتن بیرون بادوستاش دارن هیچ دختری دوست ندار زندگیش بهم بخور هرمردی ازدواج میکن باید حرف زنش گوش بده زن هم همینطور
پری
3 سال پیش

هرپسری واقع ازدواج میکند نباید بزارپدرمادریاخواهر یابردارش دخالت کن درست خانواده اش دوست دارامانباید دخالت کن بعدش نرگس که نمیگه رهاش کن فقط میگه دخالت نکن
زهره
3 سال پیش

سلام من خودم خواهرشوهر با اینکه از زن داداشم خوشم نمیاد یادم نمیاد تا حالا به داداشم گفته باشم چکار کنه چکار نکنه خواهران عجب خونه خراب کنیه مادر من میگه پسرم شاد باشه با زنش هر جور دوست دارن زندگی کنن
بازدیدکننده
3 سال پیش

متاسفم براطرزفکر غلطت
بازدیدکننده
3 سال پیش

واقعا
بابک
3 سال پیش

زن و مرد که ازدواج میکنند اولویت اولشون این که باهم باشن باهم خوش بگذرونن. دوم اینکه پسر یا دختر باید اونقدر عزت نفس بالایی داشته باشن تا خودشون بتونن واسه خودشون تصمیم بگیرن و اجازه دخالت هیچ کسی تو زندگیشون ندن. سوم این که اگه زن و مرد بخوان همدیگرو محدود کنن به سرعت از هم دور میشن. چهارم اینکه اگه زن و مرد نیمه پر هم دیگرو ببین زندگیشون از هر جهت پیشرفت می‌کنه . پنجم اینکه زن و مرد باید همینجوری که هستن هم دیگرو دوست داشته باشن. چون بخوان هم دیگرو تغییر بدن اعصاب هم دیگرو خورد میکنن.
مژگان
3 سال پیش

👌👍👌👍👌👍👌👍👌👍
بازدیدکننده
3 سال پیش

شما هم ی طرفه ب قاضی نرو
بازدیدکننده
3 سال پیش

داماد بیخود کرده ک بزاره خواهرش تو زندگیش دخالت کنه
Sarina
3 سال پیش

زنام ادمن اونام مثل مردا که با دوستاشون میرن بیرون حق بیرون رفتن با دوستاشونو دارن فقط به شرطی که به اندازه باشه
بازدیدکننده
3 سال پیش

آفرین
بازدیدکننده
3 سال پیش

😂😂لابد خود شما خواهر شوهری که اینجوری میگی کاملا مشخصه
بازدیدکننده
3 سال پیش

واقعا گل گفتین آفررین منم موافقم
یس
3 سال پیش

به نظر من از همچین مردایی یا باید جدا شد یا اینکه صبر کنی تا اخلاقش درست شه که سخت ترین کار دنیاست ،دعا میکنم زندگی نرگس ومثل نرگس ها درست شه
ناشناس
3 سال پیش

سلام سما درست میفرمایی این زن حتماتوبیرون رفتنش یه مشگل هست که خواهرشوهرازش باخبره ورگرنه زنی که شوهرکرده دوست بازیش دیگه چیه الان دوستش شوهرشه نه دیگران دخالت کردن خواهرتوزندگی درست نیست امااین زن هم دربیرون رفتن بادوستان کاردرستی نیست اگرریگی به کفشش نیست باشوهرش بره بیرون
بازدیدکننده
3 سال پیش

عروسه حرف بیخود میزنه باید صبور باشه دامادنمیتونه که خانواده اش را رها کنه
ناشناس
3 سال پیش

وقتی پسر از اون خانواده میاد بیرون و ازدواج میکنه یعنی یه خانواده جدید که خانواده خودش تا حدی میتونن نظر بدن نه اینکه همه اختیاراتو دست بگیرن
بازدیدکننده
3 سال پیش

درود بر شرفت...
سما
3 سال پیش

شما قشنگ معلومه از اون پسرهای بی فرهنگ و بد دل بدبین درجه یک هستی که امیدوارم خدا نسیب گرگ بیابان نکنه!!!
رامین
3 سال پیش

چرت و پرت نگو بابا به خونش می‌رسید خنگ
مجتبی
3 سال پیش

من بیست ساله ازدواج کردم زندگی خیلی خوبی هم دارم اوایل زندگیم خودم متوجه نبودم ناخوداگاه گوشم به خانوادم بود . چقدر خانمم سختی کشید و تاب اورد تا فهمیدم من مستقل شدم این دختر هم اومده مستقل بشه برای خودمون زندگی کنیم نه برای خانواده هامون ، مشورت خوبه ولی نه در هر مسعله پیش پا. افتاده ای ، خدا کنم مرده زود متوجه شه که بعد ازدواجش فقط خانمش براش میمونه
بازدیدکننده
3 سال پیش

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
بازدیدکننده
3 سال پیش

زنی که با دوستاش میره بیرون و واسه خاطر اونا میره طلاق بگیره. همون بهتر طلاق بگیره. اون زن که بعد ازدواج باز رفیق بازی داره لیاقت زندگی و شوهر نداره. خواهر شوهرش هم خوب میدونست که دختره انگل داره. خواهر شوهر زندگی ناموفقی داشت دلیل نداره که راهنمایی هاش نادرست باشه. هیج خواهر شوهری هم نمیخواد زندگی برادرش رو خراب کنه. این تصور غلط و پرحسادت خود زن هست که نمیتونه روابط صمیمی خواهر و برادر رو بیینه.
بازدیدکننده
3 سال پیش

آفرین میشه راهنماییم کنیدمنم تازه عروسم این مشکلوباخانواده ی شوهرم دارم
سارا
3 سال پیش

سه تا خواهر شوهر دارم مثل خواهر دوستشون داشتم الان بعده ۱۲ سال میبینم مار سمی بودنداین شوهرم بود که جلوشون ایستاده بود هیچ وقت نذاشت کوچکترین دخالتی در زندگیمون بکنن
غریبه ای درکشورمادری
3 سال پیش

ماشالا همه استادن وهمه خوب اونا که طلاق میگیرن کار آمریکاو اسرائیله اصلا اونا که توایران طلاق میگیرن آمریکایی ان
بازدیدکننده
3 سال پیش

همه مشکل ها از زن هست داد گاه همه اش طرف زن را میگیرند
بازدیدکننده
3 سال پیش

من با این نظر مخالفم من ۲۶ ساله ازدواج کردم مادر شوهر و۴ تا خواهر شوهرام مثل مادر وخواهرای خودم میمونن جالب اینجاست اونا برا درد دل بیشتر با من صحبت میکنن تا با خواهراشون نمیشه یک نسخه رو برا همه زندگی ها نوشت به نظرمن مادر زن ومادر شوهر نداره دخالت دخالته مشورت یعنی کسی ازتون نظر بخواد شما راهنمایی کنید ولی وقتی بدون این که نظرتون رو بخوان نظر خواهی کنی میشه دخالت
بازدیدکننده
3 سال پیش

موافقم احسنت
ناهید
3 سال پیش

ببخشید میشه بفرمایید این بنده خدا شوهر کرده یا رفته زندان واقعا اگه نظرت واسه مادرت متاسفم کا تو تربیت شما خیلی کم گذاشته شما همینطور ور دل ننت بمون دختر کسی رو بدبخت نکن این نسخه هارم واسه خواهر جونت بپیچ
بازدیدکننده
3 سال پیش

احسنت حرف حق رو گفتی
بازدیدکننده
3 سال پیش

😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
بازدیدکننده
3 سال پیش

احتمالا یه تفریحاتی میره که نمی تونه با شوهرش بره. وگرنه یه عروس ۶ ماهه چرا نباید با شوهرش بره
آرام
3 سال پیش

من خودم مادرشوهر هستم مادرزن هستم وخواهرشوهرم هستم الان۴۲سالمه.اماواسه بعضی نظرها متاسفم.ادمها مختلفن ازنظرمن نباید زن وشوهربه حرف کسی دیگه گوش کنن چون ب طلاق میرسن.من خودم مادوشوهرم خیلی اذیتم کرداماخواهرشوهرم گل بودنمیشه براش بدگفت.الان دوتادختردارم خداروشکرمادرشوهرشون خوبن.پس دلیل نمیشه همه مادرشوهریاخواهرشوهرها یامادرزنها خوب باشن.خداب زندگیشون کمک کنه جدانشن ب امیدحق
بازدیدکننده
3 سال پیش

مرد نباید بچه ننه باشه و به حرف پدر و مادرش گوش کنه. اما در خدمت پدرزن، مادرزن، برادرزن، خواهرزن، بچه خواهرزن و بقیه فک و فامیلای زن بودن نشانه تفاهمه
بازدیدکننده
3 سال پیش

اون خانم بجای اینکه با دوستاش بره دنبال تفریح، تو خونه کارای خونه رو انجام میداد و به شوهرش و زندگیش می‌رسید الان تو دادگاه نبود
بازدیدکننده
3 سال پیش

باید حرفای شوهرت رو شنید که راجع به خونواده ات چه نظری داره. اینو خود دخترا میگن: در زمان نامزدی همش شوهرم شوهرم میکنن، میخوان هرجوری شده از خانه پدری زودتر برن. به محض ازدواج کلا فرق میکنن و پدرم و خواهرم و برادرم و مادرم راه میندازن
مسلمی
3 سال پیش

اشتباهه دخالت زندگی مردم
مسلمی
3 سال پیش

ازنظر من اگه به جای مینا بودم مفصل مژگان وکتک میزدم ویه درس حسابی شوهرم میدادم آخرشم سیحتیرشو میدادم ودرکمال آرامش زندگی میکردم شوهر چیه که خواهرش چی باشه
زینب
3 سال پیش

از همین تریبون اعلام میکنم پسرایی که نمیتونن از خواهر و مادرش ون دل بکنند غلط میکنند ازدواج میکنند که بشینن ور دل خواهر و مادرشون تا آخر عمر نوکریشون بکنن.مگه آزار دارید زندگی دختر دسته گل مردمو خراب میکنید؟حالا خوبه خواهر نرگس هم بیاد همینطور دخالت کنه و از چیدمان منزل تا خرید لباس و مسافرت نظر بده؟واونم فقط اطاعت کنه؟خااااک تو سر مرد بی لیاقت..من جای نرگس بودم مهریه مو می‌گرفتم و طلاق
بازدیدکننده
3 سال پیش

ببخشید اقای قاضی حرفات کاملا متین حتما خودت هم مثل میلادی
زینب
3 سال پیش

ببخشید مگه عهده بوووقه که زن ازدواج کرد باید بشینه تو خونه و با همه قطع رابطه کنه؟به نظر من داشتن دوست خوب برای هر خانمی از واجباته البته دوست خوب...چون زنها توی خونه زود افسرده میشن
بازدیدکننده
3 سال پیش

احسن به خداراست میگی ایول
بازدیدکننده
3 سال پیش

به خدا من هم همینطوری بودم خیلی صبرکردم ولی اخرش بجوش اوردم الان زندگیم خدا راشکر درست شده ولی دیگه بهشون رو نمیدم
بازدیدکننده
3 سال پیش

خدا خیرت بده
بازدیدکننده
3 سال پیش

با نظر شما موافقم
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقا درست میگید شما
آرامش وامنیتم آرزوست
3 سال پیش

والا من ک دخترمومجردم هستم ۳تازن داداش دارم توزندگی هیچ کدومشون تاحالاکوچکترین دخالت بدی نداشتم تازه اگه درجریان بحث ودعوایی بینشون بشم داداشامقصردونستم چون متوجه شدم مقصرداداشام بودن.پشت سردوطرفشونوراهنمایی کردم چون چیزایی بوده ک صلاح دونستم جلوی هم بشون نگم.زنابایدسیاست صادقانه داشته باشن مردادرکل ظاهرهرچیزیومیبینن زودم عصبی میشن منتهابعضیاشون میریزن توخودشون مردایه طبیعتایی دارن ک دس خودشون نیس زن بایدقلق همه ایناروب دست بیاره.زن نباید باعث تحریک شدن قلقای بدمردبشه. مردام آدمن ن هیولا
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام روزتون خوش فقط بسپاریدخدا تلافی می‌کنه سرعزیزاشون میاره تجربه من
بازدیدکننده
3 سال پیش

اون زمان خونه موندن رفت دیگه افکارتونو بازکنین ریگی توکفششم اگه داشت با میلاد ازدواج نمیکرد مهمترین اساس رابطه اعتماده
بازدیدکننده
3 سال پیش

والا منم خواهرشوهرم اما هیچ وقت توزندگی برادرم دخالت نکردم تازه زن داداشم به من میگه آبجی جون
زهرا
3 سال پیش

واقعا این جور مردا درست شدنی نیستن
گلنار
3 سال پیش

دخترای امروزی قبل ازدواج به مادر شوهرها فقط تو را بعد اینکه جاشونو محکم کردن اومدن خونه شوهر میگن تنها کسی که نمی‌خواهیم مادرشوهر عزیزم مثبت فکر هیچ کی دوست ندارم زندگی بچش خراب بشه خودتون هم خواهر شوهر هستین دلتون میخواد برادران خراب بشه
بازدیدکننده
3 سال پیش

مشاوره حاذق برن خوب میشه
محمد
3 سال پیش

تا چند جلسه مشاوره نرن هیچ چیزی معلوم نمیشه لطفا عقده هاتون خالی نکنیدو نظرات غیر تخصصی ندید اینجا هرکسی از ظن خودش یار یکی ازاین ها میشه
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقامشکل من هم همینه دوسال شب وروزم گریه کردن بودکه اخرشم سرافتادن بچه پرش کردن که طلاقم بده یکساله خونه پدرمم ازترس اونایه بارم نیومده بگه بیابریم چون نمیتونه حرفشون حرف بزنه هستن همچین ادمایی
منتظرالمهدی
3 سال پیش

علت دخالت های مژگان در زندگی برادرش این هست که اون انتظاری که از شوهرش باید برای مژگان برآورده می شد حالا از برادرش انتظار داره و مژگان خانم کارش رو بهتر از نرگس بلده تا به برادرش حس اقتدار و تامین و ابراز نیاز کنه کلا مردها به سمت کسی کشیده می شن که اولا غرورش رو حفظ کنند و بعد در کمال سیاست و ناز بهش ابراز نیاز کنند و اما آقا میلاد یا نسبت به زندگی مژگان عذاب وجدان داره یا خودش رو در قبال مژگان مسیول می دونه اما دخالت دادن مژگان در خصوصی ترین بخش های زندگیش معنای هوای خواهر و مادر رو ندارن بی
کوثر
3 سال پیش

خواهرشوهر اسمش روشه خواهر شوهر
ناشناس
3 سال پیش

دوست عزیز فرق مادر شوهر با مادر زن اینه که مادرزن به دختر و دامادش حسودی نمیکنه ودر بیشتر مواقع سعی میکنه رابطه رو بهتر کنه ولی مادر شوهر با عروسش حسودی میکنه و همین قضیه باعث میشه از عقل و انصاف دوری کنه و خواسته یا ناخواسته باعث خرابی یه زندگی بشه.
بازدیدکننده
3 سال پیش

شوهر که بی عرضه باشه خواهر بیشعورش هم مداخله گر میشه البته خواهرمیلادحسود و عقده ای هم هست نرگس جان کم نیار پدر جفتشونو دربیار
ناشناس
3 سال پیش

به نظر من این خانم باید جدا بشه. شوهرش هم زبون نفهمه هم عقده ای. این جور آدم ها که تو همچین خانواده های بی فرهنگی بزرگ شدند توقع یه شوهر نرمال وجود نداره. من خودم گرفتار بودم البته با صبوری خیلی زیاد و علاقه همسرم تقریباً ایده آل شده ولی خودم اعصابم ضعیف شده... اگه صبر ایوب داره ادامه بده...
بازدیدکننده
3 سال پیش

میخواسی مثلا چیکار کنی خودت میگی کم سن بودم نکنه میخواسی براخودت راه جداکنی توای که نمیدونسی چی ب چیه من کاری بادخالت ندارم نبایددخالت بشه ولی این نرگس خانم مگه مجرده که بخوادبادوساش هرجادلش خواس بره بنظرمن اصلا زن بایدبعدازدواج دوستاشوبزاره کنارزن هاحساسن ظاهربینن واس همین دوستاش روش تاثیرمنفی زیادی میزاره
بازدیدکننده
3 سال پیش

ای ول ب شما
میکا
3 سال پیش

😐 ههههههههه گذشت اون زمان که میشستیم با اب و تاید پهن می کردیم تو افتاب اون زنیکه یه چی حالیش بود که زندگی خودش به تلاق نمی رسید تازشم زن گرفته کلفت نیس که تو خونه بمون # قربانی ذهن های زنگ زده نباشیم
بازدیدکننده
3 سال پیش

افرین برتودخترزندگی
بازدیدکننده
3 سال پیش

بایدببربم کلانتری ازشون تعهدبگبرینند
بازدیدکننده
3 سال پیش

طبیعیه وقتی یک دختر وپسر چی به روش سنتی یاروشی دیگر باهم ازدواج مکنن دو اخلاق وتربیت مختلف باید باهم ادغام بشن قطعا باهم به مشکل میخورن اگه اشنایی از همدیگه نداشته باشن به نظرم باید قبل از هر ازوداجی مشاوره هایه چند جلسه ای بزارند باحضور یک متخصص در امور خانواده بعداز قطعیت از انها تحد رسمی بگیرن تا بر خلاف میل ووعده ای که به یکدیگر دادن عمل نکنن
علی صمدی
3 سال پیش

بنظر من مشکل خود سرانه بیرون رفتن اون خانمه واگر راست میگه با همسرش بیرون بره ولذتشو ببره وخواهرم دنبال شوهر بگرده.
ویدا
3 سال پیش

از دخالت متنفر همسر من هم از مادرش دستور میگیره الان 15 ساله این وضع و رو تحمل میکنم سنم کم بود ازدواج کردم فکر میکردم همیشه حق بااوناست افسوس جوانیم سلامتیم به فنا رفت
ساره
3 سال پیش

دلسوزی هست دخالت مادر زن ولی پیشنهاد مادر شوهر فضولی و حسادت هست
ساره
3 سال پیش

درسته ولی یکجانبه نباید به قاضی رفت بعضی دختر های الانم توقع دارن آدم پسر دسته گلی که تا یک ساعت قبل عروسی برای آدم بوده و ترو خشک کرده ۳۰سال مثلا یک شبه دو دستی بده به اونا و دیگه مادر شوهر سر و کاری نداشته باشه و شوهر را کالایی مدیونند که انگار تازه خریدن و صاحب جدید ش اونا هستن مادرم پسر بزرگ کرده برای روزهای پیری که دستش را بگیره ما ۱ساله پشیمون هستیم پشیمون که پسر مون را داماد کردیم مادر زن شده مامان پسر مون تخریب میکنه ذهن پسر مون را نسبت به ما اگر مامان بابای خودش یک حرفی دخالتی دلسو
مرضیه
3 سال پیش

خدا خیرت بده مادر شوهر عزیز
مرضیه
3 سال پیش

قربانی دخالت های مادر شوهر خواهر شوهر
بازدیدکننده
3 سال پیش

من خودم یه قربانی از این دخالت ها هستم تا عمر دارم مادر شوهر خواهر شوهرمو و خود شوهر بی عرضمو نفرین میکنم زندگی منو از من گرفتن
اوجی
3 سال پیش

بگیری اینجور مردا رو خفه کنی 😡😡
پری
3 سال پیش

منم زندگی مشابهی رو شروع کردم بعد از ده سال شوهرم مثل روز اول همین مشکلات رو برای زندگی من به ارمغان آورده و من برده ایی بیش نیستم، من یک دختر دارم به خاطر دخترم محکوم و مجبور به زندگی و تحمل آن هستم ناگفته نماند من شاغل و اهل فن هستم با مدرک بالا ولی متاسفانه دچار مشکل شدم.
بازدیدکننده
3 سال پیش

دخالت تو کار دیگران واقعا که زندگی دوتا جون بهم ریختن
الهام
3 سال پیش

سلام، از من پنجاه ساله با سابقه ۲۶ سال زندگی نصیحت که مردی که بچه ننه و یا بچه خواهر و خلاصه افسارش تو دست خانوادش هست به پیغمبر خدا درست شدنی نیست، اینجا فقط به ظاهر از بند ناف مادر جدا شدن ولی به لحاظ فکری و روحی به خانواده پدری خودشونوابسته اند، همسرمن روی سرش به ترتیب: پدر، مادر، خواهر ،برادر، دوتا بچه هاش، رفقاش و دیگه جایی برای مک نیست. من حروم شدم شمانشید گور بابای مردم ، میگن طلاق گرفت عوضش زندگی کن، زندگی به حضرت عباس و عزای امام حسین راست میگم، تا خواهر شوهرم اشاره کنه شوهرم سر از پا
وحید
3 سال پیش

باید از عروستون پرسید همه از خودشون تعریف میکنند
بازدیدکننده
3 سال پیش

خوش ب حالش
بازدیدکننده
3 سال پیش

کاش قبل از ازدواج یه چند جلسه دختر و پسر و همینطور خانواده ها واسه مشاوره برن و این امر رو مسئولین جدی بگیرن قبل از اینکه مهر عقد بر روی شناسنامه ی هر دو طرف خرده بشه و از هر نظر چه بلوغ عاطفی چه بلوغ اجتماعی و ... بررسی بشه تا مشکلات طلاق پبش نیاد یا حداقل کمتر پیش بیاد
خودم
3 سال پیش

خاک برسرت میلاد زندگیت بازیچه دست دیگران کردی خواهرت اگر زن زندگی بود مثل آدم خودش زندگی می کرد نه الان عغده زندگیش تو زندگی تو خالی کنه، من اگر جای نرگس بودم اصلا نیاز به مشاور نبود همون لحظه میلاد به ابجی جان مادرش می بخشیدم ،مرد زندگی نیست
مهتاب
3 سال پیش

دیقیقا عین زندگی من وهمسرصابقم همه ی خانوادش ازمادرش گرفته بودتاخواهربرادراش هرکدومشون ی چیزی میگفتن منم هیچی ب خانوادم نمیگفتم هرچی میشد میگفتم درست میشه کاسع صبرم خدایی پرشدع بود مثل نرگس جان یک سال نشدجداشدم نمیدونم واقعاً چرابعضی ها به همه چیز کاردارن بجای اینکه درست کنن کمک کنن بدترمیکنن خداروشکرمثل بعضیانیسم سرم تولاک خودمه
ناشناس
3 سال پیش

مردهای الان خودشون خوب بلدن زندگی خودشون راراحت نابودکنندپس خواهر شوهر مادر شوهر زیاد زحمت نکشند اینه که دنیا به اینجا کشیده شده
بازدیدکننده
3 سال پیش

درود به شرفت
بازدیدکننده
3 سال پیش

مگه زمان قدیمه که خواهرشوهرا دخالت کنن به قول عروس اگه خواهر شوهره چیزی بلد بود زندگیشو نگه میداشت
زی زی
3 سال پیش

دعواشون جزئ وبا مشاوره وهر دوکنار اومدن در مسائلشون حیفه خراب بشه زندگیشون این خواهر هم وقتی جدا بشه باید فکر شوهر برای خودش کنه ومشغول بشه نه سرک بکشه زندگی برادر وخراب کنه اگرم اونا مشکل داشتن با راهنمایی درست اونارو نزدیک کنه
مریم
3 سال پیش

نمیدونم چرا خانواده هایی که میدونن پسرشون دهن بین هست و خودشونم به این خصلت پسرشون افتخار میکنن چرا براش زن میگیرن اون دختر بدبخت با هزار تا امید و آرزو میره خونه شوهر از خدا بترسید منم خودم زخم خورده دهن بینی شوهرم نسبت به خانوادشم و تا عمر دارم خانوادشو حلال نمیکنم
نفس
3 سال پیش

چه دردناک 🥺
هادی
3 سال پیش

با سلام اولا میلاد بایدبه خانمش حکم کنه که بادوستاش بیرون نره!!! واگراو ن سرکار بیرون ازخانه هست خواهرش هست ومیبینه همه چیزوبهترمیدونه که زن داداش بیرون رفتنش به چه منظوره وتذکردادنش موردی نداره!!! واماخانم میلاداگرریگی به کفش نداره بیرون نره دوستاشوبیاره خونه مطمئنآ مژگانم باروی باز استقبال میکنه
نگار
3 سال پیش

عجیبه من سه تا عروس دارم ودخترندارم خودم هم هیچ دخالتی درهیچ زمینه نمیکنم
ناشناس
3 سال پیش

سلام چرا انقدر توی زندگی دیگران سرک می کشید به خدا دور از انصاف چی بگم
بازدیدکننده
3 سال پیش

این خانواده ها ادم نمیشن بیمارن انقدر تو زندگی عرویشون دخالت میکنن و شوهره رو میندازن بجون اون دختر بنده خدا باید تا بچه دار نشدن از اون مردی که دست بزن داره راحت بشه انشالله به عذاب بدی دچار بشن حیف این دخترا منکه قدر عروسمو میدونم عین دخترم دوستش دارم
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (275 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (113 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (66 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (42 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (15 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (15 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (11 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (10 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (10 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (10 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز نقاش خوش ذوق خیابانی در زیبا سازی شهر/ دستت طلا هنرمند+ عکس (9 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (8 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (7 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه سحر ولدبیگی +عکس / عاشقانه های سحر و نیما فلاح ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (7 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی در مورد زلیخا: من نمی تونم روی زلیخا را زمین بیاندازم 😅+ویدئو (7 نظر)
دیگران می‌خوانند   
چهره دلنشین و معصومانه پارسا پیروزفر، مولانای فیلم مست عشق در کودکی/ زیبایی ذاتی و خیره کننده سوپراستار ایرانی+عکس خلاقیت جذاب و تحسین برانگیز شهرداری شیراز در نصب المان زیبا و فاخر/ اصیل و ایرانی پسند+عکس گوشه‌ای از خانه شیک و امروزی پیمان معادی با دکوراسیون لوکس و منحصر به فرد/ ساده ولی زیبا و خاص+عکس دلتنگی شدید فرزاد حسنی برای مادرش و گلباران کردن خانه ابدی مادر ساداتش+عکس/ روحش شاد چیدمان میز کنسول شیک و خاص خانه مدرن علیرضا بیرانوند با لوازم دکوری آنتیک/ خونه اس یا عتیقه فروشی؟ فال انبیاء روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 ابتکار هوشمندانه و زیبای یک شخص در ایجاد کندوی عسل مدرن پشت پنجره خانه اش+ویدیو/ مغز تو رو واقعا باید طلا گرفت (ویدئو) غوغای صدای بهشتی پسر چوپان در صحرا با خوانندگی آهنگِ خدایا بی پناهم ،زتو جز تو نخواهم/حنجرشو فرشته ها بوسیدن... سکانس فراموش نشدنی از سریال باغ مظفر/حیف نون میگه به من رحم نمی کنین به عیالم رحم کنین!😂 تجدید دیدار وزیر ورزش با سرمربی سابق تیم ملی در خانه اش/ مدال ها و افتخارات محمد مایلی کهن در دیوار ساده خانه اش +عکس تنها قاب خانوادگی کامبیز دیرباز در کنار همسر و دخترش+عکس/ کنار هم خوشبخت بشین نگاهی به خلاقیت زیبا و جذاب شهرداری ایرانی برای طراحی نیمکت پارک/ چقدر خاص و دلپسند+عکس تبرک جستن رهبر معظم انقلاب از تربت حرم امام حسین (ع) +ویدئو/یا رب این گل از شش جهتش دار نگاه... نوه خوشگل و دوست داشتنی ایرج طهماسب با موهای فرفری در پارک/ چقدر ناز و گوگولیه+عکس (ویدئو) سکانسی خنده دار و فراموش نشدنی از دعوای برره ای/ فقط آخرش که کیانوش میپره!! عکس باورنکردنی و زیبا از خواهر و شوهرخواهر خوشتیپ و باکلاس هانده ارچل/ چه خانواده صمیمی و باحالی داره! عکس های 55 سالگی بانو یومیول، پیشگوی دربار» سریال جومونگ نگاهی به تیپ و استایل هندی و رنگارنگ عمو پورنگ بخاطر عشق اهل هندیش؛ از ساده تا آتلیه ای+عکس/ یعنی باید بادا بادا مبارک بادا رو بخونیم یا زوده؟ آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی) فال ابجد روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 تولد حیرت انگیز یک نوزاد عجیب الخلقه ایرانی با یک بدن اما دو سر و گردن در قم+عکس خواهر دکتر و تحصیلکرده پوریا پور سرخ با شباهت ظاهری زیاد به برادر هنرمندش !! شباهت بی حد و اندازه مادر جوان ملیکا زارعی به دخترش مریلا زارعی و خاله شادونه پرانرژی/ چقدر کم سن و سال به نظر میرسه+عکس فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403+فیلم فال روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 (فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ... بهترین پنجره های مدرن برای داشتن ویلایی لوکس عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت! ظاهر متفاوت فریبا متخصص، احترام السادات سریال گیلدخت در 23 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد پَرپَر کردن گل و درد و دل محمد علیزاده با پدرش بر سر مزار او+عکس/ روحشون شاد پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی رونمایی از شیوه جدید یک ایرانی در گدایی از ماشین ها در کرج بدون زحمت فقط با یک قلاب و سطل ماست+ویدیو/ قابل توضیح نیست خودتون ببینید دستور پخت فوق حرفه ای و استادانه کته به سبک مهران مدیری+ویدیو/ این آموزش ارزش صد بار دیدن رو داره😂 آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ... (عکس) همه خانم های خانواده امیر مقاره در بک استیج کنسرتش / آقای خواننده حسابی خانواده دوسته! باریکلا پسر ... خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از نیمرو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس عکس معنادار پیمان معادی در پشت صحنه افعی تهران بعد از هجمه‌های شدید به این سریال / بابا همش فیلمه!
تیتر امروز   
تجدید دیدار وزیر ورزش با سرمربی سابق تیم ملی در خانه اش/ مدال ها و افتخارات محمد مایلی کهن در دیوار ساده خانه اش +عکس
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403+فیلم
فال روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال ابجد روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
فال انبیاء روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
تولد حیرت انگیز یک نوزاد عجیب الخلقه ایرانی با یک بدن اما دو سر و گردن در قم+عکس
افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد
آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ...
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم
قتل فجیع کودک 11ساله به دست نامادری حسود
تمام کشورهای خارجی که رهبر معظم انقلاب به آن سفر کردند+عکس