درخواست طلاق به خاطر عشق به فوتبال

  یکشنبه، 01 خرداد 1401 ID  کد خبر 206466
درخواست طلاق به خاطر عشق به فوتبال
ساعدنیوز: زن جوان وقتی متوجه شد همسرش بیشتر از او عاشق بازی فوتبال است درخواست طلاق داد.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرفوری، آخرین روز های اردیبهشت بود و کم کم هوای خنک بهاری جای خود را به گرمای تابستان می داد. دادگاه خانواده، اما مثل همه روز های سال پر از جمعیت بود. کنار آب سرد کن داخل حیاط، پسری با لباس ورزشی تیم رئال مادرید ایستاده بود و کنارش دختری با چهره مضطرب روی جدول نزدیک به آب سرد کن نشسته بود.

تیپ و لباس پسر جوان توجهم را جلب کرد وقتی برای رسیدگی به درخواست طلاقشان وارد شعبه ۱۴ در طبقه همکف شدند من هم کنجکاوانه به نظاره ایستادم تا بدانم چه عاملی این زوج جوان را به دادگاه کشانده است.

قاضی در حال مطالعه دادخواست طلاق این زوج، پس از چند دقیقه رو به پسر جوان کرد و گفت: پسرم به خاطر یک دستگاه بازی رایانه ای می خواهی همسرت را طلاق بدهی؟ پسر جوان با کمی مکث گفت: بله جناب قاضی این دستگاه پی اس ۵ بود و ۴۰ میلیون تومان خریده بودم، البته این را هم بگویم آقای قاضی این دختر مرا عذاب روحی می دهد، انگار من بچه دو ساله هستم مدام به من امر و نهی می کند خسته شده ام.

در این موقع همسرش گفت: حاج آقا ما با عشق ازدواج کردیم، اما من هرگز نمی دانستم که او به قدری به بازی فوتبال علاقه دارد که آن را به من که عشق زندگی اش هستم ترجیح می دهد.

جناب قاضی ما نزدیک به ۷ ماه است که ازدواج کرده ایم. اوایل زندگی مشترک مان همه چیز خوب بود با هم گفتگو می کردیم به خرید می رفتیم میهمانی می رفتیم و همه فامیل از رابطه خوب ما تعریف می کردند، اما رفته رفته متوجه شدم او خیلی زیاد علاقه به فوتبال دارد من هم مانع او نمی شدم، چون می دانستم حالش با فوتبال خوب است تا اینکه یک روز که به سالن بازی رفته بود دوستش زنگ زد و گفت پای شوهرت در بازی شکسته و بیمارستان هستیم. به خاطر این موضوع هم خودش هم من خیلی عذاب کشیدیم.

زن ادامه داد: به او گفتم دیگر حق نداری فوتبال بازی کنی، اما بعد از اینکه پایش خوب شد دوباره به سالن می رفت و چند ماه بعد دچار پارگی رباط شد و از کار بیکار و ما ماندیم و کلی خرج و مخارج که پدر و مادرم خرج زندگی ما را می دادند.

در مدتی که خانه بود فقط با دستگاه پی اس ۵ فوتبال بازی می کرد. اصلاً برایش مهم نبود که من با چه سختی زندگی را می چرخانم. از رفتارش خیلی عصبانی بودم تا اینکه یک روز از شدت عصبانیت دستگاه را شکستم.

در همین لحظه بود که مرد جوان گفت: بله حاج آقا این خانم دستگاه ۴۰ میلیونی من را زد زمین و شکست. منم عصبانی شدم و از خانه بیرونش کردم.

زن جوان با گریه گفت: آقای قاضی می بینید هنوز که هنوزه به فکر دستگاه بازی اش است تا من که همسرشم. اگر در زندگی با یک کار او موافق باشم همین دادخواست طلاقی است که داده، چون من هم خسته شدم از این همه بی توجهی و خودخواهی او.

جناب قاضی اولش که دستگاه بازی او را شکستم ناراحت و از کارم پشیمان شدم، اما الان که این رفتار و حرف ها را از او شنیدم اتفاقاً خوشحال شدم که این کار را کردم. او برای من و احساسم ارزشی قائل نیست. باور کنید اگر امیدی به اصلاح رفتارش داشتم کوتاه می آمدم، اما واقعاً امیدی ندارم شما خودتان را جای من بگذارید ببینید آیا این رفتار های خوبی است که یک مرد با همسرش دارد.

در همین بین همسرش گفت: من همسرم را دوست دارم می دانم من هم کار بدی کردم که او را از خانه بیرون کردم، اما او هم کار بدی کرده که دستگاه پی اس ۵ من را که خیلی دوستش داشتم و با سختی زیاد خریدم شکست، حالا اگر قول بدهد یکی عین همان دستگاه را برایم بخرد و از من جلوی خانواده اش معذرت خواهی کند، من او را می بخشم و زندگی می کنم.

شنیدن این حرف ها باعث شد زن جوان ناگهان از کوره در برود و با لحن تندی بگوید: من از تو معذرت خواهی کنم؟ به جای اینکه تو از من عذرخواهی کنی و قول بدهی دیگر دور فوتبال و بازی را خط بکشی، طلبکار هم هستی؟ اصلاً الان من هم طلاق می خواهم و مهریه ام را هم تا سکه آخر ازت می گیرم.

قاضی که متوجه عمق فاجعه زندگی مشترک این زوج جوان شده بود گفت برای صدور حکم طلاق خیلی زود است، از منشی فرم مراجعه به واحد مشاوره را بگیرید و به مدت ۲ ماه مستمر به واحد مشاوره مراجعه کنید اگر نظر کارشناس حوزه خانواده هم جدایی بود آن وقت حکم طلاق را صادر می کنم.

سن کم، نداشتن برنامه ریزی در زندگی مشترک نبود اولویت بندی و تفکیک بین زندگی مجردی و متأهلی از دلایل فروپاشی کانون گرم خانواده در بین زوج های جوان در اوایل زندگی مشترک شان است.

در این پرونده مشاهده می کنید که مرد خانواده هنوز غرق در دنیای مجردی خود است و اصلاً قبول نکرده که زندگی مجردی با زندگی متأهلی فرق زیادی دارد و اصلاً مسئولیت پذیری را یاد نگرفته است.

زوج های جوان باید در زندگی مشترک هدف داشته باشند و با برنامه ریزی جلو بروند و ماهیت زندگی مشترک را بخوبی درک کنند؛ به همدیگر اهمیت بدهند با صداقت و احترام رفتار کنند تا زندگی خوبی داشته باشند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه (177 نظر) الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم! (85 نظر) (ویدیو) پیام مهم شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان برای مردم ایران / وی بعد از ثبت نام در دانشگاه گفت : رییس جمهور بعدی خودمم منتظر باشید ! (47 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک میوه فروش تهرانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ به ایشون باید گفت فرشته زمینی+عکس (30 نظر) خلاقیت عاشقانه یک مادر ایرانی برای پختن پیتزا حماسه آفرید/ مامان نگو معدن طلا بگو+عکس (28 نظر) شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم (22 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای ترک سیگار همسرش حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (21 نظر) لحظه اعطای جایزه 60 میلیاردی بهروز تابانی قهرمان پرورش اندام تبریزی در دبی پرو +فیلم (21 نظر) نگاهی به ست ورزشی زرد قناری بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در سالن بدنسازی فوق لاکچری/ رقیب تبریزی هادی چوپان در حال درخشیدن +فیلم (20 نظر) زهرا گونش نه مرسی ما آیتک سلامت داریم / فیلم درخشش ستاره آذری چشم رنگی والیبال ایران در زمین مسابقه 😍 (20 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (20 نظر) نگاهی به کیک تولد شکلاتی آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (19 نظر) خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در ابداع توالت خیلی عمومی در هوای آزاد/ دکترای معماری و طراحی حق توئه😂+عکس (18 نظر) چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی امین حیایی به زیبا بروفه در مراسم تشییع همسر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (17 نظر) نگاهی به رنگ آمیزی، چیدمان و نورپردازی دکوراسیون هنرمندانه کافه خانم المیرا شریفی مقدم/ دنج ترین کافه ای که دیدم +عکس (17 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
خلاصه ای از جنایات هولناک و خیانت‌های رضاخان
فال ابجد روزانه یکشنبه 14 مرداد 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 14 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 14 مرداد 1403
جزئیات قتل 3 دختربچه به دست پسر 17ساله در کلاس یوگا+عکس
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 14 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 14 مرداد 1403 + فیلم
پسر 20 ساله پدرش و راننده اسنپ را با گلوله کشت
فال انبیاء روزانه یکشنبه 14 مرداد 1403
تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون‌های وزارت بهداشت
ویدیو/ شبیه‌سازی جالب نحوۀ عمل تعویض مفاصل یا آرتروپلاستی
تصاویر/ نمایش تاریخ و فرهنگ 5 هزارسالۀ ایران در گالری "جیمز سیمون" برلین
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «پرندۀ عسل دزد» با زیرنویس فارسی چسبیده/ یادگیری آسان اصطلاحات و تقویت لیسنینگ
ویدیو/ تصاویری که اطلاعات شخصی ما را لو می‌دهند/ با اشتراک یک عکس، چه چیزی را در فضای مجازی منتشر می‌کنیم؟
ویدیو/ تدریس چرایی شیعه در پاکستان توسط استاد محسن قرائتی فقط در یک دقیقه/ هرکسی هم جوابم را داد، سنی می‌شوم!
منتخب روز   
شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو جنجال شبانه ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد با رنگ و بوی المپیک (فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم تغییر چهره سایت رهبر معظم انقلاب بعد از ترور اسماعیل هنیه+عکس شهاب حسینی باعث جدایی این کارگردان از نامزدش شد+ویدئو حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍