دکوراسیون اتاق خواب نوجوان

  سه شنبه، 13 آبان 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
دکوراسیون اتاق خواب نوجوان
هر شخصی تمایل به داشتن اتاق خوابی شیک با سبک و استایل خودش را دارد

دکوراسیون اتاق خواب نوجوان

هر شخصی تمایل به داشتن اتاق خوابی شیک با سبک و استایل خودش را دارد.اما احتمالا این تمایل در نوجوانان و جوانان بیشتر چشم میخورد.اتاق خواب جوانان و نوجوانان تنها برای خواب و استراحت نیست بلکه آن ها در اتاق های شان زمان زیادی را صرف چت کردن ،دیدن دوستان و دورهمی های صمیمی،فیلم دیدن، مطالعه میکنند.پس باید اتاق خوابی داشتند باشند که بنواند پاسخگوی تمام نیاز هایشان باشد.این مجموعه میتواند پاسخگویی نیازها و سلایق متفاوت جوانان تا حدود سن ۳۰ باشد و نیاز های متفاوت آن ها در زمینه های مختلف برطرف کند و و تاثیر مثبت زیادی بر خلق خو،سبک زندگی و .. بگذارد.

مدل اتاق خواب نوجوان باید براساس سلایق و علایق خود نوجوان طراحی و تزیین شود تا ارتباط بین او و فضای استراحت و کار مستحکم باقی بماند. در این دوره بسیاری از نوجوانان شاید ترجیح بدهند اوقات خود را بیرون و بهمراه دوستانشان بگذرانند که البته اگر به اندازه کافی باشد بسیار خوب است اما در کنار آن باید فضایی برای نوجوان تدارک ببینید تا از ساعات بودن در خانه نیز به همان اندازه که با دوستانش است لذت ببرد. در این صورت فرزندتان تعادل رفتاری و روحی خوبی خواهد داشت.

نوع طراحی و استفاده از برترین مدل اتاق خواب نوجوان می تواند در این امر بسیار کمک کننده بوده و بهترین شرایط را برای حضور طولانی مدت در اتاق ایجاد کند. برای ایجاد چنین فضا و شرایطی می توان از ابزارهای مختلفی استفاده نمود از جمله طرح و مدل کلی اتاق، وسایل اتاق خواب نوجوان، نوع چیدمان آنها در کنار یکدیگر، ابعاد اتاق خواب نوجوان و بسیاری دیگر عوامل که در این امر دخیل بوده و البته تمامی این موارد در کنار یکدیگر مجموعاً می توانند سبب ایجاد بهترین فضا و شرایط برای حضور مناسب و همراه با لذت نوجوان شما در اتاق خود شوند.

سن نوجوانی را دوره ای می دانند که تحولی عظیم در ظاهر و باطن فرد رخ می دهد و می تواند همراه با عکس العمل هایی باشد که قبل از این اصلا انتظارش را نداشتید، اگر این سن خوب کنترل نشود ممکن ارتباط قوی ایی که بین اعضای خانواده خصوصا پدر و مادر با فرزند نوجوانشان وجود دارد، خدشه دار شود. طراحی و تزیین دکوراسیونی شیک و کارآمد برای نوجوان و مدل اتاق خواب نوجوان ، یکی از وظایفی است که پدر و مادر باید برای او فراهم کنند تا همانطور که گفتم لحظات فراموش نشدنی و لذت بخش برای او در خانه رقم بخورد

تصویر

فضاهای کوچک وایده پردازی های مدرن

این روزها فرهنگ زندگی آپارتمان نشینی سبب شده است از وسایل مدرن و به روز بیشتر استفاده کنیم. به عنوان مثال همانند تصویر فوق برای دیزاین یک اتاق خواب کوچک بهتر است از تخت خواب های کاناپه ای استفاده شود تا با یک تیر دو نشان زده شود. این سبک از تخت خواب ها در صورت نیاز تخت و در مواقع دیگر به یک کاناپه راحتی تبدیل می شود. همچنین شما می توانید از کشوهای تعبیه شده در این تخت برای جایگذاری وسایل خود استفاده کنید تا مشکل کمبود فضا قدری کم رنگ تر جلوه کند. با استفاده از میز های تاشو نیز مشکل شما برای مطالعه در فضاهای کوچک مرتفع می شود و با جمع کردن آن رفت و آمد ساده تری خواهید داشت. این ایده پردازی ها تنها جزئی از چیدمان اتاق نوجوان محسوب می شود. شما با توجه به سلیقه و نیاز فرزند خود با بهره گرفتن از ایده پردازی های فوق می توانید به بهترین دیزاین دست پیدا کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (474 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (379 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (123 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (111 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (109 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (41 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (32 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (24 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (21 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (20 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) نگاهی به طلاهای بهاره رهنما که همسر سابقش سر عقد به او هدیه داد+عکس/ از حلقه ایی زرد رنگ تا گردنبندی به شکل الله (13 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (13 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز