داریوش ارجمند، حشمت فردوس سریال ستایش: هنوز هم یک خانه از خودم ندارم

  شنبه، 19 خرداد 1403
داریوش ارجمند، حشمت فردوس سریال ستایش: هنوز هم یک خانه از خودم ندارم
ساعد نیوز: داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون از معدود بازیگرانی است که با حضور در نقش‌ها و گونه‌های متفاوت توانسته به عنوان هنرمندی برجسته شناخته شود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز، ارجمند همواره با نقش‌های به یاد ماندنی‌اش در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی، بخشی از خاطرات خوش تک‌تک ما را رقم زده است، اما در این میان نقش مالک اشتر در سریال «امام علی(ع)» به واقع نقشی بود که از ماندگارترین‌ها در عرصه هنر ایران محسوب می‌شود.

یکی دو روز مانده به آغاز ماه مبارک رمضان به آموزشگاه بازیگری ارجمند رفتیم و با او گفت‌وگویی مفصل انجام دادیم.

یکی از سختی‌های زندگی بازیگران و بخصوص بازیگران نسل شما مشکلات معیشتی است. شما این آموزشگاه را چطور می‌گردانید؟

هنوز که هنوز هست یک خانه از خودم ندارم و این آموزشگاه هم هیچ نفع مادی برایم ندارد. «زکات‌العلم نشره»، ما بابت یاد گرفته‌هایمان مسئولیم و باید اینها را به دیگران یاد بدهیم. وقتی آموزشگاه‌هایی دیدم که شهریه‌های سرسام‌آور دارند و با پارتی‌بازی شاگردانشان را در سینما و تلویزیون جا می‌دهند به این فکر افتادم که این مدرسه بازیگری را راه‌اندازی کنم. ضمن این‌که از هنرجویانم برای شرکت در کلاس‌ها تست نمی‌گیرم که اگر رد شدند، مرا همیشه مانعی برای سعادتشان ببینند. او را سر کلاسم می‌آورم که اگر خودش به این باور رسید که استعداد این کار را ندارد به اختیار خودش برود.


12 دیدگاه
  دیدگاه ها
ناصر
1 هفته پیش

سلام علی نکهدارت جناب ارجمند دوست داریم
بشارت
1 هفته پیش

بهترین هنرمند باغیرت خیلی مردی
نازنین...شیراز...
2 هفته پیش

مرامت رو عشقه آقای ارجمند جان❤️
سیمین
2 هفته پیش

بزرگواری برازنده شماست استاد درپناه خداوند باشید
ایرج
2 هفته پیش

خیلی مردی واقعا دوست داشتنی هستی
اعتدال
2 هفته پیش

جناب استاد ارجمند بزرگواری و بزرگ منشی در وجود شما کاملا بارز و پیداست.
بازدیدکننده
2 هفته پیش

واقعا بزرگوارند
بازدیدکننده
2 هفته پیش

احسنت به همچین بزرگوار محترم..واقعا"مردی
بازدیدکننده
2 هفته پیش

خدا انشاءلله حفظتون کنه برای مردم استاد بزرگوار
بازدیدکننده
2 هفته پیش

سلام . زنده باد استاد ارجمند خدانگهدارتون باشه .
معلم بازنشسته
2 هفته پیش

امثال داریوش ارجمند، بازیگری که مهرش در دل بنشیند، تعدادشان کم هستند.
بازدیدکننده
2 هفته پیش

🤮🤮🤮🤮🤮🤧🤧🤧
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (158 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (59 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (53 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (51 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (46 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (39 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (36 نظر) (فیلم) شهید امیرعبداللهیان: به ظریف خداقوت می‌گویم، از او آموختم / نیمه شب از او پیامک و ایمیل دریافت می‌کردیم (27 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (23 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (22 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (21 نظر) نگاهی به آشپزخانه و یخچال رونالدو ابر ستاره فوتبال/رونالدو: برگر و پیتزا هم میخورم تا پدر خسته کننده ای نباشم (14 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (13 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز