خانه خود را شبیه به خانه‌های ترکیه‌ای کنید!

  دوشنبه، 05 آبان 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
خانه خود را شبیه به خانه‌های ترکیه‌ای کنید!
شهر استانبول، زمانی پایتخت روم باستان، بیزانس و امپراتوری­های عثمانی بوده است، و همین امر باعث بوجود آمدن تفاوت، گوناگونی و گلچین شدن آثار دکوری مختلف در این شهر شده است.

طراحی دکوراسیون ترکیه ای

در اغلب دکوراسیون خانه های ترکیه ای رنگ و طرح وسایل به گونه ای انتخاب می شود که با یکدیگر مطابقت و همخوانی بیشتری داشته باشند.سالن پذیرایی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای محسوب می شود بنابراین بهتر است در هنگام طراحی این قسمت از منزل حساسیت لازم را به خرج دهید. برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی ترکیه ای می توانید از انواعدکوراسیون های مدرن و کلاسیک استفاده نمایید که بهتر است قبل از هر چیزی سبک مورد نظر خود را انتخاب نمایید سپس با توجه به دکوراسیون انتخابی تان طرح و رنگ وسایل اتاق پذیرایی را انتخاب کنید.با توجه به اینکه امروزه مبلمان از ضروری ترین وسایل در اتاق پذیرایی محسوب می شوند و فضای زیادی از سالن پذیرایی را اشغال می کنند بنابراین بهتر است درانتخاب طرح و رنگ مبلمان و نوع چیدمان آن ها دقت لازم را داشته باشید. برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک سالن های پذیرایی ترکیه ای می توانید از مدل مبلمان ترکیه ای استفاده نمایید که این مدل ها فضایی بی نظیر را در دکوراسیون داخلی پذیرایی ایجاد می کنند.در دکوراسیون های ترکیه ای تزیین منزل از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید سالن پذیرایی تان را به کمک پرده های زیبا و شیک و وسایل دکوری و آثار هنری تزیین نمایید.

خانه خود را شبیه به خانه های ترکیه ای کنید

برخی از اقلام موجود در این لیست، سنتی هستند؛ تفسیرهای ساده از دکوراسیون خانه های ترکیه ای شامل یک قالیچه عتیقه اوشاک، یا حوله های کتانی حمام ترکی همانند آن هایی که ممکن است در حمام پیدا کنید و بقیه وسایل کمتر آشکار و نمایان هستند، مانند یک قاب تخت حکاکی شده، نقوش هندسی و شمع های معطر که در خانه های ترکیه ای به وفور مورد استفاده قرار می گیرند.

با این همه، استانبول مکانی باستانی و کهن و یک کلان شهر بزرگ شگفت انگیز و دارای فرهنگ های مختلف است. تفاوتی نمی کند که شما در این شهر بیشتر از همه با دیدن مسجد حاجی صوفیا و یا بازار بزرگ، که در آن صنعتگران آثار تولیدی خود را به فروش می رسانند، هیجان زده شوید و یا گالری های بزرگ و هتل هایی که در آن ها از وسایل دکوراسیون شگفت انگیز ترکی استفاده شده است. شما می توانید تکه ای از این زیبایی ها را در سفر خود به استانبول همراه خود آورده و در منزل خود به عنوان یادگاری همیشه از سفرتان داشته باشید. صرف نظر از بودجه ای که می خواهید صرف کنید، می توانید برخی از این وسایل تزیینی ترکیه ای را که می توانید از آن ها در خانه های خود استفاده کنید را مشاهده کنید.

از پتو، پرده و فرش تا شمع معطر و پرده های دوش مخصوص، اگر مایل هستید محل زندگی خود را به سبک دکوراسیون خانه های ترکیه ای طراحی کنید، فارغ از این که سبک خانه تان به چه شکلی است، با ما همراه باشید.

اتاق خواب ترکیه ای

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک دکوراسیون سفید و طلایی اتاق خواب طراحی داخلی اتاق خواب دکوراسیون مدرن اتاق خواب دکوراسیون خانه های ترکیه دکوراسیون زیبا و شیک اتاق خواب دکوراسیون مدرن و شیک اتاق خواب دکوراسیون زیبا و لوکس اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب تک نفره دکوراسیون کلاسیک اتاق خواب دکوراسیون آبی اتاق خواب دکوراسیون آبی و سفید اتاق خواب دکوراسیون زیبا و لوکس اتاق خواب دکوراسیون مدرن اتاق خواب دکوراسیون اتاق خواب ترکیه ای دکوراسیون اتاق خواب

آشپزخانه در دکوراسیون ترکیه

طراحی دکوراسیون آشپزخانه ترکیه ای یکی از انواع سبک های پرطرفدار دکوراسیون داخلی در کشور ایران است. در اغلب دکوراسیون های ترکیه ای آشپزخانه از میز بار نیز در فضای آشپزخانه استفاده می شود که وجود میز بار به دکوراسیون آشپزخانه جذابیت زیادی می بخشد. لوستر های آویز سه تایی در ورودی آشپزخانه هم در سبک ترکیه ای رواج دارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (331 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (227 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (157 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (56 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (36 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (19 نظر) برادر کوچک رهبر معظم انقلاب: صندلی‌های آشپزخانه منزل رهبری پلاستیکی هست؛ ایشان مبل ندارند+ عکس (18 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (14 نظر) نگاهی به کیک تولد عادل فردوسی پور با خلاقیت شاهکار اُوستا قَنّاد در طراحی و پختش +عکس/مغز طراحش رو باید طلا گرفت (13 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (13 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (10 نظر) کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍 (9 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) مانتوی تابستانی خاص و مجلسی سپیده بزمی پور برای خانم های شیک پوش /برا ایده گرفتن عالیه+عکس (7 نظر) نگاهی به جشن تولد رویایی و منحصربفرد الناز شاکردوست وسط دریا+عکس/از خلاقیت عکاسی خانوم بازیگر موقع غروب خورشید نمیشه گذشت👌 (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز