نحوه ی دکوراسیون عاشقانه اتاق خواب

  سه شنبه، 27 آبان 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
نحوه ی دکوراسیون عاشقانه اتاق خواب
اولین چیز برای ایجاد یک دکوراسیون عاشقانه انتخاب رنگ مناسب است. به طور کلی در این موارد باید حتما به سراغ رنگ های باستانی و قدیمی مانند بنفش، کرم، سفید، طوسی و … بروید.

اولین چیز برای ایجاد یک دکوراسیون عاشقانه انتخاب رنگ مناسب است. به طور کلی در این موارد باید حتما به سراغ رنگ های باستانی و قدیمی مانند بنفش، کرم، سفید، طوسی و … بروید. این رنگ ها بیشترین تاثیر گذاری را در محیط اتاق خواب می گذارند. اگر در اتاق خواب پنجره یا پنجره هایی وجود دارد باید به طرز صحیحی با پرده های مناسب و عمدتا ضخیم پوشانده شوند تا به راحتی بشود میزان نور ورودی به داخل محیط را تنظیم کرد. یک اتاق خواب هر چه تاریک تر باشد رمانتیک تر و عشقانه تر خواهد بود. در مورد پرده اتاق هم معمولا رنگ پرده پنجره اتاق خواب همرنگ با روتختی و ست تخت خواب یا رنگ دیوارها انتخاب می شود که در این زمینه در هر دو مورد جزء مطمئن ترین انتخاب ها هستند. سعی کنید پارچه ای که انتخاب می کنید کمی سنگین و افتاده باشد تا به ایجاد حس نهایی مد نظر خود نزدیک تر شوید.

اگر بدنبال دکوراسیونی ساده و رمانتیک در اتاق خواب خود هستید باز هم رنگ های باستنی که در بالا ذکر کردیم برای شما بهترین گزینه خواهند بود زیرا علاوه بر سادگی و فرونتی ای که بنمایش می گذراند، زیبا و ظریف نیز هستند. تقریبا تمامی رنگ های باستانی به راحتی با دکوراسیون هر محیطی ترکیب می شوند و آنرا زیبا و منحصر بفرد نمایش می دهند. برای مثال رنگ ارغوانی در کنار سبز ترکیب زیبایی را بخصوص برای اتاق دخترخانوم ها ایجاد می کند. البته رنگ های دیگری از قبیل از قبیل قهوه ای شکلاتی، تافی، کاپوچینو و ماهگونی رنگ هایی مناسب برای ایجا این حس هستند و به شکلی موثر فضایی رمانتیک را خلق می کنند. در شکل های زیر تعدادی از زیباترین دکوراسیونی اتاق خواب های عاشقانه را مشاهده خواهید کرد.

تصویر

وسایل و نورپردازی

بعد از این که رنگ دکوراسیون عاشقانه اتاق خواب تعیین شد باید وسایلی را برای اتاق خواب انتخاب کنید که با رنگ اتاق خوابتان هماهنگی داشته باشد. گزینه بعدی نورپردازی است. نورپردازی یک عامل و ویژگی مهم در اینگونه طراحی ها بوده و باعث می شود که فضا عاشقانه شود. می توان از شمع به عنوان جایگزینی برای لامپ های معمولی استفاده کرد. شمع هر جای اتاق هم که قرار بگیرد باعث می شود فضایی زیبا به وجود بیاید، ولی بهترین مکان برای قرار دادن شمع در دکوراسیون عاشقانه اتاق خواب در گوشه های اتاق است.

یعنی دیگر از مواردی که باید به آن توجه شود استفاده از رز قرمز و سفید در به وجود آوردن فضایی عاشقانه است که نمادی از عشق است و باعث می شود اتاق بوی مطبوعی داشته باشد.

می توانید حروف اول اسم خود و نام همسرتان را روی دیوار و بالای تختتان بزنید و بین آن ها نیز علامت های عاشقانه نصب کنید.

علاوه بر رنگ های رمانتیک باید رنگ هایی را هم که رمانتیک نمی باشند بشناسید که شامل رنگ های نظیر خاکستری٬ سفید و صورتی و زرد هستند. این رنگ ها نباید به عنوان رنگ اصلی در طراحی دکوراسیون عاشقانه اتاق خواب مورد استفاده قرار گیرند. رنگ زرد باعث ایجاد حس عصبانیت می شود. رنگ صورتی در نظر عمده مردم دخترانه است و ممکن است مردان از آن خوششان نیاید.

مبلمان اتاق خواب رمانتیک چگونه باید باشد؟

مبلمان: مهم ترین وسیله در اتاق خواب همان تخت خواب می باشد . در یک اتاق خواب رمانتیک نقش این وسیله مشخص تر نیز خواهد بود . تخت باید زیبا و راحت باشد . به تخت به چشم بوم نقشی نگاه کنید که با کوسن ها ، ملافه ها و تشک ها در حال نقاشی ان هستید .

استفاده از پارچه های اطلسی یا ابریشمی ایده خوبی خواهد بود. از تشک های کوتاه تر استفاده کنید و در اطراف تخت میزهای کوچک زیبا بگذارید و وسائل بزرگ مانند کمد را چشبیده به دیوار قرار دهید .استفاده از سایبان برای تخت نیز ایده جالب و جذابی است . در طراحی یک اتاق خواب رمانتیک بهترین راه در نظر گرفتن روحیه و خواسته های خودتان است و با پیاده سازی آنها در محیطی ارام و رمانتیک خواهید بود .

ملحفه های ظریف و لطیف

تخت، نقطه ی مرکزی اتاق خوابه و داشتن یه تخت راحت و خوابیدن در اون میتونه بهترین حس رو بعد از کلی خستگی بهتون بده. از ملحفه های راحت و لطیف و روتختی های نرم در اتاق خوابتون استفاده کنید تا حس آرامش بیشتری داشته باشین. از ملحفه های رنگی رنگی یا سفید با طرح هایی شاد و زیبا استفاده کنید تا تصویری چشم نواز رو در روز بارها و بارها ببینید و لذت ببرید. تا حد ممکن از انتخاب رنگ های تیره و سیاه اجتناب کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (651 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (198 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (149 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (60 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان